[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
: 2011-09-29, 22:49
Stan na dzień 21 lipca 2015
Zdjęcia wygasły, spec się zmienił to zrobię UP w pierwszym poście
Pacjent: Nissan Primera GT '97 SR20DEH
SPEC:
SILNIK:
Blok - Bluebird/Avenir SR20DET
Wał - z 8 przeciwwagami JAPAN
Korby - Bluebird/Avenir SR20DET
Tłoki - 200SX SR20DET
Pierścienie - PRIMA, olejowy dwu częściowy
Panewki główne - MOTREX Japan
Panewki korby - KING
Głowica - Roller Rocker po kapitalnym remoncie
Wałki - Primera GT SR20DEH
Uszczelka głowy - custom 1,4mm
Pompa oleju - VZ-R SR16VE
SKRZYNIA:
Skrzynia - WP11 2.0
Sprzęgło - docisk Aisin, łożysko NTY, tarcza LUK wzmacniana
ELEKTRONIKA:
seria
DOLOT:
Filtr - 4" stożek APC w alu obudowie, cały dolot odizolowany termicznie
WYDECH:
Kolektor - P10GT/N14GTI stalowy, rurowy 4-2-1, owinięty bandażem
Tłumik śr. - 2,5" SAAB Turbo
Tłumik końcowy - RAGE from UK
ZAWIAS:
Amortyzatory - OEM Monroe (P)/KYB Excel-G (T)
Springi - Eibach Sportline
Tuleje - Komplet na przód STRONGFLEX żółte
KOŁA:
felgi - LENSO Samurai SC01 7x17 (7,4kg sztuka)
opony - Continental SportContact 2
HAMULCE:
płyn - FERRODO Racing DOT5.1
przód zaciski - X-Trail
tarcze przód -280x28
tył seria 278mm
WNĘTRZE:
-w pełni skórzane fotele z limitowanej Primery GTSE
-podgrzewanie foteli
-boczki obite pikowaną ekoskórą
-zegary z custom tarczami na wzór IMPUL
-elementy deski z lakierowanego carbonu
-rozruch silnika z przycisku
-custom panel odpalania
-zegar temp. i ciśnienia oleju Defi Style
-map light ze schowkiem na okulary
-mieszek Nismo Style
-gałka Skunk2 Style
AUDIO:
-Pioneer DEH3900MP
-fabryczne 6 głośników
-Wzmak suba Blaupunkt GTA280
ZEWNĄTRZ:
-przyciemnione szyby tylne
-tylna klapa obklejona folią carbon 4d
-stickery
-czerwony "sportowy" klakson
-spryskiwacze mgiełkowe
-przerobiony przedni zderzak
Zdjęcia wygasły, spec się zmienił to zrobię UP w pierwszym poście
Pacjent: Nissan Primera GT '97 SR20DEH
SPEC:
SILNIK:
Blok - Bluebird/Avenir SR20DET
Wał - z 8 przeciwwagami JAPAN
Korby - Bluebird/Avenir SR20DET
Tłoki - 200SX SR20DET
Pierścienie - PRIMA, olejowy dwu częściowy
Panewki główne - MOTREX Japan
Panewki korby - KING
Głowica - Roller Rocker po kapitalnym remoncie
Wałki - Primera GT SR20DEH
Uszczelka głowy - custom 1,4mm
Pompa oleju - VZ-R SR16VE
SKRZYNIA:
Skrzynia - WP11 2.0
Sprzęgło - docisk Aisin, łożysko NTY, tarcza LUK wzmacniana
ELEKTRONIKA:
seria
DOLOT:
Filtr - 4" stożek APC w alu obudowie, cały dolot odizolowany termicznie
WYDECH:
Kolektor - P10GT/N14GTI stalowy, rurowy 4-2-1, owinięty bandażem
Tłumik śr. - 2,5" SAAB Turbo
Tłumik końcowy - RAGE from UK
ZAWIAS:
Amortyzatory - OEM Monroe (P)/KYB Excel-G (T)
Springi - Eibach Sportline
Tuleje - Komplet na przód STRONGFLEX żółte
KOŁA:
felgi - LENSO Samurai SC01 7x17 (7,4kg sztuka)
opony - Continental SportContact 2
HAMULCE:
płyn - FERRODO Racing DOT5.1
przód zaciski - X-Trail
tarcze przód -280x28
tył seria 278mm
WNĘTRZE:
-w pełni skórzane fotele z limitowanej Primery GTSE
-podgrzewanie foteli
-boczki obite pikowaną ekoskórą
-zegary z custom tarczami na wzór IMPUL
-elementy deski z lakierowanego carbonu
-rozruch silnika z przycisku
-custom panel odpalania
-zegar temp. i ciśnienia oleju Defi Style
-map light ze schowkiem na okulary
-mieszek Nismo Style
-gałka Skunk2 Style
AUDIO:
-Pioneer DEH3900MP
-fabryczne 6 głośników
-Wzmak suba Blaupunkt GTA280
ZEWNĄTRZ:
-przyciemnione szyby tylne
-tylna klapa obklejona folią carbon 4d
-stickery
-czerwony "sportowy" klakson
-spryskiwacze mgiełkowe
-przerobiony przedni zderzak