Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q

Post autor: SiwoL » 2011-11-26, 20:36

Długo nie wytrzymałem bez nissana długo przemyslałem co kupić i wkońcu padło na p11 :))
Autko z niemiec od pierwszego właściciela komplet dokumentów w ładnym stanie zadbane po lekkich modach z tego co już zdążyłem zauważyc to jest duży stożek z K&N i przyśpieszony zapłon ( na aparacie jest nawet zaznaczone ustawienie fabryczne :D ) Zdjęcie na szybko telefonem jutro bedą lepsze:)) Silnik wyglada na zdrowy autko na autostradzie bez problemu zamkneło licznik 240km/h :P

MODEL: Nissan Primera
SILNIK: SR20DEH
UKLAD DOLOTOWY: Stożek K&N
UKLAD WYDECHOWY: końcowy Remus reszta nie wiem
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: seria gt na lato moze większe
CAR-AUDIO: Coś tam gra Pionek
Wnętrze: Jak to w gtku:))
PLANY: rejestracja, detaling przywrócić stan idealny, poprawki tylnie klapy bo ktoś spartaczył, zmiana koloru przednich nerek.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Białe fele
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:37 przez SiwoL, łącznie zmieniany 10 razy.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-11-26, 23:38

wrzuc wiecej zdjęć i załóż ten temat proszę jak należy ;-)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-11-26, 23:40

http://otomoto.pl/nissan-primera-gt-150 ... 24869.html

gdzie to Top Sport? toć to GT zwykłe :-P
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-27, 00:06

A kurde nie wiem mniejsza o to:)) Myslalem ze jak 98rok to Top Sport ale nie ma to znaczenia:))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 772
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2011-11-27, 09:46

już pod młotek ? po co w ogóle zakładać temat jak chcesz sprzedać ?
ps.jak by nie było fajna primerka :]
pzdr.
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1591
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2011-11-27, 10:38

BeNeK pisze:już pod młotek ? po co w ogóle zakładać temat jak chcesz sprzedać ?
ps.jak by nie było fajna primerka :]
pzdr.
A nie pomyslales ze to ogloszenie z ktorego on kupił ?

Fajna Primerka , tylko dbac ;P

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-27, 11:32

No pierwsze co to rejestracja a w miedzy czasie wpada nowa oliwa Valvo Max Life i filtry no i zestawik do czyszczenia K&N. Muszcze zajrzec też do przednich hamulców bo przy hamowaniu z wiekszych predkosci huczy prawy przod pewnie tarcza krzywa. Zaraz zrobie fotki autka i wkleje;)) Jestem niesamowicie szczesliwy w porownaniu ze starymi chodzi duzo lepiej tam jednak silniki nie pracowały już tak jak powinny nie chodziły tak płynnie.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2011-11-27, 12:07

Co sie stało z czerwona P10??
Obrazek

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2011-11-27, 12:22

To szerokości, oby służyła jak najdłużej :)
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-27, 14:17

Shadows pisze:Co sie stało z czerwona P10??
Niestety miałem spotkanie z tirem przytarł mi prawy błotnik kierunkowskaz zderzak i potem miałem dużo sytuacji na stłuczke odebrałem kase za tą szkode i sprzedałem. No a nowy kupiec z tego co mi wiadomo ją skasował :sad: Jeździłem teraz chwile focusem 1.6 ale lipa straszna no i udało mi się wymienic na primke
Ostatnio zmieniony 2011-11-28, 09:53 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-11-27, 14:18

Rysiu83 po czym wywnioskowales :?:
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-11-27, 14:34

Kierownica bez niebieskawych wstawek,brak bocznych poduszek (szersze fotele w tej wersji były),brak podłokietnika tylnej kanapy,Top Sport cechował się innym niż GT spoiler (mniejszy i bodajże bez 3 stopu) albo wcale go nie miał....białe tylne kierunkowskazy zamiast pomarańczowych jak to na 98 rok przystało już :-) no...jeszcze loga Top Sport pod kierunkami przednich błotników..więc to po prostu zwykłe GT :-D
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-11-27, 14:55

Rysiu83 tys to obeznany jest. :D
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-27, 14:56

Rysiu83 pisze:Kierownica bez niebieskawych wstawek,brak bocznych poduszek (szersze fotele w tej wersji były),brak podłokietnika tylnej kanapy,Top Sport cechował się innym niż GT spoiler (mniejszy i bodajże bez 3 stopu) albo wcale go nie miał....białe tylne kierunkowskazy zamiast pomarańczowych jak to na 98 rok przystało już :-) no...jeszcze loga Top Sport pod kierunkami przednich błotników..więc to po prostu zwykłe GT :-D
Dzięki wielkie za wyjaśnienie^^ To już wiem co mam^^ ważne że autko cieszy i naprawdę super się odpycha nie wiem co niemiec tam pomodził :)) Ale od 4,5-5tys dostaje takiego kopa że szok^^ zresztą merid potwierdzi że odpycha się zacnie :P Panowie policjanci dziś też ryku posłuchali :what:
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-11-27, 15:04

merid pisze:Rysiu83 tys to obeznany jest. :D
Wiem :-D
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-11-27, 15:36

No auto sie zachowuje jakby mialo vteca. Do 4,5 tys idzie po lekku a potem dostaje buta i wskazowka momentalnie zapier.... :roll: :evil:
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2011-11-27, 16:32

merid pisze:No auto sie zachowuje jakby mialo vteca. Do 4,5 tys idzie po lekku a potem dostaje buta i wskazowka momentalnie zapier.... :roll: :evil:
Lata lepiej niz pomodzony sunny?

