Strona 1 z 2

[ Micra] K10 Micra 1.2 Super S

: 2012-05-28, 06:30
autor: Fer
Nadeszła ta chwila, że i Micra zaczęła jeździć od postoju w 2009 roku ;-)

Rocznik 1991
Przebieg 110k

Ogólnie taka fajna perełka wyrwana w cenie roweru z Tesco :lol: Wraz z autkiem jest cała dokumentacja oraz rachunki z eksploatacji 8-)

Ogólny brak korozji na podwoziu, jedynie w jednym miejscu jest mała korozja wielkości 2-3cm ale raczej bez dziury się obejdzie.

Plany są takie - przywrócić ją na razie do stanu używalności. Z czasem będzie obniżona i usztywnione będzie zawieszenie na poliuretanach. A na końcu jakiegoś swapa się ogarnie :-)

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

: 2012-05-28, 06:43
autor: DubSon
Fajny rodzynek i plany widzę też całkiem niezłe :mrgreen:

: 2012-05-28, 07:19
autor: MichałB86
Fer przeszedł na micry :-D. Powodzenia w pracach.

: 2012-05-28, 07:46
autor: foo
A później mały update i będzie VQ :mrgreen:

: 2012-05-28, 09:17
autor: Chemik
Albo vl ;-),ładna micrunia,niech służy.

: 2012-05-28, 12:37
autor: Mishi
HeY

Gratuluję pięknej micrusi:) Na prawdę pięknie wygląda. Osobiście zmieniłbym tylko kierę od 100NX-a bo jest o wiele ładniejsza. Przynajmniej wg mnie. Mam ogromny sentyment do tych autek. Aż zazdroszczę bo chętnie bym sobie taką znowu pojeździł.
Dbaj o nią a na pewno odpłaci się Tobie bezawaryjnością:)
Pozdrawiam
Mishi

: 2012-05-28, 19:31
autor: Hahkuh
Ładna sztuka!

PS: Heh... Micry na TOPie :D

: 2012-05-29, 10:26
autor: mimier
Ale ładna sztuka Ci się trafiła ;) Jeśli chodzi o korozję to sprawdź jeszcze pod nakładkami na progi i błotniki bo może tam się chowa jakaś niespodzianka...
Ja na prawdę miło wspominam K10 i często będę zaglądał do tego tematu ;)
Jak doprowadzisz ją do stanu używalności to proponowałbym dołożyć jej halogeny, zmienić kierownicę tak jak napisał Mishi i zamienić końcowy wydech na coś z ładniejszą końcówką albo chociaż dospawać samą końcówkę byleby tylko pozbyć się tej seryjnej "słomki" bo to razi.
To mi się podoba w tych autach, że mimo wstawionego silnika od kosiarki, nie ma najmniejszego problemu z "zamknięciem licznika" ;)
Pozdrawiam

: 2012-05-29, 20:58
autor: Niewinna
Gratuluje, Ładniusia Mikrunia :)

: 2012-05-29, 21:01
autor: Saffira
niesamowicie spodobala sie mi ta kiera <zakochany> :-o

: 2012-05-29, 21:17
autor: wronek
Saffira pisze:niesamowicie spodobala sie mi ta kiera <zakochany> :-o
W tak idealnym stanie to niemal rarytas :-)

: 2012-05-30, 17:49
autor: Pawel18PL
Fajny mały popylacz :) najfajniejszy jest w nim męski kluczyk :D

: 2012-06-01, 21:19
autor: Fer
Dziś paczka odebrana z poczty :mrgreen:
Myślę że się sprawdzi ta para - Amortyzatory regulowane Nismo, sprężyny APEX i mocowania Cusco :lol:
Obrazek Obrazek

Jeszcze trzeba coś na tył znaleźć, ale to będzie trudniejsze...

: 2012-06-01, 21:26
autor: wronek
skąd to masz i czemu ja tego nie mam :mrgreen:

: 2012-06-01, 21:53
autor: Fer
skąd to masz i czemu ja tego nie mam :mrgreen:
Z Japonii :-P

: 2012-06-02, 00:07
autor: Sajmooon
sprzedaj te gazety jakiemuś fanatykowi JDM, w które były zawinięte amory to Ci się zakup zwróci :P
a tak poważnie to szok takie części Micra będzie gooodna ;)

: 2012-06-03, 19:04
autor: Fer
mimier pisze:Jak doprowadzisz ją do stanu używalności to proponowałbym dołożyć jej halogeny, zmienić kierownicę tak jak napisał Mishi i zamienić końcowy wydech na coś z ładniejszą końcówką albo chociaż dospawać samą końcówkę byleby tylko pozbyć się tej seryjnej "słomki" bo to razi.

Na przyszły rok zostanie wykonany 2.5'' wydech (może nawet razem z kolektorem) na jednym końcowym tłumiku Blitz Nur Spec M który nie ma możliwości założenia silencera :-P


Obrazek Obrazek Obrazek



Co do halogenów - chciałbym przód auta złożyć z maską od Super Turbo oraz JDM Grillem i zderzakiem...

