Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

daro992
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2013-03-31, 11:59
Lokalizacja: L-wo

Post autor: daro992 » 2013-09-07, 05:23

Tylko brakuje IC w zderzaku bo taki łysy.
Fajnie by było zobaczyć jakiś filmik z tą maszyną coby można było usłyszeć dźwięk tego cacka.
Mam nadzieje że to będzie najbardziej hardokorowy projekt w Twoim wykonaniu :D

Pozdrawiam i mocy życzę.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-09-07, 11:03

daro992
Hehe dziękuje za miłe słowa :)
Dziura w zderzaku jest paskudna - trzeba ją jak najszybciej wypełnić ale jeszcze chciałbym troszkę pobawić się w N/A żeby poprzecierać szlaki bowiem nikt tego nie robi i zetki po modach zawsze gorzej jeżdżą niż seryjne... Na obecnym poziomie tuningu ich w Polsce :P

Nie mówię tu o egzemplarzach turbo czy z nitro :D

Ja chciałbym jeszcze z takich możliwie budżetowych rzeczy zeswapować wałki ssące z REV Upa (tego 300konnego) do siebie i sprawdzić co się zmieni, no 1mm więcej wzniosu więc musi się coś zmienić :P

Ps. Dźwiek teraz mam paskudny bo w końcowym tłumiku bebechy są wyrwane i rezonansują, mam już drugi seryny ale boję się że jak go wsadzę to moce uciekną hehe
Ostatnio zmieniony 2013-09-07, 11:58 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-09-10, 08:45

A pro pos G35c koleżka z forum chce sprzedać czarnego 2004 taki jak mój...
Wyjeżdża na rok do RPA i nie ma co zrobić z samochodem, za 37 kPLN pójdzie...
Ładna sztuka na felgach 18" gotowa do modów i z przebiegiem 1/2 miejszym jak mój...
Warto się zastanowić...
Samochód miał w USA trafienie w tył są foty...jakiś SUV zapakowałw górę... W zasadzie nie tknięty układ jezdny...
Naprawa wykonana perfekcyjnie... Super wozidło dla Ciebie... :mrgreen:
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-04, 10:45

No to moja zetka jest najszybsza z niedoładowanych 350Z :)
Od 350 konnej 370Z dostaje wpierdol dopiero od wysokiego 4-tego biegu.

Haha:
http://www.youtube.com/watch?v=8OaEmTZr ... e=youtu.be

Jechałem z bystrzakiem więc dodatkowe 55kg do optymalnego wyważenia pojazdu no i dwa razy nacisnąłem sprzęgło bo myślałem że mi 3 nie weszła, tak to dopiero powyżej 200km/h niemal 60 koni mocniejsza 370Z by mi dogoniła :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-10-04, 11:14

No trzeba się ustawić z Zkami na 1/4 mili jestem ciekawy wyników tej rywalizacji...
Niby moce mają słabsze ale i pojazd mniejszy i lżejszy trochę...

Szkoda że nie zadzwoniłeś... :-/


A tak na marginesie to chciałem się pochwalić Wszystkim że miałem zaszczyt dostąpić prawego w 350Z by Coobcio... zapitala to niesamowicie i czuć naprawdę że ma niesamowite odejście... Kuba musimy stanąć kiedyś na kresce i zobaczyć jak mnie objedziesz Zetą...

BTW przeżycie niezapomiane... ;)
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-04, 14:42

Ciesze się że się podobało panie tomku, obecnie mam najszybszą wolnossącą 350-tkę na ziemiach Polskich ale spokojnie to jeszcze nie wszystko, bowiem mam jeszcze jednego Asa w rękawie dzięki któremu mam nadzieję że objechanie tej 370Z nie będzie stanowiło problemu:
Obrazek

W wałkowanie pobawię się dopiero po torze Poznań na którego wybieram się zetką 13.10.2013 :) :) :)

Ps. Wczoraj testy drogowe były miedzy innymi zetkami a w niedzielę mam nadzieję polatać po torze w Radomiu :)

Zetka przy sunnym prowadzi się niesamowicie, przeskok technologiczny ogromny, łatwo się ją kontroluje i nie występuje poczucie prędkości, wali się po 250-260km/h i jakoś tak cicho przytulnie i bez emocji jest :)

A co do wałeczków to mają one 11mm wzniosu - tyle ile maksymalnie na bezpiecznie przyjmie fabryczna sprężyna zaworowa :)
Myślę że dzięki nim dobiję do ok 400Nm i do ok 320KM - zobaczymy co to z tego wyjdzie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-10-04, 22:21

Coobcio a gdzie w tym wszystkim plan założenia kompresora ?

