[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
yapko pisze:sprzedałeś samochód ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pobite gary ! Baniak stawia samochód na stacji benzynowej w miejscowości kojarzącej się z pewnym ptakiem, a pracownik tej stacji puścił plotkę że kupił wóz...
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
jaki ten świat mały, hehehe
dawno nic nie pisałem bo byłem mocno zajęty pracą.
Autko od remontu przejechało już ładnych kilka tysięcy kilometrów i muszę powiedzieć, że chodzi jak zegarek w dodatku bardzo szybki!
Póki co auto jeszcze nie hamowane i nie strojone na rolkach, jeźdże na razie na ustawieniach torowych ( max bezpiecznie, low boost - 1.2 bara ) - strojony na Poznaniu oczywiście by Coobcio.
Co do działania zmiennej fazy w moim aucie to wszystko działa tak jak by tam była zawsze. Ve uruchamia się od 6 tyś i czuć pod dupskiem wzrost mocy
EGT przy pełnym ogniu na 5 - tym biegu nie przekracza 910 stopni C, więc wzorowo.
Temperatura oleju ( przy zastosowaniu dwóch chłodnic ) nigdy nie przekroczyła mi 115 stopni C.
Co najlepsze auto nie bierze ani grama oleju, nawet przy upalaniu torowym.
Na początku mieliśmy trochę problemów z uszczelką pod głowicą ( Cometic - ciekł olej z pod uszczelki ) ale po wymianie na 2.0 mm HKS-a ciągniętego aż z Australii problem znikł.
Nagrałem nawet krótki filmik jak wozik teraz podaje;
http://www.youtube.com/watch?v=9kfEd81T ... e=youtu.be
W tym tygodniu udało mi się nareszcie zainstalować pomalowaną pokrywe zaworów, oto efekty
Do wymiany pozostaje jeszcze pompa hamulcowa BM57 z 300zx TT, którą zdobyłem dzięki pomocy Limona i Coobcia oraz zestaw dyfuzorów na przód i tył.
aha miałem się zapytać, bo mam chyba speed limit przy 6 rpm na 5 biegu, ( wóz przestaje jechać i zachowuje się tak jak miałby "czkawkę" - nawet niewiem przy jakiej to prędkości bo licznik JDM-owy tylko do 180 km/h - czy to jest to co myślę???
na razie to tyle!
PZDR
dawno nic nie pisałem bo byłem mocno zajęty pracą.
Autko od remontu przejechało już ładnych kilka tysięcy kilometrów i muszę powiedzieć, że chodzi jak zegarek w dodatku bardzo szybki!
Póki co auto jeszcze nie hamowane i nie strojone na rolkach, jeźdże na razie na ustawieniach torowych ( max bezpiecznie, low boost - 1.2 bara ) - strojony na Poznaniu oczywiście by Coobcio.
Co do działania zmiennej fazy w moim aucie to wszystko działa tak jak by tam była zawsze. Ve uruchamia się od 6 tyś i czuć pod dupskiem wzrost mocy
EGT przy pełnym ogniu na 5 - tym biegu nie przekracza 910 stopni C, więc wzorowo.
Temperatura oleju ( przy zastosowaniu dwóch chłodnic ) nigdy nie przekroczyła mi 115 stopni C.
Co najlepsze auto nie bierze ani grama oleju, nawet przy upalaniu torowym.
Na początku mieliśmy trochę problemów z uszczelką pod głowicą ( Cometic - ciekł olej z pod uszczelki ) ale po wymianie na 2.0 mm HKS-a ciągniętego aż z Australii problem znikł.
Nagrałem nawet krótki filmik jak wozik teraz podaje;
http://www.youtube.com/watch?v=9kfEd81T ... e=youtu.be
W tym tygodniu udało mi się nareszcie zainstalować pomalowaną pokrywe zaworów, oto efekty
Do wymiany pozostaje jeszcze pompa hamulcowa BM57 z 300zx TT, którą zdobyłem dzięki pomocy Limona i Coobcia oraz zestaw dyfuzorów na przód i tył.
aha miałem się zapytać, bo mam chyba speed limit przy 6 rpm na 5 biegu, ( wóz przestaje jechać i zachowuje się tak jak miałby "czkawkę" - nawet niewiem przy jakiej to prędkości bo licznik JDM-owy tylko do 180 km/h - czy to jest to co myślę???
na razie to tyle!
PZDR
NISSAN PULSAR GTI-R
A to na pewno nić z układem paliwowym bądź zapłonowym w końcu ponad 200 na 5 to już spore obciążenie, wydaje mi się większe niż na 4 przykładowo przy 150
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Rozumiem, że sonda szerokopasmowa Odczyty podczas tej "akcji" są dobre Przecież to teoretycznie niemożliwe, skoro coś przycina albo zapłon, albo dostawę paliwa, z rury strzeli
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
ja swoim VE leciałem 230 w sumię budzik zamknęłem i nic nie odcięło
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
oj wiem , czepiasz się szczegółów, nie szukaj zainteresowania na siłę i nie rób śmietnika u kolegi w temacie chciałem tylko zaznaczyć że VE na lajcie idzie 230 i bez jakichkolwiek odcinek , więc to wina w elektronice a nie w silniku, chociaż nie wiadomo, zobaczymy co dr Coobcio powie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
wiem, że możliwe jest odcięcie, ale wówczas chyba odczyty na wskaźnikach powinny się zmienić czyż nie przecież AFR nie będzie wskazywało mieszanki optymalnej przy odcięciu EGT też powinno spaść, gdy w komorze spalania nic się nie dzieje
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Każdy JDM-owy GTI-R ma fabryczne odcięcie przy 180km/h przeskalowując zegary z MPH na KM/h podnosimy ten limit do ok. 240km/h - trzeba go po prostu wypiepszyć po przez odcięcie do ECU sygnału o prędkości...
EW. zmienić ECU na europejskie.
Co do doładowania to Baniaku masz 1,2 spiepszające do 0,9 z tego co pamiętam -dlatego wóz się tak skrada i pewno 400KM w chwili obecnej chyba nie generuje
W tym tygodniu kurde fajnie by było na hamownie podskoczyć - jestem cholernie ciekaw jak narasta niuton...
EW. zmienić ECU na europejskie.
Co do doładowania to Baniaku masz 1,2 spiepszające do 0,9 z tego co pamiętam -dlatego wóz się tak skrada i pewno 400KM w chwili obecnej chyba nie generuje
W tym tygodniu kurde fajnie by było na hamownie podskoczyć - jestem cholernie ciekaw jak narasta niuton...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
http://allegro.pl/nissan-pulsar-rnn14-g ... 29523.html
Jakieś RWD planujesz ?
Jakieś RWD planujesz ?
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
Pełnym ogniem
Dodrutu.pl jak to Kent mawia
Ps. Poprawione, ale fotosik tragicznie pogarsza obraz na kompie są ok a tu jak prostownikiem robione
Ostatnio zmieniony 2013-11-09, 20:32 przez Tony, łącznie zmieniany 2 razy.
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ŁAdne zdjęcia, piekna pogoda i nic nie oddało poza laczkami - Grubo musiało być co
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
witam wszystkich!!!
dawno nic nie pisałem o moim NISMO więc dzisiaj postaram się trochę nadrobić
Ogólnie w sezonie 2013 mało jezdziłem ( 2 x Poznań, 1 x ułęż, kilka razy street ) a to z braku czasu a to z braku środków, były również chwile zwątpienia kiedy chciałem sprzedać moje auto
Ale to już przeszłość!
Ogólnie mam dużo nowych pomysłów na sezon 2014 ( od nowych felg, lekkich szyb itp po szerokie body )
Mała foto relacja ze skromnych modyfikacji w drugiej połowie 2013r.
Z pomocą kolegi Coobcia i Limona udało mi się zdobyć dużą pompę hamulcową BM 57 z 300zx TT
porównanie z pompą z GTI-Ra
pompa pasuje P&P do serwa z N14, po jej wymianie odczułem dużą poprawę w sile hamowania
układ zalany oczywiście RBF 660
W celu poprawy aerodynamiki podwozia zainstalowałem dyfuzor z bmw m3,
jednym może się podobać drugim nie - ważne że działa
Z uwagi na dość częste korzystanie z szybkich startów jakie zapewnia napęd 4x4 zniszczeniu uległy poduszki zawieszenia tylniego wózka!
Konieczne było dorobienie ww poduszek na zamówienie ponieważ Nissan traktuje poduszki i wózek jako jeden element przez co nie można ich dokupić!
Dorobiłem pełne poduszki z utwardzanej gumy, dzięki czemu całe tylnie zawieszenie bardzo mocno się utwardziło.
W szybkim zrzucie i założeniu tyniego zawieszenia pomógł Limon - thx
Następnie na ruszt weszła kierownica!
Jako, że mój stary setup: quick release ( chinol ) + kierownica Sparco 33 cm zamsz miał delikatne luzy postanowiłem go wymienić na coś nowego z homologacją.
Wybór padł na kierownicę firmy MOMO z odsadzeniem
Z uwagi na koniec sezonu wyścigowego i nastanie zimy postanowiłem w tym roku skorzystać z uroków auta 4x4. A wiadomo śnieg + auto 4x4 = jazda bokiem, a jak jazda bokiem to niezbędny jest hydrauliczny hamulec ręczny.
I tu z pomocą poraz kolejny przybył towarzysz Limon z którym walczyliśmy do 4 rano z instalacją. Ukoronowanie naszej pracy było kręcenie donatów o 4.20 na jednej z głównych warszawskich ulic.
Całość wygląda tak;
W międzyczasie zmieniałem olej ( motul ) klocki hamulcowe (ds2500) ale to obsługa bieżąca więc nie robiłem fot
I na koniec jakieś foto z ułęży:
Obecnie przygotowuje auto do zimy;
- koła
- chlapacze
- zawieszenie up
- demontarz chłodnic oleju
- itp
na razie to tyle
dawno nic nie pisałem o moim NISMO więc dzisiaj postaram się trochę nadrobić
Ogólnie w sezonie 2013 mało jezdziłem ( 2 x Poznań, 1 x ułęż, kilka razy street ) a to z braku czasu a to z braku środków, były również chwile zwątpienia kiedy chciałem sprzedać moje auto
Ale to już przeszłość!
Ogólnie mam dużo nowych pomysłów na sezon 2014 ( od nowych felg, lekkich szyb itp po szerokie body )
Mała foto relacja ze skromnych modyfikacji w drugiej połowie 2013r.
Z pomocą kolegi Coobcia i Limona udało mi się zdobyć dużą pompę hamulcową BM 57 z 300zx TT
porównanie z pompą z GTI-Ra
pompa pasuje P&P do serwa z N14, po jej wymianie odczułem dużą poprawę w sile hamowania
układ zalany oczywiście RBF 660
W celu poprawy aerodynamiki podwozia zainstalowałem dyfuzor z bmw m3,
jednym może się podobać drugim nie - ważne że działa
Z uwagi na dość częste korzystanie z szybkich startów jakie zapewnia napęd 4x4 zniszczeniu uległy poduszki zawieszenia tylniego wózka!
Konieczne było dorobienie ww poduszek na zamówienie ponieważ Nissan traktuje poduszki i wózek jako jeden element przez co nie można ich dokupić!
Dorobiłem pełne poduszki z utwardzanej gumy, dzięki czemu całe tylnie zawieszenie bardzo mocno się utwardziło.
W szybkim zrzucie i założeniu tyniego zawieszenia pomógł Limon - thx
Następnie na ruszt weszła kierownica!
Jako, że mój stary setup: quick release ( chinol ) + kierownica Sparco 33 cm zamsz miał delikatne luzy postanowiłem go wymienić na coś nowego z homologacją.
Wybór padł na kierownicę firmy MOMO z odsadzeniem
Z uwagi na koniec sezonu wyścigowego i nastanie zimy postanowiłem w tym roku skorzystać z uroków auta 4x4. A wiadomo śnieg + auto 4x4 = jazda bokiem, a jak jazda bokiem to niezbędny jest hydrauliczny hamulec ręczny.
I tu z pomocą poraz kolejny przybył towarzysz Limon z którym walczyliśmy do 4 rano z instalacją. Ukoronowanie naszej pracy było kręcenie donatów o 4.20 na jednej z głównych warszawskich ulic.
Całość wygląda tak;
W międzyczasie zmieniałem olej ( motul ) klocki hamulcowe (ds2500) ale to obsługa bieżąca więc nie robiłem fot
I na koniec jakieś foto z ułęży:
Obecnie przygotowuje auto do zimy;
- koła
- chlapacze
- zawieszenie up
- demontarz chłodnic oleju
- itp
na razie to tyle
NISSAN PULSAR GTI-R