Model: Almera N15
Wersja: GTI
Rocznik: 98’
Moc: lekko ponad serię
Body: UKSpec + grill VZR
Silnik: SR20DEH + Valvoline VR1 Racing 10W60
Wydech: Kolektor 4-2-1 2.5" > całość na fi60 > środkowy + katalizator + większa pucha na końcu
Dolot: wkłądka K&N w ori puszce
Elektronika: seria
Zawieszenie: sprężyny WEITEC -30/-30, amortyzatory przód KYB Excel-G, amortyzatory tył KYB Excel-G, rozpórki przód i tył
Koła: TOYO T1R na ori alu Nissana
Heble: nawiercane i nacinane tarczem, klocki Ferodo Premier, tył tarcza nacinana
Wnętrze: ori polift + gałka Momo
Audio: Clarion + ori głośniki, tweetery w słupkach
Plany:
- dolot
- poprawić wydech
- springi weiteca
Kilka w miarę aktualnych fotek:




pzdr
rz