Taka moc w N/A, a gdy zapodasz Vortecha będziesz musiał mu skrzydła dorobić ;)

Żarty żartami, pozazdrościć fury, naprawdę moc aż słychać ;D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-05, 00:46

Słychać brzęczenie z końcowego tłumika, tak się dzieje jak katy wypadają...
Takie brzęczenie bym chciał:
http://www.youtube.com/watch?v=yDLvBqmmTsg
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2013-10-05, 19:44

Naprawdę fajnie to gada :-D no to czeka cię zmiana wydechu :mrgreen:
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-10-07, 07:16

Tak Coobcio stanowczo tłumnik musisz zrobić... chociaż ten też brzmi OK...
Trochę wpada w rezonans ale jak się mu pociśnie to dźwięk jest taki jak trzeba... (Dragon Noise)... ;)


BTW nie mogę się doczekać jak wrzucisz wałki jaki będzie rezultat z hamowni...
Jeżeli Twoje oczekiwania się spełnią to będę się poważnie zastanawiał nad ich wymianą w swoim VQ35DE... ale to na razie pieśń przyszłości...

ogólnie Twój projekt jest zajefajny gdyż krok po kroku widzimy jak zmienia się charakterystyka VQ35DE i poprawiają się jego parametry... tak trzymaj... :->
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-10, 02:25

Silnikowo zetka ma się dobrze po wymianie ostatnimi czasy panewek korbowodowych, które miedzią na bogato zalatywały - wymiana na czas się udała, dobrze że na III spocie Zet King Warsaw jej nie upalałem bo by jeszcze dziurę w bloku wywalił korbowód :D
Obrazek

Dziwne takie widoki po mimo tego że piec w środku wyglądał naprawdę czyściusieńko:
Obrazek

No ni piec naprawiony, bez szwanku przeżył jazdę na torze w Radomiu, 5 kółek pod rzad i nic, skoro silnik jest wyleczony to trzeba zająć się heblami, które to w przypadku przednich tarcz miły ubytki na grubości prawie pół centymetra masakra ale mimo to na torze w Radomiu układ hamulcowy zachowywał się perfect :)

Jednak z racji tego że w nadchodzący weekend planuję polecieć na tor Poznań, postanowiłem że trzeba się nimi zająć...

Pierwsza koncepcja to zapakowanie 390mm tarcz z Nissana GTR modelu 2013 + zaciski z Porsche Cayen Turbo S, jednak syrzbka przymiarka pod koło 18 pożyczone od kolegi Yogiego no i dupa zacisk mowy nie ma by się mieścił:
Obrazek

Tak więc nie kombinowałem bo czasu coraz mniej i postanowiłem po przedyskutowaniu sprawy z Przemkiem (Tokyo) co ma trochę doświadczenia z 350Z jerzdząc już parę razy na torze Poznań i za jego naradą postanowiłem że wleci taki o to secik:
Obrazek

Składający się do tarcz tylnych BREMBO MAX a na przód EBC Turbo Grove czy jak to się tam piszę oraz połączenie klocków FERODO DS Performance, przód twardszy tył miększy...

Towarzysz Limon sprawnie ogarnął się z robotą za co mu ślicznie dziękuje :)
Obrazek
Obrazek

Przy okazji zalaliśmy płyn hamulcowy MOTULA z RBF 660 o temperaturze wrzenia 307*, wcześniej pedalski DOT4 był - zapewne puchłby na nim pedał i to ostro...

