[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
baniak zobacz na tej stronce sa zaślepki lamp przednich z laminatu 65zl plus wysylka , wystarczy je delikatnie pomodzic i bedzie taki efekt jak chciales , moze nie opyla sie robic samemu? lepiej kupic i dokończyc dzieła
http://www.pesch.cz/nissan/nissan-sunny-n14
http://www.pesch.cz/nissan/nissan-sunny-n14
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajna strona - idzie nieco odelżyć maszynę Ale jak drzwi pójdą z laminatu to już auto nie wygodne się zrobi i będzie w nim nieźle rezonansować...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
inaczej, do poważnego sportu tam gdzie limity wagowe są małe czyli np. Open w GSMP. For fan to maska ok dalej to może klapa i na tym koniec. bo do dalszych to już pełna klatka potrzebna, oczywiście ta którą ma Baniak jest jak najbardziej OK ale zgodna z homologacją do 2001 czy tam 2002 a jak by ją porównać z 2011 to jej jeszcze kilku rurek brakuje., a do laminatów wszędzie to by już tak trzeba zrobić.
A przynajmniej takie moje zdanie.
A przynajmniej takie moje zdanie.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dorwałem fotę GTI-R z fajnymi wyszerzeniami:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Sezon zbliża się wielkimi krokami więc trzeba trochę odświeżyć temacik;
niestety auto jeszcze nie jeździ, ale jest to kwestia kilku najbliższych dni;
szczegółowa relacja z remontu i modyfikacji motoru zaraz po odpaleniu coby odrazu jakieś kreski pokazać;
foto z prac wykończeniowych;
tarcza spiekowa wytrzymała cały ubiegły sezon, więc z nowym rokiem nowym spiekiem.... czy jakoś tak
silnik wędrował po kilku specjalistycznych firmach, trafił też do Hydrauliki Siłowej, gdzie Panowie dorobili nowe przewody, m.in. ściek oleju z turbo
na razie o silniku tyle, więcej niebawem
Natomiast korzystając z zimowej nudy udało mi się wykonać Air Intake, kosztowało mnie to sporo pracy i cierpliwości;
Do wykonania posłużyła mi lampa, żywica, włókno, poxipol, szpachla, spray i folia
Foto relacja;
Oczywiście chwyt posiada seryjne mocowania.
Odliczam już godziny do chwili odpalenia auta.
p.s. Coobcio może wrzucisz trochę fot z wnętrza motoru, tłoki, korby, obróbka itp???
niestety auto jeszcze nie jeździ, ale jest to kwestia kilku najbliższych dni;
szczegółowa relacja z remontu i modyfikacji motoru zaraz po odpaleniu coby odrazu jakieś kreski pokazać;
foto z prac wykończeniowych;
tarcza spiekowa wytrzymała cały ubiegły sezon, więc z nowym rokiem nowym spiekiem.... czy jakoś tak
silnik wędrował po kilku specjalistycznych firmach, trafił też do Hydrauliki Siłowej, gdzie Panowie dorobili nowe przewody, m.in. ściek oleju z turbo
na razie o silniku tyle, więcej niebawem
Natomiast korzystając z zimowej nudy udało mi się wykonać Air Intake, kosztowało mnie to sporo pracy i cierpliwości;
Do wykonania posłużyła mi lampa, żywica, włókno, poxipol, szpachla, spray i folia
Foto relacja;
Oczywiście chwyt posiada seryjne mocowania.
Odliczam już godziny do chwili odpalenia auta.
p.s. Coobcio może wrzucisz trochę fot z wnętrza motoru, tłoki, korby, obróbka itp???
NISSAN PULSAR GTI-R
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kozak a mówiłem żebyś samemu wystrugał - gratki teraz już mozesz przykleić sobie naklejkę:
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... A&dur=2137
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... A&dur=2137
Dark Shadow
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No niestety nie zbyt luźne pasowanie miały 11-13 setek.
Tak więc zapodaliśmy nowe CP Pistons i spasowane zostały jak producent nakazał na 7setek
Tak więc zapodaliśmy nowe CP Pistons i spasowane zostały jak producent nakazał na 7setek
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
spec motorowni:
tłoki CP Pistons
korby Manley
śruby ARP
panewki korbowodowe ACL Race
panewki główne Nissan - chyba
cylindry chonowane
układ korbowo-tłokowy wyważony, spasowany itd na Krasnobrodzka Racing
uszczelka pod bańkę Cometic
turbo Garrett GT2871R A/R 0,86 - duża dupka, po pełnym serwisie, nówka funkiel
wtryski 800cc USA import, nie pamiętam producenta
przewody w oplocie; ściek, zasilanie turbo w wodę, chłodnice oleju
głowica po standardowej obróbce czyli planowanie, uszczelniacze, gniazda
nowe uszczelki, oringi itd
dwie chłodnice oleju
nowa tarcza sprzęgła
no i wiele innych drobnych rzeczy o których nie pamiętam
na razie to tyle
wszystko ready do wsadzenia do wozu tylka wozu brak bo się maluje wnętrze!!!
tłoki CP Pistons
korby Manley
śruby ARP
panewki korbowodowe ACL Race
panewki główne Nissan - chyba
cylindry chonowane
układ korbowo-tłokowy wyważony, spasowany itd na Krasnobrodzka Racing
uszczelka pod bańkę Cometic
turbo Garrett GT2871R A/R 0,86 - duża dupka, po pełnym serwisie, nówka funkiel
wtryski 800cc USA import, nie pamiętam producenta
przewody w oplocie; ściek, zasilanie turbo w wodę, chłodnice oleju
głowica po standardowej obróbce czyli planowanie, uszczelniacze, gniazda
nowe uszczelki, oringi itd
dwie chłodnice oleju
nowa tarcza sprzęgła
no i wiele innych drobnych rzeczy o których nie pamiętam
na razie to tyle
wszystko ready do wsadzenia do wozu tylka wozu brak bo się maluje wnętrze!!!
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No bez przesady tyle nie zostało wsadzone w motor ale przyznam że jest miło:
Jest miło i przy jego składaniu ręce nawet się nie ubrudziły
Ps. Panewy ACL Race główne i korbowodowe:
Tutaj widać że główne w GTI-R są inne - mają więcej dziurek:
Kangurek:
Pierścieniowanie:
Wsadzik:
Aj jest tych zdjęć ale co tam nie będę zanudzać
No może jeszcze ze 3:
Hehe nawet Hądziarze towarzyszyli przy składaniu motorowni:
Miejmy nadzieję że jakiegoś sapotaża nie poczynili
Jest miło i przy jego składaniu ręce nawet się nie ubrudziły
Ps. Panewy ACL Race główne i korbowodowe:
Tutaj widać że główne w GTI-R są inne - mają więcej dziurek:
Kangurek:
Pierścieniowanie:
Wsadzik:
Aj jest tych zdjęć ale co tam nie będę zanudzać
No może jeszcze ze 3:
Hehe nawet Hądziarze towarzyszyli przy składaniu motorowni:
Miejmy nadzieję że jakiegoś sapotaża nie poczynili
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czapa jak to czapa, rozebrana, oczyszczona, wymienione uszczelniacze na nowe no i skręcona śrubami ARP i do tego uszczelka Cometic zrobiona z dwóch coby męsko odprężyć - jej grubość to 2,3mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
tak więc od początku;
auto we wtorek wieczorem wróciło z malowania wnętrza i wykonania mocowań foteli kubełkowych zgodnych z zał. J FIA;
w środę od wczesnych godzina porannych towarzysz Limon i dyrektor techniczny projektu w jednej osobie zajął się montażem nowej jednostki napędowej;
wszystkie prace były prowadzone pod bacznym okiem Prezesa Serwisu sir. Coobcia
i tak po ok. 4 godzinach Limon zapakował motor w oklatkowaną budę
Brawa i uznanie za sprawnę i szybką instalacje - thx
Ja zająłem się montażem wydajnego ukł. chłodnic oleju.
W tym celu zmodyfikowaliśmy całkowicie przedni pas i wykonaliśmy customowe mocowania.
Konieczne było skorzystanie z pomocy zaprzyjaźnionej firmy która wykonała dla nas przewody w stalowym oplocie. Ogólnie doposażyliśmy auto w przeszło 5 m przewodu licząc od podstawki z pod filtra oleju.
i tak z przodu;
po wsadzeniu motoru i zamontowaniu całego osprzętu rozpoczeła się bezlitosna walka z wiązką, która podczas malowania była całkowicie zdemontowana.
Tym problemem zajął się mistrz lutownicy i miernika Coobcio.
Przy okazji rozwiązywania problemów z brakiem iskry, prądu w pompach paliwa itd wyleciało sporo zbędnych kabelków.
mistrz w akcji;
Po kilku godzinnych zmaganiach udało się zwalczyć wszystkie problemy i tak o 12.25 29.03.2013 auto obudziło się ponownie do życia.
Silnik cyka aż miło.
Choć nie zrobiłem wozem jeszcze ani 1 metra to jestem tak szczęśliwy, że uśmiech nie zchodzi mi z twarzy.
Pozastało jeszcze nam do zrobienia kilka drobnych rzeczy we wnętrzu i auto będzie gotowe do docierania i strojenia... upalania
W tym miejscu choć może jeszcze za wcześnie chciałem podziękować całej załodze CG a w szczególności Limonowi, Kubciowi i Kiviemu. Dzięki chłopaki z cenne rady, mega robotę, zajebistą i zabawną atmosferę i za inne.
auto we wtorek wieczorem wróciło z malowania wnętrza i wykonania mocowań foteli kubełkowych zgodnych z zał. J FIA;
w środę od wczesnych godzina porannych towarzysz Limon i dyrektor techniczny projektu w jednej osobie zajął się montażem nowej jednostki napędowej;
wszystkie prace były prowadzone pod bacznym okiem Prezesa Serwisu sir. Coobcia
i tak po ok. 4 godzinach Limon zapakował motor w oklatkowaną budę
Brawa i uznanie za sprawnę i szybką instalacje - thx
Ja zająłem się montażem wydajnego ukł. chłodnic oleju.
W tym celu zmodyfikowaliśmy całkowicie przedni pas i wykonaliśmy customowe mocowania.
Konieczne było skorzystanie z pomocy zaprzyjaźnionej firmy która wykonała dla nas przewody w stalowym oplocie. Ogólnie doposażyliśmy auto w przeszło 5 m przewodu licząc od podstawki z pod filtra oleju.
i tak z przodu;
po wsadzeniu motoru i zamontowaniu całego osprzętu rozpoczeła się bezlitosna walka z wiązką, która podczas malowania była całkowicie zdemontowana.
Tym problemem zajął się mistrz lutownicy i miernika Coobcio.
Przy okazji rozwiązywania problemów z brakiem iskry, prądu w pompach paliwa itd wyleciało sporo zbędnych kabelków.
mistrz w akcji;
Po kilku godzinnych zmaganiach udało się zwalczyć wszystkie problemy i tak o 12.25 29.03.2013 auto obudziło się ponownie do życia.
Silnik cyka aż miło.
Choć nie zrobiłem wozem jeszcze ani 1 metra to jestem tak szczęśliwy, że uśmiech nie zchodzi mi z twarzy.
Pozastało jeszcze nam do zrobienia kilka drobnych rzeczy we wnętrzu i auto będzie gotowe do docierania i strojenia... upalania
W tym miejscu choć może jeszcze za wcześnie chciałem podziękować całej załodze CG a w szczególności Limonowi, Kubciowi i Kiviemu. Dzięki chłopaki z cenne rady, mega robotę, zajebistą i zabawną atmosferę i za inne.
NISSAN PULSAR GTI-R