
Auto z polskiego salonu zakupione w 97r. Obecny przebieg 245000tys na 100%. Auto było mocno uszkodzone z tyłu i na dzień dzisiejszy blaszka do zrobienia. Ale to auto ma potencjał i wiele możliwości przed sobą.
Od 2010 zmieniłem w aucie nagłośnienie obecnie 14 głośników.
Przyciemniłem szyby.
Zmieniłem tarcze zegarów oraz podświetlenie wnętrza.
Założyłem rozpórkę.
Zmieniłem tylne lampy.
Założyłem alusy 15.
Odnośnie silnika:
Najpierw był zwykły kolektor potem od Sunny GTI a teraz jest dobre 4-2-1+cały wydech 2,25 cala na 2 tłumikach, zmieniony wałek na GT, przestawiony rozrząd oraz zapłon, stożek w zamkniętej obudowie.

MODEL: Nissan Primera P11 1997 r.
SILNIK: SR20DE+T zalany olejem Motul 300V 10W40.
MOC: Było 131KM jest 250KM 330Nm.
UKŁAD DOLOTOWY: Stożek+intercooler.
UKŁAD WYDECHOWY: przelot 2,25” rozprowadzona na 2 strony auta na tłumikach końcowych Ulter.
ELEKTRONIKA: Ecumaster2
ZAWIESZENIE: sprężyny MTS+ 3 rozpórki
KOŁA:alufelgi ATT 15 z oponami 195/55R15
UKŁAD HAMULCOWY:seria
BODYKIT: dokładka przód, progi od GT oraz przerobiony zderzak tylni
OSIĄGI:-
A teraz przyszła pora na duże zmiany wizualne oraz silnikowe(turbo)

















Tak to wygląda na dzień dzisiejszy ale zamierzam włożyć w ten projekt wiele swojej pracy oraz przyjaciół którzy mi w tym pomogą mam na myśli Damiana(MDCars Tuning Garage), Neptune, Ryba i zapewne reszcie grupy łódzkiej- za w czasu wielkie dzięki za pomoc, wsparcie i dobre słowo.
