Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Micra] Moja (już nie) brzydka micra k11 SR20DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-06-17, 11:59

Filipk11 pisze:Jak tylko wszystko skończę to opiszę dokładnie,
Proste to oznacza że auto się robi było 1.3+T i pamiętam z Allegro że jakaś tam całkiem przyjemna moc była, także poczekajmy aż auto zacznie jeździć i tak naprawdę przy tej masie siać pogrom.
Co do wyglądu wynika że to poprzedni właściciel tak "przerobił" przód Micry a nie kolega Filipk11, a że auto wynika że było ogólnie doinwestowane to to na wygląd nie od razu się patrzy. Zgodzę się jednak z większością że przód jak by wrócił do serii to by o niebo lepiej wyglądało, jest to moje zdanie gdyż osobiście nie lubię mieszanek marek a zwłaszcza Japończyków z Szmelcwagenami. Tył natomiast wg mnie wygląda naprawdę przyjemnie ;)
Mam nadzieje że jak skończysz auto to będzie robiło robotę na ulicach, torach itd oraz w jakimś stopniu wizualnie ;) Trzymam kciuki ;)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
mimier
fanatyk nissana
Posty: 1446
Rejestracja: 2009-12-10, 13:27
Lokalizacja: Londyn

Post autor: mimier » 2012-06-17, 12:00

Filipk11 pisze:przy pierwszej okazji kiedy będę miał mniej wydatków z mechaniką, kupie maskę, błotniki i lampy i złożę do kupy seryjny przód
Trzymamy Cię za słowo ;)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-06-17, 12:10

Dlaczego nie życzysz sobie humorystycznych tekstów ? nie rozumiem :)

Nie ciągnij tematu w strone lamp. Jesteś zaślepiony opiniami ludzi że lampy z Golfa nie wyglądają.
Mi chodzi o model początkowy czyli K11. Mało dostępnych gratów do czegokolwiek. Zawieszeniowo to porażka. Nie mam pojęca kto wymyślił górne mocowanie kolumny do kielicha na dwie śruby !
Typowo na tor... jaki tor ? Klatka jest zrobiona z załącznikiem J ? nie wydaje mi sie.
Uświadomię Cie że w Polsce mamy jeden tor : Poznań. Czy ty może jesteś emigrantem ?

Do torowej jazdy to auto nigdy nie bedzie się nadawało, a dużo taniej i przyjemniej by było np. z Sunnym, Almerą itp.

a telefony robią takie że brakuje im teraz tylko kranika z piwem (wszystko mają, a aparat 10MPix to wstyd nie mieć)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Filipk11
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2012-06-14, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipk11 » 2012-06-17, 12:23

yapko pisze:Dlaczego nie życzysz sobie humorystycznych tekstów ? nie rozumiem :)

Nie ciągnij tematu w strone lamp. Jesteś zaślepiony opiniami ludzi że lampy z Golfa nie wyglądają.
Mi chodzi o model początkowy czyli K11. Mało dostępnych gratów do czegokolwiek. Zawieszeniowo to porażka. Nie mam pojęca kto wymyślił górne mocowanie kolumny do kielicha na dwie śruby !
Typowo na tor... jaki tor ? Klatka jest zrobiona z załącznikiem J ? nie wydaje mi sie.
Uświadomię Cie że w Polsce mamy jeden tor : Poznań. Czy ty może jesteś emigrantem ?

Do torowej jazdy to auto nigdy nie bedzie się nadawało, a dużo taniej i przyjemniej by było np. z Sunnym, Almerą itp.

a telefony robią takie że brakuje im teraz tylko kranika z piwem (wszystko mają, a aparat 10MPix to wstyd nie mieć)

Trochę byś poszperał i widział że mieszkam w Poznaniu więc wiem gdzie mamy tor :) Mam nadzieje w takim razie że zaskoczę Cię i udowodnię że auto nadaję się na superoesy itp imprezy ktorych jest naprawde bardzo dużo w sezonie.

