[Sunny] N14 GA16 - "Dogonić SR20" :))
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Z N14, nie miałem już nerwów na te sentrowskieciapek pisze:Wiązka i ECU z n14 czy sentrowe?
Trzeba jeszcze zbudować dolot, bo przepływka nie podpięta. Poskładać parę dupereli i podpinać elektronikę
Mała zajawka: https://www.youtube.com/watch?v=DtaRzxIY2c4
[ Dodano: 2013-07-05, 1:57 ]
Wyjechałem z garażu.
Przepustnica z P11GT i na niej bezpośrednio stożek
i ruszyłem budować dolot. I tu koniec dobrych wieści...
Dojechałem na 1. biegu bez gazu (bo mocowanie
na linkę nie pasowało) do warsztatu (100m) i zgasł.
Odpala, ale trzeba wachlować gazem na wolnych nie działa.
Jak już odpali, to czasem przerywa, czasem nie
(+ jak przerywa to strzela sobie w dolocie - chyba).
Dolot jest ogarnięty. Przepływka wklejona.
Nawet silikonem uszczelniłem i nic
O dziwo jak ściągnąłem jedno zaślepione podciśnienie
z kolektora i zaciągał sobie powietrze,
to jakieś wielkiej różnicy nie robiło temu dziadu
WTF?!
TPS powinien pokazywać od 0.5V na zamkniętej do 4V na w pełni otwartej?
Jutro postaram się to sprawdzić.
[ Dodano: 2013-07-05, 10:32 ]
Ogarnalem na tyle, ze bez przeplywkii smiga, jezdzi, no ale do 2500RPM..
Z przeplywka jest mniej wiecej jak wyzej pisalem wczoraj...
Także podmianke trzeba zrobic.
[ Dodano: 2013-07-06, 13:01 ]
Po przebojach z przepływką z obecnego silnika i cięciu kabli wyszło na to,
że na obu zachowuje się tak samo ALE - jak zmieniłem w ory MAFie
(ze starego silnika/obecnego ECU) dwa skrajne przewody miejscami, to działa
ale nie ma wolnych obrotów. Wkręca się, czasami, ale rzadko strzeli w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Obroty trochę podniosłem na przepustnicy i jeździ się normalnie.
Wydaje mi się, że dużo pali, ale nie jeździłem za dużo, żeby sprawdzić ile na 100km.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie jestem pewien w stu procentach szczelności dolotu, ale to dawałoby takie objawy?
Chcę AFR podpiąć, ale podobno nie można w kolektor jej wsadzić (LC-1),
bo jest tam za ciepło, prawda to?
Wyjechałem z garażu.
Przepustnica z P11GT i na niej bezpośrednio stożek
i ruszyłem budować dolot. I tu koniec dobrych wieści...
Dojechałem na 1. biegu bez gazu (bo mocowanie
na linkę nie pasowało) do warsztatu (100m) i zgasł.
Odpala, ale trzeba wachlować gazem na wolnych nie działa.
Jak już odpali, to czasem przerywa, czasem nie
(+ jak przerywa to strzela sobie w dolocie - chyba).
Dolot jest ogarnięty. Przepływka wklejona.
Nawet silikonem uszczelniłem i nic
O dziwo jak ściągnąłem jedno zaślepione podciśnienie
z kolektora i zaciągał sobie powietrze,
to jakieś wielkiej różnicy nie robiło temu dziadu
WTF?!
TPS powinien pokazywać od 0.5V na zamkniętej do 4V na w pełni otwartej?
Jutro postaram się to sprawdzić.
[ Dodano: 2013-07-05, 10:32 ]
Ogarnalem na tyle, ze bez przeplywkii smiga, jezdzi, no ale do 2500RPM..
Z przeplywka jest mniej wiecej jak wyzej pisalem wczoraj...
Także podmianke trzeba zrobic.
