Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2013-06-20, 13:23

To będzie KJS, torem ciężko to nazwać jeśli się ostatnio latało po Poznaniu, ale ja mam nadzieję na cykl imprez w stylu Rally Służewiec.

Wybierz się Baniaku na trening Ułężowy z trackday.org - super trasa jest ustawiona. Średnio co 2 tygodnie jest trening.

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-07-15, 18:01

sprzedałeś samochód ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2013-07-15, 18:08

yapko pisze:sprzedałeś samochód ?
??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-07-15, 18:14

Wyczuwam nie pokój u nismomaniakow :-o
Obrazek

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-07-15, 19:18

Spokojnie jak sprzeda gtir to bedzie inny Nissan dość wyjątkowy i nie spotykany :-P

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-07-15, 19:25

Pobite gary ! Baniak stawia samochód na stacji benzynowej w miejscowości kojarzącej się z pewnym ptakiem, a pracownik tej stacji puścił plotkę że kupił wóz...
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-07-15, 19:53

Haha :mrgreen:

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-07-26, 22:10

jaki ten świat mały, hehehe
dawno nic nie pisałem bo byłem mocno zajęty pracą.

Autko od remontu przejechało już ładnych kilka tysięcy kilometrów i muszę powiedzieć, że chodzi jak zegarek w dodatku bardzo szybki!
Póki co auto jeszcze nie hamowane i nie strojone na rolkach, jeźdże na razie na ustawieniach torowych ( max bezpiecznie, low boost - 1.2 bara ) - strojony na Poznaniu oczywiście by Coobcio.

Co do działania zmiennej fazy w moim aucie to wszystko działa tak jak by tam była zawsze. Ve uruchamia się od 6 tyś i czuć pod dupskiem wzrost mocy ;)

EGT przy pełnym ogniu na 5 - tym biegu nie przekracza 910 stopni C, więc wzorowo.
Temperatura oleju ( przy zastosowaniu dwóch chłodnic ) nigdy nie przekroczyła mi 115 stopni C.
Co najlepsze auto nie bierze ani grama oleju, nawet przy upalaniu torowym.

Na początku mieliśmy trochę problemów z uszczelką pod głowicą ( Cometic - ciekł olej z pod uszczelki ) ale po wymianie na 2.0 mm HKS-a ciągniętego aż z Australii problem znikł.

Nagrałem nawet krótki filmik jak wozik teraz podaje;
http://www.youtube.com/watch?v=9kfEd81T ... e=youtu.be

W tym tygodniu udało mi się nareszcie zainstalować pomalowaną pokrywe zaworów, oto efekty

Obrazek

Do wymiany pozostaje jeszcze pompa hamulcowa BM57 z 300zx TT, którą zdobyłem dzięki pomocy Limona i Coobcia oraz zestaw dyfuzorów na przód i tył.

aha miałem się zapytać, bo mam chyba speed limit przy 6 rpm na 5 biegu, ( wóz przestaje jechać i zachowuje się tak jak miałby "czkawkę" - nawet niewiem przy jakiej to prędkości bo licznik JDM-owy tylko do 180 km/h - czy to jest to co myślę???

na razie to tyle!
PZDR
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2013-07-27, 10:05

Ładnieeeee podaje ! 8-)
Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-27, 10:25

Jaaa pierdziuu! Ale musi się fajnie w środku jechać :D

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-07-27, 12:11

kompa masz serie z gtir i czy masz fuel implant? u mnie odcinalo jak turbo zaczelo przeladowywac powyzej pewnejwartosci w ecu m ustawionej

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-07-27, 13:56

seria gti-ra, ale to dzieje się tylko na 5 biegu, a doładowanie jest cały czas takie same!
Mocno mi to nie przeszkadza bo rzadko jeżdże powyżej 220 km/h
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-27, 14:03

A to na pewno nić z układem paliwowym bądź zapłonowym ?? w końcu ponad 200 na 5 to już spore obciążenie, wydaje mi się większe niż na 4 przykładowo przy 150 ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-07-27, 14:39

Mam zegar Afr i egt, parametry są bez zarzutu więc wykluczam takie usterki
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-27, 14:48

Rozumiem, że sonda szerokopasmowa ?? Odczyty podczas tej "akcji" są dobre ?? Przecież to teoretycznie niemożliwe, skoro coś przycina albo zapłon, albo dostawę paliwa, z rury strzeli ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-27, 15:16

Arias pisze:Rozumiem, że sonda szerokopasmowa ??
Inną AFR nie pomierzysz :P
Arias, przecież, to możliwe, że jest odcięcie przy jakieś prędkości ;)
Seryjny komp z SR20VE ma limiter do 180km/h :))

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-07-27, 17:23

ja swoim VE leciałem 230 w sumię budzik zamknęłem i nic nie odcięło :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-07-27, 17:43

Podjade jakoś w tygodniu do Coobcia i zweryfikujemy usterke :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-27, 18:17

Boro1989, napisałem, że seryjny komp w VVL, a nie zwykłym DE :roll:

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-07-27, 20:20

oj wiem , czepiasz się szczegółów, nie szukaj zainteresowania na siłę i nie rób śmietnika u kolegi w temacie ;) chciałem tylko zaznaczyć że VE na lajcie idzie 230 i bez jakichkolwiek odcinek , więc to wina w elektronice a nie w silniku, chociaż nie wiadomo, zobaczymy co dr Coobcio powie ;)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2013-07-27, 23:11

wiem, że możliwe jest odcięcie, ale wówczas chyba odczyty na wskaźnikach powinny się zmienić czyż nie ?? przecież AFR nie będzie wskazywało mieszanki optymalnej przy odcięciu ?? EGT też powinno spaść, gdy w komorze spalania nic się nie dzieje
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-07-28, 12:05

Każdy JDM-owy GTI-R ma fabryczne odcięcie przy 180km/h przeskalowując zegary z MPH na KM/h podnosimy ten limit do ok. 240km/h - trzeba go po prostu wypiepszyć po przez odcięcie do ECU sygnału o prędkości...
EW. zmienić ECU na europejskie.