Tak, klatka zrobiona z załącznika J. A 3/4 ludzi jezdzi bez klatki, tak wiem samobójcy :) tym bardziej micra.

Zdaję sobie sprawę że wszystko trzeba dorabiać i uwierz mi, świetnie mi to wychodzi, jak nie wierzysz zapraszam do Pozniania, do mnie do garażu. Sam zobaczysz co i jak. Może zmienisz zdanie. Spoko, nie obrażam się bo nie jesteś pierwszą osobą ktora mi mowi ze micra jest trudna i mogłem kupic civica albo inne łatwe autko z dużą dostępnościa częsci.

Widzę że zaczynasz chyba specjalnie mnie prowokowac tekstami "chyba jesteś emigrantem". Podaruj sobie, szkoda mojego i Twojego czasu na odpisywanie więc kończę tą bezsensowną dyskusję. Chyba że ktoś ma, a na pewno ma coś ciekawszego do powiedzenia. To chętnie odpowiem na pytania. Zrobię auto, sprawdzimy osiągi i pogadamy ok?

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2012-06-17, 12:26 przez Filipk11, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-06-17, 12:24

[ Dodano: 2012-06-17, 13:25 ]
yapko pisze:
a telefony robią takie że brakuje im teraz tylko kranika z piwem (wszystko mają, a aparat 10MPix to wstyd nie mieć)
Ja mam nokie 6310i i nie mam aparatu i co ? :D
yapko pisze: Uświadomię Cie że w Polsce mamy jeden tor : Poznań. Czy ty może jesteś emigrantem ?
Ale są też inne pojeżdżawki, lap race, time attack itp. Oesy na Kielcach jeśli się nie myle w Radomiu też ;)

Także może coś ogarnie :)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-17, 12:38

Swojego czasu grzebałem Mickre K11 z silniczkiem 1.3, zawias seryjny + obniżenie sprężynami H&R, jedynie zrobiona wydmuszka i silnik podrasowany do 91KM, na torze Kielce nieźle ona namieszała w klasie, chłopaką brakuje średnio 4-6 sekund do zajęcia I miesca w klasie, więc w tych autach jest zajebisty potencjał :)

Ps. Moim zdaniem Lampy z Golfa mistrz, ale pewno trochę dodatkowej blachy i szpachli poszło żeby je zamocować więc masa z przodu poszła do góry :D

Pss. Pierwszy w Polsce taki fajny swap, mega gratulacje. Szkoda że nie byłeś wczoraj nią na torze byśmy razem pośmigali :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-06-17, 12:49

Coobcio pisze:Pss. Pierwszy w Polsce taki fajny swap
NIe pierwszy. SID był pierwszy na forum

Filipk11
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2012-06-14, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipk11 » 2012-06-17, 12:59

Coobcio pisze:Swojego czasu grzebałem Mickre K11 z silniczkiem 1.3, zawias seryjny + obniżenie sprężynami H&R, jedynie zrobiona wydmuszka i silnik podrasowany do 91KM, na torze Kielce nieźle ona namieszała w klasie, chłopaką brakuje średnio 4-6 sekund do zajęcia I miesca w klasie, więc w tych autach jest zajebisty potencjał :)

Ps. Moim zdaniem Lampy z Golfa mistrz, ale pewno trochę dodatkowej blachy i szpachli poszło żeby je zamocować więc masa z przodu poszła do góry :D

Pss. Pierwszy w Polsce taki fajny swap, mega gratulacje. Szkoda że nie byłeś wczoraj nią na torze byśmy razem pośmigali :)
Czekałem na tego komenta. Pozytywna opinia z ust jednego z największych nissanowych mózgów w Polsce jest dla mnie naprawdę ważna. Dziękuję :D

powiem szczerze że za dużo szpachla tam nie ma, więcej blachy,coś dospawane i pasuje a szpachlu dosłownie milimetr. Może komuś się nie podobać ale jak dla mnie tak spasować coś takiego to naprawdę mistrzostwo. ZBłotniki są po prostu minimalnie wycięte, zobacz jak wpasowują się seryjne. A o dziwo te lampy pasują bez zmieniania mocowań.

