[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
daro992
Hehe dziękuje za miłe słowa
Dziura w zderzaku jest paskudna - trzeba ją jak najszybciej wypełnić ale jeszcze chciałbym troszkę pobawić się w N/A żeby poprzecierać szlaki bowiem nikt tego nie robi i zetki po modach zawsze gorzej jeżdżą niż seryjne... Na obecnym poziomie tuningu ich w Polsce
Nie mówię tu o egzemplarzach turbo czy z nitro
Ja chciałbym jeszcze z takich możliwie budżetowych rzeczy zeswapować wałki ssące z REV Upa (tego 300konnego) do siebie i sprawdzić co się zmieni, no 1mm więcej wzniosu więc musi się coś zmienić
Ps. Dźwiek teraz mam paskudny bo w końcowym tłumiku bebechy są wyrwane i rezonansują, mam już drugi seryny ale boję się że jak go wsadzę to moce uciekną hehe
Hehe dziękuje za miłe słowa
Dziura w zderzaku jest paskudna - trzeba ją jak najszybciej wypełnić ale jeszcze chciałbym troszkę pobawić się w N/A żeby poprzecierać szlaki bowiem nikt tego nie robi i zetki po modach zawsze gorzej jeżdżą niż seryjne... Na obecnym poziomie tuningu ich w Polsce
Nie mówię tu o egzemplarzach turbo czy z nitro
Ja chciałbym jeszcze z takich możliwie budżetowych rzeczy zeswapować wałki ssące z REV Upa (tego 300konnego) do siebie i sprawdzić co się zmieni, no 1mm więcej wzniosu więc musi się coś zmienić
Ps. Dźwiek teraz mam paskudny bo w końcowym tłumiku bebechy są wyrwane i rezonansują, mam już drugi seryny ale boję się że jak go wsadzę to moce uciekną hehe
Ostatnio zmieniony 2013-09-07, 11:58 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
A pro pos G35c koleżka z forum chce sprzedać czarnego 2004 taki jak mój...
Wyjeżdża na rok do RPA i nie ma co zrobić z samochodem, za 37 kPLN pójdzie...
Ładna sztuka na felgach 18" gotowa do modów i z przebiegiem 1/2 miejszym jak mój...
Warto się zastanowić...
Samochód miał w USA trafienie w tył są foty...jakiś SUV zapakowałw górę... W zasadzie nie tknięty układ jezdny...
Naprawa wykonana perfekcyjnie... Super wozidło dla Ciebie...
Wyjeżdża na rok do RPA i nie ma co zrobić z samochodem, za 37 kPLN pójdzie...
Ładna sztuka na felgach 18" gotowa do modów i z przebiegiem 1/2 miejszym jak mój...
Warto się zastanowić...
Samochód miał w USA trafienie w tył są foty...jakiś SUV zapakowałw górę... W zasadzie nie tknięty układ jezdny...
Naprawa wykonana perfekcyjnie... Super wozidło dla Ciebie...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to moja zetka jest najszybsza z niedoładowanych 350Z
Od 350 konnej 370Z dostaje wpierdol dopiero od wysokiego 4-tego biegu.
Haha:
http://www.youtube.com/watch?v=8OaEmTZr ... e=youtu.be
Jechałem z bystrzakiem więc dodatkowe 55kg do optymalnego wyważenia pojazdu no i dwa razy nacisnąłem sprzęgło bo myślałem że mi 3 nie weszła, tak to dopiero powyżej 200km/h niemal 60 koni mocniejsza 370Z by mi dogoniła
Od 350 konnej 370Z dostaje wpierdol dopiero od wysokiego 4-tego biegu.
Haha:
http://www.youtube.com/watch?v=8OaEmTZr ... e=youtu.be
Jechałem z bystrzakiem więc dodatkowe 55kg do optymalnego wyważenia pojazdu no i dwa razy nacisnąłem sprzęgło bo myślałem że mi 3 nie weszła, tak to dopiero powyżej 200km/h niemal 60 koni mocniejsza 370Z by mi dogoniła
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
No trzeba się ustawić z Zkami na 1/4 mili jestem ciekawy wyników tej rywalizacji...
