[ Maxima] Nissan Maxima QX A32 DARK PROJECT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
przema72 ma taki filtr home made...Jak stroiliśmy mojego to przykręcaliśmy do głowicy i nawet szmer przed stukiem wykrywał tyle, że on nie miał diody a w słuchawkach słuchał...Może podbijcie do niego na gg to coś podpowie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dolny filtr do 6khz dać i góry od 9khz i będzie dobrze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
generalnie ten układ (jeśli się nie mylę) bazuje na zwykłym (w zmodyfikowanej aplikacji) wzmacniaczu operacyjnym A jeśli ma sterować ECU to trzeba jedynie wyprowadzić układ logiczny - bo dobrze kombinuję że ECU jest sterowany (chodzi np. o sygnał przełączający tryb pracy) stanem logicznym wysokim lub niskim a nie np. potencjometrycznie ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Dobrze skubzik kombinujesz, Dlatego wczesniej pisalem o dolozeniu ukladu z wyjsciem oc dzieki ktoremu bedziemy mogli wlasnie cos wysterowac.
Wiem wiem kuba. Juz sie jakis czas interesuje i zdazylem doczytac :)Filtry juz ze 2 miechy temu kupielm tylko na razie chcielismy sprobowac czy w ogóle ruszy ten ukladzik... na razie jak wspomnialem jest to wersja alpha , ale nalezy pamietac ze ma ona potenscjometr ktorym sie ustwai czulosc ukladu pod dane auto.Dolny filtr do 6khz dać i góry od 9khz i będzie dobrze
ciepanek, na czym fizycznie chcesz zorganizować wyjście OC? Tranzystor czy przekaźnik ?
PS: pomysł generalnie rewelacyjny .. muszę się chyba do Was uśmiechnąć o taki układ .. wiem, że nie mam "w czym" go montować .. ale przy gaźniku nie ma w ogóle żadnych systemów monitorujących także może warto
PS: pomysł generalnie rewelacyjny .. muszę się chyba do Was uśmiechnąć o taki układ .. wiem, że nie mam "w czym" go montować .. ale przy gaźniku nie ma w ogóle żadnych systemów monitorujących także może warto
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
ciepanek, daj buzzer i alarm świetlny (duży led) .. Między układem a ECUmasterem dajesz jakąś seperację ? np.. na układzie opto ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
ciepanek, czy tak czy tak warto zabezpieczyć wejście Ecumajstra ..
[ Dodano: 2012-11-11, 18:54 ]
[ Dodano: 2012-11-11, 18:54 ]
ale czekaj .. z tego co wyczytałem (bo będziesz korzystał z któregoś z tzw . analog input) to ono jest sterowane stanem wysokim .. - przy nieużywanym złączu musi być ono podpięte do masy .. i to 5V ( nie 12V) . Zasilanie to nie problem bo sam Ecumajster "produkuje" takie napięcie na złączu "12" .. także w sumie na upartego można nie stosować zabezpieczenia ..ciepanek pisze:stanem niskim
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
No to zrobimy sterowanie wysokim stanem Wrocilem dopiero do domu wiec uzupelnie temat od strony merytorycznej. Do filtrowanie uzyje ukladu lm324n ktorego zastosowanie jako podwojnego filtra stosowanego w czujnikach spalania stukowego znalazlm w otchlaniach internetu. Czestotliwosc spalania stukowego to 4.8khz do 6.4 khz i wlasnie w takich przedzialach uklad bedzie wykrywal stuk. I na koniec chcialem napisac ze elektronikiem nie jestem takze prosze o wyrozumialosc
[ Dodano: 2013-02-17, 21:47 ]
W koncu maly update odnosnie zmian w samochodzie Uzbieralo sie pare rzeczy i mysle ze w koncu czas o tym wspomniec. Mianowicie jakis czas temu maxima pojechala na hamownie do nagaz i ponizej wynik.
Rewelacji nie ma ale przynajmniej zdrowa seria
Nastepny zakup to felgi 17'' 7.5'' szerokosc et 38 firmy Alessio. Wiem ze chu***nia, ze miekkie itd ale wzor mi sie podoba i tanie byly wiec
Kolejny zakup to zestaw Innovate Lc1 z niebieskim zegarem. Sonda bedzie na stale umieszczona zaraz za kolektorami i jeden analog out bedzie wykorzystany do podlaczenia zegara a drugi (i tutaj sie pojawia kolejny frut) do greddy emanage blue. Ten ostatni kupilem na allegro za bardzo rozsadne pieniadze ze wszystkimi wiazkami przewodow i przewodem komunikacyjnym.
Niestety odnosnie tego przewodu komunikacyjnego mialem tyddzien zabawy - mianowicie ani ten dostarczony z greddym (samojebka) ani kolejny ktory zrobilem sam nie chcialy dzialac. Dopiero kupno kabaelka od nokii ca42 za 9,99zl i przelutowanie koncowki dalo pozytywny wynik.
Nastepnie przyszla pora na podlaczenie tego ustrojstwa a fakt ze ma to 10 razy wiecej przewodów niz poprzedni ecumaster nie pomoglo.... Bluznilem na czym swiat stoi, ale wszelkie cierpienia w wazkim, zle oswietlonym i zminym garazu wynagrodzil dzwiek odpalonego auta Autko jeszcze nie wystrojone, na razie tylko mevi na 5300obr/min ustawione ale wszystko dziala jak nalezy. Ponizej zdjecia z tej strasznej meki:
I na koniec dzieki wskazowko Szalonego zostala przesunieta odcinka na 7150obr/min.
ponizej jako ciekawostka prezent od nissana, ktory znalazlem w ecu. Az sie boje pomyslec co by sie stalo jakby ta kropla cyny wypadla i sobie latala w srodku ecu....
[ Dodano: 2013-02-17, 21:47 ]
W koncu maly update odnosnie zmian w samochodzie Uzbieralo sie pare rzeczy i mysle ze w koncu czas o tym wspomniec. Mianowicie jakis czas temu maxima pojechala na hamownie do nagaz i ponizej wynik.
Rewelacji nie ma ale przynajmniej zdrowa seria
Nastepny zakup to felgi 17'' 7.5'' szerokosc et 38 firmy Alessio. Wiem ze chu***nia, ze miekkie itd ale wzor mi sie podoba i tanie byly wiec
Kolejny zakup to zestaw Innovate Lc1 z niebieskim zegarem. Sonda bedzie na stale umieszczona zaraz za kolektorami i jeden analog out bedzie wykorzystany do podlaczenia zegara a drugi (i tutaj sie pojawia kolejny frut) do greddy emanage blue. Ten ostatni kupilem na allegro za bardzo rozsadne pieniadze ze wszystkimi wiazkami przewodow i przewodem komunikacyjnym.
Niestety odnosnie tego przewodu komunikacyjnego mialem tyddzien zabawy - mianowicie ani ten dostarczony z greddym (samojebka) ani kolejny ktory zrobilem sam nie chcialy dzialac. Dopiero kupno kabaelka od nokii ca42 za 9,99zl i przelutowanie koncowki dalo pozytywny wynik.
Nastepnie przyszla pora na podlaczenie tego ustrojstwa a fakt ze ma to 10 razy wiecej przewodów niz poprzedni ecumaster nie pomoglo.... Bluznilem na czym swiat stoi, ale wszelkie cierpienia w wazkim, zle oswietlonym i zminym garazu wynagrodzil dzwiek odpalonego auta Autko jeszcze nie wystrojone, na razie tylko mevi na 5300obr/min ustawione ale wszystko dziala jak nalezy. Ponizej zdjecia z tej strasznej meki:
I na koniec dzieki wskazowko Szalonego zostala przesunieta odcinka na 7150obr/min.
ponizej jako ciekawostka prezent od nissana, ktory znalazlem w ecu. Az sie boje pomyslec co by sie stalo jakby ta kropla cyny wypadla i sobie latala w srodku ecu....