Obrazek

Pierwsza wersja przodu - dosyć klasyczna
Obrazek

Druga, dosyć odmienna :-)
Obrazek
Obrazek

Także zastanawiam się jakie koło założyć, max to 15 cali, ale to raczej do lansu by było, pewnie padnie na coś 13 lub 14'' ale chciałbym by rant felgi był równo z rantem dokładki nadkola, więc muszę dobrze wymierzyć ...

: 2012-06-13, 15:53
autor: Shadows
Mi sie bardziej widzi ten pierwszy zderzak :) Ciekawie bd wygladala jak pozakladasz jej te graty co piszesz :-D

: 2012-06-13, 16:16
autor: wronek
Ten zderzak był chyba za 20tys jenów :o

: 2012-06-13, 21:32
autor: Fer
wronek pisze:Ten zderzak był chyba za 20tys jenów :o
Trafiony, zatopiony :-D 800zł za zderzak, plus jakieś 400-500zł na transport wyjdzie, ale zderzak jedyny w swoim rodzaju ;-)

Niedługo trafi dawca organów - CA16DE (115KM) + skrzynia ze szperą, ale to będzie wrzucane może jesienią, bo na razie muszę dokończyć Laurela :-)

: 2012-06-13, 23:50
autor: DubSon
Fer pisze:Niedługo trafi dawca organów
To dlatego byłes taki nagrzany na Sunny :D

Będzie ogień z dupy :mrgreen:

: 2012-06-14, 07:45
autor: SiwoL
Fer pisze:
wronek pisze:Ten zderzak był chyba za 20tys jenów :o
Trafiony, zatopiony :-D 800zł za zderzak, plus jakieś 400-500zł na transport wyjdzie, ale zderzak jedyny w swoim rodzaju ;-)

Niedługo trafi dawca organów - CA16DE (115KM) + skrzynia ze szperą, ale to będzie wrzucane może jesienią, bo na razie muszę dokończyć Laurela :-)
Pchaj tam odrazu CA18DET i do tego ta skrzynia z CA16DE ze szperą:))

: 2012-06-14, 09:47
autor: Chemik
No to bedzie piękny swap i fajny zapitalacz :-)

: 2012-06-14, 15:43
autor: Seboo991
SiwoL pisze:
Fer pisze:
wronek pisze:Ten zderzak był chyba za 20tys jenów :o
Trafiony, zatopiony :-D 800zł za zderzak, plus jakieś 400-500zł na transport wyjdzie, ale zderzak jedyny w swoim rodzaju ;-)

Niedługo trafi dawca organów - CA16DE (115KM) + skrzynia ze szperą, ale to będzie wrzucane może jesienią, bo na razie muszę dokończyć Laurela :-)
Pchaj tam odrazu CA18DET i do tego ta skrzynia z CA16DE ze szperą:))
a da rade :P? w sumie to powinno się zmieścić jak do Sid'a weszło sr20 :P

: 2012-06-14, 16:22
autor: dylson
SiwoL pisze:Pchaj tam odrazu CA18DET i do tego ta skrzynia z CA16DE ze szperą:))
Zeby trakcje lapac na czwartym biegu? Wsadzaj CA16DE a jak za jakis czas braknie mocy to wsadzisz CA18DE :-)

: 2012-06-14, 20:35
autor: Fer
SiwoL pisze: Pchaj tam odrazu CA18DET i do tego ta skrzynia z CA16DE ze szperą:))
A blok RWD podejdzie pod FWD ? Coś mi się nie wydaje.
Będzie CA16, jak znajdzie się kasa to zostanie zakuty i wejdzie turbo ;-)

: 2012-06-14, 20:49
autor: DubSon
Fer pisze:Będzie CA16, jak znajdzie się kasa to zostanie zakuty i wejdzie turbo
:-o :-o :-o
Ale będzie rwało :D

: 2012-06-14, 21:46
autor: bombel
A blok RWD podejdzie pod FWD ? Coś mi się nie wydaje.
W tym wypadku tak

: 2012-06-14, 23:13
autor: MacGayver
akurat CA18 podchodzi z 200sx, przy SR20DET już ten manewr się nie udaje ;-)

Nareszcie jakiś update zrobiłeś i już na grubo :-D Z chęcią też bym wrzucił do siebie takiego gwinta ale dostępność i ew. koszty po prostu przerażają ;-)

to już wiem czemu nie będą Ci potrzebne fotele z N13 :-P sprawdziłbyś ile waży jeden?

: 2013-02-17, 20:19
autor: Fer
na razie projekt z CA16 lub CA18 stoi w miejscu. Mam inny pomysł na wykorzystanie auta - swap na silnik z K11 - TUD czyli francuski diesel 1.5. Może nie na tej K10 to byłby eksperyment, ale chciałbym mieć coś bardziej oszczędniejszego na codzień niż 2.8 mimo iż nie narzekam, ale warto oszczędzić więcej paliwa ;-)
Myślę że strasznej rzeźby by nie było, jeżeli w K11 to siedzi. A 74KM zamiast 54 seryjnych całkiem miło by śmigało, a dodatkowo od dołu odrazu by to jechało :-)