Strona 1 z 2
[ Primera] Primera P11 prawie GT
: 2012-08-24, 16:17
autor: SPOKOjny
Witam
Tym razem przedstawiam moje codzienne wozidełko

,w momencie zakupu była to seryjna Primera P11 SLX 2.0

,od ponad pół roku przechodzi przemianę w wersję GT ,dlaczego nie kupiłem odrazu GT

,wtedy kiedy szukałem samochodu ciężko było o ładną P11 GT w normalnych pieniądzach.
MODEL: Primera P11 SLX 2.0
MOC: Seria 131KM
SILNIK: SR20DEH
UKŁAD PALIWOWY: Seria
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Seria
UKŁAD DOLOTOWY: CAi fi 77mm
Filtr Stożkowy Simota fi 77mm
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 OEM GT
Reszta układu wydechowego OEM GT
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Sprężyny obniżające Lesjofors -40mm
Rozpórka kielichów przednia by FOO Garage
KOŁA: Alufelgi OEM Primera GT 15"
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY: pakiet GT (zderzaki przód + tył oraz progi)
boczne białe kierunki
tylne skrajne lampy wymienione również na białe
Owiewki Heko 4 szt.
Klamki w kolorze nadwozia
Nerki maski GT UK
ŚRODEK: Seria GT (fotele kubełkowe pół skórzane + boczki )
Kierownica Skórzana cała czarna
Gałka zmiany biegów Civic VTi
Zegary GT
PLANY:

??
W momencie zakupu :
reszta aktualnych fot jak ogarnę chwilkę czasu .....
: 2012-08-24, 17:12
autor: Rysiu83
Jeśli dobrze zrozumiałem że masz wkładać DEH-a (czyli oryginał od GT) to już lepiej było by sam ssący wałek kupić od niego - lub z poliftowej P11 plus dłubanko zapłony,mod rozrządu i by to lepiej od serii GT jechało...skrzynia jak najbardziej do przekładki

: 2012-08-24, 17:14
autor: SPOKOjny
Rysiu83 pisze:Jeśli dobrze zrozumiałem że masz wkładać DEH-a (czyli oryginał od GT) to już lepiej było by sam ssący wałek kupić od niego - lub z poliftowej P11 plus dłubanko zapłony,mod rozrządu i by to lepiej od serii GT jechało...skrzynia jak najbardziej do przekładki

Masz rację ale mam całe GT Top Sport na części ,więc dlatego jedziemy z całością od A do Z
: 2012-08-24, 17:17
autor: Rysiu83
A to co innego

Coś tam z niej zostanie jeszcze?
: 2012-08-24, 19:21
autor: SPOKOjny
Wersja EU nie UK,hatchback,kolor srebrny ,uderzona z przodu ,ostał się tylko błotnik od kierowcy (maska ,błotnik,pas,chłodnice,zderzak,lampy uszkodzone),wnętrze jest już u mnie,reszta na aucie,jakby co to wal na PW.
: 2012-08-24, 19:46
autor: adrionGT
Jeżeli na avatarze jest ta prima o której mowa to zapowiada się super:D
: 2012-08-24, 21:03
autor: foo
O, jeeeeest i prima, to kilka fot z mojego przepastnego archiwum. Zdjęcia z minispotów, tudzież jakiś dłubańsk, oczywiście wstawiam za pozwoleniem
SPOKOjnego. Jak coś pokręcę, to poprawiaj, przy primie większość sam przecież grzebałeś
Chyba body wleciało?
Tu nowe koło, montaż dokładki, a nerki odświeżone czarnym matem.
A tu już na glebie, z klamkami w kolorze nadwozia, oraz finalny montaż rozpórki kielichów.
Przy okazji bardzo podziękował za udostępnienie wozu na zrobienie jej wzoru
Pozdr,
foo
: 2012-08-24, 22:04
autor: Rysiu83
Fajna sztunia,koło git...bym się zamienił na moje OZ F1 17"

....kurde ale listwy boczne w kolor obowiązkowo!

: 2012-08-25, 07:53
autor: adrionGT
Pięknie auto się prezentuje

: 2012-08-25, 08:25
autor: SPOKOjny
Jak zawsze foo super robota

tak teraz auto wygląda ,jak tylko porządne foto zrobimy to updatujemy czym predzej
Fajna sztunia,koło git...bym się zamienił na moje OZ F1 17"

....kurde ale listwy boczne w kolor obowiązkowo!
Tak listwy koniecznie w kolor i to czym prędzej

: 2012-09-23, 20:18
autor: GHOSTMINER
Bardzo fajny furgot, tylko brakuje spoilera na klapie bagażnika jak dla mnie
Skąd można dorwać nerki z samą siatką bez tego plastiku na środku?
: 2012-09-24, 08:21
autor: arrow76
gdzieś ją już widziałem, autko ładnie się prezentuję kapcie też chciałbym takie mieć

, ale jak dla mnie to za twardo tam jest na siedzeniu

.
Trzeba się na jakieś piwko umówić .
: 2012-10-01, 17:56
autor: foo
Up... kolego SPOKOjny, pliss zabierać aparat jak zaglądasz na garage i abdejtować sobie temacik, bo się przyzwyczaję i przygarnę oba wozy
Oki, to wracamy do P11 i strugamy pełnoprawne CAI. Długi dolot czyni cuda, o wrażenia pytajcie właściciela
Przy okazji czyszczenie przepustnicy i jakieś tam odmalowanie tego pordzewiałego od klimy rejonu.
Podstawa aku w czarny mat, przystosowana by można bateryjkę pod innym kątem ustawić i wszystko pięknie się zmieściło.
Montaż zderzaka w p11 to mistrz, nie wiem czy 10 minut i leżał na glebie, hehh, żeby tak w 100nx się dało
Viole.
Pozdr,
foo
ps.
SPOKOjny podziękowania za wyczarowanie hokey'a laguniastego do foowooza

