[ Primera] Traktorem też można - P11 na ropę
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Firma RM Motors, montaż MacGayver. Super sprawa, świecidełko jak się patrzy.
I coś dla ucha (na słuchawkach albo głośnikach z basem należy słuchać)
https://www.youtube.com/watch?v=V1BbH-8AWG0
Mac'u nie ma takiej długiej prostej na świecie, żeby diesla rozpędzić do V-max
I coś dla ucha (na słuchawkach albo głośnikach z basem należy słuchać)
https://www.youtube.com/watch?v=V1BbH-8AWG0
Hah, od czwartku ganiam primerę i przepalam tłumik, komin już się osmoliłCubuś pisze:i jak odczucia?
Mac'u nie ma takiej długiej prostej na świecie, żeby diesla rozpędzić do V-max
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck ładnie to to pracuje
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mnie też się podoba A co najważniejsze dla mnie, to z założenia miało być w aucie cicho i nadal jest. Ojjjj... będziem spawać rure dalej
_________________________________________
Up! 19.04.2014
Dzisiaj przy chwili wolnego czasu skorzystałem z okazji, wpadłem do garażu i zmieniłem koła na letnie. Nissan dostał też w prezencie świątecznym świeży olej i filtr.
_________________________________________
Up! 19.04.2014
Dzisiaj przy chwili wolnego czasu skorzystałem z okazji, wpadłem do garażu i zmieniłem koła na letnie. Nissan dostał też w prezencie świątecznym świeży olej i filtr.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Nie ma fot, nie liczy się mod
Wrzuć fotki zmienionych kółek i założonego filtru
Wrzuć fotki zmienionych kółek i założonego filtru
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A no właśnie zdjątek kółek jeszcze nie wrzucę, bo mam niecny plan filtr powiedział, że jest niefotogeniczny
_____________________________
Mała świeża sesyjka. Co się zmieniło?
https://plus.google.com/photos/10717807 ... 837q8_6mQE
_____________________________
Mała świeża sesyjka. Co się zmieniło?
https://plus.google.com/photos/10717807 ... 837q8_6mQE
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Elegancja-francja
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ładnie się prezentuje Dorzuć może jakieś nakładki progowe bo jest znaczna różnica pomiędzy zderzakiem przednim a progiem
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
No no zacna Primerka z boćkiem pod maską
Co tam modzisz przy silniku ? jaki masz typ pompy? jaki ECU tym steruje ?
Twój IC który założyłeś jest wystarczający, a nawet mocno przewyższający potrzeby i możliwości Twojego silnika. Jak sterowane jest turbo? masz jakiś elektrozawór do sterowania czy turbo jest samosterowalne ? Przy IC możesz boost śmiało podnieść.
Co tam modzisz przy silniku ? jaki masz typ pompy? jaki ECU tym steruje ?
Twój IC który założyłeś jest wystarczający, a nawet mocno przewyższający potrzeby i możliwości Twojego silnika. Jak sterowane jest turbo? masz jakiś elektrozawór do sterowania czy turbo jest samosterowalne ? Przy IC możesz boost śmiało podnieść.
Przy silniku jeszcze nic nie dłubałem, ponieważ stanęły wszystkie żmudne prace z bawieniem się w winOLSie. Jedyne co, to podkręciłem nieco turbo na graniczną wartość poprzez WG, jak widziałeś wsadziłem IC, które z resztą będzie w przysżłości modyfikowane "tak jak Pan Bóg przykazał" no i dłubiemy (ja tylko przytrzymać i podać klucz ) u MacGayvera wydech.
To jest bardzo radosny silnik na pompie Boscha z lewymi jej obrotami, sterowany za pomocą EDC15c2. Nic prócz sygnałów z MAF'a i poniekąd temp. płynu chłodzącego (no i wiadomo reszta czujników wałków) tym nie steruje. Jest plan zrobić sterowanie dawką za pomocą nastawów z przepływki, pewien rodzaj zmiany sygnału wchodzącego i wychodzącego na oddzielnym scalaku, ale to na razie tylko rozmowa była
To jest bardzo radosny silnik na pompie Boscha z lewymi jej obrotami, sterowany za pomocą EDC15c2. Nic prócz sygnałów z MAF'a i poniekąd temp. płynu chłodzącego (no i wiadomo reszta czujników wałków) tym nie steruje. Jest plan zrobić sterowanie dawką za pomocą nastawów z przepływki, pewien rodzaj zmiany sygnału wchodzącego i wychodzącego na oddzielnym scalaku, ale to na razie tylko rozmowa była
No może bym założył, ale do tej pory nie znalazłem nic ciekawego w moim kolorze...Sajmooon pisze:jakieś nakładki progowe
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
czyli obecnie masz otwarty WG na maxa ? "podkręciłem nieco turbo na graniczną wartość poprzez WG" bo napisałeś nieco nie zrozumiale ile dmuchasz obecnie 1,5 ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Nie nie nie, pisząc o granicznej wartości miałem na myśli, że podniosłem doładowanie z 0,6 bar (które było poniżej widełek) do 0,7. Więcej się nie dało kręćić lagą, ze względu na bardzo mało miejsca i tym samym lichy dostęp bez zdejmowania kolektorów.
Ramzes_II, wsad pójdzie.
Ramzes_II, wsad pójdzie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
ściągnąć kolektory to jest moment ! a 0.7 to jest mało spokojnie możesz do 0.9-1.1 podnieść i pompa powinna dać rade u ojca na 0.9 podnieśliśmy i jest miód nie kopci na żadne kolory , u siebie jeszcze nie sprawdzałem bo manometr mi padł i muszę pożyczyć !
A olej widzę wybrałeś taki jak potrzeba przejechałem na nim 80kkm w P10 jakieś i jest dobry !
A olej widzę wybrałeś taki jak potrzeba przejechałem na nim 80kkm w P10 jakieś i jest dobry !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Optymalne wartości dla turbo, a te które są w serwisówce to różne pojęcia. 0,9 bar się mieści jeszcze w granicach. No wiadomo, że nie będzie kopcić jak się podniesie doładowanie, zwiększamy ilość powietrza a nie paliwa (z którego powstaje sadza). A olej rzeczywiście jest dobry, dwa samochody nim zalewam i nic złego nie mogę powiedzieć.
I jeszcze jedna sprawa, ważne jest przy podnoszeniu doładowania z jednoczesnym utrzymaniem dawki paliwa, aby nie przekraczać temperatury spalin.
I jeszcze jedna sprawa, ważne jest przy podnoszeniu doładowania z jednoczesnym utrzymaniem dawki paliwa, aby nie przekraczać temperatury spalin.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Nie ma problemu w P11 z paliwem bo pompa sama sobie podniesie dawkę paliwa ale jak jest za dużo powietrza to też kopci . A jaki jest przedział w serwisówce 0.7-1.1 ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
A skąd wiesz, że podniesie, sprawdzałeś może to pod kompem? Oczywiście takie są i moje założenia teoretyczne, bo praktycznie nie sprawdziłem zmiany ilości dawki. Warto byłoby to zobaczyć i porównać cyferki z kompa.
Czym ma kopcić ja spala całe paliwo przy większej ilości powietrza?
Czym ma kopcić ja spala całe paliwo przy większej ilości powietrza?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
dobre tłumaczenie.HakeN pisze:nie spala bo dmucha paliwem
Pewnie wiesz na czym polega dobieranie stosunku powietrza do paliwa. A dym czyli sadza, jest niczym innym jak niespalonymi cząsteczka węgla, ze związku węglo-wodorowego (paliwa). Wodór w połączeniu z tlenem o wiele łatwiej sie zapala w wysokim ciśnieniu niż węgiel, więc jeśli jest za mało tlenu, co widać szczególnie w wysokich partiach obrotów, kiedy czas przygotowania mieszanki jest już bardzo krótki, generowane są duże ilości sadzy. Dlatego dym nie jest generowany przez wydmuchiwanie paliwa z cylindra, a zbyt małą ilością tlenu. Na dymienie ma wpływ również jednorodność (jak najmniejsze cząsteczki paliwa) mieszanki, więc jak wtryskiwacze "leją", to mieszanka jest źle przygotowana i też dymi. Fajnie to wszystko było widać w starych pompach wtryskowych jeszcze tych w pełni mechanicznych, kiedy regulacja dawki paliwa w zależności od obrotów była jeszcze mało precyzyjna.