Niby moce mają słabsze ale i pojazd mniejszy i lżejszy trochę...
Szkoda że nie zadzwoniłeś...
A tak na marginesie to chciałem się pochwalić Wszystkim że miałem zaszczyt dostąpić prawego w 350Z by Coobcio... zapitala to niesamowicie i czuć naprawdę że ma niesamowite odejście... Kuba musimy stanąć kiedyś na kresce i zobaczyć jak mnie objedziesz Zetą...
BTW przeżycie niezapomiane...
Niby moce mają słabsze ale i pojazd mniejszy i lżejszy trochę...
Szkoda że nie zadzwoniłeś...
A tak na marginesie to chciałem się pochwalić Wszystkim że miałem zaszczyt dostąpić prawego w 350Z by Coobcio... zapitala to niesamowicie i czuć naprawdę że ma niesamowite odejście... Kuba musimy stanąć kiedyś na kresce i zobaczyć jak mnie objedziesz Zetą...
BTW przeżycie niezapomiane...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ciesze się że się podobało panie tomku, obecnie mam najszybszą wolnossącą 350-tkę na ziemiach Polskich ale spokojnie to jeszcze nie wszystko, bowiem mam jeszcze jednego Asa w rękawie dzięki któremu mam nadzieję że objechanie tej 370Z nie będzie stanowiło problemu:
W wałkowanie pobawię się dopiero po torze Poznań na którego wybieram się zetką 13.10.2013
Ps. Wczoraj testy drogowe były miedzy innymi zetkami a w niedzielę mam nadzieję polatać po torze w Radomiu
Zetka przy sunnym prowadzi się niesamowicie, przeskok technologiczny ogromny, łatwo się ją kontroluje i nie występuje poczucie prędkości, wali się po 250-260km/h i jakoś tak cicho przytulnie i bez emocji jest
A co do wałeczków to mają one 11mm wzniosu - tyle ile maksymalnie na bezpiecznie przyjmie fabryczna sprężyna zaworowa
Myślę że dzięki nim dobiję do ok 400Nm i do ok 320KM - zobaczymy co to z tego wyjdzie
W wałkowanie pobawię się dopiero po torze Poznań na którego wybieram się zetką 13.10.2013
Ps. Wczoraj testy drogowe były miedzy innymi zetkami a w niedzielę mam nadzieję polatać po torze w Radomiu
Zetka przy sunnym prowadzi się niesamowicie, przeskok technologiczny ogromny, łatwo się ją kontroluje i nie występuje poczucie prędkości, wali się po 250-260km/h i jakoś tak cicho przytulnie i bez emocji jest
A co do wałeczków to mają one 11mm wzniosu - tyle ile maksymalnie na bezpiecznie przyjmie fabryczna sprężyna zaworowa
Myślę że dzięki nim dobiję do ok 400Nm i do ok 320KM - zobaczymy co to z tego wyjdzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Słychać brzęczenie z końcowego tłumika, tak się dzieje jak katy wypadają...
Takie brzęczenie bym chciał:
http://www.youtube.com/watch?v=yDLvBqmmTsg
Takie brzęczenie bym chciał:
http://www.youtube.com/watch?v=yDLvBqmmTsg
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Tak Coobcio stanowczo tłumnik musisz zrobić... chociaż ten też brzmi OK...
Trochę wpada w rezonans ale jak się mu pociśnie to dźwięk jest taki jak trzeba... (Dragon Noise)...
BTW nie mogę się doczekać jak wrzucisz wałki jaki będzie rezultat z hamowni...
Jeżeli Twoje oczekiwania się spełnią to będę się poważnie zastanawiał nad ich wymianą w swoim VQ35DE... ale to na razie pieśń przyszłości...
ogólnie Twój projekt jest zajefajny gdyż krok po kroku widzimy jak zmienia się charakterystyka VQ35DE i poprawiają się jego parametry... tak trzymaj...
