Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] N14 GA16 - "Dogonić SR20" :))

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-06-25, 11:45

Nie :mrgreen:

Ale za to mam pytanie :)
Zamówiłem przepustnicę z P11GT. Ona ma 60mm tak?
Chce od razu zamówić silikony i rury coby zaraz dolot zrobić i z głowy mieć.
Nie wiem jeszcze co z przepływką, bo wtyczki nie robią ze sobą. Czy będzie pasować z SR20 jakiegokolwiek? Też bym od razu zamówił :))

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-06-25, 13:08

SR20 ma 60mm tak jak mówisz. Wtyczki z przepływki Ci raczej nie będą pasować ale pozamieniaj przewody albo znajdź wtyczkę pod przeplywomierz z SR20, kolory powinny się zgadzać więc tylko pozamieniaj
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-01, 14:53

Dzięki Mac za info. Zostaje MAF ze starego GA :)

Odpalił przed chwilą :))

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2013-07-01, 15:56

No i na takie info czekaliśmy <okok>. Wiązka i ECU z n14 czy sentrowe?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-02, 10:07

ciapek pisze:Wiązka i ECU z n14 czy sentrowe?
Z N14, nie miałem już nerwów na te sentrowskie :roll:
Trzeba jeszcze zbudować dolot, bo przepływka nie podpięta. Poskładać parę dupereli i podpinać elektronikę :shock:

Mała zajawka: https://www.youtube.com/watch?v=DtaRzxIY2c4 :))

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-07-02, 10:17

Ale masz sporo miejsca pod maską :)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-02, 10:21

Wentylatora ni ma :D

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-07-02, 10:48

NO w sunnym to masz tyle miejsca jakbyś włożył SR20 do Maximy :-D W Micrze musiałem wszystko upychać a tu problemu nie ma :-P Fajnie że odpalone, gratki :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-02, 11:40

hehe :D
Dzięki, dla amatora, to było wyzwanie ;))

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-07-02, 12:27

Jest dobrze,teraz to juz z górki,a jak nowe serducho pracuje,w miarę?

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-06, 12:02

[ Dodano: 2013-07-05, 1:57 ]

Wyjechałem z garażu.
Przepustnica z P11GT i na niej bezpośrednio stożek
i ruszyłem budować dolot. I tu koniec dobrych wieści...
Dojechałem na 1. biegu bez gazu (bo mocowanie
na linkę nie pasowało) do warsztatu (100m) i zgasł.
Odpala, ale trzeba wachlować gazem :-| na wolnych nie działa.
Jak już odpali, to czasem przerywa, czasem nie
(+ jak przerywa to strzela sobie w dolocie - chyba).
Dolot jest ogarnięty. Przepływka wklejona.
Nawet silikonem uszczelniłem i nic :-/

O dziwo jak ściągnąłem jedno zaślepione podciśnienie
z kolektora i zaciągał sobie powietrze,
to jakieś wielkiej różnicy nie robiło temu dziadu :shock:

WTF?!

TPS powinien pokazywać od 0.5V na zamkniętej do 4V na w pełni otwartej?
Jutro postaram się to sprawdzić.

[ Dodano: 2013-07-05, 10:32 ]
Ogarnalem na tyle, ze bez przeplywkii smiga, jezdzi, no ale do 2500RPM..
Z przeplywka jest mniej wiecej jak wyzej pisalem wczoraj...
Także podmianke trzeba zrobic.

[ Dodano: 2013-07-06, 13:01 ]
Po przebojach z przepływką z obecnego silnika i cięciu kabli wyszło na to,
że na obu zachowuje się tak samo ALE - jak zmieniłem w ory MAFie
(ze starego silnika/obecnego ECU) dwa skrajne przewody miejscami, to działa :-o
ale nie ma wolnych obrotów. Wkręca się, czasami, ale rzadko strzeli w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Obroty trochę podniosłem na przepustnicy i jeździ się normalnie.
Wydaje mi się, że dużo pali, ale nie jeździłem za dużo, żeby sprawdzić ile na 100km.

Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie jestem pewien w stu procentach szczelności dolotu, ale to dawałoby takie objawy?


Chcę AFR podpiąć, ale podobno nie można w kolektor jej wsadzić (LC-1),
bo jest tam za ciepło, prawda to?

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2013-07-06, 12:54

Nie wiem kto takich głupot Ci nagadał. LC-1 w DP wsadzają zaraz za turbo. Graniczna temp. dla LC-1 to chyba 600 C

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-06, 12:57

Ryba, na nissantechu pisał ktoś ;)
czyli jednak zamienię sondy. w LC-1 jest opcja, że jeden przewód jest programowalny i może działać jako wąskoposamowa sonda, a drugi do wskaźnika czy kompa i jest jako szerokoposamowa :) Może zdążę jeszcze dziś to podłączyć :)

Dzięki Ryba!

PS. Będę miał do Ciebie pytanie, ale to już na PW Ci napiszę raz :->

[ Dodano: 2013-07-06, 18:06 ]
Zamówiłem stożek Fujite i świece irydowe Denso :)

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2013-07-06, 19:23

LC-1 to tylko kontroler :) jego nie można wsadzać w wydech, bo to plaskiowe :P żarcik

Same sondy używane w Polsce jako szerokopasmowe to Bosch, przeważnie LSU 4.2 ( takie teraz dają w zestawach)

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-09, 10:57

małe foto :))

Obrazek

Nowy filtr :))

Obrazek

nowe świeczki :)

Obrazek

yapko, tak tak :D na szybko pisane. Oczywiście sama sonda to LSU 4.2 ;))

Odświeżę trochę mój problem :-(
Po przebojach z przepływką z obecnego silnika i cięciu kabli wyszło na to,
że na obu zachowuje się tak samo ALE - jak zmieniłem w ory MAFie
(ze starego silnika/obecnego ECU) dwa skrajne przewody miejscami, to działa :-o
ale nie ma wolnych obrotów. Wkręca się, czasami, ale rzadko strzeli w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Obroty trochę podniosłem na przepustnicy i jeździ się normalnie.
Wydaje mi się, że dużo pali, ale nie jeździłem za dużo, żeby sprawdzić ile na 100km.

Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie jestem pewien w stu procentach szczelności dolotu, ale to dawałoby takie objawy?
Uszczelniłem jak mogłem dolot i nie ma żadnej poprawy. Jest cały czas to samo.
Przepływkę montowałem w każdą możliwa stronę. Teraz jest zamontowana tak jak oryginalnie przez nią leci powietrze.Naprawdę nikt nie wie o co chodzi? ;(

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-20, 21:08

Trochę zaczynam mieć dość.
Wyczyściłem wtryski, bo oczywiście ze starego silnika nie pasują :roll:
i na testach lekko poszarpywał, ale jak już zaczął jechać ładnie,
to szarpnął... i poszła półoś. Zajebiście.

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-07-21, 14:46

a wtryski masz różowe? bo pasują od Primery 2.0 itp. Miałem ten sam problem że nie chciało jechać, mnie akurat zalewało cały cylinder paliwem.
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-21, 15:29

Tak różowe, grubsze sporo niż te w serii w sunnym...

MacGayver, a jakie masz napięcia na MAFie? Pamiętasz może?
Ja kupiłem z VQ30 i jest jeszcze gorzej...

Po rozmowie z Vixo, stwierdziliśmy, że on ma wtryski takie jak ja w starym silniku, czyli cienkie side feed.
Ja potrzebuję grubych side feed. Z jakiego auto mogą pasować?

