A wszystkim którzy chcą napisać że micra ma brzydkie światła, albo okropnie wyglądający tył, chcę napisać że jest to MÓJ samochód, i obojętnie jaki nie będzie jest dla mnie najpiękniejszy i najfajniejszy. Nie podoba się, nie pisz. Szkoda Twojego czasu.
A teraz do rzeczy

Witam, wszystkich gdyż jest to mój pierwszy post na tym forum. Chciałbym przedstawić wszystkim mój samochód.
Na początek troche historii samochodu, autko kupiłem w zeszłym roku z silnikiem 1,3 turbo oraz instalacja gazową, od początku wiedząc że dobrze się to nie skończy. Jednak samochód bardzo dobrze doinwestowany więc warto było kupić dla samej budy, z przyszłościowymi planami. Po spaleniu pierwszych tłoków pojawiły się plany nowego motoru, odprężenia(pierwszy silnik nie był) oraz kucia. Szybko doszliśmy do wniosku że w europie jest mało ludzi robiących micry i części są trudno dostępne a przede wszystkim drogie. Ale czym to jest w stosunku do posiadania wyjątkowego auta innego niż wszystkie. Podczas zimy założyliśmy nowy silnik, jednak w kwietniu pojawiła się szansa kupna kompletnego zestawu ze 100nx gti, mówiąc krótko 3/4 samochodu na palecie. Długo się wahałem, jednak posiadanie micry z silnikiem znacznie mniej awaryjnym oraz posiadającym znaczną moc było silniejsze ode mnie. Największą przeszkodą jest niestety brak warsztatu a do takiej operacji potrzebne jest dość duże zaplecze warsztatowe. No i micra zajął się Forest.
MODEL Micra K11
ROCZNIK: 1991-->większościowo wszystko oprócz budy jest z micry z rocznika 2001
SILNIK: CG13DE ----> SR20DE ze 100nx GTI
MOC:
- seryjnie 75KM --> SR seria 143KM
SKRZYNIA: manualna
UKŁAD WYDECHOWY:
- przelot 2 cale
ZAWIESZENIE:
amortyzatory blinstein i sprężyny H&R
Tył taki sam zestaw tylko gwintowany z regulacją twardości. Auto jest strasznie sztywne i prowadzi się jak "gokart"
UKŁAD HAMULCOWY:
-przód tarcze i dociski z sunnego tył bębny
KOŁA:
14calowe felgi z audi
WNĘTRZE:
-brak, 2 kubły, pasy z napinaczem i flockowana deska,klatka
Auto ma z przodu światła od golfa 4 oraz tylne lampy made in USA ledowe. Cała buda jest mocno obspawana więc wszystko jest sztywne i solidne(w przeciwieństwie do serii) Plany na przyszły rok to SR20VE. Zobaczymy co z tego będzie.
Zdjęcia jeszcze od poprzedniego właściciela, obecnych nie robie bo auto jest zeszlifowane i przygotowane do malowania.



Oraz zdjęcie spasowanego silnika

Na chwilę obecna zawieszona na rzeźbionych poliuretanach. Fotki w poniedziałek.
Na bierząco będę wstawiał nowe zdjęcia z placu boju.
pozdrawiam