Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Traktorem też można - P11 na ropę

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Toshiba » 2013-12-27, 17:50

No zrobić rury niestalowe to najlepszy pomysł. Moze ktos mi powie od czego jest ten IC co na aukcji pisze ze z 2,0TD ale ktos go tam wsadził bo raczej nie fabryczny.


http://allegro.pl/chlodnica-intercooler ... 3801244036[/img]

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2013-12-29, 11:00

Swoimi gabarytami i wyglądem przypomina trochę tego z VW... Niektóre fiaty też miały podobne... Albo może to jakiś trochę custom. Przejrzałem wiele tych IC i nie znalazłem identycznego.

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Toshiba » 2013-12-29, 19:25

moze sie pokusze o załozenie icka na drugi rok prawdopodobnie tego z audi
http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b ... 01450.html
to jest ten sam co ten gość próbuje sprzedać za 200 :-|
Co to są za rurki których użyłeś i czy przerabiałeś tą oryginalną co idzie za przepływką do turba ?

Jakiego wg Ciebie najlepiej szukac jesli chodzi o rozmiar i wejscie/wyjscie

Golf1.6 TDI
Obrazek

czy np cos takiego
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2013-12-29, 23:16

Zależy jaki masz budżet na całą instalację. Jeśli chcesz to zrobić na nowych "markowych" częściach, to polecam wejść na stronę fmic.pl. Jest tam parę ICk'ów, coś możesz wybrać, są też kolanka, zwężki itd. Jeśli chodzi o proste rury, to o wiele bardziej polecam poszukać w okolicy kogoś, kto ma dostęp do kwasówki, np. można spróbować popytać ludzi, którzy robią centralne ogrzewania w domach. Na prawdę za niewielkie pieniądze można takie rzeczy zdoby, dociąć, pogiąć i pospawać u nich :-) ja jeszcze nie wiem jak się sprawa potoczy z moją premierą, ale jak zostanie, to się biorę konkretnie po obronie za wszystko co niedomaga i też chce zmienić trochę instalację i mam zamiar z tamtej strony skorzystać.

A jeśli chcesz trochę więcej zaoszczędzić, to też radzę poszukać po sklepach np z cieżarówkami, maszynami rolniczymi gumowych węży, kolanek itp. Używane IC to już kwestia, którędy łatwiej poprowadzić rury i łatwiej rzeźbić w przedniej części.

[ Dodano: 2013-12-31, 15:04 ]
Jako, że dalsze swoje istnienie primera sama rozwiązała w końcu coraz bardziej zdychającym sprzęgłem, to chciałem się też was poradzić. Sam komplet tarcza, docisk i łożysko na pewno będzie AISIN'a, ale jeszcze kwestia uszczelniacza wału. Czy firma ELRING jest dobrą firmą? Polecacie jej produkty?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-09, 21:51

Doszły mnie słuchy, że coś się ciekawego dzieje w projekcie i zmiany mogą być obiecujące :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-01-09, 22:14

jak pomysły zostaną przetestowane to pewnie i opublikowane ;d
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-09, 22:21

Marlos90 ja mam podobne pomysły, ale nie mam czasu na ich realizację.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-01-10, 00:54

A co, a co? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-10, 19:38

janusz pisze:zmiany mogą być obiecujące
A i owszem :->
marlos90 pisze:to pewnie i opublikowane
A i owszem :-> myślę, że Ty też będziesz beta testerem ;p
Kwietas pisze:a co?
:D same przyjemne rzeczy :D

A tak dogłębniej, to wczoraj wpadło nowiutkie sprzęgło firmy LUK. Okazało się, że ten komplet, który przenosił napęd był jeszcze oryginalny z logiem LUK-NISSAN. Fotki:

https://plus.google.com/photos/10717807 ... jZ_85JbEOQ

Dzisiaj natomiast uporałem się z brakiem ABSu. Powodem jego rozłączania się po każdorazowym odpaleniu był uszkodzony przewód. Polutowałem, wpadła izolka termokurczliwa i homemade osłona na przewód. Tutaj dzięki ślę dla janusza, który co nie co telefonicznie powiedział ;)

Również próbowaliśmy wspólnie rozkminić kolejne zagadki primery, jaką np jest odbiornik sygnałów od pilota centralnego zamka i jego umiejscowienie :-o to jest dopiero zagadka ;p ktoś może napotkał na niezidentyfikowany obiekt zamontowany w tymże modelu? Może to właśnie to czego ja szukam :lol:

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-10, 22:55

Wiooreck miło, że wszystko działa jak należy. Prześpię się trochę to jutro pomyślę co dalej z fantem, o którym rozmawialiśmy, bo właśnie wlazłem do domu..... Chyba że mnie najdzie na jakieś olśnienie po wspomagaczu myślenia :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2014-01-11, 09:32

Również próbowaliśmy wspólnie rozkminić kolejne zagadki primery, jaką np jest odbiornik sygnałów od pilota centralnego zamka i jego umiejscowienie :-o to jest dopiero zagadka ;p ktoś może napotkał na niezidentyfikowany obiekt zamontowany w tymże modelu? Może to właśnie to czego ja szukam :lol:
hmm z przy lewarku nie masz ? gdzies tam w okolicach pod plastikami, pamietam ze jak ojcu szukałem to tam miał.

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-14, 23:18

Dzięki marlos90 i radziejwwl. Obiekt poszukiwań został zlokalizowany i zmieniony w tamtym tygodniu w sobotę:

https://plus.google.com/photos/10717807 ... mcSancC0NQ

Stary pilot już nie domagał, czasem łapał z daleka, czasem podchodziłem na pół metra do samochodu i miałem problem żeby go otworzyć. Poza tym był już dość mocno zniszczony i tylko jedna sztuka.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-14, 23:23

Nissan, znalezienie czegokolwiek = rozbebeszenie połowy auta....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-14, 23:29

fitu titu a ja chce wiedziec co płodzisz w tym słusznym kierunku:D
FMIC robi dobre ICki , mozna szukac po srutach zalezy jak sie chce to umiejscowic
moja ex megana miala ori ic w zderzaku przed kolem, wielkosci malego zeszytu, popatrzylem poniuchalem zrobilem castoma z ICka z frontiery:) po ustawieniu pompy, modzie aktuatora, wymienie koncowek wtryskow i koatu wtrysku autko robilo setke w niecale 8,5s (1.9dti)
http://img197.imageshack.us/img197/9924/cam00106.jpg
:D:D stare dobre czasy:D spalanie tego ulepa 4l i nawet wybaczalem pekanie szpachli na dachu:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-01-14, 23:46

służę pomocą na przyszłość ;) i tak wygląda odbiornik pilotów w wersji slx, w P11 spotkałem jeszcze 2 inne rodzaje, najpopularniejsze wpinane było w wtyczkę zaznaczoną na foto i tam są wszystkie potrzebne kabelki jak ktoś chce założyć piloty, a nie miał wcześniej

Obrazek

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-01-20, 18:48

Tak jak i przed awarią, ponawiam pytanie w tym temacie:

viewtopic.php?p=327726#327726

A oto i kolejne fanty, któe do mnie dotarły:

Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-20, 18:50

Wiooreck Ty się bierz za naukę i pisanie pracy. Jak skończysz to mi ją podeślij - chcę przeczytać :D

A miernik zegarowy - rzecz zacna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-01-20, 19:37

Wiooreck, ile dałeś za adapter i zegar? troszkę chyba za krótki jest adapter, nie wiem czy tam Ci się zmieści zegar między przewodami, ja zrobiłem znacznie dłuższy
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-20, 20:01

to jest zegar do pomiaru cisnienia doładowania czy co bo nie wiem:D
jak do cisnienia to szkoda ze "suchy"
jak ja montowalem to adapter zrobilem z wentyla rowerowego:) wklejony od srodka wyciagniety przez odwiert chyba 6'
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-01-20, 20:02

Ad@mus miernik zegarowy<=>czujnik zegarowy http://pl.wikipedia.org/wiki/Czujnik_zegarowy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-01-20, 20:07

...do mierzenia kąta wtrysku w dieslu
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-20, 20:16

aaaaaaaaa to to:D
to to co zawsze chciałem zrobić ale zabrakło mi chęci-kolega ogarniał:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-02-14, 19:26

marlos90, z założenia oryginalne urządzenie nissana jest mniej więcej takich rozmiarów i podczas ustawiania kąta, manual mówi, by zdemontować przewody ciśnieniowe paliwa. Za komplet dałem lekko ponad 160 PLN z przesyłkami, czujnik czeskiej firmy Kinex z certyfikatem (mitutoyo chciałem kupić, ale za dużo chcą w stosunku do jakości).
Ad@mus pisze:fitu titu a ja chce wiedzieć co płodzisz w tym słusznym kierunku
Na razie, to doprowadzam samochód do pełnej sprawności i zbieram fanty żeby mieć od czego startować :D
__________________________________________________________________________________________

Mały UP.

Jako, że ostatnio zakupiłem paski od rozrządu i napędu pompy oraz pojechałem do WPY, to nie mogłem nie skorzystać z garażu :)

Wymieniłem na razie sam pasek od pompy. Trochę było batalii z trudnodostępną śrubą pod pompą i zapieczoną śrubą olejową od Vacum. Nałożyłem nasadkę i śruba z sześciokąta zrobiła się.. okrągła. Nie miałem zbytnio czasu, żeby się z nią użerać i trzeba było sobie inaczej poradzić.
Skorzystałem też z czujnika zegarowego i tu znowu okazało się, że bez przeszkód się nie da. Zawierzyłem serwisówce, a tam co się okazało? Źle zredagowany rysunek znaków i wartości dla pomp sprzed 10.1997. Ale dzięki słowom Maca, odnalezieniu odpowiednich wartości w necie i paru minutom dywagacji poobiedniej kontynuacji w garażu, w końcu ustawiłem pompę jak trzeba co do 0.01 mm :)

Tu parę fotek:

https://plus.google.com/photos/10717807 ... zpKZjcvKKQ

marlos90, pytałeś się mnie ostatnio czy nie za krótki adapter zakupiłem. Powiem Ci, że dłuższy się tam nie nada, bo cały zestaw wchodzi tam na styk. Przeszkadza obudowa termostatu. I tak trzeba urządzenie wkładać "bokiem" :)

I jeszcze kolejny ciekawy fant, jaki do mnie doszedł :D

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 19:37 przez Wiooreck, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-02-14, 20:27

dokładnie tak jak mówisz, większy tam się nie zmieści także ze swojego adapterka zrobię jeszcze dwa, bo mnie troszkę poniosło przy robieniu go a tam jeszcze zegar trzeba wcisnąć, powiedz mi na ile ustawiłeś pompę? i jak wrażenia.. coś lepiej pali, równiej silnik pracuje czy żadnych zmian?

a egr Ci działa? bo wężyk od sterowania nim to w kiepskim jest stanie
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-15, 13:49

Tak, odpalać odpala lepiej, jak go śweczki zagrzeją to cyk i już. Ale właśnie, jeszcze muszę zmienić świece, bo dwie rozgrzewają się po 5 i 7 sek. a kolejne dwie grubo ponad 10. A na dodatek te ostatnie nie grzeją całością... Muszę czekać długo jak w ruskim ciągniku.

Pompa ustawiona na 0,89 mm

EGR'em się nie przejmuj, wężyk jest bo jest, ale sam zawór odizolowany :)
_____________________________________________________________________________

15.03.2014 UP

Żeby nikt nie powiedział, że diesel jest nudny, smutny i... w ogóle, to przez ostatni miesiąc trochę się zmieniło :D

W sumie bardziej zmiany stylistyczne wewnątrz, ale ta artystyczna fotka ukazuje je wszystkie trzy:

Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2014-03-15, 14:00

Działasz Panie, działasz. Kiedyś myślałem o chromie do swojego, ale jakoś tak mi się odechciało - nie pasuje do GT :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-29, 13:42

Ja bardziej w tym momencie z wnętrzem celuję w wersję SE i gdyby nie skórzane wykończenie drzwi to możnaby powiedzieć że już niedługo ;p

Niektórzy już widzieli gdzie indziej, ale zobaczcie co dzięki Mac'owi się ostatnio zmieniło :D

https://plus.google.com/photos/10717807 ... v667oznhwE

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2014-03-29, 13:48

i jak odczucia?
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
misiar90
fanatyk nissana
Posty: 477
Rejestracja: 2011-04-01, 09:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: misiar90 » 2014-03-29, 19:27

Na czwartym zdjęciu widać fajne spawy :lol: fajny tłumok, gdzie zamawiałeś?

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-03-29, 19:50

Wiooreck, sprawdź czy vmax się zmieni :-P najszybciej sprawdzić czy to coś dało :) tylko oczywiście na niemieckiej autostradzie :-P

misiar90, coś nie tak?
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”