Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-02, 09:51

60 rzeczywiście jest do wysokich temperatur, ale właśnie dlatego ma takie wlasciwosci, bo dłużej sie nagrzewa i szybciej temperature oddaje

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-02, 10:20

SiwoL pisze:
rz pisze:
Limon pisze:
rz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądze :-|


nie tylko coobcio i nie tylko warszawa robi takie rzeczy =) sorki ale nie macie monopolu na ve, musisz sie z tym pogodzic =) aaa zapomnialbym... znam conajmniej 3 osoby ktore zrobia to lepiej i napewno taniej.

tak czy inaczej pozdrawiam

rz
Możesz na pw podac namiary na tych speców który by mogli VE zapodac do mojego autka za okolice 4500zl??
Czy ja powiedzialem ze mamy monopol? Zrobia lepiej? Masz jakies zastrzezenia do naszej pracy? Taniej skoro sam silnik kosztuje 3600 na allegro to dokladajac jeszcze swinke typu ecumaster plus strojenie to niewiem jak mozna sie wyrobic w budzecie 4500, doliczajac nowy olej plus filtr, swiece itp. Raczej jest to nie realne. Jesli jestes w stanie mi to zapewnic za 4500 to daj znac...

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 328
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-12-02, 11:26

Ciężko będzie za te sumę wpakować VE bo jak zawsze coś tam wyskoczy w trakcie zmiany silnika , jeżeli rz pomoże Ci w tak godziwych pieniądzach załatwić taką opcje z VE to uważam że warto , silnik jak dobrze pamiętam to 3600 z wiazką i Ecu które są zbędne, bez można wyrwać ciut taniej i już będzie pare groszy na ogarnięcie czegoś tam ;) , plusy to napewno moc wyjściowa, przebieg i ogólny stan motoru, minusy to przede wszystkim koszta, szkoda że taka akcja na dzień dobry za tą P11 .Ładna sztuka i chyba ją kiedyś widziałem była wystawiona na sprzedaż gdzieś w zagłębiu ruhry :) ilu ma wbitych właścicieli w briefie?

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-02, 11:29

lukasz84 pisze:Ciężko będzie za te sumę wpakować VE bo jak zawsze coś tam wyskoczy w trakcie zmiany silnika , jeżeli rz pomoże Ci w tak godziwych pieniądzach załatwić taką opcje z VE to uważam że warto , silnik jak dobrze pamiętam to 3600 z wiazką i Ecu które są zbędne, bez można wyrwać ciut taniej i już będzie pare groszy na ogarnięcie czegoś tam ;) , plusy to napewno moc wyjściowa, przebieg i ogólny stan motoru, minusy to przede wszystkim koszta, szkoda że taka akcja na dzień dobry za tą P11 .Ładna sztuka i chyba ją kiedyś widziałem była wystawiona na sprzedaż gdzieś w zagłębiu ruhry :) ilu ma wbitych właścicieli w briefie?
Tylko jeden właściciel.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Berry
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2010-11-06, 07:52
Lokalizacja: ZWC

Post autor: Berry » 2011-12-02, 11:32

Limon pisze:
SiwoL pisze:
rz pisze:
Limon pisze:
rz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądze :-|


nie tylko coobcio i nie tylko warszawa robi takie rzeczy =) sorki ale nie macie monopolu na ve, musisz sie z tym pogodzic =) aaa zapomnialbym... znam conajmniej 3 osoby ktore zrobia to lepiej i napewno taniej.

tak czy inaczej pozdrawiam

rz
Możesz na pw podac namiary na tych speców który by mogli VE zapodac do mojego autka za okolice 4500zl??
Czy ja powiedzialem ze mamy monopol? Zrobia lepiej? Masz jakies zastrzezenia do naszej pracy? Taniej skoro sam silnik kosztuje 3600 na allegro to dokladajac jeszcze swinke typu ecumaster plus strojenie to niewiem jak mozna sie wyrobic w budzecie 4500, doliczajac nowy olej plus filtr, swiece itp. Raczej jest to nie realne. Jesli jestes w stanie mi to zapewnic za 4500 to daj znac...
Limon no to prawie się zamknie, nie licząc robocizny i strojenia, a to też kosztuje :mrgreen:
Próbowałem różnych dojść nie da się zejść taniej niż owe 3600...czy kupisz z ecu czy bez cena taka sama
Jakbym sam potrafił go uruchomić to już by siedział u mnie :)

Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany ;(
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 328
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-12-02, 11:43

Także to nie ta :) ale nie ma tego złego to chyba najlepszy moment aby rozważyć zmianę silnika na mocniejszy jak wolnossący to wyciągaj kasę ze skarpet i pakuj VE. Powodzenia
Mozliwe ze nie da rady taniej niz te 3600, bynajmniej pamiętam ze wcześniej z wiązka czy bez rzutowało na cenę.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-12-02, 16:11

Jak tak po alledrogo i innych serwisach aukcyjnych dość często się kręcę to sam przyznaje, że już nie raz widziałem VE gołe bez Ecu i wiązki za 2800-3200, a na ebayu jakiś czas temu sie oferował delikwent z (pewny nie jestem) Wrocławia co VE do P11 4700zł krzyczał na gotowo.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2011-12-02, 16:17

A opcja z wymianą tylko głowicy (+ kolektory i inne "drobiazgi") nie wychodzi cenowo lepiej? Bo same głowice też sprzedają...
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-02, 16:30

Głowica kosztuje prawie tyle co cały silnik

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2011-12-02, 16:35

wod2u pisze:opcja z wymianą tylko głowicy
1. Dokładnie jak bombel pisze, prawie ta sama cena.
2. A dół i tak musi wyremontować jeśli panewka poszła... :roll:

Więc przy całkowicie zrdowym silniku - OK - ale nie w tym przypadku :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-02, 18:24

No niestety zapłon ( stukowe to nie było ) zawory też chyba nie :(( zeby było zabawniej to jadac lekko tak do 2tys obrotow nic nie stuka ale jak juz dodac gazu troche tak do 3tys to zaczyna stukac.

Jutro może uda mi się ściągnąc miske olejową.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-12-02, 18:32

To chyba pierwszy DEH na forum który oddał niestety :-/ U BTB te same objawy były od ok. 3 tys waliła panewka:
http://www.youtube.com/watch?v=ilugDMBV ... ideo_title
Reanimuj maszynę bo szkoda będzie kolejnego GT'ka puszczać na części...
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-02, 18:36

Modzelitto pisze:To chyba pierwszy DEH na forum który oddał niestety :-/ U BTB te same objawy były od ok. 3 tys waliła panewka:
http://www.youtube.com/watch?v=ilugDMBV ... ideo_title
Reanimuj maszynę bo szkoda będzie kolejnego GT'ka puszczać na części...
Auto będzie na pewno zreanimowane tylko rozmyslalm z ojcem co robimy czy wsadzamy silnik inny czy ten robimy. Jak miska poleci w dół i zobaczymy jak tam panewki ile do roboty i jak wał to się decyzje podejmie.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2121
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2011-12-02, 19:11

Jesli wal nominal to remontuj w innym przypadku szukal bym silnika z primery P11.144/ve.

Awatar użytkownika
OCHLAPTUS
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-12-02, 19:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: OCHLAPTUS » 2011-12-02, 20:18

Ja bym się odmienił na twoim miejscu. Nie ma to jak porządna foka :D Co do nissana to najpierw wymienia sie olej a później się pałuje... wtedy to ma sens :P w awatarze masz taka fajna fure nie do zajechania (chociaż znajdą sie pewnie i tacy zdolni którzy są w stanie to zrobić) a P11 jest zrobione z plasteliny i trzeba się ostroźnie z nim obchodzić :) Pozdrawiam wszystkich miłośników P10 i K10 :)
widzę wciąż podwójnie 8-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-03, 01:16

Jak rozpoznac ze wał jest nominal???
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-03, 01:34

musisz pomierzyć...zapytaj coobcia
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-03, 09:02

Najlepiej wyciągnąć wal i zawieść go do autoszlifu ;) myślę ze głupotą jest jeździć ze stukającą panewką bo zaraz i głowice bedziesz miał do roboty bo tłok bedzie stukał o zawory.... I na własne życzenie pakujesz sie w kolejne koszta...

