[Sunny] Rajdówka sunny GTI VE
: 2011-10-19, 16:00
Witam wszystkich forumowiczów, przyszedł czas aby zaprezentować swoją zabawkę.
Auto było budowane przez JackobQ-a, a później przez BANIAKA. Korzystam z opisów kolegów, mam nadzieję że się nie obrażą![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
MODEL: N14 GTI, Hatchback
SILNIK: SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające, wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by Coobcio ,uszczelka pod głowicę na zamówienie, pompa paliwa od maximy 3.0, odcinka przesunięta na 8300;
DOLOT: CAI by SSG, stożek Fujita;
WYDECH: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC;
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze
HAMULCE: przód: tarcze Bremo, klocki Ferodo DS z subaru imprezy GT, przewody w oplocie Goodridge, płyn Motul RBF 660, tył: tarcze Zimmerman + klocki Ferodo Premier, wycięty ABS, nowe przewody miedziane, przepływowe korektory siły hamowania ATE z Opla
ZAWIESZENIE: komplet poliuretanów Strongflex, drążki kierownicze 555, nowe górne mocowania amortyzatorów, sprężyny HR, lagi przerobione na wkłady z BMW, wkłady z przodu BILSTEIN B8 na grubej ladze, amortyzatory tył: custom by Błoński – krótki skok
WNĘTRZE: fotele kubełkowe Mirco model ST z możliwością regulacji przód- tył, pasy replika TAKATA, kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem 6 cm, dodatkowe zegary: ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. wody;
KOŁA: ulica - Drag Wheels 15 cali, opony Toyo T1R, TOR- felgi 14 cali ori Gti, opony Maxsport i Yokohama Advan
BODY KIT: seria GTI
Rozpórki custom pomalowane na TAKATA Green
BUDA: Auto został rozebrane w tym roku w czerwcu, obspawane, zabezpieczone.
Auto jako drugie, służy do wyścigów na twardych nawierzchniach, szkoda go w szuter puszczać
. Sunnego kupiłem od mojego kolegi BANIAKA (który teraz buduje GTiR-a). Chciałbym pogratulować BANIAKOWI ogarnięcia naprawdę fajnej rajdówki, chłopak włożył dużo serca, czasu i $$$ w to auto. Z resztą auto cały czas stoi pod okiem i oknem
poprzedniego właściciela.
Plany: dużo frajdy i zabawy z jazdy po torze![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kilka fotek z budowy:
![Obrazek](http://img812.imageshack.us/img812/4835/201107221724.jpg)
efekt końcowy:
![Obrazek](http://img585.imageshack.us/img585/7087/201109221797.jpg)
pierwszy trening Kielce![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/2691/dsc4644a.jpg)
Auto było budowane przez JackobQ-a, a później przez BANIAKA. Korzystam z opisów kolegów, mam nadzieję że się nie obrażą
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
MODEL: N14 GTI, Hatchback
SILNIK: SR16VE + panewki ACL race, pierścienie CTI, tłoki doprężające, wał i korby z primery p11 2.0, przestawiony rozrząd by Coobcio ,uszczelka pod głowicę na zamówienie, pompa paliwa od maximy 3.0, odcinka przesunięta na 8300;
DOLOT: CAI by SSG, stożek Fujita;
WYDECH: kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC (owinięty taśmą termoizolacyjną) dalej wydech pełen przelot by EL-TEC na tłumiku z galanta VR4 i końcowy EL-TEC;
ELEKTRONIKA: Seryjne ECU z Sunnego 2.0 GTi, wystrojone ECU Masterem det III
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło: AISIN model AGN 6-cio sprężynowe najmocniejsze
HAMULCE: przód: tarcze Bremo, klocki Ferodo DS z subaru imprezy GT, przewody w oplocie Goodridge, płyn Motul RBF 660, tył: tarcze Zimmerman + klocki Ferodo Premier, wycięty ABS, nowe przewody miedziane, przepływowe korektory siły hamowania ATE z Opla
ZAWIESZENIE: komplet poliuretanów Strongflex, drążki kierownicze 555, nowe górne mocowania amortyzatorów, sprężyny HR, lagi przerobione na wkłady z BMW, wkłady z przodu BILSTEIN B8 na grubej ladze, amortyzatory tył: custom by Błoński – krótki skok
WNĘTRZE: fotele kubełkowe Mirco model ST z możliwością regulacji przód- tył, pasy replika TAKATA, kierownica RRS zamszowa z odsadzeniem 6 cm, dodatkowe zegary: ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. wody;
KOŁA: ulica - Drag Wheels 15 cali, opony Toyo T1R, TOR- felgi 14 cali ori Gti, opony Maxsport i Yokohama Advan
BODY KIT: seria GTI
Rozpórki custom pomalowane na TAKATA Green
BUDA: Auto został rozebrane w tym roku w czerwcu, obspawane, zabezpieczone.
Auto jako drugie, służy do wyścigów na twardych nawierzchniach, szkoda go w szuter puszczać
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Plany: dużo frajdy i zabawy z jazdy po torze
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Kilka fotek z budowy:
![Obrazek](http://img812.imageshack.us/img812/4835/201107221724.jpg)
![Obrazek](http://img824.imageshack.us/img824/4292/201106171645.jpg)
![Obrazek](http://img829.imageshack.us/img829/4691/201106211648.jpg)
![Obrazek](http://img5.imageshack.us/img5/1561/201106211649.jpg)
![Obrazek](http://img64.imageshack.us/img64/3023/201106211651.jpg)
![Obrazek](http://img406.imageshack.us/img406/2793/201107191711.jpg)
![Obrazek](http://img689.imageshack.us/img689/2229/201107191713.jpg)
efekt końcowy:
![Obrazek](http://img32.imageshack.us/img32/1039/201108031741.jpg)
![Obrazek](http://img828.imageshack.us/img828/8024/201108101750.jpg)
![Obrazek](http://img585.imageshack.us/img585/7087/201109221797.jpg)
pierwszy trening Kielce
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://img856.imageshack.us/img856/8674/dsc4509a.jpg)
![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/2691/dsc4644a.jpg)