[ Primera] Nissan Primera p10 2.0e GT!!!
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Nissan Primera p10 2.0e GT!!!
Witam koledzy!
MODEL: Primera P10 eGT->1993
SILNIK: SR20dE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: 4x tarcza seria
ZAWIESZENIE: seria sztywne i niskie
ELEKTRONIKA: 4x el sztby, e. podgrzewane lusterka, el. szyberdach
CAR-AUDIO: Radio JVC KD-G332 oryginalny graficzny equalizer od nissana CU83B
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 150
DODATKOWE ZMIANY: jak na razie brak
PLANY: na pewno alu, jakis wydech i dolot
Wczoraj stałem sie szczęśliwym nabywcą Nissana Primery 2.0e GT 150km. Udało mi sie go wyrwać od starszego Pana w dobrym stanie za małe pieniądze oczywiście z podtlenkiem LPG
Mam pytanie czy ktos posiada w swojej taki equalizer CU83B? Jak mu to działa i przez jakie kable podłączony jest do radia? Pochwalcie się także ile Palą Wasze Primery chodzi mi konkretnie o model GT 150km.
Jutro wstawie foto Primery.
Pozdrawiam
MODEL: Primera P10 eGT->1993
SILNIK: SR20dE
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: 4x tarcza seria
ZAWIESZENIE: seria sztywne i niskie
ELEKTRONIKA: 4x el sztby, e. podgrzewane lusterka, el. szyberdach
CAR-AUDIO: Radio JVC KD-G332 oryginalny graficzny equalizer od nissana CU83B
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 150
DODATKOWE ZMIANY: jak na razie brak
PLANY: na pewno alu, jakis wydech i dolot
Wczoraj stałem sie szczęśliwym nabywcą Nissana Primery 2.0e GT 150km. Udało mi sie go wyrwać od starszego Pana w dobrym stanie za małe pieniądze oczywiście z podtlenkiem LPG
Mam pytanie czy ktos posiada w swojej taki equalizer CU83B? Jak mu to działa i przez jakie kable podłączony jest do radia? Pochwalcie się także ile Palą Wasze Primery chodzi mi konkretnie o model GT 150km.
Jutro wstawie foto Primery.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:39 przez leigimas, łącznie zmieniany 3 razy.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No to też jestem ciekaw jak wygląda. No jak dla mnie LPG to minus ale każdy ma swoje zdanie. No a spalanie hmmm no w mieście to 10l benzyny połyka, a czasem i więcej. W trasie może ci się uda do 8l zejść. A że ja nie jeżdżę na razie w długie trasy to ci nie powiem. Teraz w kwietniu będę do warszawy jechał to sprawdzę.
sorry ale dziś nie zdarzyłem zrobic zdjeć mojego GT ale byłem strasznie zajety ale obiecuje że jutro wstawie!
ma może ktos z Was takie cudo w swoim Nissanie?
jezeli tak to jak Wam sie to sprawuje i w jaki sposob macie podłączone to do Radia swojego?
co do modów to na razie musze przywrocic go do stanu conajmniej dobrego mechanicznie (jakies duperele do poprawy ale trzeba to zrobic) potem pomyslimy nad modami!:)
A co do spotkania oczywiście jestem na TAK!
[ Dodano: 2012-03-20, 22:12 ]
Z małym opożnieniem ale tak jak obiecałem wstawiam zdjęcia! (fakt robione telefonem ale są )
Jutro dorwe aparta i cykle lepsze foto
pozdrawiam
ma może ktos z Was takie cudo w swoim Nissanie?
jezeli tak to jak Wam sie to sprawuje i w jaki sposob macie podłączone to do Radia swojego?
co do modów to na razie musze przywrocic go do stanu conajmniej dobrego mechanicznie (jakies duperele do poprawy ale trzeba to zrobic) potem pomyslimy nad modami!:)
A co do spotkania oczywiście jestem na TAK!
[ Dodano: 2012-03-20, 22:12 ]
Z małym opożnieniem ale tak jak obiecałem wstawiam zdjęcia! (fakt robione telefonem ale są )
Jutro dorwe aparta i cykle lepsze foto
pozdrawiam
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
najlepiej wyciągnąć tylną kanapę plus oparcie to z podłokietnikiem. Masz wtedy dojście do wszystkich śrub. Zdejmujesz wężyki odpinasz kostki i odkręcasz opaskę dociskową. Wyjmujesz pływak wsadzasz łapę do baku i odpinasz pompeczkę... to tak pokrótce
PS. Ładna Prima. Fajnie że są jeszcze P10 nie wyglądające jak padaki
PS. Ładna Prima. Fajnie że są jeszcze P10 nie wyglądające jak padaki
Nissan Primera SR20DE+T
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Tylko uwazaj jak bedziesz odkrecal ta nakretke taka duza, zebys sie nie spieszyl z nia. Lepiej dluzej a delikatniej. Ja to przerabialem przy -14 na dworze w tym roku.
Z ta nakretka najdluzej schodzi bo odpiecie wezykow, wyciagniecie plywaka i pompy to juz latwo i szybko.
Tak wiec jak dobrze dokrecona jest to rekami nie odkrecisz. Ja mialem szeroki srubokret i wlotkiem uderzalem i sie odkrecala powolij.
Nameczysz sie tez zeby pozniej ja przykrecic, zeby dobrze na gwint weszla.
Pamietaj tez zeby pozniej ten wezyk co idzie z pompy dac dobrze, bo jak w zla strone pojdzie to plywak moze sie zawiesic na nim. U mnie sie tak wlasnie stalo i musialem drugi raz odkrecac.
Z ta nakretka najdluzej schodzi bo odpiecie wezykow, wyciagniecie plywaka i pompy to juz latwo i szybko.
Tak wiec jak dobrze dokrecona jest to rekami nie odkrecisz. Ja mialem szeroki srubokret i wlotkiem uderzalem i sie odkrecala powolij.
Nameczysz sie tez zeby pozniej ja przykrecic, zeby dobrze na gwint weszla.
Pamietaj tez zeby pozniej ten wezyk co idzie z pompy dac dobrze, bo jak w zla strone pojdzie to plywak moze sie zawiesic na nim. U mnie sie tak wlasnie stalo i musialem drugi raz odkrecac.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze