[ 100NX] 100NX GA16DS+ LPG z blosem
: 2011-10-08, 01:20
Nissan 100nx
Rok Produkcji: 1993
Przebieg: 270 tys km
GA16Ds (gaźnik) + LPG z BLOS
Dach: Targa + podsufitki do targi
Kolor: grafitowy metalik
Moc: 108km i 141Nm
WYPOSAŻENIE:
Standardowe:
wspomaganie kierownicy
dach targa
elektryczne lusterka
elektrycznie regulowane światła
regulowana wysokość kierownicy
tapicerka szara welurowa
chlapacze oryginalne 100nx
Dodatkowe:
dokładki progowe GTI
centralny zamek z pilotem
nadkola od golfa II
siłowniki klapy tylnej od fabii
radyjko: jakieś od Volvo z CD.
głośniki: Drzwi blaupunkt śr. 16cm, w fabrycznym miejscu z tyłu dołozone "boshmann"- czekają na wymiane...
wzmacniacz:brak
aluski rial 14" (w garażu jeszcze mam od 98' fabryczne kołpaki:D)
kolektor 4-2-1 z wydechem 2 cale + środkowy przelotowy
stożek
Plany:
przyciemnienie szyb
jakieś lepsze głośniki na tył
dokładka GTI przedniego zderzaka
Historia: Auto mamy od 1998 roku. Kupione od znajomego który sprowadził je z niemiec w 1993 roku jako uszkodzone. Prędzej autem jeździła moja mama oraz mój tata... Przez tyle lat i kilometrów (175 kkm) mało co bylo robione:
z mechaniki:
alternator 3 razy,sprzęgło, zawieszenie przednie (gumy i łączniki), przeguby,łożysko w lewym tylnym kole, tylne amortyzatory no i klocki i tarcze. ostatnio wymieniałem ponownie gumy w przednim zawiasie, świece(stare byly jeszcze oryginalne boscha) , zaciski z tyłu, wężyki podciśnienia, sonda lambda.
modyfikacje jakie osobicie wprowadziłęm to usunięcie zaworu egr oraz stożkowy filtr, wydech 2 cale z kolektorem 4-2-1 oraz przyspieszony lekko zapłon. reszta seria- tak mi się wydaje ładnie.
jak widac kocham to auto i chyba zostanie ze mna do mometu w ktorym nie zgubi kół albo innych części. :twisted:
a tak wyglądał kiedys (zdjecia zrobione około 2001r gdy mój ojciec chciał sprzedać nyske)
między czasie robiona była kompletna blacharka której fotorelacje przedstawiam poniżej:
auto przed blacharka:
remont blacharki cz.1- progi, kielichy, podloga- nietety nie mam zdjec podczas pracy...
remont blacharski cz.2- błotniki przednie oraz tylnie, nadkola, pas tylny oraz innej maści blachy zjedzone przez rdze...
na koniec zimy 2011 roku doszło do realizacji pewnego planu tzn mod wydechu oraz założenie LPG. dlaczego tak? aby auto jeździło cały czas jak seria tzn to co stracił przez LPG miał zyskać przez mod wydechu. i chyba się udało niestety auto nie było na hamowni
foto imieninowego zakupu z wyjazdu do Warszawy
oraz aby nie zamulać aż tak auta LPG zakupiony odrazu został blos BRC:
układanka LPG została prawie skompletowana w momencie gdy dotarły oto takie graty:
kolanka do montazu blosa, minikit lovato tzn reduktor podciśnieniowy, przełacznik oraz elektrozaworki, butla stako 43l w koło zapasowe.
no i już a aucie:
po ok tygodniu auto trafiło do pseudo tłumikarza na założenie kolektora oraz ogarnięcie prędzej przezemnie zakupionego wydechu środkowego oraz końcowego.
a oto efekty:
no i zrobiła się już wiosna 2011 w którą po ok 2 latach wkońcu zebrałem się za założenie dokładek progowych od wersji GTI:
no i wreszcie zaliczyłem pierwszy w życiu zlot zlot który był moim marzeniem od dzieciaka. Jeszcze za czasów NKP chciałem wybrać się na zlot, jednakże byłem za młody
na koniec pare aktualnych zdjęć z końca lata 2011.
Mam nadzieje, że nie zanudziłem Was moją prezentacją. Miałem zrobić ją już dawno lecz zawsze brakowało czasu. Generalnie jest to opis, który jest też aktualizowany na Setkowym forum... jednakże myśle że to dobry czas aby ukazać auto szerszej publiczności
Dziękuje za uwage
Rok Produkcji: 1993
Przebieg: 270 tys km
GA16Ds (gaźnik) + LPG z BLOS
Dach: Targa + podsufitki do targi
Kolor: grafitowy metalik
Moc: 108km i 141Nm
WYPOSAŻENIE:
Standardowe:
wspomaganie kierownicy
dach targa
elektryczne lusterka
elektrycznie regulowane światła
regulowana wysokość kierownicy
tapicerka szara welurowa
chlapacze oryginalne 100nx
Dodatkowe:
dokładki progowe GTI
centralny zamek z pilotem
nadkola od golfa II
siłowniki klapy tylnej od fabii
radyjko: jakieś od Volvo z CD.
głośniki: Drzwi blaupunkt śr. 16cm, w fabrycznym miejscu z tyłu dołozone "boshmann"- czekają na wymiane...
wzmacniacz:brak
aluski rial 14" (w garażu jeszcze mam od 98' fabryczne kołpaki:D)
kolektor 4-2-1 z wydechem 2 cale + środkowy przelotowy
stożek
Plany:
przyciemnienie szyb
jakieś lepsze głośniki na tył
dokładka GTI przedniego zderzaka
Historia: Auto mamy od 1998 roku. Kupione od znajomego który sprowadził je z niemiec w 1993 roku jako uszkodzone. Prędzej autem jeździła moja mama oraz mój tata... Przez tyle lat i kilometrów (175 kkm) mało co bylo robione:
z mechaniki:
alternator 3 razy,sprzęgło, zawieszenie przednie (gumy i łączniki), przeguby,łożysko w lewym tylnym kole, tylne amortyzatory no i klocki i tarcze. ostatnio wymieniałem ponownie gumy w przednim zawiasie, świece(stare byly jeszcze oryginalne boscha) , zaciski z tyłu, wężyki podciśnienia, sonda lambda.
modyfikacje jakie osobicie wprowadziłęm to usunięcie zaworu egr oraz stożkowy filtr, wydech 2 cale z kolektorem 4-2-1 oraz przyspieszony lekko zapłon. reszta seria- tak mi się wydaje ładnie.
jak widac kocham to auto i chyba zostanie ze mna do mometu w ktorym nie zgubi kół albo innych części. :twisted:
a tak wyglądał kiedys (zdjecia zrobione około 2001r gdy mój ojciec chciał sprzedać nyske)
między czasie robiona była kompletna blacharka której fotorelacje przedstawiam poniżej:
auto przed blacharka:
remont blacharki cz.1- progi, kielichy, podloga- nietety nie mam zdjec podczas pracy...
remont blacharski cz.2- błotniki przednie oraz tylnie, nadkola, pas tylny oraz innej maści blachy zjedzone przez rdze...
na koniec zimy 2011 roku doszło do realizacji pewnego planu tzn mod wydechu oraz założenie LPG. dlaczego tak? aby auto jeździło cały czas jak seria tzn to co stracił przez LPG miał zyskać przez mod wydechu. i chyba się udało niestety auto nie było na hamowni
foto imieninowego zakupu z wyjazdu do Warszawy
oraz aby nie zamulać aż tak auta LPG zakupiony odrazu został blos BRC:
układanka LPG została prawie skompletowana w momencie gdy dotarły oto takie graty:
kolanka do montazu blosa, minikit lovato tzn reduktor podciśnieniowy, przełacznik oraz elektrozaworki, butla stako 43l w koło zapasowe.
no i już a aucie:
po ok tygodniu auto trafiło do pseudo tłumikarza na założenie kolektora oraz ogarnięcie prędzej przezemnie zakupionego wydechu środkowego oraz końcowego.
a oto efekty:
no i zrobiła się już wiosna 2011 w którą po ok 2 latach wkońcu zebrałem się za założenie dokładek progowych od wersji GTI:
no i wreszcie zaliczyłem pierwszy w życiu zlot zlot który był moim marzeniem od dzieciaka. Jeszcze za czasów NKP chciałem wybrać się na zlot, jednakże byłem za młody
na koniec pare aktualnych zdjęć z końca lata 2011.
Mam nadzieje, że nie zanudziłem Was moją prezentacją. Miałem zrobić ją już dawno lecz zawsze brakowało czasu. Generalnie jest to opis, który jest też aktualizowany na Setkowym forum... jednakże myśle że to dobry czas aby ukazać auto szerszej publiczności
Dziękuje za uwage