[Sunny] (nie)wąski N14 :)
: 2012-02-23, 20:44
Witam!
Długo nosiłem się z zamiarem zamieszczenia opisu autka, które to nabyłem dzięki forum nissanzone.pl
Ostatecznie (po ponad roku od zakupu) i za namową pewnego pana
zdecydowałem się zamieścić krótką prezentację.
Z góry przepraszam za pewne nieścisłości, tudzież błędy opisowe (zwłaszcza techniczne), bez których to pewnie się nie obyło
Do rzeczy:
MODEL: N14 HB
SILNIK: GA16DE
ROK PRODUKCJI: 1993
KOLOR: biały
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcówka REMUS
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, alufelgi NISSAN 14” (lato)
UKŁAD HAMULCOWY: seria (przód tarcze 234mm., tył bębny 180mm.)
UKŁAD KIEROWNICZY: wspomaganie, regulacja wysokości kierownicy
ZAWIESZENIE: przód po generalnym remoncie, nowe: amortyzatory MAGNUM, łączniki stabilizatorów, poduszki mcphersona
ELEKTRONIKA: el. szyby, el. lusterka, centralny zamek, el. regulowane światła, wyłącznik świateł DRL
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-2300UBB + EMTEC Flash Drive S100 4GB + HERTZ DSK 165 (przód)
WNĘTRZE: fotele kubełkowe
NADWOZIE: zderzak GTi, lotka SR
MOC: wg instrukcji: 90 KM (brak pomiarów)
OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE:
- halogeny dalekosiężne E13 H3 55W 12V,
- światła do jazdy dziennej DRL LED SMD E4 RL00,
- przednie światła przeciwmgłowe H3,
- trzecie światło „stop”
- boczne kierunkowskazy barwy białej
INNE:
- modyfikacja podświetlenia zegarów (żarówki bezbarwne 5W zamiast oryginalnych 3W z „kapturkami”),
- modyfikacja podświetlenia panelu bocznego (niebieskie zamiast białego),
- podświetlenie tablicy rej. (2 x 5W zamiast 2 x 3W),
- montaż urządzenia wielofunkcyjnego CAR CLOCK THERMOMETER RCC (zegar, termometr in/out, woltomierz),
- podświetlenie wnętrza - dioda typu SMD
SPALANIE:
W AUTKU ZROBIONO:
- wymiana radia - Pioneer DEH-2300UBB (było oryginalne nissanowskie – konieczne było zastosowanie przelotki „standard nissan” → „ISO”) - thnx 4 scubzik
- wymiana głośników przednich - HERTZ DSK 165 (były jakieś „no name” z carbonową membraną) - syki zamontowano w otworach w drzwiach, które pozostały po korbkach - thnx 4 Eryk
- montaż trzeciego światła „STOP”
- wymiana akumulatora - thnx 4 Adrian & Lesio
- wymiana halogenów dalekosiężnych – wcześniejsze były nieszczelne - thnx 4 Gumiś
- zainstalowanie świateł do jazdy dziennej - thnx 4 Gumiś
- wymiana alternatora (siadł regulator) - thnx 4 MDcars
- wymiana wszystkich filtrów - thnx 4 MDcars
- regulacja hamulca ręcznego - thnx 4 MDcars
- wymiana podnośnika do szyby od str. pasażera - thnx 4 MDcars
- wymiana tłumika końcowego na seryjny (+ końcówka REMUS) – stary przerdzewiał, skorodował i w ogóle prawie odpadł
- thnx 4 MDcars 
- naprawa włącznika ogrzewania tylnej szyby (zaśniedziałe styki) - i tak działa jak chce
- montaż woltomierza CAR CLOCK THERMOMETER RCC
- dioda typu SMD na podsufitce
- montaż zegarów w wersji z obrotomierzem od modelu 100nx - thnx 4 scubzik
(job) & thnx 4 ciapek (zegary) 
- remont przedniego zawieszenia - thnx 4 MDcars
- geometria kół
- wymiana miski olejowej - thnx 4 MDcars
- wymiana oleju w skrzyni biegów - thnx 4 MDcars
- wymiana przegubów - thnx 4 MDcars
DO ZROBIENIA:
- wymiana świec i przewodów zapłonowych
- wymiana sprzęgła
PLANY:
- montaż głośników 130 mm (tył)
- podgrzewane lusterka
- wymiana podnośnika do szyby od str. kierowcy
- owiewki
Wszystkie naprawy wykonała firma
Wszystkie wydatki i statystyki prowadzone są na portalu motostat.pl
Kilka fotek:
(nie)wąski N14
:


światła dzienne DRL:

halogeny dalekosiężne:

podświetlenie zegarów:

Pozdrawiam!
Długo nosiłem się z zamiarem zamieszczenia opisu autka, które to nabyłem dzięki forum nissanzone.pl

Ostatecznie (po ponad roku od zakupu) i za namową pewnego pana

Z góry przepraszam za pewne nieścisłości, tudzież błędy opisowe (zwłaszcza techniczne), bez których to pewnie się nie obyło

Do rzeczy:
MODEL: N14 HB
SILNIK: GA16DE
ROK PRODUKCJI: 1993
KOLOR: biały
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcówka REMUS
UKŁAD NAPĘDOWY: seria, alufelgi NISSAN 14” (lato)
UKŁAD HAMULCOWY: seria (przód tarcze 234mm., tył bębny 180mm.)
UKŁAD KIEROWNICZY: wspomaganie, regulacja wysokości kierownicy
ZAWIESZENIE: przód po generalnym remoncie, nowe: amortyzatory MAGNUM, łączniki stabilizatorów, poduszki mcphersona
ELEKTRONIKA: el. szyby, el. lusterka, centralny zamek, el. regulowane światła, wyłącznik świateł DRL
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-2300UBB + EMTEC Flash Drive S100 4GB + HERTZ DSK 165 (przód)
WNĘTRZE: fotele kubełkowe
NADWOZIE: zderzak GTi, lotka SR
MOC: wg instrukcji: 90 KM (brak pomiarów)
OŚWIETLENIE ZEWNĘTRZNE:
- halogeny dalekosiężne E13 H3 55W 12V,
- światła do jazdy dziennej DRL LED SMD E4 RL00,
- przednie światła przeciwmgłowe H3,
- trzecie światło „stop”
- boczne kierunkowskazy barwy białej
INNE:
- modyfikacja podświetlenia zegarów (żarówki bezbarwne 5W zamiast oryginalnych 3W z „kapturkami”),
- modyfikacja podświetlenia panelu bocznego (niebieskie zamiast białego),
- podświetlenie tablicy rej. (2 x 5W zamiast 2 x 3W),
- montaż urządzenia wielofunkcyjnego CAR CLOCK THERMOMETER RCC (zegar, termometr in/out, woltomierz),
- podświetlenie wnętrza - dioda typu SMD
SPALANIE:

W AUTKU ZROBIONO:
- wymiana radia - Pioneer DEH-2300UBB (było oryginalne nissanowskie – konieczne było zastosowanie przelotki „standard nissan” → „ISO”) - thnx 4 scubzik

- wymiana głośników przednich - HERTZ DSK 165 (były jakieś „no name” z carbonową membraną) - syki zamontowano w otworach w drzwiach, które pozostały po korbkach - thnx 4 Eryk

- montaż trzeciego światła „STOP”
- wymiana akumulatora - thnx 4 Adrian & Lesio

- wymiana halogenów dalekosiężnych – wcześniejsze były nieszczelne - thnx 4 Gumiś

- zainstalowanie świateł do jazdy dziennej - thnx 4 Gumiś

- wymiana alternatora (siadł regulator) - thnx 4 MDcars

- wymiana wszystkich filtrów - thnx 4 MDcars

- regulacja hamulca ręcznego - thnx 4 MDcars

- wymiana podnośnika do szyby od str. pasażera - thnx 4 MDcars

- wymiana tłumika końcowego na seryjny (+ końcówka REMUS) – stary przerdzewiał, skorodował i w ogóle prawie odpadł


- naprawa włącznika ogrzewania tylnej szyby (zaśniedziałe styki) - i tak działa jak chce

- montaż woltomierza CAR CLOCK THERMOMETER RCC
- dioda typu SMD na podsufitce
- montaż zegarów w wersji z obrotomierzem od modelu 100nx - thnx 4 scubzik


- remont przedniego zawieszenia - thnx 4 MDcars

- geometria kół
- wymiana miski olejowej - thnx 4 MDcars

- wymiana oleju w skrzyni biegów - thnx 4 MDcars

- wymiana przegubów - thnx 4 MDcars

DO ZROBIENIA:
- wymiana świec i przewodów zapłonowych
- wymiana sprzęgła
PLANY:
- montaż głośników 130 mm (tył)
- podgrzewane lusterka
- wymiana podnośnika do szyby od str. kierowcy
- owiewki
Wszystkie naprawy wykonała firma

Wszystkie wydatki i statystyki prowadzone są na portalu motostat.pl
Kilka fotek:
(nie)wąski N14



światła dzienne DRL:

halogeny dalekosiężne:

podświetlenie zegarów:

Pozdrawiam!