Co do doładowania to Baniaku masz 1,2 spiepszające do 0,9 z tego co pamiętam -dlatego wóz się tak skrada i pewno 400KM w chwili obecnej chyba nie generuje :D ??

W tym tygodniu kurde fajnie by było na hamownie podskoczyć - jestem cholernie ciekaw jak narasta niuton...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
BeNeK
fanatyk nissana
Posty: 776
Rejestracja: 2011-10-02, 11:19
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BeNeK » 2013-09-29, 19:58

Obrazek

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2013-11-09, 20:13

Obrazek

Pełnym ogniem :)
Obrazek
Obrazek

Dodrutu.pl jak to Kent mawia :)
Obrazek


Ps. Poprawione, ale fotosik tragicznie pogarsza obraz ;/ na kompie są ok a tu jak prostownikiem robione :razz:
Ostatnio zmieniony 2013-11-09, 20:32 przez Tony, łącznie zmieniany 2 razy.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-11-09, 20:15

Nie działają foty

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-11-10, 11:21

Opony grubo hehehe, ekspolatacja w dobie kryzysu, amortyzatory, aż sprężyny się odwiną z siedzisk, a klocki, aż wypadną ze strzemiona ;)

Ujęcia dobre, tylko faktycznie jakościowo to foty jakby je ktoś skompresował za bardzo.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-11-10, 13:42

ŁAdne zdjęcia, piekna pogoda i nic nie oddało poza laczkami - Grubo musiało być co :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-12-15, 21:44

witam wszystkich!!!
dawno nic nie pisałem o moim NISMO więc dzisiaj postaram się trochę nadrobić

Ogólnie w sezonie 2013 mało jezdziłem ( 2 x Poznań, 1 x ułęż, kilka razy street ) a to z braku czasu a to z braku środków, były również chwile zwątpienia kiedy chciałem sprzedać moje auto :(
Ale to już przeszłość!
Ogólnie mam dużo nowych pomysłów na sezon 2014 ( od nowych felg, lekkich szyb itp po szerokie body )

Mała foto relacja ze skromnych modyfikacji w drugiej połowie 2013r.

Z pomocą kolegi Coobcia i Limona udało mi się zdobyć dużą pompę hamulcową BM 57 z 300zx TT

porównanie z pompą z GTI-Ra

Obrazek

pompa pasuje P&P do serwa z N14, po jej wymianie odczułem dużą poprawę w sile hamowania
układ zalany oczywiście RBF 660

Obrazek

W celu poprawy aerodynamiki podwozia zainstalowałem dyfuzor z bmw m3,
jednym może się podobać drugim nie - ważne że działa

Obrazek

Z uwagi na dość częste korzystanie z szybkich startów jakie zapewnia napęd 4x4 zniszczeniu uległy poduszki zawieszenia tylniego wózka!
Konieczne było dorobienie ww poduszek na zamówienie ponieważ Nissan traktuje poduszki i wózek jako jeden element przez co nie można ich dokupić!
Dorobiłem pełne poduszki z utwardzanej gumy, dzięki czemu całe tylnie zawieszenie bardzo mocno się utwardziło.
W szybkim zrzucie i założeniu tyniego zawieszenia pomógł Limon - thx

Obrazek

Następnie na ruszt weszła kierownica!
Jako, że mój stary setup: quick release ( chinol ) + kierownica Sparco 33 cm zamsz miał delikatne luzy postanowiłem go wymienić na coś nowego z homologacją.
Wybór padł na kierownicę firmy MOMO z odsadzeniem

Obrazek

Z uwagi na koniec sezonu wyścigowego i nastanie zimy postanowiłem w tym roku skorzystać z uroków auta 4x4. A wiadomo śnieg + auto 4x4 = jazda bokiem, a jak jazda bokiem to niezbędny jest hydrauliczny hamulec ręczny.
I tu z pomocą poraz kolejny przybył towarzysz Limon z którym walczyliśmy do 4 rano z instalacją. Ukoronowanie naszej pracy było kręcenie donatów o 4.20 na jednej z głównych warszawskich ulic.
Całość wygląda tak;

Obrazek

W międzyczasie zmieniałem olej ( motul ) klocki hamulcowe (ds2500) ale to obsługa bieżąca więc nie robiłem fot

I na koniec jakieś foto z ułęży:

Obrazek

Obecnie przygotowuje auto do zimy;
- koła
- chlapacze
- zawieszenie up
- demontarz chłodnic oleju
- itp

na razie to tyle
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-12-15, 21:58

Grubo :) Czekam na nowy sezon

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-12-15, 21:58

no i dobrze że się coś dzieje :) fotki trochę ciemne
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”