Model:Nissan Primera p11 1998
Silnik:ga16de wersja blokowana na niemcy=skromne 90km
-wałki od ds-a
-wieksza przepustnica
-usuniety egr
-kolektor ssacy z odblokkowanej wersji
Układ dolotowy: Seria z usunietym tłumikiem szmerów-który jak sie okazało po usunieciu zabierał pare ładnych nm-ale juz jest spowrotem
-rura dolotowa w zderzku-lato,w celu pozyskiwania chłodnego powietrza
Układ wydechowy: kolektor rurowy z ebaya 4-2-1,wydech z gt pozbawiony katalizatora
Elektronika:Ecumaster det 2
Zawieszenie:Seria-daje rade pod ve bedzie trzeba troche usztywnic
Układ hamulcowy-seria nowy komplet klocków i tarcz rownieza na razie daja rade
Srodek:Seria w planach fotele od gt
Body kit:Seria na razie,rowniez w planach od gt po zrobieniu swapa
Car audio:Jakis alpine głosniki jbl
Inne:Regulator cisnienia paliwa auto gauge.cisnienei podwyzszone na 4 bary
Moc:seria ok 90hp,teraz powinno byc ok 120km,byłem na hamowni 2 misieace temu wyszło marne 111km,przyczyna tak niskiej mocy okazał sie katalizator który był zapchany kilka dni po hamowaniu auto nie przekraczało 130km/hi buczało,wyciałem kata i odrazu inne auto jakby mu te 10km doszło,a czykolwiek na hamowni nie byłem
Wczorajsze jazdy-NIssandreams zrobił sobie przerwe na Ho- dogi;p


Szału nie ma http://www.youtube.com/watch?v=SgHfy3WP ... ojCzFU0=[b][/b]