Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 200SX] Pojeżdżawkowa S13 Coobcia

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

[ 200SX] Pojeżdżawkowa S13 Coobcia

Post autor: Coobcio » 2012-04-09, 23:42

Witajcie :)
Na drodze wymiany dorwałem śmieszną S13 przystosowaną do driftu, z klatką na profi zawieszeniu, z zakutym w pełni wyremontowanym i z nową pompą oleju motorem CA18DET...

Auto dostałem, bez turbosprężarki i z jakimiś resztkami układu dolotowego który cechował się wysokim stopniem druciarstwa :D

Krótka specyfikacja:

SILNIK:
- CA18DET z kutymi tłokami
- Po remoncie, wał po pierwszym szlifie cisno spasowany, przebieg ok 11 tyś km więc dobrze dotarty
- Nowa pompa oleju
- Turbosprężarka GT2554r 0,8bara = 267KM
- Większa w pełni aluminiowa customowa chłodnica wody
- Intercooler z Saaba 9000
- Chińska noga 3"
- Wydech 2,5" przelot na jednym tłumiku
- Wystroiłem to sobie ECU Masterem DET 2

ZAWIESZENIE:
- Gwint K-Sport Drift Inverted (top model)
- Regulowane drążki z przodu i z tyły na unibalach K-SPORT
- Drążki oraz końcówki drążków K-Sport zwiększające kąt

NAPĘD:
- Elektroszpera
- Koła 17x7,5 z laczkami 225/45R17

BUDA:
- Klatka Trela Motorsport
- Fotele... hmmm w dzień muszę się im przyjrzeć
- Pasy 3" homologowane niebieskie chyba JAcky :P ??
- Po części wydmuszka ale z kulturką, podłoga nie jest goła...

PLANY : D
No przede wszystkim chciałbym uruchomić gada, kupiłem już mu nowy akumulator oraz zdobyłem ball beringową turbosprężarkę pochodzącą z Mazdy Protege: Garrett GT2554r, jest to najmniejszy na łożyskach kulkowych garrett, w 2.0 silniku mazdizochy 1,1 bara produkował na V biegu przy obrotach rzędu 2100-2150, ciekawe jak się tutaj spradzi... :D
Moc teoretyczna do 270KM i tyle bym chciał właśnie wyprodukować przy czym mieć moment już od najniższych obrotów.

Do tego zamówiłem od groma czerwonych silikonów coby jakiś ładny dolocik wystrugać no i szukam seryjnego tylnego mostu, który sobie zaciaśnię bowiem autem nie zamieżam driftować a zapiepszać sobie na czas :D

FOTO na stan poświętny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj już z suszarką na miejscu i drobnymi porządkami:
Obrazek
- Usunięte wsporniki kolektora ssącego
- Porządek z podciśnieniami
- Uszczelnienie nie poskręcanego kolektora ssącego (pewno to zabiło poprzednią turibnę)
- Usunięcie filtra węglowego wraz z przewodami od niego

Takie pierdoły a blisko 6kg złomu spod maski wywaliłem i auto stało się znacnzie wygodniejsze w serwisowaniu:P

Auto stało ze 4 miesiące nie dotykane pod garage ale przyszła jego pora.
Hamulce jutro ogarniam do niego jakieś duże na przód prawdopodobnie przeszczep z EVO bo coś czuję że uda mi się z Baniakiem polatać trochę po Ułężu :D

No i nie ukrywam że liczę na pomoc Limona coby skończyć auto na najbliższy weekend :)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:18 przez Coobcio, łącznie zmieniany 5 razy.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-10, 07:23

Z tego co widać zawias K - sport siedzi :) Czemu akurat CA18 ?? :>

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-10, 07:37

mocy dużych nie zamierzam robić no i już z takowym silniczkiem zanabyłem sprzęta.
Wiadomo lepszy by był SR20 ale kute świerze CA18 też będzie dawać radę.
Jak mi się spodoba to turbo z Lancera EVO wjedzie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-10, 07:37

na niedzielę ma być sprawny, nie widzę inaczej :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-04-10, 08:20

Podoba mi się to delikatne poszerzenie nadkoli ;-) dodaje autu pazura :-)
Ale jakoś nie chce mi się wierzyć ,że power UP zakończy się na 270KM 8-)
Napewno będzie parcie na 3++ , bo przecięż kucizna przyjmie więcej , bo wstawi się ciut większe turbo,... itd :mrgreen:
Uwijajcie się na Ułęż :-P
Pzdr
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-10, 15:15

