tutaj się wszystko rozchodzi mówię Ci dmuchaj 0.9 ojciec godzinę temu mnie odwiedził i mówił ,że będą z Johnym (ziomek który ma łeb jak sklep i utyrbi wszytko) grzebać zaraz i do 1,1 chcą podnieść doładowanie i zobaczyć czy to jedzie wreszcieFacet na hamowni powiedział, że mam bardzo niskie doładowanie, jak na diesla
[ Primera] Traktorem też można - P11 na ropę
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Mówiłem że coś jest jednak nie tak, mam porównanie do kilku P11 w dieslu i tu jakoś tak mi nie grało, tym bardziej że jest dłubnięte przy aucie - i nawet nie mówię o silniku tylko jako całość. Nawet za mocno nie czułem żeby turbina robiła jakieś zamieszanie tylko auto po prostu przyspieszało - może turbo niedomaga?
Zaległe fotki wydechu
Zaległe fotki wydechu
Wszystkie znaki na niebie wskazują na to, że jest problem z turbiną. I tak muszę MBC kupić, żeby mieć prościej przy dalszych modach, to ją jeszcze podkręcę. Powiem szczerze, że ostatnio będąc u siebie w garażu nawet nie miałem czasu wejść pod auto i dopiero teraz to widzę na zdjęciach baaaaardzo ładnie
No i również zaległy film z dźwiękiem, nakręcony przy okazji dzisiejszego hamowania. To jakieś wstępne rozbiegi były więc się nie sugerujcie że tak przyspiesza
https://www.youtube.com/watch?v=-zHh2zoMJws
No i również zaległy film z dźwiękiem, nakręcony przy okazji dzisiejszego hamowania. To jakieś wstępne rozbiegi były więc się nie sugerujcie że tak przyspiesza
https://www.youtube.com/watch?v=-zHh2zoMJws
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Ryba, strona wcześniej.
Wiooreck, co to czekamy na zweryfikowane wyniki. Bo ciężko myśleć, że to "prawie" seria...
Wiooreck, co to czekamy na zweryfikowane wyniki. Bo ciężko myśleć, że to "prawie" seria...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Rybka, wycie hamowni słychać w tle. Ten diesel tak cicho pracuje nawet na pełnym przelocie Turbo w pierwszym tygodniu lipca wyciągam i będzie się regenerować.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
nie potrzebny Ci MBC nie sprawdzi Ci się na oryginalnej turbinie i WG wystarczy Ci na WG podkręcić a zegar chyba masz i w miarę dobry (spradzałeś czy Ci nie kłamię ? ).
Faktycznie nie słychać w ogóle wydechu tylko same rolki , turbinę ściągni zobacz obadaj ale jak nie kopci i nie ma luzów zbytnich i trzyma ciśnienie doładowania to wszystko powinno być jak najbardziej okej
Faktycznie nie słychać w ogóle wydechu tylko same rolki , turbinę ściągni zobacz obadaj ale jak nie kopci i nie ma luzów zbytnich i trzyma ciśnienie doładowania to wszystko powinno być jak najbardziej okej
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Muszę ją zregenerować, bo już od pewnego czasu puszcza olej, nie jakieś tam wielkie ilości, żebym dolewał pomiędzy wymianami, ale widać po przewodach. Luzu osiowego jeszcze nie złapała, więc sama w sobie jeszcze jest zdrowa, ale uszczelnienia już puszczają. Chyba, że znajdę ładnego garreta t3
Wiem, że na WG da się to uzyskać, ale MBC mi potrzebne do szybkiego i precyzyjnego podkręcania jak będziem modzić mapy.
Wiem, że na WG da się to uzyskać, ale MBC mi potrzebne do szybkiego i precyzyjnego podkręcania jak będziem modzić mapy.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
no jak uważasz z tym MBC
Co do T3 typowy VAG , jak już chcesz celować wyżej to od razu T25 i rzeźbiony kolektor , a T3 podejdzie na luzie pod oryginalny kolektor ?
i zrób sobie ładny dolocik wreszcie świeżego powietrza atrapa z Q45 najprawdopodobniej będize pasować będę sprawdzać do tego odpowiedni stożek zabudowany i dolot z zderzaka , bo powietrze jest najważniejsze !
Co do T3 typowy VAG , jak już chcesz celować wyżej to od razu T25 i rzeźbiony kolektor , a T3 podejdzie na luzie pod oryginalny kolektor ?
i zrób sobie ładny dolocik wreszcie świeżego powietrza atrapa z Q45 najprawdopodobniej będize pasować będę sprawdzać do tego odpowiedni stożek zabudowany i dolot z zderzaka , bo powietrze jest najważniejsze !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
To taka luźna gadka z tym T3. W astrze g 1,7 isuzu jest ta turbawka montowana i tylko 75 koni w serii z tego jest (a po programie prawie 100). Wkładka filtra o zwiększonym współczynniku przepływu wystarczy, turbo i tak da radę sobie zaciągnąć tyle powietrza ile potrzebuje. Słyszałem ten silnik bez puchy filtra i drze się bardziej na takim dolocie niż na pełnym przelotu wylocie
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Tutaj dźwięk CD20 na przelocie zakończonym "tłumikiem" WM Sports ...
