Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTI

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

sznurówka23
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
Lokalizacja: Lublin

[ Almera] Nissan Almera GTI

Post autor: sznurówka23 » 2011-11-27, 15:44

Witam mam na imię Łukasz i chciał bym w jakimś stopniu przedstawić mój samochód którym jest:
Nissan Almera GTI rok: 97, kupiony niestety z komisu;
Silnik dobrze znany czyli: SR;
Zawieszenie: Założone sprężyny ''Lowteca'' lecz nie przeze mnie przez co nie znam potencjalnego obniżenia, no i ogólnie występuje zauważony brak działania amorków;
Modyfikacje: Zapłon delikatnie wyprzedzony, delikatnie zmieniony wydech, dolot CAI ze stożkiem. Zakupiony wydech chinol czeka na założenie.
Reszta zmian to podstawowe wymiany typu: hamulce, opony lecz nie do ukrycia jest też teraz remont karoserii który niedługo będzie ukończony gdyż stan blach trochę mnie martwił i do uzupełnienia całokształtu ktoś oblał mi drzwi i błotnik środkiem do usuwania lakieru pod szkołą po czym zdecydowałem się na delikatne przywiązanie do Almery.
Samochód miał służyć jako półśrodek lecz stało się inaczej i został docelowym jak na razie obiektem w którego lokuje pieniądze żeby poprawić jakoś jego stan.
Wstępne pomiary na 1/4 mili przedstawiły czasy <g-tech> na poziomie: 15,5sek, a ostatnio po wyjęciu kanapy i paru znajdujących się w bagażniku gratów:14:90sek.
Na wiosnę planuję zainstalowanie lepszego wydechu którego część się sukcesywnie wykona we własnych warunkach i prawdopodobnie mod rozrządu.
Na wstępie fotki wykonane po zakupie, a foki po remontowe wkrótce:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I mala próbka nowego lakieru:

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:44 przez sznurówka23, łącznie zmieniany 1 raz.

borewicz
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2010-01-25, 16:09
Lokalizacja: KRK

Post autor: borewicz » 2011-11-27, 22:10

Czy dobrze widzę na ostatnim zdjęciu, szykuje się kolejna czarna almera?

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2011-11-28, 05:50

Czy to nie ta Alma, ktora na otomoto stala z rok? Pewnie tylne swiatla ma poliftowe? Powodzenia w doprowadzeniu auta do ladu i skladu i bezawaryjnej jazdy ;)

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2011-11-28, 06:00

też sie zastanawiałem czy to ta alma z otomoto kierownice ma może w świeżej skórze
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

toio
aktywny forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2009-12-09, 15:29
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: toio » 2011-11-28, 08:42

to ta :) chyba nawet więcej niż rok. Ale trafiła widzę w dobre ręce. Odbudowa wskazana. Powodzenia.
SPRZEDAM !!!

Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3

Awatar użytkownika
Bartek.
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-06-06, 19:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Bartek. » 2011-11-28, 14:46

No to teraz trzeba zacząć spotować, a nie stawać osiem autek dalej ;-)
Powodzenia w realizacji planów, a i na JCFa opisuj wozidło :-)

Awatar użytkownika
kaktus2907
wiem o czym pisze
Posty: 67
Rejestracja: 2011-11-13, 22:00
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kaktus2907 » 2011-11-28, 15:25

sznurówka23, bardzo ładna almerka :) powodzenia w doprowadzaniu jej do stanu :D :)

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2011-11-28, 15:46

Sam miałem na nią chrapkę (to była opcja rezerwowa) zanim kupiłem swoją.
A co do stanu - to każdemu takiemu autu przydałby się remont na start.

Krótko napiszę: felgi super, kolorek też mi się podoba.
Doprowadzaj do stanu cieszącego oko i ucho - wtedy dodam kolejne ochy ;-)
Blue Thunder

sznurówka23
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sznurówka23 » 2011-11-28, 17:49

Ogólnie widzę że każdemu znany samochód, tak to właśnie ta sama almera która stała w komisie na Elizówce, ta sama która ma nową skórę na kierownicy i ta sama której ogólnie potrzebny był remont blach :) Co do spotów to wolę swobodne wybieranie sobie miejsca w wieczory i dlatego nie uczęszczam na spotkania, co nie znaczy że z paroma klubowiczami już parę razy się spotkałem i od nikogo nie uciekam stając parę samochodów dalej :) Co do koloru to będzie z opisu ciemnym szarym metalikiem. Cała zima będzie okresem zbierania niestety pieniędzy na dalsze zmiany więc obawiam się że najbliższe parę zimowych wieczorów mój samochód prześpi bez ingerencji, na wiosnę jak już może się odkuję to pomodyfikuję troszkę.

