Stałem się posiadaczem Nissana Almera N16 po FL
- rok prod. 2004, pierwsza rej. 2005
- silnik 1.5 benzyna, 98 KM
- przebieg w dniu zakupu 160 000km
- kolor czarny metallic
- klimatyzacja manualna
- elektryczne szyby z przodu
- 4x hamulce tarczowe
- soczewkowe lampki z elektryczna regulacja wysokości świecenia
- przyciemniane tylne szybki
- alusy 15"
- założone twardsze sprężyny Vogtland -35mm
Plany:
- Alusy 16" czarne jak piekło
- Kierunki clear
- Pranie tapicerki
- wygłuszenie wszystkiego co się da
- zmiana głośników, bo charczą
- zakup lotki na klapę
Fotki świeżo po zakupie:
![Obrazek](http://i.imgur.com/5qghq.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/mW0D5.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/HFUGD.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/Vuaxg.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/VaYL8.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ZEZtQ.jpg)
Auto ogólnie do odtrolenia, pranie tapicery, pucowanie lakieru, spasowanie zderzaka po pocałowaniu słupka (ktoś szczeliny wypełnił czarnym sylikonem zamiast spasować zderzak <glupek2> )
Pierwsze wrażenia z jazdy super, spalanie poniżej 6/100 w trasie, bak 60 litrów
![<spoko> <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
06.2012
- Wymienione świece i paski
- Wyprane fotele i kanapa
- Wymienione klocki hamulcowe przód i kilka szpilek w piastach
07.2012
- Wymieniona tulejka wybieraka
- Wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu
- Wytłumione nadkola od zewnątrz
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
- Polakierowane plastiki na czarny połysk
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
08.2012
- Wymieniony tłumik środkowy i końcowy (Walker)
09.2012
– Założone ori sprężyny, osłony i odboje
12.2012
- wymienione tarcze z przodu na ATE
– wymienione przednie kompletne wahacze na OEM
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
– ustawiona zbieżność kół