Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 by Chemik

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-07-25, 17:35

Co wy na te zderzaki się uparliście hehe ;-) nie wszystkie p10ki muszą być jak gt,u mnie bardziej klasycznie z ciemnymi,teraz moda nie odmładzamy auta,i czym starszy to lepiej hehehe xD

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-25, 20:35

Fajnie, że idziesz własnymi ścieżkami :] Bardzo ładna P10, fakt dla mnie stylistycznie spoko, ale motorek by się zdał, bo 1.6 to małe troszkę :P Twój projekt Twoja P10 :] Powodzenia i przyjemności z modzenia i jeżdżenia :]
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-07-25, 20:41

Tak jak pisałem gdzieś wcześniej i mówiłem na zlocie w przyszłości i w planie ga od sentry możliwe że wpadnie :-) a na razie skupiam sie by nie dopuścić rudej do blachy,i mechanicznie ma wszystko działać idealnie
Ostatnio zmieniony 2013-07-25, 20:50 przez Chemik, łącznie zmieniany 1 raz.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-25, 20:44

Chemik, ma już swoją lube więc mu zderzaki z GT nie potrzebne. A my z Shadowsem musimy się jeszcze męczyć ;D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
MagicalFire
doświadczony forumowicz
Posty: 252
Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
Lokalizacja: Cybinka
Kontakt:

Post autor: MagicalFire » 2013-07-25, 22:19

Chemik,wymieniłes wszysciutkie przewody ?? ile cie to kosztowało ??

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-29, 19:23

Chemik, są jakieś postępy w budowie uszczęśliwiacza właścicieli P10 :D ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-01, 10:44

Sznikers99-hehe,chciałbym,ale nie,auto ma jeździć a nie stać więcej w garażu jak już to swap bo wolę n/a
vixo-szczerze to zapomniałem hehe,bo ciągle brak czasu,ale jakoś pomyślę o tym,zobaczymy jak wyjdzie :-)

a więc zapytam w dziale mojej prezentacji bo naprawdę ręce opadają i nadal nie wiem co jest,więc może ktoś pomorze bo nie mam już koncepcji na dalsze działania w tym aucie bo ją roz.....e chyba :-( :-/ a więc powtórzę usterkę prima gdy schodzi z obrotów niezależnie jakich zawsze przy około 1800rpm jest lekki strzał w wydech i zamulenie ,przerwanie sekundowe autem,nie ważne czy w pędzie czy w miejscu,zawsze to samo zamuła i strzał w wydech wrrr,nie dzieje się to na całej prędkości obrotowej silnika,np jadę na trójce pociągne do 5tysi puszczę gaz auto hamuje silnikiem jest oki przekroczy wejdzie na 1800 i znów to samo niżej oki :-( może ktoś w końcu wie co może być :?:
A nissan gorzej trochę odpala,ale moc jest ta sama wszystko oki,po wymianach wszystkich części układu zapłonowego na ngk,podmiana cewki modułu,aparatu,nadal to samo,może gażnik nie mam pojęcia co

Awatar użytkownika
creativesb
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: creativesb » 2013-11-01, 14:45

sprawdzałes wężyki podciśnienia ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-01, 14:48

To strzały w gaznik są ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-01, 16:10

Tak wężyki idealne,to jest pojedyńczy delikatny strzał w wydech jak zejdzie na 1800rpm,i zamuła chwilowa,tak jakby ktoś na pół sekundy odłączył zapłon ,zadusił sie silnik itp i tylko przy schodzeniu z obrotów w szczególności na rozgrzanym silniku

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-01, 16:14

Dziś w książce sam naprawiam rzucił mi się w oczy taki temat "strzały w gaznik" i tam były wypisane możliwe przyczyny. Tylko, że teraz nie mam tego przy sobie...
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
creativesb
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: creativesb » 2013-11-01, 17:01

hmm...w sumie też mam coś podobnego w ds tyle ze przy 2500obr. ale to nie zdarza się zawsze, ja to zauważam, ale jak ktoś nie wie myślę, ze by nie wyczuł, tyle że u mnie nie strzela w wydech tylko na ułamek sekundy przerwie.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-11-01, 19:12

Moze to cutoff chociaz wydaje mi sie, ze powinien byc przy ok 1500obr.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-01, 20:43

Nie mam zielonego pojęcia,jutro sprawdze zawory sterowania pompki przyspieszającej,elektromagnetyczny składu mieszanki,odcinający itp,może to coś ma związek choć wątpie moim zdaniem nie ma to znaczenia

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-11-01, 21:28

Puszczajac gaz odcinasz doplyw benzyny (w gazniku chyba tez), przy okreslonych obrotach paliwo znowu jest podawane i to moze byc ten strzal w wydech.