: 2012-10-01, 18:05
autor: DiLGT
Z jakiej firmy stozek?
czymu do dolotu juz nie podlaczyles wezyka z odmy?
: 2012-10-01, 18:25
autor: foo
@DiLGT
Jakaś wielka krowa Simoty, a niepodłączone na życzenie właściciela, bo odmiany filterek gdzieś w rękach kuriera.
: 2012-10-01, 18:45
autor: SPOKOjny
A przyzwyczajaj się przyjacielu ,przecież wiesz gdzie kluczyki leżą i daleko nie masz

hehe.
Tak stożek simoty jeden z tych większych,dobrze daje rade,auto po wydechu z GT i pełnoprawnym CAi odmuliło się w całym zakresie obrotów i bez większych problemów zamyka szafe

także polecam w 100%
A tu takie małe 3 SPy FoTo odemnie skoro nic nie updatuje

: 2012-10-01, 18:57
autor: KTR
Mógłbym mieć takiego zielonego GTeka

siedzi bardzo ładnie, jakiś plan na inne koło?? a tak z ciekawości masz może jakiejś foty eGT?? bo widać po podpisie że chyba taki sprzet gościł w Twojej stajni

: 2012-10-01, 18:59
autor: Rysiu83
Kurde..jakieś mam zboczenie odnośnie ładnych P11...Ślicznota!
: 2012-10-01, 19:06
autor: SiwoL
Rysiu83 pisze:Kurde..jakieś mam zboczenie odnośnie ładnych P11...Ślicznota!
Dźwiga ci się?
Nie no ale p11 wygląda naprawde ładnie i zdrowo. Jakieś mody przewidujesz czy raczej dłubiesz sunnego?
: 2012-10-02, 07:04
autor: SPOKOjny
Napewno dostanie sekwencje STAG i jak dobrze pujdzie i ubłagam foo o kolejne mody to wałek ssący z GT oraz Skrzynie z GT i na tym raczej koniec......zostanie na pare lat jako dupowóz

: 2012-10-02, 07:19
autor: janusz
SPOKOjny u mnie gdzieś się wala skrzynia od GT'ka tylko nie pamiętam czy od P10 czy P11.
: 2012-10-02, 08:27
autor: SPOKOjny
SPOKOjny u mnie gdzieś się wala skrzynia od GT'ka tylko nie pamiętam czy od P10 czy P11.
Dzieki za pamieć Janusz bede miał na uwadze ,na razie mamy z Foo całego swapa SR20DEH z P11 GT wiec z tego bedziemy coś tam drutować

: 2012-10-03, 23:13
autor: wod2u
foo pisze:
Oki, to wracamy do P11 i strugamy pełnoprawne CAI. Długi dolot czyni cuda, o wrażenia pytajcie właściciela

Dużo pier!@#$% się było z wycięciem/poszerzeniem dziury do nadkola?
: 2012-10-04, 22:15
autor: foo
wod2u pisze:foo pisze:
Oki, to wracamy do P11 i strugamy pełnoprawne CAI. Długi dolot czyni cuda, o wrażenia pytajcie właściciela

Dużo pier!@#$% się było z wycięciem/poszerzeniem dziury do nadkola?
Przy odpowiednim sprzęcie - do przejścia. Pierwsze próby rzeźby w tym rejonie do łatwych nie należały

: 2012-10-05, 20:52
autor: GrzyBek80
Piękny samochodzik. Z daleka jak STW. Osobiście powróciłbym do pomarańczowych kierunków.
Jak z zaciąganiem wody gdy filtr jest w nadkolu?
: 2012-10-06, 18:37
autor: Wolfshade
Moim zdaniem z białymi kierunkami jest git, w zasadzie to jest kwestia gustu
Zacna primera, naprawdę mi się podoba

gratki i powodzenia w dalszych modach
pozdrawiam,
Wolfshade
: 2012-10-06, 23:22
autor: zuh
A gdzie takie kierunki można nabyć?
: 2012-10-07, 08:41
autor: Wolfshade
zuh pisze:A gdzie takie kierunki można nabyć?
Ja kupowałem te na allegro:
http://allegro.pl/biale-kierunkowskazy- ... 72469.html
tylko z tego co pamiętam to musiałem kupić do nich jeszcze oprawki do żarówek, zdaje się że z almery n15, wtedy było wszystko git

a jeszcze jakiś mały plasticzek musiałem obłamać bo się zapierał o błotnik.
: 2012-10-07, 12:52
autor: SPOKOjny
Ja również z Mtuning-u kupowałem te kierunki i tak samo z oprawkami były jedynie problemy ,ale podpiłowałem to i tamto i siadły jak znalazł,co do koloru kierunków to na razie zostają białe,zresztą trochę mi zajęło aż znalazłem tylne skrajne z sedana białe
A co do CAi i zaciągania wody to na pewno trzeba uważać żeby nie pakować się w za głębokie kałuże za jakiś czas na pewno wpadnie Hydroshield,jeżeli tylko macie możliwość to wkładajcie CAi,silnik staje się bardziej elastyczny w całym zakresie obrotów,dzwięk na pół gazu niczym nie różni się od seryjnego,a przy całkowicie otwartej przepustnicy brzmi prawie jak ITB
: 2012-10-07, 15:32
autor: zuh
A tylne lampy różnią się w sedanie i w HB?