Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-28, 18:58

No to gratki, zawsze ktoś będzie lepszy w tej naszej zabawie :-D N/A contra T cdn.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2011-03-29, 05:22

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

misiek-ol
fanatyk nissana
Posty: 814
Rejestracja: 2009-12-09, 04:14
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: misiek-ol » 2011-03-29, 05:46

No Kuba gratki artykułu :-P Piekne te twoje gti :-P

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2011-03-29, 07:19

Gratki :) Już czytałem artykuł jak zawsze pełna profeska :)

p.s.
Artykuł o VE również interesujący :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-29, 08:27

MlodyZuru pisze: p.s.
Artykuł o VE również interesujący :)
Też już jest w Performance...... :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-03-29, 17:35

No Kuba miło poczytać w końcu o czymś Twoim, a nie o czyś dla innych.
Poza tym w rzeczywistości wygląda lepiej jak na zdjęciach :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-29, 18:09

W końcu jest mechanikiem i z tego żyje ;-) A pod latarnia jest najciemniej. Przecież kilka jego własnych projektów czeka pod garage na publikacje. Czarne Sunny jest już gotowe do ataku na 250-ki, a przy okazji ruda tez coś dostanie. ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-03-29, 21:50

No chłopaki sunny najpierw ok 250 osiągnie dopiero potem coobcio mówił o ugadaniu sie z głowicą ;-)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-03-30, 12:53

Jak w Sunnym uda się w końcu dłubnąć do tych 250KM, to już elegancko będzie :) Choć już jest miło i sympatycznie :D

Artykuł o VE również mi się podobał :>

xtomek pisze:Żeby przegrał z ruda :evil:
Chciałbym zobaczyć ten wyścig 8-) Jeździłem Coobciem jego SXem i nie powiem...lata jak zły, więc wątpię żeby jakiś wolnossak go łatwo skillował, nawet mając 250/250 parametry (oczywiście mówimy tu o autach z tego samego zakresu do poj. 2.0).

Mały OT: Coobciu, kiedy właśnie SX pojawi się w jakimś GT? ;) Sunny już jest męski...czas na SXa :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-03-30, 13:56

zuru82 pisze:Mały OT: Coobciu, kiedy właśnie SX pojawi się w jakimś GT? ;) Sunny już jest męski...czas na SXa :D
pewnie czas na Schaby teraz bo jako Dr. Nismo jest już znany, teraz żeby poznano go jako Dr.Schab :lol:

Kuba fajne artykuły oba, choć mimo wszystko naliczę cię za te 13 zł wydane na GT którego nie kupuje :hah: :hah:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-03-30, 16:17

Do osiągnięcia magicznych 250KM myślę że przyczyniłby się mój kolektor w wersji PRO :-P
Może nie w pełni ale pewną częścią na pewno :-P Gratki artykułu :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-30, 17:54

Limon pisze:No chłopaki sunny najpierw ok 250 osiągnie dopiero potem coobcio mówił o ugadaniu sie z głowicą ;-)
Przecież ma walki N1 w zapasie, ale poczekamy, z głową byłoby ciekawiej. Po ostatniej hamce strojenie jest konieczne. Moment 232 Nm jest O.K. ale ze zmiana faz i z limiterem coś się rozjechało. Jakie lekkie felgi szukać, JDM-owe oczywiście.
Trzymam kciuki za 250 w czarnym słoneczku , bo w rudej ta głowica pewnie wyda trochę wiecej. :-P Sorry za O.T. , ale odpowiadałem Limonowi.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-03-30, 18:56

Prezes, ale ten przedni zderzak mógłbyś jakoś umocować, czy on tak ma odstawać ? :-P

Poza tym graty :)


ps. amory KYB Super Special....są takie czy to o Ultra kaman?
Ostatnio zmieniony 2011-03-30, 19:02 przez NadiR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2011-03-30, 19:01

NadiR pisze:czy on tak ma odstawać ?
To jest w pakiecie aerodynamicznym sunnego .... zawirowania się tworzą i szybciej sie odpycha 8-)
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-30, 19:06

Opływ turbulentny zmniejsza opór czołowy C x
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-03-30, 21:08

graty artykułu ;-) czytałem dzisiaj w empiku, mogłeś go bardziej wypucować do tej sesji :-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-03-30, 21:15

nie ma co, było o czym czytać :) Tu moge podkreślić umiejętności i zdolnośc do zmieszczenia tak wielkiej tarczy do 16 calowych felg

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-03-30, 21:44

No trosze trzeba było zacisk przyszlifować,

Co do killu sx do rudej to mysle (bez urazy) xtomku ze troszke popadasz w samozachwyt, sx dopierdala jak zły, umie dupą rzucić na suchym przy 140-150 (sam sie o tym przekonałem).