Silnik tak kopcił i skakał bo nie był do końca dobrze ustawiony na pompie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ef7RenlOAgc
Silnik tak kopcił i skakał bo nie był do końca dobrze ustawiony na pompie.
https://www.youtube.com/watch?v=Ef7RenlOAgc
A dlaczego wsadziliście ten silnik do 200sxa? Bardzo ciekawe auto z tego wyszło. Jak obejrzałem Twoje filmy Fer, to widziałem, że trochę poskładany ten silnik jest. Pokrywe macie inną, kolektor od wolnossącego się gdzieś tam walał, a ten co na głowicy był założony, to chyba z sr (??). Właśnie, pompa z wolnossaka? Z tego co zwróciłem uwagę, to chyba muszla tam była. Jak to jeździ w tym połączeniu?
Z ciekawości napisałem sobie w Smath Studio formularz liczący moc i straty dla skrzyni z CD20T, to bardzo podobne wyniki mi wychodzą jak te z hamowni. Dzisiaj powinien wpaść w moje ręce kolejny fant i będę kombinował.
____________________________________________________________________________
Nie zdążyłem napisać a fant się pojawił, ot taka mała zabaweczka
Z ciekawości napisałem sobie w Smath Studio formularz liczący moc i straty dla skrzyni z CD20T, to bardzo podobne wyniki mi wychodzą jak te z hamowni. Dzisiaj powinien wpaść w moje ręce kolejny fant i będę kombinował.
____________________________________________________________________________
Nie zdążyłem napisać a fant się pojawił, ot taka mała zabaweczka
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Spróbuję podnieść to ciśnienie, aby się mieściło w widełkach i wtedy zobaczę co się będzie działo. Tak czy inaczej Ramzes_II dzięki za tel., piwo ode mnie masz na pewno
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
przyznam szczerze, że et+rt nie do końca mnie satysfakcjonuje, 20,5 było. Jedynie mogę się wytłumaczyć, że nigdy nie kręciły mnie starty na ćwiartkę i po prostu mam nie do końca przygotowane auto do startów. Musze założyć zawór dv, bo przy szybkiej zmianie biegów ciśnienie zbyt wolno spada i jest zamuł. Musze też poćwiczyć starty, bo nawet nie wiem z których obrotów najlepiej startuje, 2-2,5k to w tym przypadku było za mało. Wnioski wyciągnąłem, wiec w następnym roku postaram się lepiej
Najważniejsze, że auto bez większych problemów pojechało i wróciło ze zlotu. Musze jedynie zająć się i poprawić przewody od turbo.
Tak czy siak wszelkie zabiegi wykonane przed złotem, łącznie dały fajne przyrosty. A wydech cicho, ale nieźle brzmi
Najważniejsze, że auto bez większych problemów pojechało i wróciło ze zlotu. Musze jedynie zająć się i poprawić przewody od turbo.
Tak czy siak wszelkie zabiegi wykonane przed złotem, łącznie dały fajne przyrosty. A wydech cicho, ale nieźle brzmi
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Dzięki Ramzes_II. Wszystko jest już jasne i jak się uporam ze wszystkim, to ukierunkuję się na program
Jako, że założyłem MBC, a fotek nie było, to teraz wstawiam:
No i oczywiście dzisiaj kurier przywiózł paczkę, co by założyć silajkon
Jako, że założyłem MBC, a fotek nie było, to teraz wstawiam:
No i oczywiście dzisiaj kurier przywiózł paczkę, co by założyć silajkon
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
i co tam, jak tam Primera się sprawuje??
i czemu tak daleko z mbc poleciałeś? ja gdzieś przy kolektorze ssącym zamontuję, na chwilę obecną mam przy rurce tej pionowej co od filtra do turbiny idzie
i czemu tak daleko z mbc poleciałeś? ja gdzieś przy kolektorze ssącym zamontuję, na chwilę obecną mam przy rurce tej pionowej co od filtra do turbiny idzie
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
07.2014
Primera ostatnio trochę przeżyła... Najpierw włamanie czego konsekwencją była wybita szyba i poniszczone poszycie fotela pasażera. W ostatnią niedzielę rozszczelniona chłodnica i tryskanie wodą na silnik, a wczoraj i dzisiaj walczyłem z rozrządem. Śruba od koła pasowego nie chciała ruszyć nawet pneumatem, ale ostatecznie dobra rura dała rade po "chwili" męczennika tejże śruby. Po zmianie paska traktor znowu mnie pozytywnie zaskoczył, jazda przychodzi mu teraz z taką lekkością chyba poprawne czasy otwarcia zaworów dużo dały, bo zauważyłem wzrost doładowania przy pewnych wartościach obrotów.
Polecialem marlos tak daleko, bo akurat jak otworzyłem maskę, to miejsce do mnie jakoś przemówiło przy kolektorze i tak już mam nadźgane sporo, może jak pozbędę się kiedyś całkowicie zaworu EGR, to pomyślę nad modyfikacją tego ułożenia.
Jakieś fotki niebawem. Może jakaś sesyjka wpadnie
____________________________________________________________________________
09.08.2014
Zapowiadałem się z jakimiś fotkami, ale nie było albo czasu albo pogody... W końcu i to i to się znalazło. Proszę bardzo, coś świeżego.
____________________________________________________________________________
16.09.2014
W ostatnią sobotę zmieniłem filtry paliwa i powietrza coby klekot bez problemów łykał sobie czystej ropy i zaciągał się świeżym powietrzem. Wyszło mu to na zdrowie, bo ta sama trasa w niedzielę, przy tym samym stylu jazdy, a spalił 0.2 l/100km mniej
Stare filtry to aż wstyd pokazywać, bo paliwowy po 3 latach dosłownie cały czarny, a przez f. powietrza po roku słońca nie było widać
Co jeszcze zauważyłem, po wymianie przewodów od IC zrobiło się sucho pod autem. I nie wiem czy to zasługa oleju czy czegoś innego, odma nie zwilża już dolotu.
Primera ostatnio trochę przeżyła... Najpierw włamanie czego konsekwencją była wybita szyba i poniszczone poszycie fotela pasażera. W ostatnią niedzielę rozszczelniona chłodnica i tryskanie wodą na silnik, a wczoraj i dzisiaj walczyłem z rozrządem. Śruba od koła pasowego nie chciała ruszyć nawet pneumatem, ale ostatecznie dobra rura dała rade po "chwili" męczennika tejże śruby. Po zmianie paska traktor znowu mnie pozytywnie zaskoczył, jazda przychodzi mu teraz z taką lekkością chyba poprawne czasy otwarcia zaworów dużo dały, bo zauważyłem wzrost doładowania przy pewnych wartościach obrotów.
Polecialem marlos tak daleko, bo akurat jak otworzyłem maskę, to miejsce do mnie jakoś przemówiło przy kolektorze i tak już mam nadźgane sporo, może jak pozbędę się kiedyś całkowicie zaworu EGR, to pomyślę nad modyfikacją tego ułożenia.
Jakieś fotki niebawem. Może jakaś sesyjka wpadnie
____________________________________________________________________________
09.08.2014
Zapowiadałem się z jakimiś fotkami, ale nie było albo czasu albo pogody... W końcu i to i to się znalazło. Proszę bardzo, coś świeżego.
____________________________________________________________________________
16.09.2014
W ostatnią sobotę zmieniłem filtry paliwa i powietrza coby klekot bez problemów łykał sobie czystej ropy i zaciągał się świeżym powietrzem. Wyszło mu to na zdrowie, bo ta sama trasa w niedzielę, przy tym samym stylu jazdy, a spalił 0.2 l/100km mniej
Stare filtry to aż wstyd pokazywać, bo paliwowy po 3 latach dosłownie cały czarny, a przez f. powietrza po roku słońca nie było widać
Co jeszcze zauważyłem, po wymianie przewodów od IC zrobiło się sucho pod autem. I nie wiem czy to zasługa oleju czy czegoś innego, odma nie zwilża już dolotu.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
zostało jeszcze płyn hamulcowy wymienić
i gdzie obudowa filtra paliwa się zgubiła?
i gdzie obudowa filtra paliwa się zgubiła?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
To przy okazji wymiany tłoczka z tyłu się zrobi. Obudowa jest, tylko jakbym ją założył, to by nie było widać filtra
______________________________________________________________________________
23.09.2014
Sobota, jako, że była nawet ładna, to postanowiłem wybrać się na wycieczkę nad Jeziorsko.
______________________________________________________________________________
23.09.2014
Sobota, jako, że była nawet ładna, to postanowiłem wybrać się na wycieczkę nad Jeziorsko.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
zderzaki miałeś malowane?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
No w fabryce na pewno ja nie malowałem, ale nie wykluczam tego, że za kadencji poprzednika coś było.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
w fabryce to wiem bo te paseczki w poprzek zderzaka też masz w kolorze, a u mnie są czarne..
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B