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-11-28, 18:01

widze ze i tu zaiwtałeś :) fajnie ze wszystko w aucie ogarniasz na nowo ;-)

ps. jak juz tak ogarniasz to proponuje zajrzeć również do gumek w zawieszeniu bo jak ostatnio razem lecielismy to miałem już serce na wierzchu jak Cie przy ponad 2zł zaczeło majtać jak szatan...

sznurówka23
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sznurówka23 » 2011-11-28, 18:12

Muszę kolego po prostu uruchomić lewy tylny zacisk i zmienić opony z tylu :) Dzięki za konfrontację :D Męskie były manewry :)

[ Dodano: 2012-06-07, 12:25 ]
No i alma doczekała się nareszcie modów, troszkę się przez zimę podziało, obspawane kielichy z tyłu, a teraz przyszła pora na nowe mody. Zacząłem od zawszenia, no i ostatecznie wleciał gwint :) Gwint podchodzi z golfa 2 i postanowiłem że zakupie sam przód, po doliczeniu nowych łożysk i małej pomocy tokarza cała inwestycja kosztuje ok 500zł. Sam tył zostawię na obniżającym Weitecu i może się go jeszcze jakoś obniży, bo przód zdecydowanie teraz zaznał gleby.

Obrazek

Teraz toczona jest batalia z planowaniem głowicy i krzywą kryzą kolektora chinola :) Wszystko powinno się poskładać jakoś za dwa tygodnie :)

Obrazek

Obrazek

Piterw
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-11-26, 16:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Piterw » 2012-06-07, 17:10

Nowe mody :mrgreen: Almerka będzie jeszcze szybsza :->

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-06-07, 17:37

Gwint na przód od golfa podchodzi prawie p&p :-o ?? Jaki model golfa III/IV ??

Ogólnie mody widzę idą w dobry kierunku Oby tak dalej !
Pozdro !

Piterw
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-11-26, 16:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Piterw » 2012-06-07, 18:31

BeNeK pisze:Gwint na przód od golfa podchodzi prawie p&p Jaki model golfa III/IV
czytaj dokładnie :hah: bo sznurówka23 napisał że od Golfa II
po drobnych przeróbkach pasuje, tylko cambery by sie przydały bo negatyw duży się robi

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2012-06-07, 18:41

Piterw, racja , moja wina :D Jak cambery pasowały by od 100nx/sunny to mogę ogarnąć to w Kielcach i w tedy można było by pomyśleć nad Zakupem Grupowym tych camberów :D
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

sznurówka23
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sznurówka23 » 2012-06-08, 00:15

Bez camberów też uradzi :) Wychodzi około 3 stopni więc tak torowo bardziej :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-06-08, 09:40

Fajnie że dalej modzisz :). Nie wiem tylko czy to dobry pomysł łączyć gwint ze zwykłymi springami z tyłu. Pojeździsz - to się wypowiesz co nie co. Karoseria już polakierowana ?
QG15+
;-)

sznurówka23
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sznurówka23 » 2012-06-08, 10:23

Karoseria już ogarnięta, ale nie ma co ukrywać że jak zwykle w moim przypadku nie mam szczęścia do napraw lakierniczych, jest po prostu pomalowana, wielkiego szału nie ma. Głęboko zastanawiam się nad <wiem to głupota> pomalowaniem jej jeszcze raz w następnym roku. Zawias z tyłu daje sobie radę, nie mam na razie możliwości dokładnej weryfikacji tego bo wóz się dopiero poskłada za jakieś dwa tygodnie. Jakieś parę km już na tym sofcie zrobiłem i wydaje mi się że tył w zupełności ogarnia. Tylko pozostaje ostateczna specyfikacja, bo mój samochód raczej nie będzie przygotowywany na tor, a raczej może czasami do szybszej jazdy, może jakaś ćwiara dla frajdy. Następny plan to chyba wydech i później wypadało by troszkę się już nacieszyć jazdą :)

goago
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2009-12-10, 12:48
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: goago » 2012-06-08, 13:45

sznurówka23 pisze: i krzywą kryzą kolektora chinola :)

nie wiem jak sobie poradziłeś z krzywą flanszą kolektora, ale jest na to sposób. Należy ją rozciąć na pół u mnie się sprawdziło i obeszło bez planowania.

sznurówka23
nowy na forum
Posty: 10
Rejestracja: 2011-11-25, 18:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sznurówka23 » 2012-06-08, 17:18

Kryza się planuje, zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję że magicy dadzą radę :) Myślałem nad rozcięciem ale bałem się pogorszenia sprawy :) Będzie dobrze :)

Piterw
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-11-26, 16:52
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Piterw » 2012-06-08, 19:34

Musi być dobrze :mrgreen: Almera musi chodzić :->

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2012-09-18, 16:35

Auto na sprzedaż?
QG15+
;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”