przy takich ich wielkościach nie uważacie że to przerost formy nad treścią??BANIAK pisze:Chlodnice są dwie, przepływy w nich reguluje termostat w podstawce.
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na jednej na Poznaniu oliwa osiągała 140*C... Na ulicy nie wiadomo jakby się nie pałowało auta i ilu ostrych ruszeń spod świateł by nie było to maks 100*C.
Tak więc Tor Poznań jest chyba najlepszym weryfikatorem
Tak więc Tor Poznań jest chyba najlepszym weryfikatorem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Puma pamiętaj, ze Poznań i Ułęż to nie super - oes w Kilcach, gdzie na cały dzień wyscigowy jeździ się 4 X 2 minuty!
Tu jedna sesja trwa 30 minut, uwierz mi ze dla każdego wozu to duże wyzwanie! Szczególnie w lipcu i sierpniu, gdy temperatura powietrza w cieniu przekracza 30 stopni C.
Decyzja o dwóch chlodnicach była podjęta po zeszłorocznych doświadczeniach!
Jak będzie przerost można w ciagu 10 minut wyłączyć jedną chlodnicę z układu.
Tu jedna sesja trwa 30 minut, uwierz mi ze dla każdego wozu to duże wyzwanie! Szczególnie w lipcu i sierpniu, gdy temperatura powietrza w cieniu przekracza 30 stopni C.
Decyzja o dwóch chlodnicach była podjęta po zeszłorocznych doświadczeniach!
Jak będzie przerost można w ciagu 10 minut wyłączyć jedną chlodnicę z układu.
NISSAN PULSAR GTI-R
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
ja już się pogubiłem delikatnie z tym olejem
Są dwie chłodnice OK
Druga jest włączana w obwód z termostatu OK, ale czy możecie narysować mi Paint'cie jak wygląda układ przy działających dwóch chłodnicach oleju ? Mam pewne obawy które nie muszą się sprawdzić.
Od jakiej temperatury druga chłodnica zostaje włączona w obieg ? Czy jest możliwość włączenia jej przed zadaną temperaturą ?
Proszę mi przypomnieć: Czy jest większa miska olejowa? - zwyczajnie nie pamiętam
Ostatnie pytanie olejowe: Jaką pojemość ma teraz układ olejowy ?, czyli ile potrzeba oleju na zwyczajną wymianę ?
Widze że jedna chłodnica wjechała przed przednie koło od pasażera. Czy oryginalny zbiorniczek na płyn do szyb został ? relokacja ?
Ja kombinowałem ze zraszaczem intercoolera z spryskiwacza mgłowego ( VW ). Może tutaj warto zrobić małą deszczownice która będzie schładzała chłodnice wody i z przelotu miskę olejową ?
W jaki sposób będzie "wyciągane" ciepłe powietrze z tych chłodnic? Rezygnujecie z plaskiwowych zakoli z przodu . Pytam, bo to pod podłużnicami wszystko siedzi
Dużo pytań ale jak najbardziej merytorycznych, nie atakujących. Przekazujcie doświadczenia dalej
Są dwie chłodnice OK
Druga jest włączana w obwód z termostatu OK, ale czy możecie narysować mi Paint'cie jak wygląda układ przy działających dwóch chłodnicach oleju ? Mam pewne obawy które nie muszą się sprawdzić.
Od jakiej temperatury druga chłodnica zostaje włączona w obieg ? Czy jest możliwość włączenia jej przed zadaną temperaturą ?
Proszę mi przypomnieć: Czy jest większa miska olejowa? - zwyczajnie nie pamiętam
Ostatnie pytanie olejowe: Jaką pojemość ma teraz układ olejowy ?, czyli ile potrzeba oleju na zwyczajną wymianę ?
Widze że jedna chłodnica wjechała przed przednie koło od pasażera. Czy oryginalny zbiorniczek na płyn do szyb został ? relokacja ?
Ja kombinowałem ze zraszaczem intercoolera z spryskiwacza mgłowego ( VW ). Może tutaj warto zrobić małą deszczownice która będzie schładzała chłodnice wody i z przelotu miskę olejową ?
W jaki sposób będzie "wyciągane" ciepłe powietrze z tych chłodnic? Rezygnujecie z plaskiwowych zakoli z przodu . Pytam, bo to pod podłużnicami wszystko siedzi
Dużo pytań ale jak najbardziej merytorycznych, nie atakujących. Przekazujcie doświadczenia dalej
Co do pytań:
Zastrzały są zrobione, nawiewy boczne na twarz również, z jednej strony jest przerobiona seryjna rura, z drugiej nowa. Wentylator również pozostał seryjny ale uległ on drobnym modyfikacją
Dwie chłodnice oleju są połączone szeregowo, obie otwiera termostat z dodatkowej podstawki pod filtr oleju Mocala.