A tak powracając do sedna tematu, nie mogę się już jutra doczekać straight fi 2,5" is so close
_______________________________________________________________________________
I stało się, układ wydechowy został przez Mac'a dokończony. Nowy downpipie, rozszerzający się zaraz za turbiną do 2,5" i dalej pełen przelocik z jednym tłumikiem. Co mnie zaskoczyło? Nadal jest cisza na pokładzie, nawet mam dziwne wrażenie, że auto przy większych prędkościach na 5 biegu (czyli powyżej 2,5 - 3 k obr) jeszcze bardziej ucichło. Na zewnątrz jest jednak różnica spora po pierwsze nareszcie słychać turbo, po drugie, stojąc z tyłu auta, nie brzmi to jak diesel, no chyba, że ktoś się dosłucha klekotu traktora spod maski
I nawet wczoraj miałem przypadkową ustawkę podczas powrotu do Łodzi wieczorem. Wyprzedzając parę aut, przed maskę z kolumny wyskoczyło poliftowe suzuki SX4 w benzynie, co dla mnie skończyło się gwałtownym wyhamowaniem i strąbieniem gościa. Nissan z pełnym bagażnikiem i dwiema osobami na pokładzie jechał równo obok suzuki na 4 i 5 biegu. Ale później na Dąbrowskiego zawracając, z dwójki został w tyle. A suzuki waży coś ponad 1,2 t i najsłabszy benzynowy 1,5 ma 112 KM.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
nie pozostaje nic innego jak zweryfikować moc na hamowni
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
widzisz jednak na zbyt dużym podanym paliwie też dymi jak sam stwierdziłeś na końcu :!
o koleś poproszę filmik jak to chodzi na wolnych i w trasie
a na PW koszt i czas na 2,5cala , i czy mieliście problemy ,żeby zmieścić wydech ?
o koleś poproszę filmik jak to chodzi na wolnych i w trasie
a na PW koszt i czas na 2,5cala , i czy mieliście problemy ,żeby zmieścić wydech ?
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
No i stało się. Aby mieć punkt odniesienia do całokształtu, nissan wskoczył na rolki.
Aczkolwiek jestem trochę niepewnie do wyników nastawiony... Szczególnie, że na pokładzie jest IC i przelot...
Aczkolwiek jestem trochę niepewnie do wyników nastawiony... Szczególnie, że na pokładzie jest IC i przelot...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck, a gdzie te wyniki?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Jeszcze się wrzucał na serwer Proszę bardzo.
I co teraz jest grane? Jak wróciłem, to sprawdziłem od razu przepływkę. 2,2-2,24 V na jałowych, ~2,7 V przy 2k obr./min oraz 1,3 V na kluczyku w pozycji zapłonu.
I co teraz jest grane? Jak wróciłem, to sprawdziłem od razu przepływkę. 2,2-2,24 V na jałowych, ~2,7 V przy 2k obr./min oraz 1,3 V na kluczyku w pozycji zapłonu.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
co ty nie ma opcji ,że taki wynik masz ! lecisz sobie z nami w kulki ?
może z 5-10KM by urosło ale niut powinien iść ładnie do góry choć i tak bardzo szybko masz niut wskakuje przy troche ponad 2k .
Pompa sama sobie podciągnie paliwo o tyle akurat , tylko kąt możesz mieć delikatnie zjechany choć po wykresie tego nie widać , podkręć turbo na 0.9bara aby przelot i IC'ek dawał jakieś skutek i wtedy na rolki .
Bo 85koni to przy zdrowym dobrze użytkowany CD jest normą po 15 latach . I jak sam mówisz czułeś poprawę , jak masz możliwość to przejedź się seria zdrową i kierowcy tej serii daj się przejechać a potem zróbcie "draga" 4bieg 60< i się okaże .
Bo normalnie nie wierzę jak patrzę na wykres
może z 5-10KM by urosło ale niut powinien iść ładnie do góry choć i tak bardzo szybko masz niut wskakuje przy troche ponad 2k .
Pompa sama sobie podciągnie paliwo o tyle akurat , tylko kąt możesz mieć delikatnie zjechany choć po wykresie tego nie widać , podkręć turbo na 0.9bara aby przelot i IC'ek dawał jakieś skutek i wtedy na rolki .
Bo 85koni to przy zdrowym dobrze użytkowany CD jest normą po 15 latach . I jak sam mówisz czułeś poprawę , jak masz możliwość to przejedź się seria zdrową i kierowcy tej serii daj się przejechać a potem zróbcie "draga" 4bieg 60< i się okaże .
Bo normalnie nie wierzę jak patrzę na wykres
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
Ja teżHakeN pisze:normalnie nie wierzę jak patrzę na wykres
Powiem szczerze, że do przebiegu krzywych nie mam zastrzeżeń. Idą w miarę równo do góry i nawet widać, że przy momencie i mocy jest prawie poziomy odcinek. Jednak wg mnie cyferki powinny być troszkę większe. Facet na hamowni powiedział, że mam bardzo niskie doładowanie, jak na diesla. Tak czy siak, na pewno tego tak nie zostawię. Mam jakiś punkt odniesienia i można działać dalej
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik