[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No pięknie lubię to
Ale troszkę szkoda auta na zime, choć jakby solo nie było to czemu nie
Ale troszkę szkoda auta na zime, choć jakby solo nie było to czemu nie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio nie mogę sobie odmówić tej przyjemności, sam dobrze wiesz jaka to zabawa jak kręciłem bączki pod Twoim garage, a powiem szczerze, że już latałem całe ronda bokiem i jest mega!!!
Moje auto to wóz do jazdy a nie do trzymania na dywanie!
Po zimie jak będę poszerzał auto zrobie kompleksowe zabezpieczenie budy i usunę wszystkie ogniska rudej jakie zawitają w zimę! a na razie czekam na gruby śnieg i mocne zimowe upalanie!
Postaram się nagrać dużo filmów z białego szaleństwa i zamieścić je na forum
Moje auto to wóz do jazdy a nie do trzymania na dywanie!
Po zimie jak będę poszerzał auto zrobie kompleksowe zabezpieczenie budy i usunę wszystkie ogniska rudej jakie zawitają w zimę! a na razie czekam na gruby śnieg i mocne zimowe upalanie!
Postaram się nagrać dużo filmów z białego szaleństwa i zamieścić je na forum
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zawias jakiś seryjny by się przydał...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z uwagi na fakt, że planuje wystartować w przyszłym sezonie w poważniejszych impezie jak track day ( na razie plany ), przygotowuje auto tak aby spełniało wymogi regulaminów PZM.
I tak;
Na pierwszy ogień poszła obudowa akumlatora:
Akumlator został przeniesiony po przekątnej do kierowcy. Musiałem przełożyć główny przewód prądowy na prawą stronę.
Korzystają z okazji, że trzeba było przedłużyć ww przewód, zaistalowałem 6 - punktówy wyłącznik prądu, który idealnie wpasował się w miejsce po zapalniczce;
Prąd można wyłączyć również z zewnątrz auta w przypadku dachowania czy innej niepożądanej sytuacji;
Zamontowałem sitkę bezpieczeństwa ( niezbędną w wyścigach torowych )
Siatka zsuwa się za słupek B więc kompletnie nie przeszkadza w "codziennym" użytkowaniu auta;
Nissan dostał nowe lżejsze i mniejsze lusterka boczne. na razie jeszcze nie są polakierowane ale przy okazji ogarne ten temat.
Lusterka posiadają asferyczne szkła wię pomimo małego rozmiaru zapewniają dostonałą widoczność do tyłu;
na razie to tyle,
Jutro planuje wymienić aktuator na 1.0 barowy i wystroić auto, jeżeli tylko Coobcio nie przejadł się za bardzo w święta i dotrze do Garage
I tak;
Na pierwszy ogień poszła obudowa akumlatora:
Akumlator został przeniesiony po przekątnej do kierowcy. Musiałem przełożyć główny przewód prądowy na prawą stronę.
Korzystają z okazji, że trzeba było przedłużyć ww przewód, zaistalowałem 6 - punktówy wyłącznik prądu, który idealnie wpasował się w miejsce po zapalniczce;
Prąd można wyłączyć również z zewnątrz auta w przypadku dachowania czy innej niepożądanej sytuacji;
Zamontowałem sitkę bezpieczeństwa ( niezbędną w wyścigach torowych )
Siatka zsuwa się za słupek B więc kompletnie nie przeszkadza w "codziennym" użytkowaniu auta;
Nissan dostał nowe lżejsze i mniejsze lusterka boczne. na razie jeszcze nie są polakierowane ale przy okazji ogarne ten temat.
Lusterka posiadają asferyczne szkła wię pomimo małego rozmiaru zapewniają dostonałą widoczność do tyłu;
na razie to tyle,
Jutro planuje wymienić aktuator na 1.0 barowy i wystroić auto, jeżeli tylko Coobcio nie przejadł się za bardzo w święta i dotrze do Garage
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe myślałem że o lusterkach zapomniałeś
Kolejny kilogram z masy mniej no i poprawa aerodynamiki - fabryczne to jak płetwy były
Spoko jutro zamierzam się wyrwać z domu, żeby nie stracić za bardzo formy to nawet na stacjonarnym rowerze popykałem ale i tak kg doszły
W sumie to dziennie jeden duży słoik majonezu do sałatek konsumowałem a to ze 3000 kalori
Kolejny kilogram z masy mniej no i poprawa aerodynamiki - fabryczne to jak płetwy były
Spoko jutro zamierzam się wyrwać z domu, żeby nie stracić za bardzo formy to nawet na stacjonarnym rowerze popykałem ale i tak kg doszły
W sumie to dziennie jeden duży słoik majonezu do sałatek konsumowałem a to ze 3000 kalori
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak prąd w firmie jest to tak - przez święta nie zaglądałem do niej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Możecie wierzyć lub nie ale w doborze adapterów pomogło mi Google grafika! Sprawdzałem które lusterka ( z dostępnych adapterów u sprzedawcy ) są najbardziej podobne do tych z n14.
Wybór padł na BMW e36 sedan i trafiłem idealnie
Lusterka z BMW maja praktycznie taki sam kształt części montażowej lusterka
Konieczne jest tylko przerobienie otworów mocujacych w drzwiach - ale jest to proste
Wybór padł na BMW e36 sedan i trafiłem idealnie
Lusterka z BMW maja praktycznie taki sam kształt części montażowej lusterka
Konieczne jest tylko przerobienie otworów mocujacych w drzwiach - ale jest to proste
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to mamy zagwozdkę - 400KM nie pękło u Baniaczka ale auto o dziwo naprawdę dobrze się odpycha i wreszcie pojawił się cios, bo do tej pory bezpłuciowo było jak te 100Nm mniej napędzało wszystkie cztery kółka...
Ciąg zmagań z robieniem mocy po nowym roku
Ciąg zmagań z robieniem mocy po nowym roku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kilka fotek z wizyty na hamowni:
Limon, Doktor i Coobcio
Turbo stroiciel w swoim żywiole
Maks co udało nam się ugrać; 360 KM i 456 Nm,
o ile moment obrotowy jest już zadawalający o tyle moc raczej symboliczna
Co prawda taki wynik osiągneliśmy przy dość dużej nieszczelności więc rezultat końcowy napewno jest trochę wyższy.
Kolejny problemem jest spadające doładowanie; w peaku 1.4 spadające na 1.09 bara
Musimy podciągnąć aktuator ( zmieniony na taki z Evo, bazowy boost 0,9 ) i sprawdzić drożność układu wydechowego
Wynik który bylby satysfakcjonujący dla mnie to wszystko powyżej 400 HP i 460 NM
Jak nie damy rady zakładam turbo gt30 i celuje w 450+
Limon, Doktor i Coobcio
Turbo stroiciel w swoim żywiole
Maks co udało nam się ugrać; 360 KM i 456 Nm,
o ile moment obrotowy jest już zadawalający o tyle moc raczej symboliczna
Co prawda taki wynik osiągneliśmy przy dość dużej nieszczelności więc rezultat końcowy napewno jest trochę wyższy.
Kolejny problemem jest spadające doładowanie; w peaku 1.4 spadające na 1.09 bara
Musimy podciągnąć aktuator ( zmieniony na taki z Evo, bazowy boost 0,9 ) i sprawdzić drożność układu wydechowego
Wynik który bylby satysfakcjonujący dla mnie to wszystko powyżej 400 HP i 460 NM
Jak nie damy rady zakładam turbo gt30 i celuje w 450+
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ty zejdź na ziemie panie ja do swojego GTI-R wrzucam GT30
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe no i we wtryskach paliwa 820ccm też jest zapas
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W wydechu jest tylko mały zapas, jakby to była wolnossąca dwu litrówka to jeszcze okey do 270 jak znalazł by było
GT3071r z dużą dupką i ponoć 400KM na 1 barze:
http://www.sr20-forum.com/turbo/61050-b ... ngine.html
GT3071r z dużą dupką i ponoć 400KM na 1 barze:
http://www.sr20-forum.com/turbo/61050-b ... ngine.html
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dziś na pokład mojego Nissana zawitała gaśnica RRS 2kg ABC z homologacją FIA
W NISMO wygląda ona następująco;
Po nowym roku zabieram się za przeróbkę układu paliwowego ( nowy swirl pot, przewody w oplocie, kolorowe złączki itp - oczywiście wszystko zgodnie z załącznikiem J )
Planuje również zakup nowych felg do jazdy torowej, szukam 17x9 et30 - et0,
wstępnie planuje zakup takich;
http://www.ebay.de/itm/ATS-DTC-9-0x17-E ... 4171c2fa04
ewentualnie takie
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-japa ... 74852.html
ale mocno obawiam się o ich jakość ( wzór piękny, kolor do wyboru )
Może ktoś ma inną fajniejszą propozycję???
W NISMO wygląda ona następująco;
Po nowym roku zabieram się za przeróbkę układu paliwowego ( nowy swirl pot, przewody w oplocie, kolorowe złączki itp - oczywiście wszystko zgodnie z załącznikiem J )
Planuje również zakup nowych felg do jazdy torowej, szukam 17x9 et30 - et0,
wstępnie planuje zakup takich;
http://www.ebay.de/itm/ATS-DTC-9-0x17-E ... 4171c2fa04
ewentualnie takie
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-japa ... 74852.html
ale mocno obawiam się o ich jakość ( wzór piękny, kolor do wyboru )
Może ktoś ma inną fajniejszą propozycję???
NISSAN PULSAR GTI-R
http://www.rays-msc.com/wheels/index.cgi?d=106
Najładniejsze felgi ever!
I chyba podpasują do najfajniejszego GTi-Ra ever
Najładniejsze felgi ever!
I chyba podpasują do najfajniejszego GTi-Ra ever
Bierz Pan ATS DTC ! Mistrzowsko siada na każdym samochodzie !
Przykłady n14(tylko mniejsze bo 15")
IMO do torowego wariata najlepsza felga ever !
Albo polować na jakieś fajne używane Enkei , work , kosei . czasami można wyrwać na prawdę w śmiesznych pieniądzach
Przykłady n14(tylko mniejsze bo 15")
IMO do torowego wariata najlepsza felga ever !
Albo polować na jakieś fajne używane Enkei , work , kosei . czasami można wyrwać na prawdę w śmiesznych pieniądzach
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Baniakowi musi się odsadzenie zgadzać felga ma być dość szeroka z niskim et.. trzeba brać ATS jak szkubelki odpiszą że zrobią poniżej et30 to nie ma co ,lepszej felgi nie znajdzie Pan w podobnej cenie ,.. a te japan cuuś tam to po bułki a nie na tor wariacie i nie na twoj jezdny temperament ,..
P.S musiałem zmieniać majty po dzisiejszej przewózce . Jest moc!!! i dźwięk
P.S musiałem zmieniać majty po dzisiejszej przewózce . Jest moc!!! i dźwięk
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-japa ... 74852.html
Bez obaw. Od dłuższego czasu czaje sie na te felgi tyle ,ze 15-tki
Od początku roku szukalem opini od użytkowników i nikt sie nie skarżył.
Traf chciał ,ze ostatnio u wulkanizatora trafilem człowieka który wlasnie wymieniał w swojim E46 opony na takich felgach Japan Racing Jr3 .Powiedział ,ze traz większość osób je bierze zamiast Rota wheels i smialo na nich driftują Ponoć 1 i 2 wychodza z tej samej fabryki A cena duzo lepsza.... Pozatym jak czytałem to są robione dokladnie takiej samej specyfikacji i tych samych certyfikatów co Rota
Ale..... Najważniejsze czy przeżyją Twoje Katowanie Baniaku
Bez obaw. Od dłuższego czasu czaje sie na te felgi tyle ,ze 15-tki
Od początku roku szukalem opini od użytkowników i nikt sie nie skarżył.
Traf chciał ,ze ostatnio u wulkanizatora trafilem człowieka który wlasnie wymieniał w swojim E46 opony na takich felgach Japan Racing Jr3 .Powiedział ,ze traz większość osób je bierze zamiast Rota wheels i smialo na nich driftują Ponoć 1 i 2 wychodza z tej samej fabryki A cena duzo lepsza.... Pozatym jak czytałem to są robione dokladnie takiej samej specyfikacji i tych samych certyfikatów co Rota
Ale..... Najważniejsze czy przeżyją Twoje Katowanie Baniaku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zawsze można przecież dystans zapodać co zmieni rostaw śrub
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM