[ 100NX] Nissan 100nx Szczecin
: 2012-08-16, 20:05
Witam,chcialem zaprezentować moje nismo ktorego jestem właścicielem od sierpnia 2012r. Auto było w opłakanym stanie a ja staram sie dać mu dusze seryjnego Nissana 
Wiekszość staram sie utrzymac jak z fabryki no ale pewnych modow nie idzie idzie sie powstrzymac
jest to moj drugi 100nx wczesniej byl bialy GA16DS i postanowilem sie przesiąść na SR'ke - nieporównywalna rożnica 
rocznik - 1992
kolor black solid
silnik - SR20DE
Wyposazenie:
-elektr. lusterka
- el.szyby
targa
- regulowane swiatla
- czujnik parkowania
- halogeny
- sekwencja gazowa (byla przy zakupie )
nadwozie seria GTi
ogólnie wszystko standard
Zrobione:
felgi Ronale 15/195/50 oponki Verbeny przód tył Continentale - zima ORI felgi Nissan 14'
doprowadzenie silnika do stanu książkowego
- wymiana tarczy sprzęgla na nową
- wymiana niektorych cześci nadwozia
- tłumik końcowy APEXi n1 style
- kocie oczka
Plany:
-wymienic przedni zderzak wraz z boczkami po stluczce
-blacharka progów i lekko nadkoli
- zalozyc ORI lotke górną nissan oraz lotke na klape MS design
- zamontowac SSAC 4-2-1
- wymienic halogeny na nowe
- możliwe ze bedzie Neo vvl
Utrzymać w jak najlepszym stanie
odrazu po zakupie :


a tak wyglada teraz :


na tym silniku chcialbym zrobić do 170 koni i potem juz bede myslał nad zmiana na VVL

Wiekszość staram sie utrzymac jak z fabryki no ale pewnych modow nie idzie idzie sie powstrzymac


rocznik - 1992
kolor black solid
silnik - SR20DE
Wyposazenie:
-elektr. lusterka
- el.szyby
targa
- regulowane swiatla
- czujnik parkowania
- halogeny
- sekwencja gazowa (byla przy zakupie )
nadwozie seria GTi
ogólnie wszystko standard

Zrobione:
felgi Ronale 15/195/50 oponki Verbeny przód tył Continentale - zima ORI felgi Nissan 14'
doprowadzenie silnika do stanu książkowego
- wymiana tarczy sprzęgla na nową
- wymiana niektorych cześci nadwozia
- tłumik końcowy APEXi n1 style
- kocie oczka
Plany:
-wymienic przedni zderzak wraz z boczkami po stluczce
-blacharka progów i lekko nadkoli
- zalozyc ORI lotke górną nissan oraz lotke na klape MS design
- zamontowac SSAC 4-2-1
- wymienic halogeny na nowe
- możliwe ze bedzie Neo vvl
Utrzymać w jak najlepszym stanie

odrazu po zakupie :


a tak wyglada teraz :


na tym silniku chcialbym zrobić do 170 koni i potem juz bede myslał nad zmiana na VVL