[ Dodano: 2013-07-06, 13:01 ]
Po przebojach z przepływką z obecnego silnika i cięciu kabli wyszło na to,
że na obu zachowuje się tak samo ALE - jak zmieniłem w ory MAFie
(ze starego silnika/obecnego ECU) dwa skrajne przewody miejscami, to działa
ale nie ma wolnych obrotów. Wkręca się, czasami, ale rzadko strzeli w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Obroty trochę podniosłem na przepustnicy i jeździ się normalnie.
Wydaje mi się, że dużo pali, ale nie jeździłem za dużo, żeby sprawdzić ile na 100km.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie jestem pewien w stu procentach szczelności dolotu, ale to dawałoby takie objawy?
Chcę AFR podpiąć, ale podobno nie można w kolektor jej wsadzić (LC-1),
bo jest tam za ciepło, prawda to?
Ryba, na nissantechu pisał ktoś
czyli jednak zamienię sondy. w LC-1 jest opcja, że jeden przewód jest programowalny i może działać jako wąskoposamowa sonda, a drugi do wskaźnika czy kompa i jest jako szerokoposamowa Może zdążę jeszcze dziś to podłączyć
Dzięki Ryba!
PS. Będę miał do Ciebie pytanie, ale to już na PW Ci napiszę raz
[ Dodano: 2013-07-06, 18:06 ]
Zamówiłem stożek Fujite i świece irydowe Denso
czyli jednak zamienię sondy. w LC-1 jest opcja, że jeden przewód jest programowalny i może działać jako wąskoposamowa sonda, a drugi do wskaźnika czy kompa i jest jako szerokoposamowa Może zdążę jeszcze dziś to podłączyć
Dzięki Ryba!
PS. Będę miał do Ciebie pytanie, ale to już na PW Ci napiszę raz
[ Dodano: 2013-07-06, 18:06 ]
Zamówiłem stożek Fujite i świece irydowe Denso
małe foto
Nowy filtr
nowe świeczki
yapko, tak tak na szybko pisane. Oczywiście sama sonda to LSU 4.2
Odświeżę trochę mój problem
Przepływkę montowałem w każdą możliwa stronę. Teraz jest zamontowana tak jak oryginalnie przez nią leci powietrze.Naprawdę nikt nie wie o co chodzi?
Nowy filtr
nowe świeczki
yapko, tak tak na szybko pisane. Oczywiście sama sonda to LSU 4.2
Odświeżę trochę mój problem
Uszczelniłem jak mogłem dolot i nie ma żadnej poprawy. Jest cały czas to samo.Po przebojach z przepływką z obecnego silnika i cięciu kabli wyszło na to,
że na obu zachowuje się tak samo ALE - jak zmieniłem w ory MAFie
(ze starego silnika/obecnego ECU) dwa skrajne przewody miejscami, to działa
ale nie ma wolnych obrotów. Wkręca się, czasami, ale rzadko strzeli w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Obroty trochę podniosłem na przepustnicy i jeździ się normalnie.
Wydaje mi się, że dużo pali, ale nie jeździłem za dużo, żeby sprawdzić ile na 100km.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Nie jestem pewien w stu procentach szczelności dolotu, ale to dawałoby takie objawy?
Przepływkę montowałem w każdą możliwa stronę. Teraz jest zamontowana tak jak oryginalnie przez nią leci powietrze.Naprawdę nikt nie wie o co chodzi?
Tak różowe, grubsze sporo niż te w serii w sunnym...
MacGayver, a jakie masz napięcia na MAFie? Pamiętasz może?
Ja kupiłem z VQ30 i jest jeszcze gorzej...
Po rozmowie z Vixo, stwierdziliśmy, że on ma wtryski takie jak ja w starym silniku, czyli cienkie side feed.
Ja potrzebuję grubych side feed. Z jakiego auto mogą pasować?
MacGayver, a jakie masz napięcia na MAFie? Pamiętasz może?
Ja kupiłem z VQ30 i jest jeszcze gorzej...
Po rozmowie z Vixo, stwierdziliśmy, że on ma wtryski takie jak ja w starym silniku, czyli cienkie side feed.
Ja potrzebuję grubych side feed. Z jakiego auto mogą pasować?
Sunny GTi np. http://allegro.pl/wtryski-nissan-100nx- ... 77227.htmlDubSon pisze:wydajniejsze?
lub uderz do czajnika pisał kiedyś na forum że ma w cholere wtrysków z SR
o, faktycznie te powinny podejść
Dzięki ciapek!
Czy to możliwe, że maf ma złe napięcia przez brak krokowca i tego zaworka AAC (?) ?
Dzięki ciapek!
a co do tego - nie wiem czy to coś da, skoro na mafie są nadal złe napięcia, a jak wiadomo, to on 'reguluje' dawkę wtrysków. Więc nie wiem czy to coś zdziała, no ale zawsze można spróbować.ciapek pisze:jestem tego zdania że będzie dobrze działać
Czy to możliwe, że maf ma złe napięcia przez brak krokowca i tego zaworka AAC (?) ?
Nie pamiętam jakie miałem napięcia na mafie ale mogę później zerknąć. Co do wtrysków, masz różowe to masz 234cc, a czerwone z VQ30 są 260cc więc różnica już spora. Zostały mi moje różowe jak coś po Micrze, jak czerwone mi padały to te różowe zawsze chodziły, tylko że ubogo przez chwilę sprawdzenia miałem. Od P10 tryski nie będą pasowały.
Tylko:
-maxima 2.0 różowe (234cc),
-maxima 3.0 czerwone (260cc)
-primera P11 2.0, almera gti czarne (270cc),
To z tych bardziej dostępnych.
Jeśli chodzi o krokowca to tym bym się zbytnio nie przejmował, ja już nie mam a jeździ, tyle że ja stroiłem to też inna bajka.
teraz masz takie http://www.ebay.com/itm/SET-OF-4-FUEL-I ... 80&vxp=mtr
Tylko:
-maxima 2.0 różowe (234cc),
-maxima 3.0 czerwone (260cc)
-primera P11 2.0, almera gti czarne (270cc),
To z tych bardziej dostępnych.
Jeśli chodzi o krokowca to tym bym się zbytnio nie przejmował, ja już nie mam a jeździ, tyle że ja stroiłem to też inna bajka.
teraz masz takie http://www.ebay.com/itm/SET-OF-4-FUEL-I ... 80&vxp=mtr
dokładnie takie tylko osyfione jak cholera były...MacGayver pisze:teraz masz takie
No jakbyś mógł, to byłoby naprawdę super!MacGayver pisze:Nie pamiętam jakie miałem napięcia na mafie ale mogę później zerknąć.
Tak myślałem, że z Maxi podejdą. Chyba kupię takie i będę miał dwa na zapasMacGayver pisze:-maxima 2.0 różowe (234cc),
-maxima 3.0 czerwone (260cc)
-primera P11 2.0, almera gti czarne (270cc),
Jak nie, to z almy wyrwę gdzieś pewnie
vixo, nadal na zdjęcie czekam
Pany - czysto teoretycznie!
Kupując gearbox z Primery P10/P11 GA16 podejdą moje półosie?
Bardzo pilne więc proszę o odpowiedzi
Chce trochę dłuższą skrzynię. Jak P10 GA16 daje radę,
to Sunny z NVCS tez będzie, a na trasie się lepiej pojedzie
Sunny zostaje dupowozem ostatecznie + wleci LPG.
Na weekendowóz już się czaję, badam rynek - co to będzie, to się okaże
Pany - czysto teoretycznie!
Kupując gearbox z Primery P10/P11 GA16 podejdą moje półosie?
Bardzo pilne więc proszę o odpowiedzi
Chce trochę dłuższą skrzynię. Jak P10 GA16 daje radę,
to Sunny z NVCS tez będzie, a na trasie się lepiej pojedzie
Sunny zostaje dupowozem ostatecznie + wleci LPG.
Na weekendowóz już się czaję, badam rynek - co to będzie, to się okaże