Wygląda na to, że powstaje kolejna szybka limuzyna i jak nic po wydechu wypadałoby przeprowadzić konfrontacje z VQ30 Maca
Fajnie, że za moim przykładem kolejny komp Greddyego wylądował w Maximie. Ogromną zaletą jest, to iż jest możliwość modyfikacji zapłonu z czym niestety det3 do tej pory sobie nie radzi
Fajnie, że za moim przykładem kolejny komp Greddyego wylądował w Maximie. Ogromną zaletą jest, to iż jest możliwość modyfikacji zapłonu z czym niestety det3 do tej pory sobie nie radzi
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
felga naprawde ladna-dokladnie jest to alessio model alaska najladniejszy model alessio wg mnie a co do twardosci alessio to jest ona na przyzwoitym poziomie
coraz bardziej maxa mi sie podoba
i to nie jako dupowoz a jako zapindalacz
coraz bardziej maxa mi sie podoba
i to nie jako dupowoz a jako zapindalacz
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
... i radzil sobie nie bedzie jak wynika z mojej rozmowy z jadzwinem. Ale jako ciekawostke dodam ze podobno smt6 obsluguje maxime Widzalem jakies szczatkowe wypowiedzi na maxima.org ktore to potwierdzaja, wiec warto by bylo przetestowac jezeli ktos ma dostep.Szalony pisze:Wygląda na to, że powstaje kolejna szybka limuzyna i jak nic po wydechu wypadałoby przeprowadzić konfrontacje z VQ30 Maca
Fajnie, że za moim przykładem kolejny komp Greddyego wylądował w Maximie. Ogromną zaletą jest, to iż jest możliwość modyfikacji zapłonu z czym niestety det3 do tej pory sobie nie radzi
Lombardo ma moje smt6
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
No to sprawdzaj. Na zachete tu masz link jak podlaczyc i skonfigurowac
http://nismo.strefa.pl/Pliki/a32.pdf
http://nismo.strefa.pl/Pliki/a32.pdf
Do zlotu coraz bliżej więc czas trochę odgrzać kotleta
Przyszedł czas na powerup więc pierwsze co powinno lecieć w Maxi to wydech Jako że wszem i wobec ogłosiłem że kolektorów do Maxi już robić nie będę Ciepanek musiał zamówić cały zestaw ze stanów a dokładniej made in china. Jak sama nazwa wskazuje nie należy od do super wykonanych więc y-pipe od razy z góry wyleciał z projektu. Z zew wszystko wygląda fajnie i estetycznie, ale na tym plusy się skończyły. Wew to z lekka mówiąc porażka. Ktoś narzekał na wykonanie moich kolektorów itp więc niech sam sobie zajrzy co śkośnookie odwalili
Już samo zejście bez ślimaka wiele mówi
wyjście z kolektora fi65 a wejście do y-pipe fi50 - resztę przeanalizaujcie sami
O wyjściu z głowicy już nawet nie mówię Trzeba było trochę to dopracować ale mimo wszystko nie jest to to co zrobiłem u siebie
Tak mniej więcej wyglądałoby zderzenie spalin ze ścianką w oryginalnym y-pipe
Tu już kolektor zamontowany i przy okazji profi zaślepienie EGR'a
A tu kolejny stage jeśli chodzi o przejście 2-1
Łagodne zejście z fi65 na fi50 y-pipe'a
Gotowy Y-pipe
Środkowy tłumik na zamówienie RM
I końcowy tłumik na zamówienie RM
Tak prezentuje się na aucie
CDN....
