Przy wpadnieciu w dolek, najczesciej maly z lewej strony slysze stuki. Cale zawieszenie mam nowe i wyszarpane dobrze-wszystko sztywno. Podejrzenie padlo na maglownice, drazki i koncowki tez sprawdzalem. Przy gwaltownych ruchach kierownica na postoju slychac te same dzwieki i czuc luz. Na dolach wpada to nawet w rezonans i wrazenie jest takie jakby mialo sie cos zaraz urwac. Niedlugo po wymianie oleju w przekladni sie to pojawilo. I teraz pytanie czy jest jakis fachowy klucz do podkrecenia sruby w maglownicy czy szukac juz regenerowanej?
Wycieków nie zaobserwowalem
[P11/WP11] Regulacja luzu maglownicy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Regulacja luzu maglownicy
Ostatnio zmieniony 2015-07-09, 10:35 przez howard512, łącznie zmieniany 1 raz.
łożyska w zwrotnicy pachną nowościa, 170zl kosztowaly rok temu. Odpada. A luz na maglu nie jest delikatny.
[ Dodano: 2015-07-10, 12:56 ]
zauważyłem, że ten paskudny dzwiek pojawia sie jeszcze w przypadku gdy zmule maksymalnie silnik obciazeniem tj. 4ty bieg przy 35kmph i dodam gazu ( robilem tak tylko w celu sprawdzenia oczywiscie) pojawia sie rezonans i te stuki okropne. Przeguby tez są nowe , nie obwiniałbym ich
[ Dodano: 2015-07-10, 12:56 ]
zauważyłem, że ten paskudny dzwiek pojawia sie jeszcze w przypadku gdy zmule maksymalnie silnik obciazeniem tj. 4ty bieg przy 35kmph i dodam gazu ( robilem tak tylko w celu sprawdzenia oczywiscie) pojawia sie rezonans i te stuki okropne. Przeguby tez są nowe , nie obwiniałbym ich