no no ciekawe co z tego będzie swap czy przekładka ?Coobcio pisze: moj przedwakacyjny cel osiagniety:
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro na 9:00 umówiona hamownia ale trzeba będzie ją przesunąć niestety...
Problemy z paliwem i słabe ładowanie.
Alternator daje 14V, na akumie jest 13,5V a za to na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat, jutro pobudka o 7:00 i może uda się na szybko dostawić przekaźnik i gruby przewód na zasilanie pompy puścić - Trzymajcie Kciuki a limon niech nastawia budzik
Ps. Z chłodnicą oleju przy upalaniu maks co udało się zagrzać oliwę to 100*C, ciekawe jaką temperaturę osiągnie maszyna w Ułężu na lotnisku
Problemy z paliwem i słabe ładowanie.
Alternator daje 14V, na akumie jest 13,5V a za to na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat, jutro pobudka o 7:00 i może uda się na szybko dostawić przekaźnik i gruby przewód na zasilanie pompy puścić - Trzymajcie Kciuki a limon niech nastawia budzik
Ps. Z chłodnicą oleju przy upalaniu maks co udało się zagrzać oliwę to 100*C, ciekawe jaką temperaturę osiągnie maszyna w Ułężu na lotnisku
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Baniakowóz jest mega ...fantastyczny wózek ...te sunny maja w sobie taka dusze że szok ...
Jeździłem hondami i innymi japońcami ale tak jak sunnym to żadnym sie nie jeździ
Mam nadzieje że będę miał okazję kiedyś zobaczyć ten Twoj pojeżdżawkowozik
Jeździłem hondami i innymi japońcami ale tak jak sunnym to żadnym sie nie jeździ
Mam nadzieje że będę miał okazję kiedyś zobaczyć ten Twoj pojeżdżawkowozik
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To nie w tymbonzo pisze:jeszcze tego nie ogarnęliście już kiedyś był z tym problem jak pamiętamCoobcio pisze:na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat
W poprzednim było w granicach 12,3V a i tak była bieda z paliwiem, po zmianie przewodu zasilania od przekaznika do samej pompy z pominięciem kostki zasilanie podnioslo sie do 12,9V i sporo to zmieniło
Tutaj przekaznik bedzie i licze że zasilanie po wymianie alternatora 13V przekroczy...
No nic do dzieła
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Do dzieła! Może są chętni na zakup auta, w cenie kpl. kół na tor i nowy kubeł bimarco. Cena ok 32 tys PLN, nie pytajcie dlaczego chce sprzedać ( nowy pomysł, projekt ) jak coś kontakt na P.W
Coobcio jak mody??? jutro podobno będzie hamownia?
Jeszcze trochę i auto przejdzie na Twoją własność przez zasiedzenie! heheheh
Coobcio jak mody??? jutro podobno będzie hamownia?
Jeszcze trochę i auto przejdzie na Twoją własność przez zasiedzenie! heheheh
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie
Auto wystrojone w zakresie do 1,5bara na ulicy, pozostaje kwestia wolnych obrotów oraz dopieszczenia na rolkach
Auto wystrojone w zakresie do 1,5bara na ulicy, pozostaje kwestia wolnych obrotów oraz dopieszczenia na rolkach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio może powiesz kilka zdań na czym polegało "ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa" Z pewnością takie info może się przydać [/quote]Coobcio pisze:Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie
Gruby kabel na przekaźnikuRyba pisze:ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
dzisiejsze popołudnie spędziłem w CG, czas spędzony na miejscu otazał się czasem wykorzystanym bardzo dobrze;
razem z Coobciem sprawdziliśmy szczelność ukł. dolotowego i wykryliśmy dwa miejsca w których tlen uciekał na potęge;
1. rurka do blow-offa
2. wentyl zainstalowany w rurze pomiędzy IC a kolektorem dolotowym
W ruch poszła szlifierka i wentyl z kawałkiem rury powędrował do kosza.
Na jego miejsce Coobcio wstawił siliconowe kolanko.
Efekt; auto odzyskało wolne obroty, przestało kopcić i na symbolicznym 1.2 bara upie...la banie!
Niestety pojawiły się kłopoty z brakiem paliwa (wtryski, pompa, ew. inne ) dlatego nie można więcej dmuchnąć
Coś czuje, że po usunięciu wszystkich mankamentów gti-rek będzie robił robotę!
razem z Coobciem sprawdziliśmy szczelność ukł. dolotowego i wykryliśmy dwa miejsca w których tlen uciekał na potęge;
1. rurka do blow-offa
2. wentyl zainstalowany w rurze pomiędzy IC a kolektorem dolotowym
W ruch poszła szlifierka i wentyl z kawałkiem rury powędrował do kosza.