Awatar użytkownika
OCHLAPTUS
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-12-02, 19:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: OCHLAPTUS » 2011-12-03, 11:36

SiwoL pisze:Jak rozpoznac ze wał jest nominal???

Musisz wyjąć wał i uzyć np. miary krawieckiej (zmierzyć tak jak sie mierzy obwód bioder) :P a tak poważnie to wystarczy odczytać wymiar z panewki... każda jest zwymiarowana.
widzę wciąż podwójnie 8-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-03, 16:41

Obrazek
Obrazek

Takie coś ukazało mi sie po ściągnieciu miski :-o
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-12-03, 16:48

olej czarny jak smoła... ładnie się tam coś "ukruszyło :-P

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-03, 16:55

No a najgorsze jest to ze miski sa obie na sylikonie jakims białym i chyba ktoś już coś tutaj kombinował. Tej drugiej miski sciagnac nie moglem bo idzie jakas belka do ktorej poduszki sa przyczepione. Autko prawdopobonie na lawecie po wikendzie jedzie na warsztat i tam bedzie dzialane dalej
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-12-03, 20:19

Tak sobie dzisiaj myslalem ze jednak dobrze ze ci ten silnik zie rozsypal, bo w koncu wlozysz w auto kase ktorej nie odzyskasz przy sprzedazy i wkoncu bedziesz mial jakies auto na dluzej :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-03, 21:26

DiLGT pisze:Tak sobie dzisiaj myslalem ze jednak dobrze ze ci ten silnik zie rozsypal, bo w koncu wlozysz w auto kase ktorej nie odzyskasz przy sprzedazy i wkoncu bedziesz mial jakies auto na dluzej :)
No właśnie zaczynam myślec podobnie że zrobie remont i przynajmiej będę wiedział co mam. nie tak ze nie wiem co padnie w poprzednich autach ze zawsze jakis drobny mankament.

Autko było by już dziś rozebrane ale pokonała mnie ta belka pod silnikiem przez którą się tej głupiej miski nie da sciągnać tej wiekszej częsci...
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-04, 12:44

SiwoL pisze:No a najgorsze jest to ze miski sa obie na sylikonie jakims białym
Bo w NISSANIE miski olejowe są na silikonie. NIe ma uszczelek

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-12-04, 12:54

bombel pisze:
SiwoL pisze:No a najgorsze jest to ze miski sa obie na sylikonie jakims białym
Bo w NISSANIE miski olejowe są na silikonie. NIe ma uszczelek
No i trzeba się niezle namordowac zeby zdjac.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13189
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-04, 12:55

No i trzeba się niezle namordowac zeby zdjac.
Bo JAponczycy nie przewidzieli dla tych silników remontu :P

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-12-04, 13:06

W nissanie to akurat mogli zainwestowac w lepsze panewki albo robic suche miski olejowe :)

Awatar użytkownika
OCHLAPTUS
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2011-12-02, 19:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: OCHLAPTUS » 2011-12-04, 14:14

bombel pisze:
No i trzeba się niezle namordowac zeby zdjac.
Bo JAponczycy nie przewidzieli dla tych silników remontu :P
Dlatego też poprzedni właściciel poskładał panewki na słoninie i na handel :) najtańszy remont silnika pod słońcem :)
widzę wciąż podwójnie 8-)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-12-04, 14:24

Z belką jest największy problem :P Życze powodzenia z odkręcaniem śrub :)

Siwol, nie chce wywoływać wilka z lasu, ale chyba możesz powoli szukać dołu. Wał jest na 100 % do szlifu :P

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”