Trochę wpada w rezonans ale jak się mu pociśnie to dźwięk jest taki jak trzeba... (Dragon Noise)...
BTW nie mogę się doczekać jak wrzucisz wałki jaki będzie rezultat z hamowni...
Jeżeli Twoje oczekiwania się spełnią to będę się poważnie zastanawiał nad ich wymianą w swoim VQ35DE... ale to na razie pieśń przyszłości...
ogólnie Twój projekt jest zajefajny gdyż krok po kroku widzimy jak zmienia się charakterystyka VQ35DE i poprawiają się jego parametry... tak trzymaj...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Silnikowo zetka ma się dobrze po wymianie ostatnimi czasy panewek korbowodowych, które miedzią na bogato zalatywały - wymiana na czas się udała, dobrze że na III spocie Zet King Warsaw jej nie upalałem bo by jeszcze dziurę w bloku wywalił korbowód
Dziwne takie widoki po mimo tego że piec w środku wyglądał naprawdę czyściusieńko:
No ni piec naprawiony, bez szwanku przeżył jazdę na torze w Radomiu, 5 kółek pod rzad i nic, skoro silnik jest wyleczony to trzeba zająć się heblami, które to w przypadku przednich tarcz miły ubytki na grubości prawie pół centymetra masakra ale mimo to na torze w Radomiu układ hamulcowy zachowywał się perfect
Jednak z racji tego że w nadchodzący weekend planuję polecieć na tor Poznań, postanowiłem że trzeba się nimi zająć...
Pierwsza koncepcja to zapakowanie 390mm tarcz z Nissana GTR modelu 2013 + zaciski z Porsche Cayen Turbo S, jednak syrzbka przymiarka pod koło 18 pożyczone od kolegi Yogiego no i dupa zacisk mowy nie ma by się mieścił:
Tak więc nie kombinowałem bo czasu coraz mniej i postanowiłem po przedyskutowaniu sprawy z Przemkiem (Tokyo) co ma trochę doświadczenia z 350Z jerzdząc już parę razy na torze Poznań i za jego naradą postanowiłem że wleci taki o to secik:
Składający się do tarcz tylnych BREMBO MAX a na przód EBC Turbo Grove czy jak to się tam piszę oraz połączenie klocków FERODO DS Performance, przód twardszy tył miększy...
Towarzysz Limon sprawnie ogarnął się z robotą za co mu ślicznie dziękuje
Przy okazji zalaliśmy płyn hamulcowy MOTULA z RBF 660 o temperaturze wrzenia 307*, wcześniej pedalski DOT4 był - zapewne puchłby na nim pedał i to ostro...
No i tu Quiz czy lepiej mojej zetce na białej feldze czy na takiej Gun metal
Dziwne takie widoki po mimo tego że piec w środku wyglądał naprawdę czyściusieńko:
No ni piec naprawiony, bez szwanku przeżył jazdę na torze w Radomiu, 5 kółek pod rzad i nic, skoro silnik jest wyleczony to trzeba zająć się heblami, które to w przypadku przednich tarcz miły ubytki na grubości prawie pół centymetra masakra ale mimo to na torze w Radomiu układ hamulcowy zachowywał się perfect
Jednak z racji tego że w nadchodzący weekend planuję polecieć na tor Poznań, postanowiłem że trzeba się nimi zająć...
Pierwsza koncepcja to zapakowanie 390mm tarcz z Nissana GTR modelu 2013 + zaciski z Porsche Cayen Turbo S, jednak syrzbka przymiarka pod koło 18 pożyczone od kolegi Yogiego no i dupa zacisk mowy nie ma by się mieścił:
Tak więc nie kombinowałem bo czasu coraz mniej i postanowiłem po przedyskutowaniu sprawy z Przemkiem (Tokyo) co ma trochę doświadczenia z 350Z jerzdząc już parę razy na torze Poznań i za jego naradą postanowiłem że wleci taki o to secik:
Składający się do tarcz tylnych BREMBO MAX a na przód EBC Turbo Grove czy jak to się tam piszę oraz połączenie klocków FERODO DS Performance, przód twardszy tył miększy...
Towarzysz Limon sprawnie ogarnął się z robotą za co mu ślicznie dziękuje
Przy okazji zalaliśmy płyn hamulcowy MOTULA z RBF 660 o temperaturze wrzenia 307*, wcześniej pedalski DOT4 był - zapewne puchłby na nim pedał i to ostro...
No i tu Quiz czy lepiej mojej zetce na białej feldze czy na takiej Gun metal
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moim zdaniem Gun metal będzie pasował.
Fajne byłyby też te felgi http://allegro.pl/hit-felgi-kosei-19-5x ... 13203.html
Fajne byłyby też te felgi http://allegro.pl/hit-felgi-kosei-19-5x ... 13203.html
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mi się nie podobają, poza tym są wąskie i pewno ciężkie, lepiej będzie mi się śmigać na pożyczonych coś tak czuję
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Czarne są OK...
ale białe kozak... Do rudej Zety najfajniej by wyglądały złote felgi....
A na Tarcze od GTR trzeba by było 19" felgi i byłoby OK...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurde, wsadziłem przednie kółka...
Białe felgi są prze kozak:
Przy okazji wczorajszej dłubaniny wleciała większa miska olejowa (o dokładnie 1,1Litra):
Doposażona w radiatory coby lepiej chłodzić oliwę
No i Maszynę zglebiłem o 3cm - więcej nie ma co bo będą duże uturbnienia przy wjerzdzaniu do garażu i pakowaniu auta na podnośnik:
No i coś dla poprawy trakcji, Sliki na tył 285 a na przód skromne 250
JUTRO TOR POZNAŃ - oby nie Padało
Białe felgi są prze kozak:
Przy okazji wczorajszej dłubaniny wleciała większa miska olejowa (o dokładnie 1,1Litra):
Doposażona w radiatory coby lepiej chłodzić oliwę
No i Maszynę zglebiłem o 3cm - więcej nie ma co bo będą duże uturbnienia przy wjerzdzaniu do garażu i pakowaniu auta na podnośnik:
No i coś dla poprawy trakcji, Sliki na tył 285 a na przód skromne 250
JUTRO TOR POZNAŃ - oby nie Padało
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coś to turbo Ci się udzieliłoCoobcio pisze:....będą duże uturbnienia przy wjerzdzaniu do garażu i pakowaniu auta na podnośnik
Na białej feldze spoko wygląda
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jednak na slikach nie jechałem bo tyły 285 w połączeniu z felgami 10" mi ocierały przy mocnym skręcaniu o nakrętki od zawieszenia gwitowanego, więc na normalnych laczach jechałem...
W naszej pięknej warszawie nigdzie w sobotę nie mogłem ustawić zbieżności ze względu na wysokość auta, więc zbierzność ustawiłem na swoje oko i poleciałem tak do poznania.
W poznaniu czekał na mnie przyjeciel z deskami w bagażniku swojego klasyczngo Saaba i udaliśmy się do Norauto na tą zbierzność:
Hehe przód jedno koło na oko nawet mi wyszło:
No i latania czas zacząć, na początu nie szło mi za dobrze... Najlepiej co wykręciłem na wilgotnej nawierzchni i na normalnych oponach to 2,13 - załamująco kiepski czas...
Auto strasznie latało bokami, bałem się wyłączyć kontrolę trakcji.
Zniechęcony pozyczyłem od chłopaków ze stajni Bogard racing team komplet kół na tył z oponami przejściowymi no i kosmos się dział
Czas poprawiony o 12 sekund, dużo szybsze wyjścia z zakrętów zaowocowały większymi prędkościami
Na prostej startowej rozpędzałem się do ok 212-215km/h, Sunnym osiągałem 200km/h - czyli w autku jest potencjał, trzeba się jedynie wjeździć i utwardzić zawieszenie
Dzięki poprawieniu czasu dostałem medalik nawet:
Maszyna spisywała się dzielnie, nie przegrzewała się, heble dawały radę jedyne co to tylne zawieszenie za miekkie moim zdaniem i się nie stabilnie prowadziło.
Raz zrobłem spina ale naszczęście w nikogo ani w nic nie przywaliłem.
Cali i sprawni wracamy na kołach do domu:
Wieczorkiem jakiś fotki wrzucę z samej jazdy
Hehe poza licznymi Ferrari i Porsche trafił się prawdziwy rodzynek w postaci LFA:
Skurczybyk niesamowicie brzmiał
W naszej pięknej warszawie nigdzie w sobotę nie mogłem ustawić zbieżności ze względu na wysokość auta, więc zbierzność ustawiłem na swoje oko i poleciałem tak do poznania.
W poznaniu czekał na mnie przyjeciel z deskami w bagażniku swojego klasyczngo Saaba i udaliśmy się do Norauto na tą zbierzność:
Hehe przód jedno koło na oko nawet mi wyszło:
No i latania czas zacząć, na początu nie szło mi za dobrze... Najlepiej co wykręciłem na wilgotnej nawierzchni i na normalnych oponach to 2,13 - załamująco kiepski czas...
Auto strasznie latało bokami, bałem się wyłączyć kontrolę trakcji.
Zniechęcony pozyczyłem od chłopaków ze stajni Bogard racing team komplet kół na tył z oponami przejściowymi no i kosmos się dział
Czas poprawiony o 12 sekund, dużo szybsze wyjścia z zakrętów zaowocowały większymi prędkościami
Na prostej startowej rozpędzałem się do ok 212-215km/h, Sunnym osiągałem 200km/h - czyli w autku jest potencjał, trzeba się jedynie wjeździć i utwardzić zawieszenie
Dzięki poprawieniu czasu dostałem medalik nawet:
Maszyna spisywała się dzielnie, nie przegrzewała się, heble dawały radę jedyne co to tylne zawieszenie za miekkie moim zdaniem i się nie stabilnie prowadziło.
Raz zrobłem spina ale naszczęście w nikogo ani w nic nie przywaliłem.
Cali i sprawni wracamy na kołach do domu:
Wieczorkiem jakiś fotki wrzucę z samej jazdy
Hehe poza licznymi Ferrari i Porsche trafił się prawdziwy rodzynek w postaci LFA:
Skurczybyk niesamowicie brzmiał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to sytuacja się odwraca, plan jest taki by nadal osiągnąć pod 400KM ale bez dmuchania za to za sprawą tego:
Wałki dość Hardkorowe w porównaniu do serii:
Jeszcze pompa oleju wleci z Rev Upa wydajniejsza i nie pieni oleju powyżej 7200obr.min no i koniecznie muszę ogarnąć twardsze sprężyny zaworowe...
Jak poskładam piec do kupy trzeba będzie pomyśleć nad jakimś dolotem
Wałki dość Hardkorowe w porównaniu do serii:
Jeszcze pompa oleju wleci z Rev Upa wydajniejsza i nie pieni oleju powyżej 7200obr.min no i koniecznie muszę ogarnąć twardsze sprężyny zaworowe...
Jak poskładam piec do kupy trzeba będzie pomyśleć nad jakimś dolotem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
,Coobcio pisze:osiągnąć pod 400KM ale bez dmuchania
W 2.0 N/A wycisnąłeś ponad 240Hp
Tu masz 175% tej pojemności, więc wypadałoby aby świeższa konstrukcja Nissana, cechowała się nie gorszym stosunkiem pojemności do mocy niż te 120Hp z litra
3.5l x120hp daje 420Hp.
