Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-01-19, 11:19

Mi sie podobaja te zapinki na tyle :roll:
Obrazek

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-01-19, 11:37

staram się aby auto było zrobione w klimacie wyścigowo/rajdowym...
Rzeczywiście gdyby auto było typowo streetowe zapinki byłyby nie na miejscu, ale wtedy zrezygnował bym z wielu innych dodatków.
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-01-19, 12:29

Ja doskonale wiem do czego jest przeznaczone auto i po co sa zapinki. Mowie, ze po prostu nie wygladaja i psuja ogolny wyglad auta, ktore ma ogromny pazur. Tyle.

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-01-19, 17:53

baniak zobacz na tej stronce sa zaślepki lamp przednich z laminatu 65zl plus wysylka , wystarczy je delikatnie pomodzic i bedzie taki efekt jak chciales , moze nie opyla sie robic samemu? lepiej kupic i dokończyc dzieła :)

http://www.pesch.cz/nissan/nissan-sunny-n14

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-19, 20:57

Fajna strona - idzie nieco odelżyć maszynę :) Ale jak drzwi pójdą z laminatu to już auto nie wygodne się zrobi i będzie w nim nieźle rezonansować...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2013-01-19, 22:42

Ogulnie laminaty to temat na 1/4 mili

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2013-01-19, 22:54

inaczej, do poważnego sportu tam gdzie limity wagowe są małe czyli np. Open w GSMP. For fan to maska ok dalej to może klapa i na tym koniec. bo do dalszych to już pełna klatka potrzebna, oczywiście ta którą ma Baniak jest jak najbardziej OK ale zgodna z homologacją do 2001 czy tam 2002 a jak by ją porównać z 2011 to jej jeszcze kilku rurek brakuje., a do laminatów wszędzie to by już tak trzeba zrobić.

A przynajmniej takie moje zdanie.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-27, 10:34

Dorwałem fotę GTI-R z fajnymi wyszerzeniami:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-02-27, 10:37

fajne, to chyba te z s13 co w Twoim driftowozie siedzą
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Tomek g35c
fanatyk nissana
Posty: 806
Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
Lokalizacja: Płock / Warszawa

Post autor: Tomek g35c » 2013-02-27, 10:38

Super to wygląda... :mrgreen: ...

BTW. Sorry za OT ale felgi takie do mojego byłyby super...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany :) ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a ;)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-12, 20:31

Sezon zbliża się wielkimi krokami więc trzeba trochę odświeżyć temacik;

niestety auto jeszcze nie jeździ, ale jest to kwestia kilku najbliższych dni;

szczegółowa relacja z remontu i modyfikacji motoru zaraz po odpaleniu coby odrazu jakieś kreski pokazać;

foto z prac wykończeniowych;

tarcza spiekowa wytrzymała cały ubiegły sezon, więc z nowym rokiem nowym spiekiem.... czy jakoś tak :D

Obrazek

silnik wędrował po kilku specjalistycznych firmach, trafił też do Hydrauliki Siłowej, gdzie Panowie dorobili nowe przewody, m.in. ściek oleju z turbo
Obrazek

na razie o silniku tyle, więcej niebawem

Natomiast korzystając z zimowej nudy udało mi się wykonać Air Intake, kosztowało mnie to sporo pracy i cierpliwości;

Do wykonania posłużyła mi lampa, żywica, włókno, poxipol, szpachla, spray i folia

Foto relacja;

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście chwyt posiada seryjne mocowania. :cool:

Odliczam już godziny do chwili odpalenia auta.
p.s. Coobcio może wrzucisz trochę fot z wnętrza motoru, tłoki, korby, obróbka itp???
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-12, 20:38

O stary! Wyszło kozacko! 8-)
Ciekaw jestem jak będzie na furce wyglądało :mrgreen:

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2013-03-12, 20:38

możesz zaczynac produkcję
wyszło ładnie

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2013-03-12, 20:43

Fajny modzik.
Szkiełko razem z włóknem wycinałeś czy się mylę.

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-12, 20:54

SCOOTER pisze:Fajny modzik.
Szkiełko razem z włóknem wycinałeś czy się mylę.
folia kanapkowa była nałożona na lampe, żeby żywica się do niej nie przykleiła,
więc szkło ocalało :mrgreen:
ten srebrny element to odbłyśnik zaadoptowany na potrzeby wlotu
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2013-03-12, 21:18

Ok. Dzięki. :)

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2013-03-13, 08:35

Genialnie to wszystko wygląda i równie dobrze się zapowiada ten sezon Może coś więcej o silniku Baniak-u skrobniesz :D tłoki moje podobno nie podeszły??

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2013-03-13, 09:40

kozak :) a mówiłem żebyś samemu wystrugał - gratki :mrgreen: teraz już mozesz przykleić sobie naklejkę:
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... A&dur=2137
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-13, 09:40

No niestety nie zbyt luźne pasowanie miały 11-13 setek.
Tak więc zapodaliśmy nowe CP Pistons i spasowane zostały jak producent nakazał na 7setek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-16, 10:41

spec motorowni:
tłoki CP Pistons
korby Manley
śruby ARP
panewki korbowodowe ACL Race
panewki główne Nissan - chyba
cylindry chonowane
układ korbowo-tłokowy wyważony, spasowany itd na Krasnobrodzka Racing
uszczelka pod bańkę Cometic
turbo Garrett GT2871R A/R 0,86 - duża dupka, po pełnym serwisie, nówka funkiel
wtryski 800cc USA import, nie pamiętam producenta
przewody w oplocie; ściek, zasilanie turbo w wodę, chłodnice oleju
głowica po standardowej obróbce czyli planowanie, uszczelniacze, gniazda
nowe uszczelki, oringi itd
dwie chłodnice oleju
nowa tarcza sprzęgła
no i wiele innych drobnych rzeczy o których nie pamiętam
na razie to tyle

wszystko ready do wsadzenia do wozu tylka wozu brak bo się maluje wnętrze!!!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-16, 10:45

BANIAK składaj i na zlota wpadaj :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-03-16, 11:26

chłopaku to co wyczyniasz z ekipą w tym GTiRze doprowadza mnie do zawrotów głowy :)

Z tej listy wynika że jakieś 25 k wsadziłeś w sam motor :P

Gratuluje, setup ( czego życzę ) bezawaryjny :)

Mam nadzieję, że zrobisz foto z prac :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-16, 20:00

No bez przesady tyle nie zostało wsadzone w motor ale przyznam że jest miło:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jest miło i przy jego składaniu ręce nawet się nie ubrudziły ;)
Obrazek
Obrazek

Ps. Panewy ACL Race główne i korbowodowe:
Obrazek

Tutaj widać że główne w GTI-R są inne - mają więcej dziurek:
Obrazek

Obrazek

Kangurek:
Obrazek

Pierścieniowanie:
Obrazek
Obrazek

Wsadzik:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aj jest tych zdjęć ale co tam nie będę zanudzać :D

No może jeszcze ze 3:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Hehe nawet Hądziarze towarzyszyli przy składaniu motorowni:
Obrazek

Miejmy nadzieję że jakiegoś sapotaża nie poczynili ;)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-16, 20:14

Super zdjęcia, aż miło się patrzy!
Czekam na filmiki i wykresy :D

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2013-03-17, 00:12

Jest kurde grubo po całości Baniak wariat jesteś :D ,... takie fotorelację uwielbiam , a macie zdjęcia głowicy ??? :-P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-03-17, 13:26

Czapa jak to czapa, rozebrana, oczyszczona, wymienione uszczelniacze na nowe no i skręcona śrubami ARP i do tego uszczelka Cometic zrobiona z dwóch coby męsko odprężyć - jej grubość to 2,3mm :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2013-03-29, 19:23

Up up :D
Tak wiec były ostre prace nad maszyną. 3 dni od 8 rano do srednio 21 sprawily iż motor żyje, reszta dziala. Auto mechanicznie 90% ukonczone, zostaly jeszcze porządki generalne w srodku z elektryka ;) Baniaczku dawaj foty ;)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-29, 22:22

tak więc od początku;
auto we wtorek wieczorem wróciło z malowania wnętrza i wykonania mocowań foteli kubełkowych zgodnych z zał. J FIA;

Obrazek

w środę od wczesnych godzina porannych towarzysz Limon i dyrektor techniczny projektu w jednej osobie zajął się montażem nowej jednostki napędowej;

Obrazek

Obrazek

wszystkie prace były prowadzone pod bacznym okiem Prezesa Serwisu sir. Coobcia
i tak po ok. 4 godzinach Limon zapakował motor w oklatkowaną budę :mrgreen:
Brawa i uznanie za sprawnę i szybką instalacje - thx

Obrazek

Ja zająłem się montażem wydajnego ukł. chłodnic oleju.
W tym celu zmodyfikowaliśmy całkowicie przedni pas i wykonaliśmy customowe mocowania.
Konieczne było skorzystanie z pomocy zaprzyjaźnionej firmy która wykonała dla nas przewody w stalowym oplocie. Ogólnie doposażyliśmy auto w przeszło 5 m przewodu licząc od podstawki z pod filtra oleju.

Obrazek

Obrazek

i tak z przodu;

Obrazek

po wsadzeniu motoru i zamontowaniu całego osprzętu rozpoczeła się bezlitosna walka z wiązką, która podczas malowania była całkowicie zdemontowana.
Tym problemem zajął się mistrz lutownicy i miernika Coobcio.
Przy okazji rozwiązywania problemów z brakiem iskry, prądu w pompach paliwa itd wyleciało sporo zbędnych kabelków. :papa:

mistrz w akcji;

Obrazek

Obrazek

Po kilku godzinnych zmaganiach udało się zwalczyć wszystkie problemy i tak o 12.25 29.03.2013 auto obudziło się ponownie do życia.
Silnik cyka aż miło.
Choć nie zrobiłem wozem jeszcze ani 1 metra to jestem tak szczęśliwy, że uśmiech nie zchodzi mi z twarzy.

Pozastało jeszcze nam do zrobienia kilka drobnych rzeczy we wnętrzu i auto będzie gotowe do docierania i strojenia... upalania :D

W tym miejscu choć może jeszcze za wcześnie chciałem podziękować całej załodze CG a w szczególności Limonowi, Kubciowi i Kiviemu. Dzięki chłopaki z cenne rady, mega robotę, zajebistą i zabawną atmosferę i za inne. <spoko>
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-03-30, 01:00

<brawo>
Masz 2 chłodnie oleum ?
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-03-30, 10:52

Chlodnice są dwie, przepływy w nich reguluje termostat w podstawce.
NISSAN PULSAR GTI-R

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”