[ 100NX] Nissan 100nx Szczecin
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ 100NX] Nissan 100nx Szczecin
Witam,chcialem zaprezentować moje nismo ktorego jestem właścicielem od sierpnia 2012r. Auto było w opłakanym stanie a ja staram sie dać mu dusze seryjnego Nissana
Wiekszość staram sie utrzymac jak z fabryki no ale pewnych modow nie idzie idzie sie powstrzymac jest to moj drugi 100nx wczesniej byl bialy GA16DS i postanowilem sie przesiąść na SR'ke - nieporównywalna rożnica
rocznik - 1992
kolor black solid
silnik - SR20DE
Wyposazenie:
-elektr. lusterka
- el.szyby
targa
- regulowane swiatla
- czujnik parkowania
- halogeny
- sekwencja gazowa (byla przy zakupie )
nadwozie seria GTi
ogólnie wszystko standard
Zrobione:
felgi Ronale 15/195/50 oponki Verbeny przód tył Continentale - zima ORI felgi Nissan 14'
doprowadzenie silnika do stanu książkowego
- wymiana tarczy sprzęgla na nową
- wymiana niektorych cześci nadwozia
- tłumik końcowy APEXi n1 style
- kocie oczka
Plany:
-wymienic przedni zderzak wraz z boczkami po stluczce
-blacharka progów i lekko nadkoli
- zalozyc ORI lotke górną nissan oraz lotke na klape MS design
- zamontowac SSAC 4-2-1
- wymienic halogeny na nowe
- możliwe ze bedzie Neo vvl
Utrzymać w jak najlepszym stanie
odrazu po zakupie :
a tak wyglada teraz :
na tym silniku chcialbym zrobić do 170 koni i potem juz bede myslał nad zmiana na VVL
Wiekszość staram sie utrzymac jak z fabryki no ale pewnych modow nie idzie idzie sie powstrzymac jest to moj drugi 100nx wczesniej byl bialy GA16DS i postanowilem sie przesiąść na SR'ke - nieporównywalna rożnica
rocznik - 1992
kolor black solid
silnik - SR20DE
Wyposazenie:
-elektr. lusterka
- el.szyby
targa
- regulowane swiatla
- czujnik parkowania
- halogeny
- sekwencja gazowa (byla przy zakupie )
nadwozie seria GTi
ogólnie wszystko standard
Zrobione:
felgi Ronale 15/195/50 oponki Verbeny przód tył Continentale - zima ORI felgi Nissan 14'
doprowadzenie silnika do stanu książkowego
- wymiana tarczy sprzęgla na nową
- wymiana niektorych cześci nadwozia
- tłumik końcowy APEXi n1 style
- kocie oczka
Plany:
-wymienic przedni zderzak wraz z boczkami po stluczce
-blacharka progów i lekko nadkoli
- zalozyc ORI lotke górną nissan oraz lotke na klape MS design
- zamontowac SSAC 4-2-1
- wymienic halogeny na nowe
- możliwe ze bedzie Neo vvl
Utrzymać w jak najlepszym stanie
odrazu po zakupie :
a tak wyglada teraz :
na tym silniku chcialbym zrobić do 170 koni i potem juz bede myslał nad zmiana na VVL
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:08 przez icek25, łącznie zmieniany 3 razy.
kolektorka jeszcze brak bo brak kasy i czasu, za to wymieniony olej na bp visco 3000 by wybrać te wszystkie nagarki i bedzie docelowo lany motul v300
ten brak czasu dobija,nawet pierdółek zrobić nie ma kiedy...
[ Dodano: 2013-09-23, 16:55 ]
Wczoraj postanowiłem wystartować na zlocie BMW szczecin na 1/4 mili z pomiarem czasu. bmki do 2.0 bezproblemowo szły,2.5 zależy jaki start a od trzech bmek 2.8 dostałem ale największym zdumieniem było objechanie golfa III vr6 2.8 oraz bmw x6 przegralem doslownie o pól długości auta
zamieszczam zdjęcie tabeli z czasami oraz jak uda mi się to kilka filmików
póki co został zrobiony wydech pełen przelot + założony stożek na czas startów wiec szacuje że jest troszkę więcej niż te 150km
ten brak czasu dobija,nawet pierdółek zrobić nie ma kiedy...
[ Dodano: 2013-09-23, 16:55 ]
Wczoraj postanowiłem wystartować na zlocie BMW szczecin na 1/4 mili z pomiarem czasu. bmki do 2.0 bezproblemowo szły,2.5 zależy jaki start a od trzech bmek 2.8 dostałem ale największym zdumieniem było objechanie golfa III vr6 2.8 oraz bmw x6 przegralem doslownie o pól długości auta
zamieszczam zdjęcie tabeli z czasami oraz jak uda mi się to kilka filmików
póki co został zrobiony wydech pełen przelot + założony stożek na czas startów wiec szacuje że jest troszkę więcej niż te 150km