Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-03-30, 13:31

BANIAK pisze:Chlodnice są dwie, przepływy w nich reguluje termostat w podstawce.
przy takich ich wielkościach nie uważacie że to przerost formy nad treścią??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-30, 13:37

PumaRST pisze:przy takich ich wielkościach nie uważacie że to przerost formy nad treścią??
Biorąc pod uwagę to ile ten samochód ma mieć mocy plus sposób uzytkowania, to chyba nie

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-30, 14:13

Na jednej na Poznaniu oliwa osiągała 140*C... Na ulicy nie wiadomo jakby się nie pałowało auta i ilu ostrych ruszeń spod świateł by nie było to maks 100*C.

Tak więc Tor Poznań jest chyba najlepszym weryfikatorem :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-30, 15:52

Puma pamiętaj, ze Poznań i Ułęż to nie super - oes w Kilcach, gdzie na cały dzień wyscigowy jeździ się 4 X 2 minuty!
Tu jedna sesja trwa 30 minut, uwierz mi ze dla każdego wozu to duże wyzwanie! Szczególnie w lipcu i sierpniu, gdy temperatura powietrza w cieniu przekracza 30 stopni C.
Decyzja o dwóch chlodnicach była podjęta po zeszłorocznych doświadczeniach!
Jak będzie przerost można w ciagu 10 minut wyłączyć jedną chlodnicę z układu.
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-03-30, 16:08

ja wierzę, ale one są olbrzymie. dlatego zapytałem. gdyby to były dwie małe jak w oplowskim c20xe to bym nawet nie pomyślał o takim pytaniu.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2013-03-30, 16:20

Obrazek

Wygląda jak jakiś transformers :-P
Mieści się ten zestaw chłodnic pod zderzak który miałeś ??

Ile mocy chcecie uzyskać na ten sezon upalania ??
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-30, 17:00

Wszystko jest tak spasowane, ze chowa sie za starym zderzakiem!
Nie nastawiamy się na moc! Ma być 1.0 bar, bezpieczny zapłon. A ile wyjdzie tyle będzie :)
NISSAN PULSAR GTI-R

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-04-03, 08:32

przestrzałów do kielichów przednich jednak ci nie wyspawali widze , a nawiewy od strony słupków beda działac czy nie bedziesz sie w to bawić?

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2013-04-03, 08:39

Zawitałem któregoś dnia i widziałem jak Baniak cieszy się podczas składania. Gratuluję.
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-04-03, 14:09

ja już się pogubiłem delikatnie z tym olejem :P
Są dwie chłodnice :) OK
Druga jest włączana w obwód z termostatu :) OK, ale czy możecie narysować mi Paint'cie jak wygląda układ przy działających dwóch chłodnicach oleju ? Mam pewne obawy które nie muszą się sprawdzić.
Od jakiej temperatury druga chłodnica zostaje włączona w obieg ? Czy jest możliwość włączenia jej przed zadaną temperaturą ?
Proszę mi przypomnieć: Czy jest większa miska olejowa? - zwyczajnie nie pamiętam
Ostatnie pytanie olejowe: Jaką pojemość ma teraz układ olejowy ?, czyli ile potrzeba oleju na zwyczajną wymianę ?

Widze że jedna chłodnica wjechała przed przednie koło od pasażera. Czy oryginalny zbiorniczek na płyn do szyb został ? relokacja ?
Ja kombinowałem ze zraszaczem intercoolera z spryskiwacza mgłowego ( VW ). Może tutaj warto zrobić małą deszczownice która będzie schładzała chłodnice wody i z przelotu miskę olejową ?
W jaki sposób będzie "wyciągane" ciepłe powietrze z tych chłodnic? Rezygnujecie z plaskiwowych zakoli z przodu :shock: . Pytam, bo to pod podłużnicami wszystko siedzi

Dużo pytań ale jak najbardziej merytorycznych, nie atakujących. Przekazujcie doświadczenia dalej :)

Awatar użytkownika
bullitt
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2009-12-09, 00:38
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: bullitt » 2013-04-03, 15:09

Mnie zastanawia tylko czy przy obiegu przez obie chłodnice które są całkiem spore wystarczy ciśnienia oleju żeby panewek nie podebrało? jak z wydajnością pompy oleju przy takim zwiększeniu pojemności układu?
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-04-03, 19:22

Co do pytań:
Zastrzały są zrobione, nawiewy boczne na twarz również, z jednej strony jest przerobiona seryjna rura, z drugiej nowa. Wentylator również pozostał seryjny ale uległ on drobnym modyfikacją ;)


Dwie chłodnice oleju są połączone szeregowo, obie otwiera termostat z dodatkowej podstawki pod filtr oleju Mocala.

Rysunek z painta:

Przewód od podstawki -------- wchodzi w chłodnice po lewej stronie (od pasażera)------ od niej przewód idzie do drugiej--- chłodnicy od strony kierowcy--- i wychodzi przewodem do podstawki ;)


Zbiorniczek spryskiwaczy już nie istnieje w tym samochodzie ;P Ponieważ laminatowa maska nie ma miejsca i raczej możliwości montażu dyszy od spryskiwaczy.

Miska olejowa jest seryjna. Pojemności układu jeszcze nie znamy ponieważ na okres docierania chłodnice są odłączone i zaślepione aby pozostały bez zanieczyszczeń.

Co do wyciągania powietrza to zobaczymy, seryjne nadkola zostaja ale nie są one z tylu chłodnic zabudowane, jeśli nadal będzie występować problem z temperatura to wtedy pomyślimy



Ciśnienie oleju powinno pozostać na takim samym poziomie ponieważ podstawka mocala nie wchodzi w głowny obieg oleju.

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-04-03, 21:09

skoro Limon już odpowiedział to ja potwierdzam tak to prawda :mrgreen:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-04-03, 21:20

Zapomniałem dodać iż zbliżamy się już do konca robót ;) Tak naprawde wszystko jest już gotowe zostały drobiazgi do zrobienia ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-04-04, 21:18

Ciśnienie oleju powinno być nawet ciut wyższe jak w serii ponieważ został wywalony wymiennik ciepła z tą spiralą w środku...
Na moce nie ma żadnego parcia ale tak pi razy oko na tym 1 barze 400KM powinno być - w końcu większe żeliwo wleciało do suszarki ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-04-07, 13:17

docieracie juz?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-04-07, 16:19

Pogody brak, nie patrzac dzisiaj za okno ;) Czekamy jeszcze na jedną część i można wyjechać docierać ;)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-04-08, 08:18

czekamy na pompę wody z UK, bo stara dała dupy i puszcza ciecz ;(
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-04-08, 09:08

Na środę-czwartek powinna być.
Do tej pory asfalt będzie 100% suchy i bez soli :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2013-04-19, 16:54

CO taka cisza w temacie? Auto wystrojone? W ND na Bemowie będziecie?

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-04-19, 17:07

z tego co ja wiem to BANIAK będzie na gościnnych występach gdzieś za granico :lol:
Coobcio i goago może będą swoimi VE.
Ja napewno bede :mrgreen:
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

goago
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2009-12-10, 12:48
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: goago » 2013-04-19, 17:37

no świetnie :-| na stronie sss
"LISTA STARTOWA ZAMKNIĘTA - BRAK MOŻLIWOŚCI ZGŁOSZENIA"
to sobie pojechałem...

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-04-20, 09:47

michalbtl pisze:CO taka cisza w temacie? Auto wystrojone? W ND na Bemowie będziecie?
Samochód jeździ dociera się ok 600km juz zrobione ;) Obecnie baniak pojechał pośmigać na desce :D

W miedzy czasie będziemy montować nową pompę wody ktorą idzie z uk ;)

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-04-20, 11:12

a pompa oleju jest nowa , czy stara załozyliscie?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-04-22, 11:12

Stara - do nowych nie mam zaufania, zawsze z nimi jest coś nie tak :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2013-05-13, 08:00

No to przyszedł czas na gratulacje w necie _ na żywo były "na gorąco".
Auto spisało się idealnie i bezawaryjnie - drobiazgi typu spadająca rura się nie liczą :mrgreen:. Zajęcie 3-go miejsca w śród takiej konkurencji uważam za mega wyczyn.
Real race mi dawał sporo adrenaliny a co dopiero za kółkiem - jesteś wariat niemal każdy zakręt bokiem - leki deszczyk i slicki :mrgreen: .
Więcej pewnie Baniak lub inni opiszą - bo warto!

G R A T U L A C J E <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> <brawo>
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2013-05-13, 08:19

na nastepna runde na poznaniu trzeba sie koniecznie wybrac ... rownież gratuluje ...a jak tam inne nissany sie spisaly ...i czy jest jakas oficialna strona pojezdzawki ? ciekawe jaka konkurencje mieliscie

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-05-13, 08:47

gratulacje baniak! dobry wożnica z ciebie :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-05-13, 10:02

Dzięki za pochwały i za miłe towarzystwo na torze! Ogólnie to cały team zdobył dwa puchary! Coobcio w swojej klasie a ja w Real Race! Wóz spisywał się wzorowo tylko z pogodą było trochę słabo! Wieczorem wrzuce filmiki i troche fotek żebyście mogli zobaczyć jak była walka!
Teraz kiedy juz auto jest sprawdzone mogę sie pochwalić ze jest to pierwszy działający w PL Nissan Pulsar GTI-R Sr20vet by COOBCIO GARAGE :)
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-05-13, 10:07

Gatuluje!!

Kurczę kolejne VE, mnoży się tego tyle, że niedługo GAXXDE i SR20DE to będzie rarytas :D

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”