Awatar użytkownika
merid
fanatyk nissana
Posty: 1281
Rejestracja: 2009-12-06, 18:55
Lokalizacja: Katowice

Post autor: merid » 2011-11-27, 17:36

nie mialem okazji jezdzic pomodzonym sunnym 2.0, ale jezdzilem almera lekko pomodzona i jest porownywalnie
blabla przyjedź na najbliższy spot comiesięczny o 19:00. Info w naszym TEMACIE
Posiadam części do N14.

Awatar użytkownika
homik123456
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: homik123456 » 2011-11-27, 20:10

No nie tylko w twojej primce tak jest ze od 4 tys do 6 ma niezle przyspieszenie.
Bo moja ma tak samo mimo ze wydech nie jest juz super i zawieszenie tez ma juz swoje czasy swietlnosci za soba.
Ale ogolnie gratuluje zakupu. Oby sluzyl jak najdluzej bez stluczek i wymian na inne auto. :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-27, 22:07

homik123456 pisze:No nie tylko w twojej primce tak jest ze od 4 tys do 6 ma niezle przyspieszenie.
Bo moja ma tak samo mimo ze wydech nie jest juz super i zawieszenie tez ma juz swoje czasy swietlnosci za soba.
Ale ogolnie gratuluje zakupu. Oby sluzyl jak najdluzej bez stluczek i wymian na inne auto. :-)
Homik ja smigałem duża ilością sr20 i ja wiem ze od 4tys do 6idzie fajnie ale ten przy 4-4.5 zmienia się w szatana i ciągnie niesamowicie do 7tys naprawde jestem zadowolony nawet na piątce ciągnie równo do czerwonego pola i 240 na blacie:DD

Obiecane fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-11-27, 22:24

moja ladniejsza :D

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-27, 22:25

DiLGT pisze:moja ladniejsza :D
Za to moja szybsza :evil: ( chodz to jeszcze zweryfikujemy )
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-11-28, 02:56

moja ladniejsza :D
hehe...to chyba mojej nie widzieli :-P :-P

[ Dodano: 2011-11-28, 02:57 ]
pod spoilerem grzyba nie ma?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-28, 09:55

Rysiu83 pisze:
moja ladniejsza :D
hehe...to chyba mojej nie widzieli :-P :-P

[ Dodano: 2011-11-28, 02:57 ]
pod spoilerem grzyba nie ma?
Tylnia klapa była malowana i jest totalnie spaprana. Odpryski i w ogóle koszmar muszę ją porpawić ale to nie problem.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

mody19933
aktywny forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-05-04, 12:49
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: mody19933 » 2011-11-28, 15:59

Bardzo ładna primera :-D ,cos tam było pomodzone?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-11-28, 17:12

Sądze Siwol że po prostu dorwałeś zdrowe SR a że dotychczas jeździłeś samymi padakami to odczuwasz różnice :) Gratuluje zakupu :)

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2011-11-28, 17:27

Fajna Primka, oglądałem ją jakiś czas allegro, ale zapadła inna decyzja i kupiłem inną Primkę, troszkę lepszą :-D

Bezawaryjnej i DŁUŻSZEJ jazdy niż innymi furami :-P :-D

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-11-28, 17:34

za takie pieniążki naprawde mega autko <ok> a co do tej mocy to podpinam się pod zdanie Ryby co do jakości Twoich poprzednich SR ;-)

Awatar użytkownika
SiwoL
fanatyk nissana
Posty: 1254
Rejestracja: 2009-12-09, 00:18
Lokalizacja: :))
Kontakt:

Post autor: SiwoL » 2011-11-28, 17:34

Ryba pisze:Sądze Siwol że po prostu dorwałeś zdrowe SR a że dotychczas jeździłeś samymi padakami to odczuwasz różnice :) Gratuluje zakupu :)
No też tak teraz myśle jedynie co to dobrze chodzilo sunny gti ale też słabiej niż ten a tam silnik był malina. Lichwo też wie co tam jeszcze niemiec nadłubał ^^ Muszę siągnąc pokrywe zaworów i luknać czy tam nie ma jakiś modów typu mod rozrzadu ( da się to gołym okiem zobaczyc? ). Dziś doszedłem do ładu z hamulcami bicie/szumienie okazało się iż to krzywa tylnia prawa tarcza:/
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320

SnepooN
stały bywalec
Posty: 112
Rejestracja: 2009-12-10, 12:43
Lokalizacja: LbN

Post autor: SnepooN » 2011-11-28, 17:49

jakby był zapodany mod rozrządu to auto ciagneło by od samego dołu i napewno nie bylo by wrażenia VTECA. Najlepiej nagraj jakis film na prostej drodze jak to przyspie4sza i wtedy bedzie wszystko jasne...

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”