Uczę się umiaru naprawdę na tym silniku chce 270KM uwieżcie mi :D
Na niedzielę taka moc mi wystarczy :P

PS. nie mogę przełożyć tej Niedzielnej jazdy dla TVN Turbo a koliduje mi ona z Ułążą... ;/
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-04-10, 17:30

max szkoda ale rozumiem, że jest parcie na szkło :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2012-04-10, 18:13

Kuba masz juz etat w TVN ?:)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-04-10, 18:32

Dobrze widzę? Tam stoi Pegaz'owa N15 z vvl'em pod maską? :D
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-04-10, 19:12

Nie jeszcze coobcio nie ma etatu w tvn ale chłopaki maja bardzo fajną robotę ;)

Co do almery to nie pegazowa ;) Autko klienta przyjechało do nas na lawecie z Danii ;)

A co do s13 fajny samochodzik kazdy kto przechodzi to patrzy na niego ;P

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-04-10, 20:26

Uczę się umiaru naprawdę na tym silniku chce 270KM uwierzcie mi
Chyba każdy kiedyś dorasta :mrgreen: :mrgreen:
Fura zacna, kiedyś będzie z 15 lat :-o śmigałem sx-em tylko serią to było już coś :mrgreen:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-04-10, 22:29

na razie myślę że mocowo trzyma nas to ca18, nie mieliśmy nigdy do czynienia w takim sensie eksperymentowania na tym silniku ale napewno nie bedzie miał z nami łatwo ;) :mrgreen:

A małe turbo w tym celu żeby pojawiał sie szybko boost co skutkuje lepszymi czasami na naszych krótkich torach ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-10, 22:30

Dzisiaj z ciekawości zajrzałem pod spód auta i ujrzałem coś co mnie bardzo ucieszłyło :)

Z tyłu oba drążki są regulowane i sygnowane logiem K-Sporta :D
Jedynie pasowało by zrzucić wózek, wyczyścić pomalować go i zastosować poliuretan w nim oraz w tylnych wachaczach :P

Się z tym uśmiechnę do TOMMIEGO ale to już po nagraniu :)

Pss. Hable także zacząłem ogarniać, dzisiaj udało się załatwić parę kompletów cztero tłoczkowych zacisków z Misiów EVO :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
_chester_
nowy na forum
Posty: 13
Rejestracja: 2011-08-02, 11:24
Lokalizacja: Bemowo
Kontakt:

Post autor: _chester_ » 2012-04-11, 15:35

Fajne autko robiłem dwie sztuki na Turbince z Evo. Jeden projekt niebawem wyjedzie z jeszcze kilkoma ciekawymi frutami pod maską, więc mod jak najbardziej fajny. Powodzenia bo może być ciekawy pojazd do latania:)
www.Ecu-Tune.pl
Sprzedaż, Montaż, Pomiary AFR, Strojenie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-12, 06:45

Turbiny z EVO staram się upychać gdzie kolwiek popadnie, chyba nie ma lepszych turbosprężarek poza kulkowymi jak te z EVO :)
Przykładowo T28/T28 w GTI-R doładowanie 1bara generuje przy ok 3800-4000 i można na niej zrobić ok. 345KM, a taka turbina z EVO X, 1 bara osiągnie 1000obr.min wcześniej i 400KM idzie na niej bez trudu złamać.

No ale nie nakręcajcie mnie chce na razie pobawić się na GT2554 :P

Ps. przyszła już cała masa silikonów, zbudowanie całego dolotu składać się będzie łącznie z 6ciu kolanek :D

Fotki dziś :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-12, 07:07

Dawaj Dawaj foty :P

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2012-04-12, 07:15

Kuba ale Ciebie nie trzeba nakręcać , potrzebujesz tylko więcej czasu :D silnik zakuty po remoncie także nie ma przeszkód teoretycznie by wskrzesić parę kucy :) , klata w w tym wozie robi robotę z drugiej strony działa pozytywnie na psychikę człowieka :) będzie ogień <okok>

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-13, 07:51

Czasu mało ostatnio, chodzę nie wyspany...
Auto już mechanicznie prawie przygotowane do odpalenia, ściek zrobiony, przewody wszystkie są, woda zalana, orurowanie już całe zrobione ale muszę je poczyścić i poskładać.

Mniej więcej pod maską z nowymi silikonami tak to będzie wyglądało:
Obrazek

Do tego ponownie odelżyłem przód auta o dobry 1km, jakiś rzeźnik adapter na stożek robił chyba z lufy od czołgu:
Obrazek

A ja sobie sprytnie przerobiłem obudowę z przepływki od 200SX S14 która dodatkowo ma większy, lepszy przelot i większy zakres widzialności obciążeń, który dodatkowo został jeszcze powiększony za sprawą tokarki:
Obrazek

Wydech muszę jeszcze wrzucić tylko jak go dowieść do konstancina :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-13, 07:56

To jest chyba T28 jak się nie mylę ale też jest podobne do elementu lufy Tygrysa z II wojny Światowej

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-13, 08:25

Hehe czołg T28 czy turbosprężarka :P ??
Turbinka wcześnie pisałem że jest to GT2554r taki maleńki garrecik (najmniejsza kulkowa turbina tej firmy) o teoretycznym potencjale do 270KM.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-13, 08:28

Chodziło o czołg :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-14, 10:03

No 13-go piątek za nami i Dupa...
Auto wstępnie wystroiłem na doładowaniu 0,7bara wyszło tylko 266KM i 310Nm, mimo mikro turbiny bardzo późno ona wstaje, coś mi się wydaje że ktoś majstrował przy rozrządzie...

To nic do tego doszła jeszcze awaria wysprzęglika i synchronizatora II biegu hehe :D
No i zawieszenie jest takie twarde że auto skacze jak piłeczka, na II jak daje na suchym w palnik to dupa skacze a koła mielą :D
Muszę tył zmiękczyć, może w drifcie tak ma być ale na drodze + pojeżdżawki juz nie bardzo :D

[ Dodano: 2012-04-14, 23:19 ]
Wykresik już mam nawet 267KM wyszło co ciekawe że na bardzo niskim doładowaniu ale środka i dołu brak - jak ogarnę sprzęgło to do rozrządu trzeba będzie zajrzeć bo na tej turbinie pełen cios powinien być od 3000obr.min a nie od 5000....

Obrazek

Rurki w całej okazałości:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-04-14, 23:06

No ładny wynik wyszedł ;) Bardzo fajny wóz :P Trzeba bedzie troszkę bokami polatać ;)

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2012-04-15, 00:24

A ta długa wajcha driftowa od rękawa wyleci, czy zostanie na pokładzie? Bo jakoś do czasowego poganiacza ona nie pasuje :-P

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-04-15, 22:37

Ojj Kuba Kuba, komis otwórz :P

A co do S13 to fajnie, myślę że fajnie jakbyś przyjechał nią na zlot to byś troszkę bokami polatał a może nawet bym Ci ją podkradł na pare minut :evil:
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-04-20, 01:08

Obrazek
Pompka zakupiona, trzeba jeszcze znaleść chwilkę i ją zmienić :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

kuba90
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2009-12-27, 14:27
Lokalizacja: mwo

Post autor: kuba90 » 2012-08-19, 14:36

Witam co sie dzieje z tym projektem ruszyło się coś czy nic ?? :)

Awatar użytkownika
zywy0911
fanatyk nissana
Posty: 326
Rejestracja: 2010-04-18, 21:20
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: zywy0911 » 2012-08-19, 20:05

No właśnie projekt umarł ????? Bo taka ładna S13 :-D
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia

Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.

100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-08-19, 23:30

Nic nie umarło wolny czas z mocami przerobowymi przekierowałem na GTi-R i 350Z...
Nissan stoi w Garażu, wymontowałem i sprzedałem GT2554r i wrzucę mu T28 z GTi-R coby trójka z przodu była i można było sobie polatać bokami jak zrobi się mokro :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2012-08-20, 06:44

Coobcio pisze:Nic nie umarło wolny czas z mocami przerobowymi przekierowałem na GTi-R i 350Z...
Nissan stoi w Garażu, wymontowałem i sprzedałem GT2554r i wrzucę mu T28 z GTi-R coby trójka z przodu była i można było sobie polatać bokami jak zrobi się mokro :D
no jesien tuz tuz to i lisci na ulicach bedzie wiecej wiec moze uda sie cos bokiem pojechac :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”