[ 350Z] Coobcia Nissan 350Z - Torowe Zabawy CEL w N/A 400KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No już niedługo premiera
kolorek wyszedł naprawde bardzo fajnie:
kolorek wyszedł naprawde bardzo fajnie:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zanim zacznie fajnie jeździć to chwilę to potrwa... Ale jeździć w ogółe powinien już w piątek, a jeszcze piastę lewą tył muszę zmienić bo spory luz ma, ciekawe czy u lakierników na podwórku to ogarnę ale pewno tak
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z-etka będzie przyciągała wzrok
Felga zostaje jaka jest? jakiś ciemniejszy kolor by lepiej podpasował
Felga zostaje jaka jest? jakiś ciemniejszy kolor by lepiej podpasował
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to już tylko polerowanie oraz składanie pozostało:
Ps. Na żywo wyszło obłędnie - kobita kolor dobrała perfekt, stary to przy tym taki szary bury bezpłuciowy był, ekipa Fenix motors naprawdę super się spisała, zawsze się dopierdzielam do roboty lakierników ale tu nie ma do czego
Ps. Na żywo wyszło obłędnie - kobita kolor dobrała perfekt, stary to przy tym taki szary bury bezpłuciowy był, ekipa Fenix motors naprawdę super się spisała, zawsze się dopierdzielam do roboty lakierników ale tu nie ma do czego
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zastanawiam się nad Rota-mi Force w rozmiarze 18x10.5" 5x114.3mm ET20, tak wyglądają:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No moja zeta już w moim garażu się znajduje...
Z napraw to puki co zdemontowałem mocowanie kompresora dzieki czemu mogłem zapodać seryjny dolot oraz zmieniłem pasek od altrantora i pompy wspomy, wywaliłem termosat, wymieniłem olej w dyfrze no i zabrałem się za strojenie, początkowo było 264KM ale to za sprawą dużych wtrysków i mapie robionej na kolajnie byle od lakiernika doturlać się do garage, po storjeniu wyszła bardzo "zdrowa" seria hehe:
Fajnie się śmiga V6-teczką z taką łatwością rusza no i dobrze reaguje na gaz w połaczeniu z lekkim kółkiem zamachowym
Jeszcze lampy klamki, zamek tylnej klapy muszę ogarnąc nim wyjadę nią na drogi a paru gratów jeszcze brakuje...
Z napraw to puki co zdemontowałem mocowanie kompresora dzieki czemu mogłem zapodać seryjny dolot oraz zmieniłem pasek od altrantora i pompy wspomy, wywaliłem termosat, wymieniłem olej w dyfrze no i zabrałem się za strojenie, początkowo było 264KM ale to za sprawą dużych wtrysków i mapie robionej na kolajnie byle od lakiernika doturlać się do garage, po storjeniu wyszła bardzo "zdrowa" seria hehe:
Fajnie się śmiga V6-teczką z taką łatwością rusza no i dobrze reaguje na gaz w połaczeniu z lekkim kółkiem zamachowym
Jeszcze lampy klamki, zamek tylnej klapy muszę ogarnąc nim wyjadę nią na drogi a paru gratów jeszcze brakuje...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To wynik bez kompresora jedynie po wystrojeniu tego co jest czyli: seria dolot, brak katow i jakis druciarski y-pipe... na razie w n/a z nia cos powalczę bo jeszcze szlaki w tej materii nie sa przetarte. Zaczne od zabaw z kolektorem ssacym
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajny moment z samego dołu, może bym do s13 wpakował taką motorownię
P.S.
Zajebiście wygląda na tym ostatnim zdjęciu, kolorek adekwatny do wozu
P.S.
Zajebiście wygląda na tym ostatnim zdjęciu, kolorek adekwatny do wozu
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Co prawdna drobne ale na plus
Ciężko o jakieś mody w zetce żeby dodawały mocy, przeważnie wszystkie zetki co do nas wpadają są już osłabione przez jakiś dedykowany wydech czy dolot daleko im do serii...
W mojej z Limonem dołożyliśmy spacera tzn. podkładkę miedzy połówki kolekotra ssącego coby więcej powietrza wpadało do gara 1 i 2 tak to wygląda:
Przyniosło to następujący rezultat:
Niby 2KM no ale na plus... Kolejną modyfikacją jaką w nim zrobiłem to przerpbiłem przepustnicę tzn. wycieniowałem ośkę i to dało jeszcze więcej +3KM przy maks wartości mocy ale od 6500 do odcinki przyrosty sięgają +9KM
Tada:
Ciężko o jakieś mody w zetce żeby dodawały mocy, przeważnie wszystkie zetki co do nas wpadają są już osłabione przez jakiś dedykowany wydech czy dolot daleko im do serii...
W mojej z Limonem dołożyliśmy spacera tzn. podkładkę miedzy połówki kolekotra ssącego coby więcej powietrza wpadało do gara 1 i 2 tak to wygląda:
Przyniosło to następujący rezultat:
Niby 2KM no ale na plus... Kolejną modyfikacją jaką w nim zrobiłem to przerpbiłem przepustnicę tzn. wycieniowałem ośkę i to dało jeszcze więcej +3KM przy maks wartości mocy ale od 6500 do odcinki przyrosty sięgają +9KM
Tada:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dalej będą kolejne przyrosty
Już 292KM wciąż silnik nie otwierany na seryjnych wałkach
Za sprawką tego:
Seria trochę słabo wygląda przy tych kolektorkach:
Next step to porting kolektora ssącego, liczę że po tym zabiegu te 300KM pęknie
[ Dodano: 2013-08-17, 14:26 ]
Pełna okazałość z boku:
Gleby trochę brakuje - czekam na gwincik zamówiony od Dift Worksów, obniżenie będzie w graniach do 30-35mm, wyznacznikiem jest podjazd do Hamowni
Już 292KM wciąż silnik nie otwierany na seryjnych wałkach
Za sprawką tego:
Seria trochę słabo wygląda przy tych kolektorkach:
Next step to porting kolektora ssącego, liczę że po tym zabiegu te 300KM pęknie
[ Dodano: 2013-08-17, 14:26 ]
Pełna okazałość z boku:
Gleby trochę brakuje - czekam na gwincik zamówiony od Dift Worksów, obniżenie będzie w graniach do 30-35mm, wyznacznikiem jest podjazd do Hamowni
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Coobcio zacnie wygląda Zeta...
Musze podjechać w przyszłym tygodniu poglądać.
Super fajny kolorek... wszyscy będą Cię obserwować... nie będziesz już anonimowy...
Musze podjechać w przyszłym tygodniu poglądać.
Super fajny kolorek... wszyscy będą Cię obserwować... nie będziesz już anonimowy...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe jak dobrze pójdzie to jako dupowoza pobiore G35C w automacie i do niego kompresorek wstawię a zetka do zabaw i rozwoju w N/A będzie
Ps. ostatnio strzeliłem mod kolektora ssącego, którego to zamontowały mi dziewczynki
Ciasno pod tą maską:
Hehe każdy miał co robić:
Czas na rolki:
Wielkie zaciekawienie co to będzie i to bez strojenia
Jest okey doszło troszkę niuta:
Ps. ostatnio strzeliłem mod kolektora ssącego, którego to zamontowały mi dziewczynki
Ciasno pod tą maską:
Hehe każdy miał co robić:
Czas na rolki:
Wielkie zaciekawienie co to będzie i to bez strojenia
Jest okey doszło troszkę niuta:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM