Nissan Sunny GTI-R. Oryginalny LHD. Samochód od nowości jeździł w Niemczech. W Polsce miał oprócz mnie dwóch właścicieli.
Silnik: panewki ACL, turbo GT2871R, szpilki ARP, uszczelka Cosworth
Układ dolotowy: grzybek HKS, brak przepływomierza.
Układ paliwowy: wtryski 630, pompa 255, wywalone ITB. jedna przepustnica.
Elektronika: komputer VEMS, EBC Grredy II, cewki Splitfire, wiązka by BRT, strojenie BRT. W bliskiej przyszłości pojawią się dodatkowe zegary.
Chłodzenie: chłodnica większa alu, wentylatory Spal, FMIC IVECO, chlodnica oleju z podstawą Grexa
Układ napędowy: docisk EXEDY i spiek Radzikowski.
Koła: OZ Superturismo WRC 16”, opony Federal 595 RS-R
Wydech: cały 3”
Hamulce: przód 300mm z zaciskiem Bremo, tył z nissana 200sx, w planie jakiś ręczny, bo teraz brak, pewnie hydraulik.
Zawieszenie: kilka poliuretanów, TEIN SS
Na zewnątrz i wewnątrz jest oryginał. Jedynie pojawiły się zapinki do maski. I raczej tak zostanie.
W planie mam doprowadzenie samochodu do 100% sprawności. Do zrobienia są jakieś pierdoły typu otwieranie szyby, zbieżność, ABS.
Później będzie czas na zawieszenia i napędy.
Zawieszenie to nie kłopot, bo oferta jest spora.
Napęd już jest większym wyzwaniem. Zobaczymy ile wytrzyma oryginalna skrzynia i dyfer a później będziemy kombinować. Kiedyś założenie było, że samochód ma służyć do upalania. Założenia się zmieniły wraz zakupem innego samochodu bardziej dostosowanego do upalania. Ten będzie do lansowania

Bardziej odległe plany to całkowita renowacja budy i lakieru.
O postępach będę informować na bieżąco. Lecz nie śpieszę się jakoś mocno, więc pewnie trochę to potrwa.