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2013-07-21, 21:37

Może załóż seryjną przepustnice z europejskiego GA jestem tego zdania że będzie dobrze działać. chyba że z tą przepływką to od razy strojenie by musiało być
Seria różowe siedzą w: Sentra, Serena, maxima a32
wydajniejsze to SR20 z p10 n14

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-21, 23:40

ciapek, adapter trza będzie wystrugać :/
Co do wtrysków - z czego podpasuje wydajniejsze?
Vixo ma w SR20 P10 takie wąskie jak ja miałem w starym silniku, tutaj są dość grube :(

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2013-07-22, 00:26

DubSon pisze:wydajniejsze?
Sunny GTi np. http://allegro.pl/wtryski-nissan-100nx- ... 77227.html
lub uderz do czajnika pisał kiedyś na forum że ma w cholere wtrysków z SR

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-22, 08:01

o, faktycznie te powinny podejść :))
Dzięki ciapek!
ciapek pisze:jestem tego zdania że będzie dobrze działać
a co do tego - nie wiem czy to coś da, skoro na mafie są nadal złe napięcia, a jak wiadomo, to on 'reguluje' dawkę wtrysków. Więc nie wiem czy to coś zdziała, no ale zawsze można spróbować.

Czy to możliwe, że maf ma złe napięcia przez brak krokowca i tego zaworka AAC (?) ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-22, 08:29

Te wtryski wyglądają jak moje z GT
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-22, 10:48

vixo, no z rozmowy wyszło, że masz te cienkie :P Zrób foto jak będziesz już miał czym :P

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-07-22, 11:06

Nie pamiętam jakie miałem napięcia na mafie ale mogę później zerknąć. Co do wtrysków, masz różowe to masz 234cc, a czerwone z VQ30 są 260cc więc różnica już spora. Zostały mi moje różowe jak coś po Micrze, jak czerwone mi padały to te różowe zawsze chodziły, tylko że ubogo przez chwilę sprawdzenia miałem. Od P10 tryski nie będą pasowały.
Tylko:
-maxima 2.0 różowe (234cc),
-maxima 3.0 czerwone (260cc)
-primera P11 2.0, almera gti czarne (270cc),

To z tych bardziej dostępnych.

Jeśli chodzi o krokowca to tym bym się zbytnio nie przejmował, ja już nie mam a jeździ, tyle że ja stroiłem to też inna bajka.

teraz masz takie http://www.ebay.com/itm/SET-OF-4-FUEL-I ... 80&vxp=mtr
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-22, 11:17

MacGayver pisze:teraz masz takie
dokładnie takie :) tylko osyfione jak cholera były...
MacGayver pisze:Nie pamiętam jakie miałem napięcia na mafie ale mogę później zerknąć.
No jakbyś mógł, to byłoby naprawdę super!
MacGayver pisze:-maxima 2.0 różowe (234cc),
-maxima 3.0 czerwone (260cc)
-primera P11 2.0, almera gti czarne (270cc),
Tak myślałem, że z Maxi podejdą. Chyba kupię takie i będę miał dwa na zapas :)
Jak nie, to z almy wyrwę gdzieś pewnie :)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-07-22, 11:40

tylko pamiętaj że mają różną przepustowość. Najlepiej żebyś na początek dorwał różowe
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-27, 10:27

Zrobiłem mały UPDEJT w 1# poście ;)

MacGayver, ile 'cc' mają wtryski seria w GA16 na Europę?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-27, 10:39

Te moje nie są jak w GA ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-07-29, 20:34

vixo, nadal na zdjęcie czekam :P

Pany - czysto teoretycznie!
Kupując gearbox z Primery P10/P11 GA16 podejdą moje półosie?
Bardzo pilne więc proszę o odpowiedzi :->


Chce trochę dłuższą skrzynię. Jak P10 GA16 daje radę,
to Sunny z NVCS tez będzie, a na trasie się lepiej pojedzie :)
Sunny zostaje dupowozem ostatecznie + wleci LPG.
Na weekendowóz już się czaję, badam rynek - co to będzie, to się okaże :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”