[ Maxima] Nissan Maxima QX A32 DARK PROJECT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Przecież ja go robiłem, gdyby nie musiał tak być to myślisz że bym zrobił?misiar90 pisze:Jedyny minus to ten wiszący końcowy tłumik-tak ma być?
U Ciepanka idzie belka od haka i niestety tłumik musi być dużo niżej niż by się tego chciało
p.s. mam nadzieję że na dniach ogarnę resztę zdjęć bo ost jakoś nie ma kiedy, zlot coraz bliżej to i jest co robić
Bombel......... belka od zawiasu, to nie belka od haka
Nie to że bym podpuszczał, ale przydałaby się jakaś konfrontacja z maximą Maca
Jeśli chodzi o wydech, to faktycznie wygląda to "średnio"
Sam miałem kiedyś belkę od haka i wiem, że lekko nie jest, ale luz jaki zostawiliście jest chyba trochę przesadzony( tak mi się wydaje patrząc na zdjęcia)
Sam jestem ciekaw jak jest z głośnością, bo końcowy jest naprawdę malutki
Wysoki profil opony w sumie fajnie zmniejszył przestrzeń między nadkolami
Nie to że bym podpuszczał, ale przydałaby się jakaś konfrontacja z maximą Maca
Jeśli chodzi o wydech, to faktycznie wygląda to "średnio"
Sam miałem kiedyś belkę od haka i wiem, że lekko nie jest, ale luz jaki zostawiliście jest chyba trochę przesadzony( tak mi się wydaje patrząc na zdjęcia)
Sam jestem ciekaw jak jest z głośnością, bo końcowy jest naprawdę malutki
Wysoki profil opony w sumie fajnie zmniejszył przestrzeń między nadkolami
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
słowu "partacz" nawet słowo "żartowałem" nie pomoże
co do tego wiszenia to chyba będę musiał wrzucić wieczorem te zdjęcia które robiłem bo nijak się mają do tego co mówicie i sądzicie
pod skosem? nie moja teoria.ciepanek pisze:Ja osobiście bym przedłużył rurę w dół i dopiero zamontował tłumik by szedł do góry.
co do tego wiszenia to chyba będę musiał wrzucić wieczorem te zdjęcia które robiłem bo nijak się mają do tego co mówicie i sądzicie
Panowie spokojnie bez nerwów ... Zlot za pasem a Wy się tu ciskacie.
Nie dostałem odpowiedzi, czy jest planowana jakaś konfrontacja maxim Ciapanek kontra MacGayver ?
...... jakby nie było jedne z bardziej dłubniętych Maxim w klubie
Nie dostałem odpowiedzi, czy jest planowana jakaś konfrontacja maxim Ciapanek kontra MacGayver ?
...... jakby nie było jedne z bardziej dłubniętych Maxim w klubie
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
sytuacje psują też koła i wysoki profil opon. jakby była gleba wydech wyglądałby w miarę ok. też jestem za tym żeby końcowego dać w idealnym poziomie, bo wtedy ładnie współgra z linią zderzaka. Delikatna poprawka i będzie git wystarczy, że ostanie kolanko przed końcowym wypuścisz niżej i myślę, że efekt będzie zauważalny
To była ta pesymistyczna diagnoza
Na tym zdjęciu link wszystko jest ok i może spina nie potrzebna, bo wydech spadł z gumek.
To była ta pesymistyczna diagnoza
Na tym zdjęciu link wszystko jest ok i może spina nie potrzebna, bo wydech spadł z gumek.
Lombardo88, jest trochę niżej niż to zdjęcie które zarzuciłeś bo na tym zdjęciu jest max do góry ale w czasie pracy nadwozia tłumik obijał się o belkę więc trzeba było trochę go opuścić.
Szalony, ten czas tak zasuwa że sądzę że dopiero na zlocie będzie chwila oddechu żeby spokojnie się ustawić "jedne z bardziej dłubniętych maxim" hmm w sumie jak ktoś ma zrobiony cały wydech to już jest GRUBo
pod skosem w dół bo się z wieszaka opuściłbombel pisze:Teraz tez jest pod skosem, ale w dół
Szalony, ten czas tak zasuwa że sądzę że dopiero na zlocie będzie chwila oddechu żeby spokojnie się ustawić "jedne z bardziej dłubniętych maxim" hmm w sumie jak ktoś ma zrobiony cały wydech to już jest GRUBo
Ostatnio zmieniony 2013-04-19, 23:31 przez MacGayver, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Oj widze, ze niepotrzebnie te zdjecia wrzucalem bo najbardziej zainteresowanemu (mnie w tym przypadku) najmniej przeszkadza wysokosc wydechu...
Z nowych rzeczy w koncu uporalem sie do konca z kabelkologia w srodku i tak pojawil sie na stale przymocowany wskaznij afr i innovate zostal podlaczony pod e-manage coby logi lacznie z afr schodzily na pc wkoncu pobawilem sie troche e-managem i z zadowoleniem stwierdzam ze przejscie na niego z ecumastera bylo bardzo dobra decyzja ) pozostalo tylko strojenie najpierw benzyny a potem lpg...
[ Dodano: 2013-04-21, 13:45 ]
Kolejne fotki
Nowe zagospodarowanie schowka
i umieszczenie wskaznika afr
Z nowych rzeczy w koncu uporalem sie do konca z kabelkologia w srodku i tak pojawil sie na stale przymocowany wskaznij afr i innovate zostal podlaczony pod e-manage coby logi lacznie z afr schodzily na pc wkoncu pobawilem sie troche e-managem i z zadowoleniem stwierdzam ze przejscie na niego z ecumastera bylo bardzo dobra decyzja ) pozostalo tylko strojenie najpierw benzyny a potem lpg...
[ Dodano: 2013-04-21, 13:45 ]
Kolejne fotki
Nowe zagospodarowanie schowka
i umieszczenie wskaznika afr
Czas odkopać temat Twojej Maximy, bo chyba wypadałoby dorzucić scan wykresu z hamowni
Ogólnie gratulacje udanego debiutu na 1/4 i zaciętej walki z Dylsonem.
Czas na Zlocie tak szybko leciał, że nawet nie było okazji abym obadał Twoje wozidło z bliska. Jedyne co to muszę przyznać, że chińskie kolektory + y-pipe z wyrównaną długością zrobiony przez Maca robi robotę ... dźwięk pierwsza klasa
Czekam na dalsze postępy w przebudowie wozu
Ogólnie gratulacje udanego debiutu na 1/4 i zaciętej walki z Dylsonem.
Czas na Zlocie tak szybko leciał, że nawet nie było okazji abym obadał Twoje wozidło z bliska. Jedyne co to muszę przyznać, że chińskie kolektory + y-pipe z wyrównaną długością zrobiony przez Maca robi robotę ... dźwięk pierwsza klasa
Czekam na dalsze postępy w przebudowie wozu
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Jak tylko zeskanuje wykres to wrzuce NIe moge powiedziec natomiast ze prace ustaly (na szczescie). Zakupiony zostal kolektor od trzylitrowej maximy A33 (oznaczenie silknika VQ30DEK) - zdjecie jeszcze z aukcji, ale kolektor juz u mnie
I przepustnica od 3.5 litrowego pathfinder z 2001 roku (70mm) która aktualnie jest w Los Angeles ale zaraz powinna wyruszyc w moja strone
I przepustnica od 3.5 litrowego pathfinder z 2001 roku (70mm) która aktualnie jest w Los Angeles ale zaraz powinna wyruszyc w moja strone
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jest na linkę to powinna pasować i grać
Ps. ten końcowy tłumik popraw bo koszmarnie zwisa...
Do Maxi to pasuje jedynie dyskretna prosta końcoweczka fi tyle co ma wydech czyli okolica 63,5mm no w maksie fi70mm...
Ps. ten końcowy tłumik popraw bo koszmarnie zwisa...
Do Maxi to pasuje jedynie dyskretna prosta końcoweczka fi tyle co ma wydech czyli okolica 63,5mm no w maksie fi70mm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Dzięki za miłe słowa:)
Ale to nie koniec prac nad furą! Poniżej zdjęcię nowego tłumika końcowego
MacGayver wykonał kawał dobrej roboty (dzięki stary) i nowy tłumik zagościł w Maximie. Nie dość, że wg mnie ładniej wygląda to auto stało się nieporównywalnie cichsze, a z drugiej strony słychać fajny pomruk
W wielką sobotę zamiast zasuwać ze święconką jak reszta polskiej wiary to ja zasuwałem, ale do kolegi Szalonego. Efektem tej zacnej wycieczki są poniższe fruty:
Góra dek, doł standardowe de
Przepustnica 70mm + adapter pod kolektor dek
Adapter pod krokowca
I zdjecie całego kolektora na koniec
Są jeszcze dwie zaślepki: na egr oraz na silnik krokowy (pod przepustnica). Generalnie kawał roboty zrobione za co serdecznie dziekuję Na odchodne nie zabrakło salw z wydechu sierry po rezurekcji
Mam nadzieję, że w weekend majowy graty wpadna pod maskę, szybkie strojenie fury i można sprawdzać wynik
Ale to nie koniec prac nad furą! Poniżej zdjęcię nowego tłumika końcowego
MacGayver wykonał kawał dobrej roboty (dzięki stary) i nowy tłumik zagościł w Maximie. Nie dość, że wg mnie ładniej wygląda to auto stało się nieporównywalnie cichsze, a z drugiej strony słychać fajny pomruk
W wielką sobotę zamiast zasuwać ze święconką jak reszta polskiej wiary to ja zasuwałem, ale do kolegi Szalonego. Efektem tej zacnej wycieczki są poniższe fruty:
Góra dek, doł standardowe de
Przepustnica 70mm + adapter pod kolektor dek
Adapter pod krokowca
I zdjecie całego kolektora na koniec
Są jeszcze dwie zaślepki: na egr oraz na silnik krokowy (pod przepustnica). Generalnie kawał roboty zrobione za co serdecznie dziekuję Na odchodne nie zabrakło salw z wydechu sierry po rezurekcji
Mam nadzieję, że w weekend majowy graty wpadna pod maskę, szybkie strojenie fury i można sprawdzać wynik