Na jego miejsce Coobcio wstawił siliconowe kolanko.
Efekt; auto odzyskało wolne obroty, przestało kopcić i na symbolicznym 1.2 bara upie...la banie!
Niestety pojawiły się kłopoty z brakiem paliwa (wtryski, pompa, ew. inne ) dlatego nie można więcej dmuchnąć
Coś czuje, że po usunięciu wszystkich mankamentów gti-rek będzie robił robotę!
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z wiązką obstawiam że coś jest kibel...
Dlatego wypiepszymy z niej spory kawałek i pozbędziemy się resistor packa od wtrysków... 630ccm w wysokim omie się zapoda i powinien byś spokój do ok 430KM, no chyba że planujesz kiedyś więcej po npo. zmianie żeliwa w turbinie z AR.63 na .82, kosztem laga...
Dlatego wypiepszymy z niej spory kawałek i pozbędziemy się resistor packa od wtrysków... 630ccm w wysokim omie się zapoda i powinien byś spokój do ok 430KM, no chyba że planujesz kiedyś więcej po npo. zmianie żeliwa w turbinie z AR.63 na .82, kosztem laga...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
oczywiście, już przeglądałem kucizne i zaczynam wrzucać kasę do świnki skarbonki!
STAGE 3 planujemy na zimę!
http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78 ... re=related
mają rozmach!!!
STAGE 3 planujemy na zimę!
http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78 ... re=related
mają rozmach!!!
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O panowie mają taki sam Chiński intercooler jak twój
ps. skrzynia nie sekwencyjna widać że pan normalnie bije biegi msakra
ps. skrzynia nie sekwencyjna widać że pan normalnie bije biegi msakra
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No prace już ku końcowi się mają
Z osprzętu silnika został wymieniony wadliwy jeden czujniczek:
Ale żeby do bydlaka się dorwać to trzeba było zrzucić kolektor ssący:
Co było doskonałą okazją żeby uszczelnić to i owo oraz umyć zasyfione przepustniczki
Także poduszka od rozrządu przeszła metamorfozę:
Do tego wadliwy regulator paliwa został zastąpiony nowym no i do skrzyni zostało zalać męski niebieski olej...
Tak więc jutro będzie testing i chłosta
Z osprzętu silnika został wymieniony wadliwy jeden czujniczek:
Ale żeby do bydlaka się dorwać to trzeba było zrzucić kolektor ssący:
Co było doskonałą okazją żeby uszczelnić to i owo oraz umyć zasyfione przepustniczki
Także poduszka od rozrządu przeszła metamorfozę:
Do tego wadliwy regulator paliwa został zastąpiony nowym no i do skrzyni zostało zalać męski niebieski olej...
Tak więc jutro będzie testing i chłosta
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wcisnęliśmy się na hamownie 5 pomiarów zdążyliśmy zrobić ale wyszły z pupy 4-ki nie ma na prodze...
na 1 barze wyszło 340KM a na 1,1-1,2bara pedalskie 370...
Doktor więcej czasu nam da w poniedziałek.
[ Dodano: 2012-06-01, 18:35 ]
Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej
Limiter obrotów jakby przesunąć wyżej o 10% to myślę że na tym marnym 1,1bara te 4 z przodu by się ujawniło
na 1 barze wyszło 340KM a na 1,1-1,2bara pedalskie 370...
Doktor więcej czasu nam da w poniedziałek.
[ Dodano: 2012-06-01, 18:35 ]
Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej
Limiter obrotów jakby przesunąć wyżej o 10% to myślę że na tym marnym 1,1bara te 4 z przodu by się ujawniło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Przepraszam Baniaku, że to w twoim temacie ale mam pytanie do Coobcia Kiedy doładowanie i moc przestają być pedalskie i zaczynają być męskie . Graty wozu musi podawać konkretnie
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z tej suszarki na 1,7 spadającym na 1,4 bara udało się osiągnąć w innym SR20DET 403KM i 507Nm to już tak wesoło
Generalnie silniki GTI-R nie chcą budować Nm a jedynie moc moc moc
Generalnie silniki GTI-R nie chcą budować Nm a jedynie moc moc moc
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM