Strona 17 z 19

: 2014-06-03, 20:48
autor: killer2000
kombinuj kombinuj ciekawe co z tego wyjdzie

: 2014-06-03, 20:55
autor: kamil12
Killa a na skrzyni z SRa też tak bausował przy starcie??

: 2014-06-03, 22:09
autor: killer2000
Kamil nie buksowały ale tu mocy więcej i koła świra dostają :mrgreen:

: 2014-06-03, 22:18
autor: vixo
Zmień koła

: 2014-06-03, 22:37
autor: MacGayver
Modzelitto, nie mówię że czerwone to łożysko. Chodzi mi dokładnie o to łożysko, bo wygląda podobnie do tego co wrzuciłeś

http://motoneo.pl/img/10053/mid/54325-8J000.jpg

: 2014-06-03, 23:52
autor: rz
killer2000 pisze:Kamil nie buksowały ale tu mocy więcej i koła świra dostają :mrgreen:
u mnie przy pelnym bucie tez skacze a mam tylko 152KM...

: 2014-06-04, 00:32
autor: WuWa
Z tego co popytalem się u paru osób ,to... Po 1 gumy wachaczy wymienić na polireutany ruznica odczuwalna ale nie niweluje w całości sakania kół ,a po2 amortyzator o krótszym skoku ,bo to on jest za to skakanie odpowiedzielny. A jak wiadomo krótszy no i od razu będzie twardszy. Oczywiście jest prostsza droga ,gwint i po temacie :mrgreen:

: 2014-06-04, 08:27
autor: wod2u
Ja u siebie wymieniłem amorki na Ultra SRy i nie zlikwidowało to zupełnie skakania (fakt, że zdarza się znacznie rzadziej), więc coś w tych tulejach wahaczy musi być. Zapewne jak zwykle liczy się całość.
Dobry artykuł btw.

: 2014-06-06, 10:04
autor: scubzik
Wracając do blachy ... Killa jaką techniką będziesz dlubał ? szlif i cynowanie? czy wspawanie nowych elementów?

: 2014-06-06, 10:48
autor: killer2000
Scubzik szczerze to wszysto co napisałeś bede robił a napewno z cynowaniem będę chciał sie bliżej zapoznać tylko nie wiem czy po takim oszlifowaniu rudej można cynować czy cyna tylko na wymieniony element

: 2014-06-06, 11:08
autor: scubzik
Pytam ponieważ u mnie rzekomo było cynowane jak wyszły purchelki na nadkolach .. i po dwóch tygodniach znów wyszły spod lakieru (nowego) .. także nie wiem, czy jest sens ..
Wydaje mi się, że warto jednak rozszlifować albo wyciąć "chore" miejsca i wstawić albo sam spaw albo łatkę .. i jak będziesz miał czas to dać na to neutralizator rdzy (i odstawić auto na 2-3 tygodnie bo tyle ten preparat potrzebuje). Potem czyszczenie , odtłuszczanie, podkład, matowanie i na to dopiero okrętówkę i zabezpieczenie , baran lub chlorokauczuk. No i w międzyczasie mastykę jako uszczelniacz.

: 2014-06-06, 11:54
autor: Zielkq
scubzik, coś konkretnego jako neutralizator rdzy? ;)

: 2014-06-06, 11:58
autor: bombel
scubzik, coś konkretnego jako neutralizator rdzy? ;)
Cortanin F, Brunox itd. Jest o tym temat :)

: 2014-06-06, 12:26
autor: scubzik
w renowacjach stosowany jest często Fertan .. kładziesz na blachę i dbasz o to aby nie wysechł za szybko .. pokrywa się go mgłą wodną .. po 48h zmywasz .. odczekujesz aż na bank wyschnie .. Potem podkład epoksydowy (i właściwie to powinno odstać nawet 3-4 tygodnie a nie sam konwerter rdzy :) )

: 2014-06-08, 21:45
autor: killer2000
no i dzisiaj na wyścigach zdegradował mi się tłumik i odpadł prawie odpadł dyndał sobie przy wlocie do tłumika puścił 2 lata jeżdził za 50 zł z allegro :mrgreen: trzeba coś zamontować teraz :-|
Obrazek
w środku chyba trochę zniknął :mrgreen:
Obrazek

: 2014-06-08, 22:03
autor: misiar90
killer2000 pisze:trzeba coś zamontować teraz


http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 93713.html skrócić końcówkę i na okres przejściowy powinno starczyć :-P

: 2014-06-08, 22:09
autor: BeNeK
Kilerku nie chcesz Wydechu RM motors z mojego NX'a ?

: 2014-06-08, 22:29
autor: MacGayver
killer2000, wydech jak wydech ale z tego co widziałem to jechałeś równo z Vectrą w kombi, coś tam dobrego chyba montowali w tych autach, muszę przemyśleć kolejny zakup, zrezygnuje chyba z Maximy na rzecz Vectry :mrgreen:

Z tym wydechem to kupa śmiechu była na ledzie, tylko wkoło słyszałem co tam chłopaki gadali, ale nie ma się czym przejmować, jest powód żeby wreszcie założyć coś dobrego ;-)

: 2014-06-09, 06:01
autor: killer2000
pierdu pierdu maqu

: 2014-06-09, 06:40
autor: DubSon
Od siebie polecam z RM Motors: RM8XXL i TwinLoopa :)

: 2014-06-09, 09:37
autor: MacGayver
DubSon, RM8XXL nie wejdzie do Almery - za duże to ustrojstwo jest. Mam nawet taki luźny u siebie bo będę zakładał do Maximy. Mam kilka luźnych końcowych tłumików do wyrzucenia to może Killerowi się jakiś przyda, Killa, jak coś to PW ;-)

: 2014-06-09, 10:56
autor: DubSon
Pewnie przez tą belkę, bo do N14 wchodzi :D

: 2014-06-09, 11:22
autor: killer2000
belka ogranicza montaż dłuższych puszek

: 2014-06-09, 12:07
autor: vixo
Co to za Vectra ? Dieselek jakiś ?

: 2014-06-09, 12:22
autor: killer2000
vixo trudno powiedziec czy to disel baty dostał równe mimo niedomagania mojej maszyny no i ten nieszczęsny zawias podskakujący jak cholera

: 2014-06-09, 12:28
autor: primeraP10
Tłumik że odpadł bywa i jest okazja założyć coś fajnego. Co do vectry szans nie miała. ALe gratulacje, bo jak na takie kombi była naprawde szybka. A co do tego że ktoś się smiał z tłumika to nic bardziej mnie smieszy jak ci bogaci autami za PONAD 200TYŚ nie umią kontroli trakcji wyłaczyć i ruszaja jak matizem na swiatłach.

: 2014-06-09, 13:54
autor: Modzelitto
Killer mam w 100% zdrową serię jak chcesz :P

: 2014-06-09, 14:02
autor: DubSon
Ew. mogę się zastanowić nad sprzedażą TwinLoopa RM Motors, w zasadzie jest no nówka, był podpasowany pod N14 ale zrobiłem może 10km i teraz chwilę w N12 miałem.

: 2014-06-09, 14:20
autor: killer2000
dubson marzy mi sie twin loop własnie

: 2014-06-16, 21:21
autor: hayboss
jak dla mnie twin to jakby ktoś najebxxxx go spawał :P ja mam proexa komorowo-przelotowego i jest git a może odwrotnie ..... :D