[ Almera] Nissan almera gti/vzr sr20ve JDM GUN POWDER
: 2011-10-30, 22:23
Witam wszystkich chciałem zaprezentować moją almerke gti
MODEL: Nissan Almera GTI 1997rok
SILNIK: sr20ve zalany gulfem 10w60
MOC: 209km-228niuta
UKŁAD DOLOTOWY : FUJITA na przepływce osłoniona ekranem termoizolacyjnym
UKŁAD WYDECHOWY : kolektor ssac 4-2-1 reszta wydechu 60mm na dwóch tłumikach środkowych + końcowy przelot
ELEKTRONIKA: wystroinone ecu master det2 plus sonda szerokopasmowa
UKŁAD HAMULCOWY: zaciski dwutłoczkowe z galanta vr6 na tarczy z clio 280mm
ZAWIESZENIE: seria
ŚRODEK: seria ale wleci niedługo skóra z 200sx-a
TANIO: INstalka podtlenku LPG brc śmiga na vvlu aż miło
OPIS:
Almerka przyjechała z reichu w pażdzierniku 2010 chyba mi się trafił niezły egzemplasz nie wyglądała na zajechaną z przebiegiem 200000tysi zero rudej, prosta w jednym miejscu jest troche szpachli ale ogólnie stan bdb. Będąć w Anglii zakupiłem almerke gti i tak sie zaczęła moja miłość do tej marki. Angielską almerke melo na części przerobił. Furka zwija asfalt aż miło do setki 7.6s G-TECH ale przed założeniem stozka, także może być lepiej.
PLANY:
Chciał bym przestawić rozrząd + zapłon
MARZENIA:
Jakieś wałeczki ,turbo, nissan gtr najnowszy
fotki starej almerki dobrze doinwestowana była jak kupiłem to w papierach był wykres z hamowni 155kuca
Fotki obecnej rakiety:
Mam jeszcze jakieś filmiki jak to mruczy jeżdzi fotki spod maski też będą
MODEL: Nissan Almera GTI 1997rok
SILNIK: sr20ve zalany gulfem 10w60
MOC: 209km-228niuta
UKŁAD DOLOTOWY : FUJITA na przepływce osłoniona ekranem termoizolacyjnym
UKŁAD WYDECHOWY : kolektor ssac 4-2-1 reszta wydechu 60mm na dwóch tłumikach środkowych + końcowy przelot
ELEKTRONIKA: wystroinone ecu master det2 plus sonda szerokopasmowa
UKŁAD HAMULCOWY: zaciski dwutłoczkowe z galanta vr6 na tarczy z clio 280mm
ZAWIESZENIE: seria
ŚRODEK: seria ale wleci niedługo skóra z 200sx-a
TANIO: INstalka podtlenku LPG brc śmiga na vvlu aż miło
OPIS:
Almerka przyjechała z reichu w pażdzierniku 2010 chyba mi się trafił niezły egzemplasz nie wyglądała na zajechaną z przebiegiem 200000tysi zero rudej, prosta w jednym miejscu jest troche szpachli ale ogólnie stan bdb. Będąć w Anglii zakupiłem almerke gti i tak sie zaczęła moja miłość do tej marki. Angielską almerke melo na części przerobił. Furka zwija asfalt aż miło do setki 7.6s G-TECH ale przed założeniem stozka, także może być lepiej.
PLANY:
Chciał bym przestawić rozrząd + zapłon
MARZENIA:
Jakieś wałeczki ,turbo, nissan gtr najnowszy
fotki starej almerki dobrze doinwestowana była jak kupiłem to w papierach był wykres z hamowni 155kuca
Fotki obecnej rakiety:
Mam jeszcze jakieś filmiki jak to mruczy jeżdzi fotki spod maski też będą