Strona 1 z 1

[ Almera] Alma N15 BaSSgru

: 2010-01-04, 16:36
autor: nossbuk
Siema. Bardzo długo zbieram się do pokazania swojej furki, bo jeszcze wiele rzeczy nie dostała ode mnie w prezencie, które na nią czekają :-D
Autko jest z 1997 roku, było sprowadzone z Niemiec, przebieg jaki aktualnie posiada to prawie 130 tyś km. Kupiłem ją w sierpniu jak miała 123 tyś.
MODEL: GA16DE, teraz powinna mieć ok. 100 kucy, a będzie więcej :-)

UKŁAD DOLOTOWY: seria, wkłada Simoty bawełniana :lol:

UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4- 2- 1

ELEKTRONIKA: seria

ZAWIESZENIE: lekko obniżony

KOŁA: jak na razie ori z Sunnego 14''

UKŁAD HAMULCOWY: seria

NADWOZIE: ori, przód ala gti, instalacja bixenon 8000k

ŚRODEK: oryginalny SR,

AUDIO: przód: Gelhardy, tył: Lanzary. bagażnik: wzmak + subwoofer
wszystko podłączone pod wzmaka

I tak zapomniałem o większości rzeczach, a o pierdołach nie chce mi sie gadać :D
PLANY
- dodatkowe zegary SMOKE, przesyłka idzie, ale coś dojść nie może :-/
- na pewno zmiana kółek na ori z GTi, lub jakieś inne
- lampy tylne po fl, już zamówione
- wałeczki od DSa, już czekają, w przyszłym tygodniu do Coobcia :-D
- zmienić ten obleśny tłumik :oops: taki był jak kupiłem, więc się nie sugerujcie:-)
- cały układ wydechowy na kwasie
- pomalowanie pokrywy zaworów
- podłączenie pieprzonych halogenów :hah:
- boczne migacze białe z czarnym środkiem
- WIELE INNYCH RZECZY BO ZAWSZE JEST COŚ DO ZROBIENIA :mrgreen:

Zostawiam wam do oceny

Pozdrawiam Kuba :papa:

http://picasaweb.google.pl/JMicher/Alma?feat=directlink

: 2010-01-05, 11:02
autor: Piotrek N15 S
No bardzo ładna i powodzenia w modach życzę :-D Jak widać na ostatniej fotce zestaw młodego picownika przy furtce obowiązkowy :-D

: 2010-01-05, 17:31
autor: nossbuk
Nie tam, nawet nie czyściłęm wtedy :-P akurat lampy montowałem, a nie chciało mi się różnych rzeczy 10 razy nosić, to wszystko w skrzynkę i na dwór :lol:

: 2010-01-19, 23:26
autor: GrzyBek80
Zapowiada się kolejna dopieszczona Almercia. Powodzenia przy realizacji planów!

: 2010-01-20, 19:39
autor: Adams
Hej, widze ze kolejna osoba ma zamiar przerabiac temat podnoszenia mocy w GA. W sumie bardzo mnie to cieszy bo moze wreszcie uda sie ogarnac potencjal tego silnika w warunkach polskich. Przy temacie walkow zainteresowalbym sie tez zrobieniem porzadnego dolotu, wydech z wlasnych doswiadczen radze nie za duzej srednicy (maks 50mm bo inaczej mocno odczuwalne straty dolu) no i z pewnoscia wyposaz sie w ecumastera albo podobne bo przy kazdych modyfikacjach to klucz do sensownego rezultatu.
Powodzenia!