Przyszedł czas na powerup więc pierwsze co powinno lecieć w Maxi to wydech Jako że wszem i wobec ogłosiłem że kolektorów do Maxi już robić nie będę Ciepanek musiał zamówić cały zestaw ze stanów a dokładniej made in china. Jak sama nazwa wskazuje nie należy od do super wykonanych więc y-pipe od razy z góry wyleciał z projektu. Z zew wszystko wygląda fajnie i estetycznie, ale na tym plusy się skończyły. Wew to z lekka mówiąc porażka. Ktoś narzekał na wykonanie moich kolektorów itp więc niech sam sobie zajrzy co śkośnookie odwalili
Już samo zejście bez ślimaka wiele mówi
wyjście z kolektora fi65 a wejście do y-pipe fi50 - resztę przeanalizaujcie sami
O wyjściu z głowicy już nawet nie mówię Trzeba było trochę to dopracować ale mimo wszystko nie jest to to co zrobiłem u siebie
Tak mniej więcej wyglądałoby zderzenie spalin ze ścianką w oryginalnym y-pipe
Tu już kolektor zamontowany i przy okazji profi zaślepienie EGR'a
A tu kolejny stage jeśli chodzi o przejście 2-1
Łagodne zejście z fi65 na fi50 y-pipe'a
Gotowy Y-pipe
Środkowy tłumik na zamówienie RM
I końcowy tłumik na zamówienie RM
Tak prezentuje się na aucie
CDN....
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Takie było założenie - Macu powiedział, że kolektorów wydechowych nie robi więc trzeba było cos wykombinować zza wielkiej wody, a że nie da się kupić samych kolektorów bez y-pipa....Lombardo88 pisze:dlatego jak już iść w koszty i kupować takie coś, to tylko cattman lub ostatecznie OBX. oczywiście wersje do VQ35. dobra robota Macu! zrobiłeś prawie od nowa to co ciapanek zamówił
W końcowy mozna spokojnie browara schować jakiś filmik jak to buczy huczy
Maro coś kombinuje bo za często coś Maca odwiedza
Maro coś kombinuje bo za często coś Maca odwiedza
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
przeca napisałem że cdn jeszcze nie skończone, połapane wszystko ale trzeba jeszcze obspawać b-pipe'a i końcowy.
a co Ciepanek zamówił bo nie bardzo załapałem Bo z tego co zamówił to tylko kolektory przecież wziąłemLombardo88 pisze:zrobiłeś prawie od nowa to co ciapanek zamówił
tak tak, tajny przedzlotowy projectSzalony pisze:Ja tam widzę, że na warsztacie stoi również jakaś Maxima ( czyżby Twoja ? ) Maca... tuningujesz coś czy przerzucasz lepsze graty do siebie od Ciapanka
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Mi sie podoba ta koncowka:))) Jak odbiore auto to nagram jakis filmik jak gra wydech:)misiar90 pisze:Macu wyciągał pewnie y-pipa na wzór od siebie.Szalony pisze:Ja tam widzę, że na warsztacie stoi również jakaś Maxima ( czyżby Twoja ? )
Szkoda ,ze taki komin z tyłu zamiast duzej puchy i ładnej końcówki ale dźwięk pewnie będzie donośniejszy.
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
No autko odebrane ) niestety wiekszosc trasy do domu bylem zmuszony ogladac tyl avensisa kombi w kolorze zielonym ale nie ma tego zlego bo na ostatniej prostej przyszedl czas zemsty no i musze przyznac ze to jak auto przyspiesza przeroslo moje oczekiwania.... a jeszcze go nie stroilem
Modyfikacje poczynione przez MacGayver'a:
Kompletny costomowy wydech na rurach 65mm oparty o dwa tlumiki (rowniez customowe) RM Motors i tzw. Mac(y)Pipe
short shifter rowniez by MacGayver
rura z trzema kroccami do ukladu dolotowego zamiast wielkiej czarnej paskudnej puszki robiace za rezonator drgan (chyba)
Efekt powalajacy... banan na pysku pozostanie dlugo
Modyfikacje poczynione przez MacGayver'a:
Kompletny costomowy wydech na rurach 65mm oparty o dwa tlumiki (rowniez customowe) RM Motors i tzw. Mac(y)Pipe
short shifter rowniez by MacGayver
rura z trzema kroccami do ukladu dolotowego zamiast wielkiej czarnej paskudnej puszki robiace za rezonator drgan (chyba)
Efekt powalajacy... banan na pysku pozostanie dlugo