No i tu Quiz czy lepiej mojej zetce na białej feldze czy na takiej Gun metal :) ??
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2013-10-10, 08:14

Moim zdaniem Gun metal będzie pasował.
Fajne byłyby też te felgi http://allegro.pl/hit-felgi-kosei-19-5x ... 13203.html

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-10, 09:03

Mi się nie podobają, poza tym są wąskie i pewno ciężkie, lepiej będzie mi się śmigać na pożyczonych coś tak czuję :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-10-10, 14:28

Jak ostomamgdzies 13 cali moge Ci wydac na poznan ... a ja 13 na ulez lece

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-10-10, 16:16

:-D

Czarne są OK...

ale białe kozak... Do rudej Zety najfajniej by wyglądały złote felgi....
A na Tarcze od GTR trzeba by było 19" felgi i byłoby OK...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-12, 10:50

Kurde, wsadziłem przednie kółka...
Białe felgi są prze kozak:
Obrazek

Przy okazji wczorajszej dłubaniny wleciała większa miska olejowa (o dokładnie 1,1Litra):
Obrazek

Doposażona w radiatory coby lepiej chłodzić oliwę
Obrazek

No i Maszynę zglebiłem o 3cm - więcej nie ma co bo będą duże uturbnienia przy wjerzdzaniu do garażu i pakowaniu auta na podnośnik:
Obrazek

No i coś dla poprawy trakcji, Sliki na tył 285 a na przód skromne 250 :D
Obrazek

JUTRO TOR POZNAŃ - oby nie Padało :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-10-12, 11:17

Coobcio pisze:....będą duże uturbnienia przy wjerzdzaniu do garażu i pakowaniu auta na podnośnik
Coś to turbo Ci się udzieliło :D
Na białej feldze spoko wygląda ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-10-14, 16:05

Jednak na slikach nie jechałem bo tyły 285 w połączeniu z felgami 10" mi ocierały przy mocnym skręcaniu o nakrętki od zawieszenia gwitowanego, więc na normalnych laczach jechałem...

W naszej pięknej warszawie nigdzie w sobotę nie mogłem ustawić zbieżności ze względu na wysokość auta, więc zbierzność ustawiłem na swoje oko i poleciałem tak do poznania.
W poznaniu czekał na mnie przyjeciel z deskami w bagażniku swojego klasyczngo Saaba i udaliśmy się do Norauto na tą zbierzność:
Obrazek

Hehe przód jedno koło na oko nawet mi wyszło:
Obrazek

No i latania czas zacząć, na początu nie szło mi za dobrze... Najlepiej co wykręciłem na wilgotnej nawierzchni i na normalnych oponach to 2,13 - załamująco kiepski czas...
Auto strasznie latało bokami, bałem się wyłączyć kontrolę trakcji.

Zniechęcony pozyczyłem od chłopaków ze stajni Bogard racing team komplet kół na tył z oponami przejściowymi no i kosmos się dział :)
Czas poprawiony o 12 sekund, dużo szybsze wyjścia z zakrętów zaowocowały większymi prędkościami :)
Na prostej startowej rozpędzałem się do ok 212-215km/h, Sunnym osiągałem 200km/h - czyli w autku jest potencjał, trzeba się jedynie wjeździć i utwardzić zawieszenie :D

Dzięki poprawieniu czasu dostałem medalik nawet:
Obrazek

Maszyna spisywała się dzielnie, nie przegrzewała się, heble dawały radę jedyne co to tylne zawieszenie za miekkie moim zdaniem i się nie stabilnie prowadziło.

Raz zrobłem spina ale naszczęście w nikogo ani w nic nie przywaliłem.

Cali i sprawni wracamy na kołach do domu:
Obrazek

Wieczorkiem jakiś fotki wrzucę z samej jazdy :D

Hehe poza licznymi Ferrari i Porsche trafił się prawdziwy rodzynek w postaci LFA:
Obrazek

Skurczybyk niesamowicie brzmiał !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2013-10-14, 20:35

LFA to prawdziwy rodzynek naprawdę mega fura
Coobcio pisze:Dzięki poprawieniu czasu dostałem medalik nawet:
Gratulację :mrgreen:
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-11-08, 14:29

No to sytuacja się odwraca, plan jest taki by nadal osiągnąć pod 400KM ale bez dmuchania za to za sprawą tego:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wałki dość Hardkorowe w porównaniu do serii:
Obrazek

Jeszcze pompa oleju wleci z Rev Upa wydajniejsza i nie pieni oleju powyżej 7200obr.min no i koniecznie muszę ogarnąć twardsze sprężyny zaworowe...

Jak poskładam piec do kupy trzeba będzie pomyśleć nad jakimś dolotem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2013-11-08, 19:15

Coobcio pisze:osiągnąć pod 400KM ale bez dmuchania
,
W 2.0 N/A wycisnąłeś ponad 240Hp
Tu masz 175% tej pojemności, więc wypadałoby aby świeższa konstrukcja Nissana, cechowała się nie gorszym stosunkiem pojemności do mocy niż te 120Hp z litra :-D
3.5l x120hp daje 420Hp.
Ktoś uzyskał kiedyś taką wartość w N/A na tym silniku ? :->
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2013-11-08, 21:32

Jak dobrze widzę od razu go zakuwasz ???
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-11-09, 13:02

:D Ależ upasione te wałki... to chyba ostrożnie z kręceniem nimi?

Awatar użytkownika
BartekZ33
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2012-07-10, 16:22
Lokalizacja: Warszawa/Grójec

Post autor: BartekZ33 » 2013-11-09, 22:20

Dokładnie takie samo mam pytanie do Ciebie co Tony. Czy gdzieś ktoś robił Zetkę 400hp na N/A ? Najlepszy projekcik Zeteczki w Polsce!

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-11-09, 22:52

z tego co wiem to Nissan wypuszcza do Cup-u seri Z silniki po 420 ps
więc takie parametry są już opanowane :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
BartekZ33
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2012-07-10, 16:22
Lokalizacja: Warszawa/Grójec

Post autor: BartekZ33 » 2013-11-09, 23:14

W sumie coś było że nawet VQ35DE miało te 400 koni. Ale pwienie silnik opór drogi żeby tak kupić :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-11-10, 13:43

Dlatego wole się pobawić i coś sobie samemu wystrugać nie za równowartość drugiej Zetki :D
Ps. Kute tłoki mają o 1mm głębsze podcięcia pod zawory coby wałki z wyższym liftem nie kolidowały...

Silnik fajny no ale nie ma zmiennej fazy jak VVL więc ciężko będzie z dużymi mocami w N/A + dobrym dołem...

Ale nie mogę się doczekać kiedy pokończe auta klientów i zabiorę się wreszcie za swoje - jakbym miał większy garaż to bym sieknął drugi podnośnik kolumnowy i kolejną osobę do pomocy wziął a tak musimy się przemęczać z Limonem harując nie rzadko od rana do rana...
Ostatnio zmieniony 2013-11-11, 10:04 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
motodd
wiem o czym pisze
Posty: 42
Rejestracja: 2013-02-24, 20:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: motodd » 2013-11-10, 18:30

A te tłoki z większymi rowkami to chyba jakoś stopnia sprężania nie zwiększają ? JAkie jest seryjne w tym silniku? Chyba z tym też można się pobwić. Po wałkach, dolocie, wydechu, to chyba w NA tylko doprężyć silnik. Pozostają chyba większe zawory, cieńsza uszczelka i strojenie ? Chyba że się mylę :)

P.S. Ale Ci zazdroszcze że masz mozliwość takiego eksperymentowania z motorownią. :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-11-10, 21:08

Fabryczny stopień sprężania to 10,3:1, tłoki doprężające mają po środku większego garba, który wypełnia komorę spalania zmniejszając ją i zwiększając stopień sprężania.

Te tłoki które ja wrzucam jak wiekszość kucizny dedykowanej do tego silnika zwiększa stopień sprężania do 11:1 - trochę mało ale zawsze coś i bez problemu na paliwku PB98 będzie to śmigać.
Większy stopień sprężania 12:1 oferują jedynie Woosnery a wśród innych firm już trzeba robić Customy... Generalnie te silniki są bardzo czułe na stuki i elektornika natychmiast reaguje kastrując moc.

[ Dodano: 2013-12-26, 18:20 ]
Mikołaj przyniósł trochę zabawek w tym nieco bardziej doprężające tłoczki CP Pistons o sprężaniu 11,5:1, jeszcze agresywniejsze wałeczki o astronomicznym wzniosie jak na te silnki 13,1mm po stornie ssącej i 12,6mm wydechowej przy nie za długich czasach 276 i 256*:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
BartekZ33
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2012-07-10, 16:22
Lokalizacja: Warszawa/Grójec

Post autor: BartekZ33 » 2013-12-26, 19:08

Widzę, że dalej coś się dzieje :) Jak już zrobisz projekt i przetrzesz szlaki dla Zetek to pewnie ja i inni też będą chcieli grube wolnossaki bo co by nie mówić to N/A będzie lepsze od turbo :) Teraz władaj i dawaj wykresil i opinie. Trzymam kciuki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”