Rysunek z painta:
Przewód od podstawki -------- wchodzi w chłodnice po lewej stronie (od pasażera)------ od niej przewód idzie do drugiej--- chłodnicy od strony kierowcy--- i wychodzi przewodem do podstawki
Zbiorniczek spryskiwaczy już nie istnieje w tym samochodzie ;P Ponieważ laminatowa maska nie ma miejsca i raczej możliwości montażu dyszy od spryskiwaczy.
Miska olejowa jest seryjna. Pojemności układu jeszcze nie znamy ponieważ na okres docierania chłodnice są odłączone i zaślepione aby pozostały bez zanieczyszczeń.
Co do wyciągania powietrza to zobaczymy, seryjne nadkola zostaja ale nie są one z tylu chłodnic zabudowane, jeśli nadal będzie występować problem z temperatura to wtedy pomyślimy
Ciśnienie oleju powinno pozostać na takim samym poziomie ponieważ podstawka mocala nie wchodzi w głowny obieg oleju.
Zastrzały są zrobione, nawiewy boczne na twarz również, z jednej strony jest przerobiona seryjna rura, z drugiej nowa. Wentylator również pozostał seryjny ale uległ on drobnym modyfikacją
Dwie chłodnice oleju są połączone szeregowo, obie otwiera termostat z dodatkowej podstawki pod filtr oleju Mocala.
Rysunek z painta:
Przewód od podstawki -------- wchodzi w chłodnice po lewej stronie (od pasażera)------ od niej przewód idzie do drugiej--- chłodnicy od strony kierowcy--- i wychodzi przewodem do podstawki
Zbiorniczek spryskiwaczy już nie istnieje w tym samochodzie ;P Ponieważ laminatowa maska nie ma miejsca i raczej możliwości montażu dyszy od spryskiwaczy.
Miska olejowa jest seryjna. Pojemności układu jeszcze nie znamy ponieważ na okres docierania chłodnice są odłączone i zaślepione aby pozostały bez zanieczyszczeń.
Co do wyciągania powietrza to zobaczymy, seryjne nadkola zostaja ale nie są one z tylu chłodnic zabudowane, jeśli nadal będzie występować problem z temperatura to wtedy pomyślimy
Ciśnienie oleju powinno pozostać na takim samym poziomie ponieważ podstawka mocala nie wchodzi w głowny obieg oleju.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ciśnienie oleju powinno być nawet ciut wyższe jak w serii ponieważ został wywalony wymiennik ciepła z tą spiralą w środku...
Na moce nie ma żadnego parcia ale tak pi razy oko na tym 1 barze 400KM powinno być - w końcu większe żeliwo wleciało do suszarki
Na moce nie ma żadnego parcia ale tak pi razy oko na tym 1 barze 400KM powinno być - w końcu większe żeliwo wleciało do suszarki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na środę-czwartek powinna być.
Do tej pory asfalt będzie 100% suchy i bez soli
Do tej pory asfalt będzie 100% suchy i bez soli
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
z tego co ja wiem to BANIAK będzie na gościnnych występach gdzieś za granico
Coobcio i goago może będą swoimi VE.
Ja napewno bede
Coobcio i goago może będą swoimi VE.
Ja napewno bede
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Stara - do nowych nie mam zaufania, zawsze z nimi jest coś nie tak
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No to przyszedł czas na gratulacje w necie _ na żywo były "na gorąco".
Auto spisało się idealnie i bezawaryjnie - drobiazgi typu spadająca rura się nie liczą . Zajęcie 3-go miejsca w śród takiej konkurencji uważam za mega wyczyn.
Real race mi dawał sporo adrenaliny a co dopiero za kółkiem - jesteś wariat niemal każdy zakręt bokiem - leki deszczyk i slicki .
Więcej pewnie Baniak lub inni opiszą - bo warto!
G R A T U L A C J E
Auto spisało się idealnie i bezawaryjnie - drobiazgi typu spadająca rura się nie liczą . Zajęcie 3-go miejsca w śród takiej konkurencji uważam za mega wyczyn.
Real race mi dawał sporo adrenaliny a co dopiero za kółkiem - jesteś wariat niemal każdy zakręt bokiem - leki deszczyk i slicki .
Więcej pewnie Baniak lub inni opiszą - bo warto!
G R A T U L A C J E
Z nissanem od 2005 roku
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Dzięki za pochwały i za miłe towarzystwo na torze! Ogólnie to cały team zdobył dwa puchary! Coobcio w swojej klasie a ja w Real Race! Wóz spisywał się wzorowo tylko z pogodą było trochę słabo! Wieczorem wrzuce filmiki i troche fotek żebyście mogli zobaczyć jak była walka!
Teraz kiedy juz auto jest sprawdzone mogę sie pochwalić ze jest to pierwszy działający w PL Nissan Pulsar GTI-R Sr20vet by COOBCIO GARAGE
Teraz kiedy juz auto jest sprawdzone mogę sie pochwalić ze jest to pierwszy działający w PL Nissan Pulsar GTI-R Sr20vet by COOBCIO GARAGE
NISSAN PULSAR GTI-R