[ Primera] Traktorem też można - P11 na ropę
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Swoimi gabarytami i wyglądem przypomina trochę tego z VW... Niektóre fiaty też miały podobne... Albo może to jakiś trochę custom. Przejrzałem wiele tych IC i nie znalazłem identycznego.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
moze sie pokusze o załozenie icka na drugi rok prawdopodobnie tego z audi
http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b ... 01450.html
to jest ten sam co ten gość próbuje sprzedać za 200
Co to są za rurki których użyłeś i czy przerabiałeś tą oryginalną co idzie za przepływką do turba ?
Jakiego wg Ciebie najlepiej szukac jesli chodzi o rozmiar i wejscie/wyjscie
Golf1.6 TDI
czy np cos takiego
http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b ... 01450.html
to jest ten sam co ten gość próbuje sprzedać za 200
Co to są za rurki których użyłeś i czy przerabiałeś tą oryginalną co idzie za przepływką do turba ?
Jakiego wg Ciebie najlepiej szukac jesli chodzi o rozmiar i wejscie/wyjscie
Golf1.6 TDI
czy np cos takiego
Zależy jaki masz budżet na całą instalację. Jeśli chcesz to zrobić na nowych "markowych" częściach, to polecam wejść na stronę fmic.pl. Jest tam parę ICk'ów, coś możesz wybrać, są też kolanka, zwężki itd. Jeśli chodzi o proste rury, to o wiele bardziej polecam poszukać w okolicy kogoś, kto ma dostęp do kwasówki, np. można spróbować popytać ludzi, którzy robią centralne ogrzewania w domach. Na prawdę za niewielkie pieniądze można takie rzeczy zdoby, dociąć, pogiąć i pospawać u nich ja jeszcze nie wiem jak się sprawa potoczy z moją premierą, ale jak zostanie, to się biorę konkretnie po obronie za wszystko co niedomaga i też chce zmienić trochę instalację i mam zamiar z tamtej strony skorzystać.
A jeśli chcesz trochę więcej zaoszczędzić, to też radzę poszukać po sklepach np z cieżarówkami, maszynami rolniczymi gumowych węży, kolanek itp. Używane IC to już kwestia, którędy łatwiej poprowadzić rury i łatwiej rzeźbić w przedniej części.
[ Dodano: 2013-12-31, 15:04 ]
Jako, że dalsze swoje istnienie primera sama rozwiązała w końcu coraz bardziej zdychającym sprzęgłem, to chciałem się też was poradzić. Sam komplet tarcza, docisk i łożysko na pewno będzie AISIN'a, ale jeszcze kwestia uszczelniacza wału. Czy firma ELRING jest dobrą firmą? Polecacie jej produkty?
A jeśli chcesz trochę więcej zaoszczędzić, to też radzę poszukać po sklepach np z cieżarówkami, maszynami rolniczymi gumowych węży, kolanek itp. Używane IC to już kwestia, którędy łatwiej poprowadzić rury i łatwiej rzeźbić w przedniej części.
[ Dodano: 2013-12-31, 15:04 ]
Jako, że dalsze swoje istnienie primera sama rozwiązała w końcu coraz bardziej zdychającym sprzęgłem, to chciałem się też was poradzić. Sam komplet tarcza, docisk i łożysko na pewno będzie AISIN'a, ale jeszcze kwestia uszczelniacza wału. Czy firma ELRING jest dobrą firmą? Polecacie jej produkty?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Doszły mnie słuchy, że coś się ciekawego dzieje w projekcie i zmiany mogą być obiecujące
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
jak pomysły zostaną przetestowane to pewnie i opublikowane
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90 ja mam podobne pomysły, ale nie mam czasu na ich realizację.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A i owszemjanusz pisze:zmiany mogą być obiecujące
A i owszem myślę, że Ty też będziesz beta testeremmarlos90 pisze:to pewnie i opublikowane
same przyjemne rzeczyKwietas pisze:a co?