Gdybym wiedział że jesteś na trackdayu to bym wpadł chociaż pogadać. Zapisałem się na 30 września, jeśli wszystko skończę to wyjadę :)
bombel pisze:
Coobcio pisze:Pss. Pierwszy w Polsce taki fajny swap
NIe pierwszy. SID był pierwszy na forum
Potwierdzam, sam tego nie wiedziałem ale jednak był pierwszy. Zobaczymy która pierwsza wyjedzie :D

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2012-06-17, 14:07

HeY Filipk11

Witam na forum. Autko bardzo fajne i jak widać projekt perspektywiczny. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszych pracach. Przy okazji zapraszam na spoty lokalne.

Pozdrawiam
Mishi

Filipk11
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2012-06-14, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipk11 » 2012-06-17, 14:20

Na pewno wpadnę :) dzięki za zaproszenie. Kiedy najbliższy spot? Może wlecę bez autka, podziwiać wasze i pogadać.

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2012-06-17, 16:25

Dobrze, że trafiłeś na nasze forum i nie będziesz chciał zamykać tematu jak na JDM. ;)
Wygląd to kwestia gustu, ale najlepsze jest to, że nie Ty go tak zmodowałeś, a dostajesz największe baty za to. :) Może przy powrocie do seryjnego przodu w przyszłości w jakieś laminaty się pokusisz? :mrgreen:
Naprawdę jestem ciekaw jak lata K11 z SR20 i 3mam kciuki za jak najszybsze odpalenie autka i czekamy na film. :)
Jednym słowem: Powodzenia!

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2012-06-17, 16:35

Filipk11 pisze:Na pewno wpadnę :) dzięki za zaproszenie. Kiedy najbliższy spot? Może wlecę bez autka, podziwiać wasze i pogadać.
HeY Filipk11

Wszystkie info znajdziesz w pierwszym poście w temacie poniżej.
viewtopic.php?t=44

Dalej to musisz na bieżąco śledzić ostatnie posty i nowe ustalenia i wlatywać na spoty.

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
qxs
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2009-12-22, 18:07
Lokalizacja: BP

Post autor: qxs » 2012-06-17, 20:56

A ja mma pytanie z innej beczki. Co się stało z silnikiem CG13DET wraz z osprzętem i elektroniką? Być może jest do sprzedania?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-17, 22:01

qxs pisze:A ja mma pytanie z innej beczki. Co się stało z silnikiem CG13DET wraz z osprzętem i elektroniką? Być może jest do sprzedania?
Albo może turbo zestaw z niego sie ostał :D

Ps. fajna wyścigówka na bazie K11:
http://www.ebay.co.uk/itm/NISMO-built-N ... 19d1bcaf7b
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Filipk11
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2012-06-14, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipk11 » 2012-06-18, 02:07

A ja mma pytanie z innej beczki. Co się stało z silnikiem CG13DET wraz z osprzętem i elektroniką? Być może jest do sprzedania?
_________________
Coobcio pisze: Albo może turbo zestaw z niego sie ostał :D

Silnik już poszedł. Elektronika- wiązka itp została ale będzie potrzebna do Sr-a

Zestaw turbo, z intercoolerem, kolektorem wydechowym, połączeniem wydechu z turbina jest na sprzedaż jeśli ktoś jest chętny. Cena? Nie mam pojęcia. Czekam na jakieś propozycję. Do tego mogę załatwić podkładkę odprężającą ciętą wodą. Bo raz już płaciłem za projekt więc koszt samego cięcia.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-06-18, 08:58

Z tego co kojarzę to tam było turbo od charade chyba ?? na 0.8 bara około 130 koni ? Dobrze pamiętam ?
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2012-06-18, 08:59

Szymeq, zajrzyj do swojego tematu i bedziesz wszystko wiedzial :-P gdzies tam w srodku byla dyskusja na temat tej micry kiedy jeszcze na allegro stała :-P

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2012-06-18, 11:29

Wydaje mi się, że ta dyskusja odnośnie "ładności" przodu jest jałowa ..
Skoro auto ma być do zapitalania . to uroda jest na drugim miejscu .. kwestia gustu..

Filipk11, jak rozwiążesz kwestię rozłożenia mas ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2012-06-18, 13:01

SenTex pisze:Szymeq, zajrzyj do swojego tematu i bedziesz wszystko wiedzial
Ale mi dałeś temat do szukania ... znalazłem przy 1Bar miała 160 koni i 200Nm.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2012-06-18, 13:32

Gratki samochodu, sam mocno zastanawiałem sie nad zakupem tego bolidu ale skończyło się na Almerce N15
Dark Shadow

Filipk11
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2012-06-14, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipk11 » 2012-06-18, 19:48

scubzik pisze:Wydaje mi się, że ta dyskusja odnośnie "ładności" przodu jest jałowa ..
Skoro auto ma być do zapitalania . to uroda jest na drugim miejscu .. kwestia gustu..

Filipk11, jak rozwiążesz kwestię rozłożenia mas ?
Niestety trudno to najwidoczniej zrozumieć. Co poniektórzy nie rozumieją że będzie to prawdopodobnie pierwsza taka micra w PL i bardzo mnie cieszy że wzbudza tyle kontrowersji. Mam nadzieje że "krytycy" przesłali już tak brzydkie i wieśniackie auto wszystkim znajomym do szydzenia. Zapewne będzie rozpoznawalne. A zwykła micra to jednak zwykła micra.

Tak, micra na 1.0 bara miała 165km i 200Nm.

Co do rozkładu mas ciężko cokolwiek gdybać bez wyjazdu auta. Przejedziemy się i zobaczymy. Na pewno będzie poszerzana bo może być kłopot. Ale jak na razie mało o tym informacji więc zobaczymy. SR ze skrzynia to teoretycznie jakieś 30kg więcej niż cg13. Cięzko przewidzieć jak przy tej glebie będzie się zachowywać autko :)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2012-06-18, 19:58

Hmmm, może Ci sie znudzi SR, albo sie bedzie zle tym jezdzic to sprobojesz wyrzeźbić VQ30 Mid-engine :P

Filipk11
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2012-06-14, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Filipk11 » 2012-06-18, 20:05

SenTex pisze:Hmmm, może Ci sie znudzi SR, albo sie bedzie zle tym jezdzic to sprobojesz wyrzeźbić VQ30 Mid-engine :P

i napęd 4x4 albo chociaż tył ;p

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2012-06-18, 20:11

4x4 bedzie za latwe w prowadzeniu i pewnie pochlonie wpi*** kasy... Ale jak tak patrze jak lata Micra K12 350SR albo Auris 3.5 to kurde cieplutko sie robi :-o

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2012-06-18, 22:57

Filipk11 pisze:Potwierdzam, sam tego nie wiedziałem ale jednak był pierwszy. Zobaczymy która pierwsza wyjedzie :D
SID z tego co wiem nie robi tego żeby być pierwszym i na pewno nie będzie się spieszył ale o tym to już pewnie wiesz po rozmowie z nim ;-) Twój projekt jest ciekawy i myślę że w przyszłym roku to Wy będziecie dominować w klasie do 2.0 na 1/4 mili :-P gratuluję wyboru autka i powodzenia w dalszych modach a co do lamp to rzecz gustu a o tym się nie dyskutuje :mrgreen:
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-06-18, 23:02

Filipk11 pisze:Tak, klatka zrobiona z załącznika J. A 3/4 ludzi jezdzi bez klatki, tak wiem samobójcy tym bardziej micra.
Na przednim słupku pałaka przedniego widze 2 gięcia rury - to neguje art. 8.2.2.1 , czyli z automatu klatka nie jest zgodna z zał. J. Nie widze też niepalnych okładzin w miejscach narażonych na styk z ciałem kierowcy i pilota.
Swoją drogą to jest raczej klatka zabezpieczająca, a nie bezpieczeństwa.

Jak rozwiążesz kwestie półosi ? przegub zewnętrzny w 100nx GTI ma 25mm, wieloklin 25 zębów, mniemam że w Micrze jest mniejszy. Całe zwrotnice wlecą od 100nx ? Moja podpowiedź : Mocowanie kolumny amortyzatora w B13 jest na 3 śruby, a w K11 na 2. Jeżeli Ci się uda to bedziesz miec z automatu upgrade hamulców przednich.

ps. Słowo "emigrant" nie jest obraźliwe w ocenie mojej i WGiSR UW ( pisze to jako były student dzienny tego wydziału)
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-06-18, 23:46

no powitać kolegę na tym forum :-D Bo na jdm zdążyłem tylko co nieco poczytać i się skończyło :-P

Na temat przodu się nie wypowiem, ale silnik i ogólny efekt będę śledził na bieżąco. Fajnie że się tu pojawiłeś, będzie przynajmniej więcej lekko dłubniętych Micr ;-) A druga sprawa, napisałeś że waga silnika ze skrzynią jest o około 30kg większa - no nie bardzo. U mnie sprawa wyglądała tak że pojechałem na wagę przed swapem i po swapie na 1.6 i różnica wyniosła 46kg. SR20 i to ze skrzynią będzie dużo cięższy niż CG13 ze skrzynią. Od razu proponuje się zainteresować maską i błotnikami z laminatu żeby odciążyć ten przód. Jeśli tego nie ogarniesz to z odelżonym do granic możliwości tyłem i ciężkim przodem auto będzie Ci wyjeżdżać przodem. Ja między innymi z tego względu zdecydowałem się na niewiele cięższe 1.6 i grzebanie w nim - szykuje auto również na pojeżdżawki, a nie tylko na ćwiartkę. Jak będziesz ogarniał temat laminatów o których wspomniałem to też się na nie piszę więc w grupie będzie taniej.

p.s. liczę na ustawkę :->
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2012-06-19, 13:50

MacGayver pisze:auto będzie Ci wyjeżdżać przodem
Chyba tyłem. ;)

BTB
aktywny forumowicz
Posty: 146
Rejestracja: 2010-06-10, 17:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BTB » 2012-06-19, 14:15

yapko pisze:
Filipk11 pisze:Tak, klatka zrobiona z załącznika J. A 3/4 ludzi jezdzi bez klatki, tak wiem samobójcy tym bardziej micra.
Na przednim słupku pałaka przedniego widze 2 gięcia rury - to neguje art. 8.2.2.1 , czyli z automatu klatka nie jest zgodna z zał. J. Nie widze też niepalnych okładzin w miejscach narażonych na styk z ciałem kierowcy i pilota.
Swoją drogą to jest raczej klatka zabezpieczająca, a nie bezpieczeństwa.

Jak rozwiążesz kwestie półosi ? przegub zewnętrzny w 100nx GTI ma 25mm, wieloklin 25 zębów, mniemam że w Micrze jest mniejszy. Całe zwrotnice wlecą od 100nx ? Moja podpowiedź : Mocowanie kolumny amortyzatora w B13 jest na 3 śruby, a w K11 na 2. Jeżeli Ci się uda to bedziesz miec z automatu upgrade hamulców przednich.

ps. Słowo "emigrant" nie jest obraźliwe w ocenie mojej i WGiSR UW ( pisze to jako były student dzienny tego wydziału)
Idź zjedz jaPKO lepiej i przestań szukać na siłe wszędzie zaczepki

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2012-06-19, 14:24

Kwietas pisze:
MacGayver pisze:auto będzie Ci wyjeżdżać przodem
Chyba tyłem. ;)
właśnie nie, przodem auto będzie wyjeżdżać bo środek ciężkości jest maksymalnie wysunięty do przodu i auto staje się podsterowne. Właśnie wtedy wyjeżdża przodem
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”