Ktoś uzyskał kiedyś taką wartość w N/A na tym silniku ?
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dlatego wole się pobawić i coś sobie samemu wystrugać nie za równowartość drugiej Zetki
Ps. Kute tłoki mają o 1mm głębsze podcięcia pod zawory coby wałki z wyższym liftem nie kolidowały...
Silnik fajny no ale nie ma zmiennej fazy jak VVL więc ciężko będzie z dużymi mocami w N/A + dobrym dołem...
Ale nie mogę się doczekać kiedy pokończe auta klientów i zabiorę się wreszcie za swoje - jakbym miał większy garaż to bym sieknął drugi podnośnik kolumnowy i kolejną osobę do pomocy wziął a tak musimy się przemęczać z Limonem harując nie rzadko od rana do rana...
Ps. Kute tłoki mają o 1mm głębsze podcięcia pod zawory coby wałki z wyższym liftem nie kolidowały...
Silnik fajny no ale nie ma zmiennej fazy jak VVL więc ciężko będzie z dużymi mocami w N/A + dobrym dołem...
Ale nie mogę się doczekać kiedy pokończe auta klientów i zabiorę się wreszcie za swoje - jakbym miał większy garaż to bym sieknął drugi podnośnik kolumnowy i kolejną osobę do pomocy wziął a tak musimy się przemęczać z Limonem harując nie rzadko od rana do rana...
Ostatnio zmieniony 2013-11-11, 10:04 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A te tłoki z większymi rowkami to chyba jakoś stopnia sprężania nie zwiększają ? JAkie jest seryjne w tym silniku? Chyba z tym też można się pobwić. Po wałkach, dolocie, wydechu, to chyba w NA tylko doprężyć silnik. Pozostają chyba większe zawory, cieńsza uszczelka i strojenie ? Chyba że się mylę
P.S. Ale Ci zazdroszcze że masz mozliwość takiego eksperymentowania z motorownią.
P.S. Ale Ci zazdroszcze że masz mozliwość takiego eksperymentowania z motorownią.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fabryczny stopień sprężania to 10,3:1, tłoki doprężające mają po środku większego garba, który wypełnia komorę spalania zmniejszając ją i zwiększając stopień sprężania.
Te tłoki które ja wrzucam jak wiekszość kucizny dedykowanej do tego silnika zwiększa stopień sprężania do 11:1 - trochę mało ale zawsze coś i bez problemu na paliwku PB98 będzie to śmigać.
Większy stopień sprężania 12:1 oferują jedynie Woosnery a wśród innych firm już trzeba robić Customy... Generalnie te silniki są bardzo czułe na stuki i elektornika natychmiast reaguje kastrując moc.
[ Dodano: 2013-12-26, 18:20 ]
Mikołaj przyniósł trochę zabawek w tym nieco bardziej doprężające tłoczki CP Pistons o sprężaniu 11,5:1, jeszcze agresywniejsze wałeczki o astronomicznym wzniosie jak na te silnki 13,1mm po stornie ssącej i 12,6mm wydechowej przy nie za długich czasach 276 i 256*:
Te tłoki które ja wrzucam jak wiekszość kucizny dedykowanej do tego silnika zwiększa stopień sprężania do 11:1 - trochę mało ale zawsze coś i bez problemu na paliwku PB98 będzie to śmigać.
Większy stopień sprężania 12:1 oferują jedynie Woosnery a wśród innych firm już trzeba robić Customy... Generalnie te silniki są bardzo czułe na stuki i elektornika natychmiast reaguje kastrując moc.
[ Dodano: 2013-12-26, 18:20 ]
Mikołaj przyniósł trochę zabawek w tym nieco bardziej doprężające tłoczki CP Pistons o sprężaniu 11,5:1, jeszcze agresywniejsze wałeczki o astronomicznym wzniosie jak na te silnki 13,1mm po stornie ssącej i 12,6mm wydechowej przy nie za długich czasach 276 i 256*:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM