[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Widze że pijesz do mojego Sunnego ! hehheLimon pisze:No szykować fury myślę że nastepnym razem uderzymy na poznań wiekszym gronem coby pokazać że nasze chrupki (w wartosci kół i opon w niektórych samochodach) mogą coś pokazać
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Nie czarujmy...tez tanio nie jest 500pln z wyżywieniem i dojazd i paliwo tam to ponad 1000pęknie. Już nie wspomnę, że żeby serio pośmigać to fura musi być gotowa w 110%. Nawet auto doktora w życiu oleju nie brało a już 220km na Poznaniu troszke trzeba bylo dolac heh. Mówił dzisiaj ze zawias gwintowany gruby wpada i 17" i będzie waaalka!!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gwint jakiś bym chcial do sunnego wsadzić i bryknąć się na slickach 17" ale by byla zabawa cos czuje
Ps. Wpadaj wpadaj, grila sie zrobi, pogada, powozi
Ps. Wpadaj wpadaj, grila sie zrobi, pogada, powozi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Proponuję zlookać - http://www.sr20-forum.com/vvl/21963-ve- ... ic-45.html - fajna strona o dłubanych VE, pod 300 HP wyciągają z N/A
To kiedy Coobcio w swoim robisz 300HP N/A ?
To kiedy Coobcio w swoim robisz 300HP N/A ?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nieźle chłopaki grzebią, ale ja wpierw chce pójść w zawias - czekam co tam chłopaki wymyślą z tymi gwintami...
Jeszcze poprawić muszę chłodzenie motorowni bo mimo że mam pedlaskiego wolnossaka to po 6-7 kółkach na ułężu ostatnim to temperatura silnika szła do góry.
Tak patrząc na Hondy to wydaje mi się że pasowało by także chłodnice oleju dołożyć jak u Baniaka...
Oj jest masa pierdół do ogarnięcia, choć moc i tak planuję na końcu podnosić bo mimo wszystko nudno jest jak nie ma tego kopa i jak samochód przyspiesza bez ciosu
Jeszcze poprawić muszę chłodzenie motorowni bo mimo że mam pedlaskiego wolnossaka to po 6-7 kółkach na ułężu ostatnim to temperatura silnika szła do góry.
Tak patrząc na Hondy to wydaje mi się że pasowało by także chłodnice oleju dołożyć jak u Baniaka...
Oj jest masa pierdół do ogarnięcia, choć moc i tak planuję na końcu podnosić bo mimo wszystko nudno jest jak nie ma tego kopa i jak samochód przyspiesza bez ciosu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, tutaj raczej na pewno kupisz jakiś używany czy nowy dobry gwincik albo podpowiedzą jaki i gdzie kupić --> http://www.nissangtir.co.uk/forum/
pozdro!
pozdro!
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z Baniakiem nówki zamówiliśmy, będziemy chyba pierwszymi testerami w Polsce tego ustrojstwa:
http://www.dgrsuspension.com/NISSAN_N14 ... /ni-06.htm
Ponoć na poniedziałek (16) mają być oby najpóźniej do 19 dotarły coby zdążyć je zamontować i wyregulować przed poznaniem
http://www.dgrsuspension.com/NISSAN_N14 ... /ni-06.htm
Ponoć na poniedziałek (16) mają być oby najpóźniej do 19 dotarły coby zdążyć je zamontować i wyregulować przed poznaniem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Pewien człowiek z tego forum nauczył mnie tego że nie ma półśrodków i trzeba inwestować w dobre rzeczy od razu, bo z czasem półśrodek wywalić trzeba i kupić coś konkretnego ...Seboo991 pisze:Jak dla mnie cena zaporowa..
Niestety ten sport kosztuje, sam nie mam teraz na gwint ale przekładam termin wyjazdu mojego nissana ale jak wyjadę to projekt już bedzie z lekką nadwagą bo do Grubego projektu to jeszcze mu bedzie brakowało
A co do gwintu ....sam jestem ciekaw bo coś czuje i mnie będzie czekał ten wydatek...
ps. Kuba pamietaj o gadżetach dla pojeżdżawkowozu mojego !
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ma osłony przeciwkurzowe tak więc powinien być bardziej wytrzymały jak K-sport który jest droższy i sezonu nawet jednego do końca nie wytrzymuje...
Ps. wczoraj wieczorem się umocniło jedno sunny VVL które jest chyba ciut szybsze od mojego - trzeba by to zweryfikować jak najszybciej
Ps. wczoraj wieczorem się umocniło jedno sunny VVL które jest chyba ciut szybsze od mojego - trzeba by to zweryfikować jak najszybciej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
jest na forum to sunny
moj intrax sie wysrał po uderzeniu w nowa nawierzchnie ktora byla kladziona w okolicach poznania ...luz na trzepieniu taki ze caly srodek do wymiany ...kosz naprawy gwintu intraxa np w bilsteinie lub tez jednej firmie w krakowie ktorej nazwy nie pamietam ...900 zl za sztuke ...czyli 3600 zl za remont wyjdzie ...i sam wlasnie nie wiem czy warto ...
moj intrax sie wysrał po uderzeniu w nowa nawierzchnie ktora byla kladziona w okolicach poznania ...luz na trzepieniu taki ze caly srodek do wymiany ...kosz naprawy gwintu intraxa np w bilsteinie lub tez jednej firmie w krakowie ktorej nazwy nie pamietam ...900 zl za sztuke ...czyli 3600 zl za remont wyjdzie ...i sam wlasnie nie wiem czy warto ...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No gwint już na pokładzie, wszystko wyregulowane łącznie z kontami i pochyleniami, będzie upalanko jutro oj będzie...