Awatar użytkownika
creativesb
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: creativesb » 2013-11-01, 21:37

no właśnie zwykły gaźnik nie odcina, ale ten ma podobno selenoid który to robi. Masz egr podłączone, ogrzewanie dolotu z nad kolektora i ten bajer AIV sie nazywa na prawym kielichu ?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-02, 14:14

nie dopatrzylem sie zdjec z odnowionymi felami-byly czy beda dopiero??
jak by cos to wiem gdzie mozna znalesc zdrowy zestaw na swap z egt:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-02, 15:04

Ad@mus pisze:nie dopatrzylem sie zdjec z odnowionymi felami-byly czy beda dopiero??
jak by cos to wiem gdzie mozna znalesc zdrowy zestaw na swap z egt:)
fele były już na zlocie.Nie wiem dziś nie miałem czasu ogarniać cokolwiek bo rozłożyła mnie choroba wrrr,nie wiem nie mam pojęcia co może być jest to bardzo irytujące i wk...e,zmierzę po niedzieli jeszcze ciśnienie na tłokach,500tysi nakulane ma,ale nie czuję jakiś spadków mocy tylko to pindolnięcie w wydech i chwilowa przerwa,zamuła

Własnie nie wiem jak to w gaznikach ale one chyba nie mają tego nie wiem,

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-11-02, 15:33

e tam nie rob nic;p niech struga marchewy w wydeszki:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-02, 15:48

Jakby tylko strzelił było by ok ale on jednocześnie przerwie,no i gorzej odpala,a to juz denerwuje

Awatar użytkownika
creativesb
nowy na forum
Posty: 36
Rejestracja: 2013-03-19, 16:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: creativesb » 2013-11-02, 21:14

Moj też różne pali, ale sprawdz, albo usuń egr i ten aiv, to będziesz miał czystrzy filtr powietrza i powinien dostac troche przynajmniej na elastycznosci. Ad@mus ile taki zestaw kosztuje ?

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-03, 00:23

Było dobrze tyle lat to i teraz też musi być,jakoś to muszę ogarnąć,albo właśnie swap :-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-11-03, 22:53

Chemik pisze:swap
Czekałem aż to napiszesz 8-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-11-04, 08:39

Gorzej jak wtedy zaczną się problemy hehe :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-12, 20:40

dalej czekam na foty na bialasach!! :mrgreen:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-01-12, 22:16

Adamus praktycznie stan teraźniejszy oddają 3ostatnie zjdęcia z pierwszej strony,popstrykam jakieś dobre foty wiosną,na razie auto całą zime stoi i unika śniegu,wilgoci i soli,no i nadal nie rozwiązany mam problem przerwy i strzału przy 2tysiach,w między czasie zamierzam co nieco odświerzyć,wnętrze itp.pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-12, 22:21

Chemik pisze:nie rozwiązany mam problem przerwy i strzału przy 2tysiach
to znak ze silnik chce zwolnic miejsce na sr20:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-01-12, 22:35

Hehe,nie w tym aucie,bo zaraz wszyscy na forum sr-ami będą jeździć,a ga to naprawde dobry silnik,ten tak musi zostać,jak mam mieć sr20 to kupie drugą ;-) chociaż wolał bym inny model w garage

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2014-01-13, 00:45

Nie przejmuj się Chemik tą przerwą przy 2 tyś. Ja od 2 lat nie wiem dlaczego przy 2.5 tyś obr/min mam przerwe. Na logach absolutnie nic nie widać :(

Nie rób SR20 bo ludzi zawstydzisz czystością i nie będą chcieli pokazywać swoich silników :P
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-01-13, 06:31

Dzięki yapko ;-).a co do przerwy to bardzo wk.jak schodzi z obrotów.a tego nie było więc i ma nie być.powalcze z tym w między czasie,bo teraz troche toyotą zajmowałem się. :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”