A tu zdjęcie mojej p10 i mojego pierwszego samochodu;

A tutaj Dane Mojej teraźniejszej Primery
MOC SERIA:115KM
MOC SR20DE: 165 km / 195 Nm
MOC AKTUALNA SR20VE:
MODEL: NISSAN PRIMERA
SILNIK: SR20VE
UKŁAD DOLOTOWY: STOŻEK FUJITA + wlot z zderzaka do filtra
UKŁAD WYDECHOWY:(KOLEKTOR 4.2.1 WYDECH 2,5 TWÓRCA PRO MacGayver )+ KOŃCOWY WM
ELEKTRONIKA: SERIA
UKŁĄD NAPĘDOWY: Sprzęgło Aisin, Koło zamachowe około 6 kg
ZAWIESZENIE: GLEBA ( Chyba MTS 40/40 stworzone w ARG PERFORMANCE
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA ( na razie planuje z 200 sx )

PRZEPROWADZONE DOTYCHCZASOWE MODY:
Regulowane koło rozrządu.
Wyfrezowane Koło Zamachowe ( waga okolo 6 kg)
Wałek od Gt.
Stożek Fujita.
Tłumik WM.
Wyrzucenie Katalizatora.
Ustawienie Zapłonu.
Tylnie światła x4.
Kolektor 4.2.1 + Całkowity wydech
Tłumik Środkowy od maximy
ECU Master DET3
Pozbycie się wszelkich emblematów
przyciemniane Szyby
Przerobiony BodyKid od GT
Ledy w zegarach
Wskażnik VACUM do dolotu
SR20VE
Skrzynia Biegów od GT + SZPERA
Plany na dalsze mody:
Pompa paliwa WALBRO
Regulator Cisnienia Paliwa
A teraz kilka zdjęć:

Modzenie MacGayvera...
ŚWIATŁA STOPU X4

Szykowanie tylniej klapy do Świateł Stopu x4

Podłaczanie Pierwszego Światła Stop:)

Pełne skupienie

I wreszcie moje lampy

Dają po gałach
Wywalenie Katalizatora:

Usuniety

Uzupęniona przerwa

Zamiast Katalizatora Produkcja MacGayvera

Tłumik WM Śliczne Mruczenie na Światłach...

Na warsztacie...
SZYKOWANIE WYDECHU SPAWANIE



A tu zastosowałem żarówkę na światło przeciwmgielne LED czerwoną więc nic nie widać ze jest inna żarówka, xD

Tu wykres z dzisiejszej hamowni

Tu są aktualne zdjęcia p11 po przeróbkach ...