No i koło 17 weiszło na styk...
Tylko do tych kół pierścieni centrujących nie mam i nie zapowiada się bym je ogarnął na Poznań...
No i koło 17 weiszło na styk...
Tylko do tych kół pierścieni centrujących nie mam i nie zapowiada się bym je ogarnął na Poznań...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dokładnie tak jest, śmigaliśmy z Limonem po zakrętach i po hopakach i nic nie ocieraJastrząb pisze:homik123456 tam pojęcie "ugięcia" nie występuje, jedynie jak wyskoczy do góry to amory się rozprężą
Zawieszenie nic się nie ugina ale za to bardzo dobrze wszystko wybiera auto nie skacze jak pingpong i jest bez porównania bardziej komfortowe nisz seria + obniżające sprężyny, ogólnie jestem mega heppy.
Tylko panowie od zbierzności dali ciała... nie skontrowali mi porządnie MC phersonów od dołu i mi się kąt wyzerował lewego przodu, jakoś na oko muszę to poprawić.
O 3:30 wyruszam na poznań tak wię zaraz kładę się spać.
BANIAK ODBIÓR
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio bez pierścieni też dasz rade ja jeździłem dwa lata maximą zanim się kapnąłem że te co mam są troszkę za małe
Powodzenia
Powodzenia
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Fajnie wygląda, z resztą jak zawsze
PS po zmianie kół na większe jakaś zamułka się pokazała
PS po zmianie kół na większe jakaś zamułka się pokazała
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po zmianie kół taka zmułka jakby auto z powrotem 1,6 miało pod maską hehe
Ps. Chciałbym podziękować za mega pomoc Limonowi, Osie i paru innym osobniką z SAAB Klub.pl co mi pomogli przygotować dwa Nissany w jeden dzień
U mnie kutas nieco wyszedł bo panowie od zbieżności nie dokręcili należycie dolnych śrub od Mcphersonów z przodu i z tyłu, na torze wszystko pracowało jak poskręcałem to już szlak strzelił wszystkie ustawienia...
Czas na nowym zawiasie i slickach udało się poprawić jedynie o 0,5 sekundy, jest troszkę niedostatek ale po poprawieniu kątów myślę że spokojnie urwie się 2-3 sek no i jakieś lżejsze sliki trzeba zapodać
Zabawa wypad do tej pory zakwasy mam hehe, bannan nie schodził z gęby jak się objerzdzało Porshaki czy M5-tki, szkoda że w GO Pro tak krótko trzyma mi bateria...
Ps. Chciałbym podziękować za mega pomoc Limonowi, Osie i paru innym osobniką z SAAB Klub.pl co mi pomogli przygotować dwa Nissany w jeden dzień
U mnie kutas nieco wyszedł bo panowie od zbieżności nie dokręcili należycie dolnych śrub od Mcphersonów z przodu i z tyłu, na torze wszystko pracowało jak poskręcałem to już szlak strzelił wszystkie ustawienia...
Czas na nowym zawiasie i slickach udało się poprawić jedynie o 0,5 sekundy, jest troszkę niedostatek ale po poprawieniu kątów myślę że spokojnie urwie się 2-3 sek no i jakieś lżejsze sliki trzeba zapodać
Zabawa wypad do tej pory zakwasy mam hehe, bannan nie schodził z gęby jak się objerzdzało Porshaki czy M5-tki, szkoda że w GO Pro tak krótko trzyma mi bateria...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zmęcze się strasznie jak go opiszę
Ps. 0,4 sekundy tylko poprawiłem ale auto za wysoko stało i kąty się popiepszyły jak założyłem sliki... No ale pierwsze koty za płoty nauka obsługi auta z gwintem za pasem
Dwa Porchaki obejechałem i BMW M5 i to na zakręcie, panu długimi migałem że będę go brać i nie odpuścił by tego dokonać musiałem na trawę wyjechać
Tym razem coś koło 200km przejeździłem, na kołach 17 ze slikami auto nie ma totalnie mocy za ciężkie i za duża średnica no ale trakcja przy hamowaniu obłędna zakręty także szybciej wychodziły.
Fotki się już robią filmiki także jakieś mam, musze je jakoś poskracać i na youtubla zapodać...
Ps. 0,4 sekundy tylko poprawiłem ale auto za wysoko stało i kąty się popiepszyły jak założyłem sliki... No ale pierwsze koty za płoty nauka obsługi auta z gwintem za pasem
Dwa Porchaki obejechałem i BMW M5 i to na zakręcie, panu długimi migałem że będę go brać i nie odpuścił by tego dokonać musiałem na trawę wyjechać
Tym razem coś koło 200km przejeździłem, na kołach 17 ze slikami auto nie ma totalnie mocy za ciężkie i za duża średnica no ale trakcja przy hamowaniu obłędna zakręty także szybciej wychodziły.
Fotki się już robią filmiki także jakieś mam, musze je jakoś poskracać i na youtubla zapodać...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
widzę tu jeszcze na zwykłych oponach, no i biorąc pod uwagę, że tu gwint był jeszcze dobrze ustawiony i opony te same co ostatnio to czas powinien być sporo lepszy chyba niż bez gwintu?
Uploaded with ImageShack.us
tu już slick
Uploaded with ImageShack.us
i w towarzystwie sls'a
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
tu już slick
Uploaded with ImageShack.us
i w towarzystwie sls'a
Uploaded with ImageShack.us