Co do publikacji w Gt to mysle jeszcze za mało modów coby opisywać toć to zwykły sx ;P :) Mamy plan z Coobciem na jego umocnienie i zrobienie budżetowego fajnego silnika ;)

Co do wałków to coobcio nie ma 2 wałków N1, na ebay-u sa wystawione tylko jedne za chyba 500dolców

Tak wiec bez ot, To jutro (jak coobcio bedzie odbudowywać do Swojego schabba silnik) jak bedzie ładna pogoda mam plan już zdjąć głowicę coby zacząć budowanie 2 silnika w niedługim czasie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2011-03-30, 21:47

NadiR pisze: ps. amory KYB Super Special....są takie czy to o Ultra kaman?
sa takie to cos podobnego do AGX tylko robione na bazie GR-2 czyli naszych europejskich exel-g z dodana mozliwoscia regulacji :)
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-03-31, 14:21

Osa pisze:
NadiR pisze: ps. amory KYB Super Special....są takie czy to o Ultra kaman?
sa takie to cos podobnego do AGX tylko robione na bazie GR-2 czyli naszych europejskich exel-g z dodana mozliwoscia regulacji :)

No to git ;)


ps. szukałem kiedyś Tokico Illumina, ale tylko do Zi S-xów i Maxi są:/:

http://www.redlinemotive.com/store/toki ... shocks.asp

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-03-31, 17:59

Co do killu sx do rudej to mysle (bez urazy) xtomku ze troszke popadasz w samozachwyt, sx dopierdala jak zły, umie dupą rzucić na suchym przy 140-150 (sam sie o tym przekonałem).
Samozachwyt mam od dawna, jak Coobcio pierwszy raz przyprowadził, jeszcze czerwona na Ursynów :-D Ruda już niedługo ma szanse na dużo więcej. Chyle pokornie czoła przed drogowym SX-em ;-) Moj kolega robił SX-em niskie 13-ki. Wtedy pierwszy raz spróbowałem, co to jest moc. Ta nyska była żółta. Moze ktoś kojarzy kumpla z nissantecha? Sorry za kolejne OT.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-03-31, 19:15

Gratuluje artykułu :) i powodzenia w misji 250 + :) z niecierpliwością czekam (myślę że nie tylko ja) aż te cyferki staną się faktem :D

pzdr!

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2011-03-31, 21:52

NadiR pisze:Prezes, ale ten przedni zderzak mógłbyś jakoś umocować, czy on tak ma odstawać ? :-P

Poza tym graty :)
x2 :)

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2011-04-01, 10:02

Gratuluje Coobcio.Kupię ze dwie gazetki i zabiorę do Irlandii w celu pokazania miejscowym maniakom.Autko widziałem na żywo i doprowadza serce do szybszego bicia serca.
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2011-06-11, 17:51

Auto wybudzone z zimowego snu 8-)

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-06-11, 18:05

Ganialiście trochę czarnuchem w Ułeży ??
Szkoda ,że musiałem zostać w wawie.. Chętnie podjechałbym popatrzeć , mam tylko kilkanaście km do lotniska :mrgreen:
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-11, 18:23

Oczywiście był meski drift fwd itp ;) Filmy i fotki jakos na dniach ;P

Tutaj fotki z przygotowań do ułęży do 1.30 w nocy :-P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-06-12, 21:36 przez Limon, łącznie zmieniany 1 raz.

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2011-06-12, 00:59

większa przepustnica wleciała to i kolektor trzeba rozwiercić coby lepsze przepływy były :D u siebie podobnie zrobiłem :P

Awatar użytkownika
vimek999
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland

Post autor: vimek999 » 2011-06-12, 07:03

Tak z czystej ciekawości.Limon...Jak wyczyściłeś kolektor po obróbce z tych pozostałości?Ropka,benzynka,sprężone powietrze?
SR20VE + ?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-12, 07:16

Nor-auto karcher za 5 zł ;P Ciepła woda z mydłem :P

[ Dodano: 2011-06-12, 08:17 ]
Przepustnica nie wleciała wkoncu bo sie różnią od sunnego gti :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”