Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-05-19, 06:55

Coobcio pisze: moj przedwakacyjny cel osiagniety:
no no ciekawe co z tego będzie swap czy przekładka ?
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-19, 09:23

Kupił Kupił xD I to nie byle jaką ;) Jak bedzie juz w wawie to opiszemy ;) Bedzie psssyyyttttt :P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2012-05-19, 09:42

Przed wczoraj widziałem auto u Coobcia, właściciela również poznałem (pozdrawiam) ;) Fura wygląda naprawdę zacnie :cool: Liczę na jakąś przejażdżkę, jak już będzie te 4xx KM :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-19, 10:51

zuru82 dzięki
a o Zetce z psssssyyyyyy też słyszałem, będzie robił robotę!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-05-19, 11:03


Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-21, 23:25

Jutro na 9:00 umówiona hamownia ale trzeba będzie ją przesunąć niestety...
Problemy z paliwem i słabe ładowanie.
Alternator daje 14V, na akumie jest 13,5V a za to na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat, jutro pobudka o 7:00 i może uda się na szybko dostawić przekaźnik i gruby przewód na zasilanie pompy puścić - Trzymajcie Kciuki a limon niech nastawia budzik :-)

Ps. Z chłodnicą oleju przy upalaniu maks co udało się zagrzać oliwę to 100*C, ciekawe jaką temperaturę osiągnie maszyna w Ułężu na lotnisku :p
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-05-22, 06:46

Coobcio pisze:na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat
jeszcze tego nie ogarnęliście już kiedyś był z tym problem jak pamiętam :roll:
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-22, 07:19

Baniakowóz jest mega ;) ...fantastyczny wózek :P ...te sunny maja w sobie taka dusze że szok ;)...

Jeździłem hondami i innymi japońcami ale tak jak sunnym to żadnym sie nie jeździ ;)

Mam nadzieje że będę miał okazję kiedyś zobaczyć ten Twoj pojeżdżawkowozik :)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2012-05-22, 09:05

Wczoraj jak szedłem Aleją Stanów koło 18:00 to widziałem jak jechaliście....Coobcio na prawym z laptopem, więc obstawiam jakieś strojenie :)
W ruchu auto prezentuje się równie pięknie :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-22, 09:26

bonzo pisze:
Coobcio pisze:na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat
jeszcze tego nie ogarnęliście już kiedyś był z tym problem jak pamiętam :roll:
To nie w tym :D
W poprzednim było w granicach 12,3V a i tak była bieda z paliwiem, po zmianie przewodu zasilania od przekaznika do samej pompy z pominięciem kostki zasilanie podnioslo sie do 12,9V i sporo to zmieniło :)

Tutaj przekaznik bedzie i licze że zasilanie po wymianie alternatora 13V przekroczy...

No nic do dzieła :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-24, 20:39

Do dzieła! Może są chętni na zakup auta, w cenie kpl. kół na tor i nowy kubeł bimarco. Cena ok 32 tys PLN, nie pytajcie dlaczego chce sprzedać ( nowy pomysł, projekt ) jak coś kontakt na P.W

Coobcio jak mody??? jutro podobno będzie hamownia?
Jeszcze trochę i auto przejdzie na Twoją własność przez zasiedzenie! heheheh :D
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-25, 01:19

Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie :)

Auto wystrojone w zakresie do 1,5bara na ulicy, pozostaje kwestia wolnych obrotów oraz dopieszczenia na rolkach :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-25, 03:52

To właśnie lubię nocne prace w CG i piorunujace efekty, czekamy na wykres!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-05-25, 09:16

Coobcio pisze:Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie :)
Coobcio może powiesz kilka zdań na czym polegało "ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa" Z pewnością takie info może się przydać :->[/quote]

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-05-25, 09:45

Ryba pisze:ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa
Gruby kabel na przekaźniku ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-05-25, 09:53

oryginalnie tez jest na przekaźniku tylko kable są cienkie i po drodze jest zyliard kostek :)
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2012-05-25, 10:08

No dokładnie, wystarczy gruby przewód i podpięty bezpośrednio pod aku.

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-26, 21:45

dzisiejsze popołudnie spędziłem w CG, czas spędzony na miejscu otazał się czasem wykorzystanym bardzo dobrze;
razem z Coobciem sprawdziliśmy szczelność ukł. dolotowego i wykryliśmy dwa miejsca w których tlen uciekał na potęge;
1. rurka do blow-offa
2. wentyl zainstalowany w rurze pomiędzy IC a kolektorem dolotowym

W ruch poszła szlifierka i wentyl z kawałkiem rury powędrował do kosza. :papa:
Obrazek
Na jego miejsce Coobcio wstawił siliconowe kolanko.
Efekt; auto odzyskało wolne obroty, przestało kopcić i na symbolicznym 1.2 bara upie...la banie! :razz:
Niestety pojawiły się kłopoty z brakiem paliwa (wtryski, pompa, ew. inne ) dlatego nie można więcej dmuchnąć :-x
Obrazek

Coś czuje, że po usunięciu wszystkich mankamentów gti-rek będzie robił robotę! :cool:
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-27, 12:31

Z wiązką obstawiam że coś jest kibel...
Dlatego wypiepszymy z niej spory kawałek i pozbędziemy się resistor packa od wtrysków... 630ccm w wysokim omie się zapoda i powinien byś spokój do ok 430KM, no chyba że planujesz kiedyś więcej po npo. zmianie żeliwa w turbinie z AR.63 na .82, kosztem laga...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-27, 12:39

oczywiście, już przeglądałem kucizne i zaczynam wrzucać kasę do świnki skarbonki!
STAGE 3 planujemy na zimę!

http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78 ... re=related
mają rozmach!!! :-o
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-27, 12:53

O panowie mają taki sam Chiński intercooler jak twój :P
ps. skrzynia nie sekwencyjna widać że pan normalnie bije biegi msakra :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Arbuz
fanatyk nissana
Posty: 500
Rejestracja: 2010-01-30, 22:46
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Arbuz » 2012-05-27, 16:52

Baniak Twoj tak po zimie ;)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....

SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-05-27, 17:17

Chyba nie, Arbuz jak tym po torze jeździć?
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-05-31, 22:17

No prace już ku końcowi się mają :)

Z osprzętu silnika został wymieniony wadliwy jeden czujniczek:
Obrazek

Ale żeby do bydlaka się dorwać to trzeba było zrzucić kolektor ssący:
Obrazek
Obrazek

Co było doskonałą okazją żeby uszczelnić to i owo oraz umyć zasyfione przepustniczki :)

Także poduszka od rozrządu przeszła metamorfozę:
Obrazek

Obrazek
Do tego wadliwy regulator paliwa został zastąpiony nowym no i do skrzyni zostało zalać męski niebieski olej...

Tak więc jutro będzie testing i chłosta :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-06-01, 13:14

Bez 4xx nie wracajcie z hamowni, profi to wszystko wyglada!
Niech moc będzie z Wami!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2012-06-01, 17:31

Tak wiec poducha siedzi regulator też co pozwoliło sie wybrac na rolki ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co do wyniku to nie mozemy dojsc do porozumienia z tym ebc hks bo nie chce nic a nic wiecej dmuchac niz to co przedstawione na wykresie... Ale jeszcze powalczymy z tym ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-01, 17:32

Wcisnęliśmy się na hamownie 5 pomiarów zdążyliśmy zrobić ale wyszły z pupy 4-ki nie ma na prodze...
na 1 barze wyszło 340KM a na 1,1-1,2bara pedalskie 370...
Doktor więcej czasu nam da w poniedziałek.

[ Dodano: 2012-06-01, 18:35 ]
Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej :D

Limiter obrotów jakby przesunąć wyżej o 10% to myślę że na tym marnym 1,1bara te 4 z przodu by się ujawniło :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-06-01, 17:41

Przepraszam Baniaku, że to w twoim temacie ale mam pytanie do Coobcia :) Kiedy doładowanie i moc przestają być pedalskie i zaczynają być męskie :P . Graty wozu musi podawać konkretnie :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-06-01, 17:46

Z tej suszarki na 1,7 spadającym na 1,4 bara udało się osiągnąć w innym SR20DET 403KM i 507Nm to już tak wesoło :)
Generalnie silniki GTI-R nie chcą budować Nm a jedynie moc moc moc :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2012-06-01, 18:01

To jedziemy z tym MBC! :cool:
Coś japońska elektronika nie chce współpracować z tunerami z Polski!
A mój GTI-r ewidentnie dobrze się czuje jak jest w CG ;D
NISSAN PULSAR GTI-R

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”