A tak dogłębniej, to wczoraj wpadło nowiutkie sprzęgło firmy LUK. Okazało się, że ten komplet, który przenosił napęd był jeszcze oryginalny z logiem LUK-NISSAN. Fotki:
https://plus.google.com/photos/10717807 ... jZ_85JbEOQ
Dzisiaj natomiast uporałem się z brakiem ABSu. Powodem jego rozłączania się po każdorazowym odpaleniu był uszkodzony przewód. Polutowałem, wpadła izolka termokurczliwa i homemade osłona na przewód. Tutaj dzięki ślę dla janusza, który co nie co telefonicznie powiedział
Również próbowaliśmy wspólnie rozkminić kolejne zagadki primery, jaką np jest odbiornik sygnałów od pilota centralnego zamka i jego umiejscowienie to jest dopiero zagadka ktoś może napotkał na niezidentyfikowany obiekt zamontowany w tymże modelu? Może to właśnie to czego ja szukam
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck miło, że wszystko działa jak należy. Prześpię się trochę to jutro pomyślę co dalej z fantem, o którym rozmawialiśmy, bo właśnie wlazłem do domu..... Chyba że mnie najdzie na jakieś olśnienie po wspomagaczu myślenia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1592
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
hmm z przy lewarku nie masz ? gdzies tam w okolicach pod plastikami, pamietam ze jak ojcu szukałem to tam miał.Również próbowaliśmy wspólnie rozkminić kolejne zagadki primery, jaką np jest odbiornik sygnałów od pilota centralnego zamka i jego umiejscowienie to jest dopiero zagadka ktoś może napotkał na niezidentyfikowany obiekt zamontowany w tymże modelu? Może to właśnie to czego ja szukam
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Dzięki marlos90 i radziejwwl. Obiekt poszukiwań został zlokalizowany i zmieniony w tamtym tygodniu w sobotę:
https://plus.google.com/photos/10717807 ... mcSancC0NQ
Stary pilot już nie domagał, czasem łapał z daleka, czasem podchodziłem na pół metra do samochodu i miałem problem żeby go otworzyć. Poza tym był już dość mocno zniszczony i tylko jedna sztuka.
https://plus.google.com/photos/10717807 ... mcSancC0NQ
Stary pilot już nie domagał, czasem łapał z daleka, czasem podchodziłem na pół metra do samochodu i miałem problem żeby go otworzyć. Poza tym był już dość mocno zniszczony i tylko jedna sztuka.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Nissan, znalezienie czegokolwiek = rozbebeszenie połowy auta....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
fitu titu a ja chce wiedziec co płodzisz w tym słusznym kierunku:D
FMIC robi dobre ICki , mozna szukac po srutach zalezy jak sie chce to umiejscowic
moja ex megana miala ori ic w zderzaku przed kolem, wielkosci malego zeszytu, popatrzylem poniuchalem zrobilem castoma z ICka z frontiery:) po ustawieniu pompy, modzie aktuatora, wymienie koncowek wtryskow i koatu wtrysku autko robilo setke w niecale 8,5s (1.9dti)
http://img197.imageshack.us/img197/9924/cam00106.jpg
:D stare dobre czasy:D spalanie tego ulepa 4l i nawet wybaczalem pekanie szpachli na dachu:D
FMIC robi dobre ICki , mozna szukac po srutach zalezy jak sie chce to umiejscowic
moja ex megana miala ori ic w zderzaku przed kolem, wielkosci malego zeszytu, popatrzylem poniuchalem zrobilem castoma z ICka z frontiery:) po ustawieniu pompy, modzie aktuatora, wymienie koncowek wtryskow i koatu wtrysku autko robilo setke w niecale 8,5s (1.9dti)
http://img197.imageshack.us/img197/9924/cam00106.jpg
:D stare dobre czasy:D spalanie tego ulepa 4l i nawet wybaczalem pekanie szpachli na dachu:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Tak jak i przed awarią, ponawiam pytanie w tym temacie:
viewtopic.php?p=327726#327726
A oto i kolejne fanty, któe do mnie dotarły:
viewtopic.php?p=327726#327726
A oto i kolejne fanty, któe do mnie dotarły:
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck Ty się bierz za naukę i pisanie pracy. Jak skończysz to mi ją podeślij - chcę przeczytać
A miernik zegarowy - rzecz zacna.
A miernik zegarowy - rzecz zacna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wiooreck, ile dałeś za adapter i zegar? troszkę chyba za krótki jest adapter, nie wiem czy tam Ci się zmieści zegar między przewodami, ja zrobiłem znacznie dłuższy
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
to jest zegar do pomiaru cisnienia doładowania czy co bo nie wiem:D
jak do cisnienia to szkoda ze "suchy"
jak ja montowalem to adapter zrobilem z wentyla rowerowego:) wklejony od srodka wyciagniety przez odwiert chyba 6'
jak do cisnienia to szkoda ze "suchy"
jak ja montowalem to adapter zrobilem z wentyla rowerowego:) wklejony od srodka wyciagniety przez odwiert chyba 6'
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus miernik zegarowy<=>czujnik zegarowy http://pl.wikipedia.org/wiki/Czujnik_zegarowy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
...do mierzenia kąta wtrysku w dieslu
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, z założenia oryginalne urządzenie nissana jest mniej więcej takich rozmiarów i podczas ustawiania kąta, manual mówi, by zdemontować przewody ciśnieniowe paliwa. Za komplet dałem lekko ponad 160 PLN z przesyłkami, czujnik czeskiej firmy Kinex z certyfikatem (mitutoyo chciałem kupić, ale za dużo chcą w stosunku do jakości).
__________________________________________________________________________________________
Mały UP.
Jako, że ostatnio zakupiłem paski od rozrządu i napędu pompy oraz pojechałem do WPY, to nie mogłem nie skorzystać z garażu
Wymieniłem na razie sam pasek od pompy. Trochę było batalii z trudnodostępną śrubą pod pompą i zapieczoną śrubą olejową od Vacum. Nałożyłem nasadkę i śruba z sześciokąta zrobiła się.. okrągła. Nie miałem zbytnio czasu, żeby się z nią użerać i trzeba było sobie inaczej poradzić.
Skorzystałem też z czujnika zegarowego i tu znowu okazało się, że bez przeszkód się nie da. Zawierzyłem serwisówce, a tam co się okazało? Źle zredagowany rysunek znaków i wartości dla pomp sprzed 10.1997. Ale dzięki słowom Maca, odnalezieniu odpowiednich wartości w necie i paru minutom dywagacji poobiedniej kontynuacji w garażu, w końcu ustawiłem pompę jak trzeba co do 0.01 mm
Tu parę fotek:
https://plus.google.com/photos/10717807 ... zpKZjcvKKQ
marlos90, pytałeś się mnie ostatnio czy nie za krótki adapter zakupiłem. Powiem Ci, że dłuższy się tam nie nada, bo cały zestaw wchodzi tam na styk. Przeszkadza obudowa termostatu. I tak trzeba urządzenie wkładać "bokiem"
I jeszcze kolejny ciekawy fant, jaki do mnie doszedł
Na razie, to doprowadzam samochód do pełnej sprawności i zbieram fanty żeby mieć od czego startowaćAd@mus pisze:fitu titu a ja chce wiedzieć co płodzisz w tym słusznym kierunku
__________________________________________________________________________________________
Mały UP.
Jako, że ostatnio zakupiłem paski od rozrządu i napędu pompy oraz pojechałem do WPY, to nie mogłem nie skorzystać z garażu
Wymieniłem na razie sam pasek od pompy. Trochę było batalii z trudnodostępną śrubą pod pompą i zapieczoną śrubą olejową od Vacum. Nałożyłem nasadkę i śruba z sześciokąta zrobiła się.. okrągła. Nie miałem zbytnio czasu, żeby się z nią użerać i trzeba było sobie inaczej poradzić.
Skorzystałem też z czujnika zegarowego i tu znowu okazało się, że bez przeszkód się nie da. Zawierzyłem serwisówce, a tam co się okazało? Źle zredagowany rysunek znaków i wartości dla pomp sprzed 10.1997. Ale dzięki słowom Maca, odnalezieniu odpowiednich wartości w necie i paru minutom dywagacji poobiedniej kontynuacji w garażu, w końcu ustawiłem pompę jak trzeba co do 0.01 mm
Tu parę fotek:
https://plus.google.com/photos/10717807 ... zpKZjcvKKQ
marlos90, pytałeś się mnie ostatnio czy nie za krótki adapter zakupiłem. Powiem Ci, że dłuższy się tam nie nada, bo cały zestaw wchodzi tam na styk. Przeszkadza obudowa termostatu. I tak trzeba urządzenie wkładać "bokiem"
I jeszcze kolejny ciekawy fant, jaki do mnie doszedł
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 19:37 przez Wiooreck, łącznie zmieniany 1 raz.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
dokładnie tak jak mówisz, większy tam się nie zmieści także ze swojego adapterka zrobię jeszcze dwa, bo mnie troszkę poniosło przy robieniu go a tam jeszcze zegar trzeba wcisnąć, powiedz mi na ile ustawiłeś pompę? i jak wrażenia.. coś lepiej pali, równiej silnik pracuje czy żadnych zmian?
a egr Ci działa? bo wężyk od sterowania nim to w kiepskim jest stanie
a egr Ci działa? bo wężyk od sterowania nim to w kiepskim jest stanie
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Tak, odpalać odpala lepiej, jak go śweczki zagrzeją to cyk i już. Ale właśnie, jeszcze muszę zmienić świece, bo dwie rozgrzewają się po 5 i 7 sek. a kolejne dwie grubo ponad 10. A na dodatek te ostatnie nie grzeją całością... Muszę czekać długo jak w ruskim ciągniku.
Pompa ustawiona na 0,89 mm
EGR'em się nie przejmuj, wężyk jest bo jest, ale sam zawór odizolowany
_____________________________________________________________________________
15.03.2014 UP
Żeby nikt nie powiedział, że diesel jest nudny, smutny i... w ogóle, to przez ostatni miesiąc trochę się zmieniło
W sumie bardziej zmiany stylistyczne wewnątrz, ale ta artystyczna fotka ukazuje je wszystkie trzy:
Pompa ustawiona na 0,89 mm
EGR'em się nie przejmuj, wężyk jest bo jest, ale sam zawór odizolowany
_____________________________________________________________________________
15.03.2014 UP
Żeby nikt nie powiedział, że diesel jest nudny, smutny i... w ogóle, to przez ostatni miesiąc trochę się zmieniło
W sumie bardziej zmiany stylistyczne wewnątrz, ale ta artystyczna fotka ukazuje je wszystkie trzy:
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Działasz Panie, działasz. Kiedyś myślałem o chromie do swojego, ale jakoś tak mi się odechciało - nie pasuje do GT
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja bardziej w tym momencie z wnętrzem celuję w wersję SE i gdyby nie skórzane wykończenie drzwi to możnaby powiedzieć że już niedługo
Niektórzy już widzieli gdzie indziej, ale zobaczcie co dzięki Mac'owi się ostatnio zmieniło
https://plus.google.com/photos/10717807 ... v667oznhwE
Niektórzy już widzieli gdzie indziej, ale zobaczcie co dzięki Mac'owi się ostatnio zmieniło
https://plus.google.com/photos/10717807 ... v667oznhwE
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik