[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Mann / Knecht w zupełności wytarczy. Co do wtrysków to starczą pod Twoje moce 440 z SUbaru.Arias pisze:"Ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie filtra i oleju. Mam też zapytanie do wtrysków, co włożyć top feed z saaba 2.3 Turbo czy listwę tuningową z SR20DET z allegro + wtryski side feed z 200SX "
Olej Motul 5W50, na docieranie obojętnie jaki syntetyk
Dzieki za odpowiedzi, właśnie nie byłem pewny co do Mann'a, ponieważ wcześniej jeździłem na filtrze Mann'a, z tym że na Motulu 20W60 i zaraz po odpaleniu było mocno słyszalne "walenie" z silnika, które po kilku sekundach cichło. Myślałem, że to przez własnie brak tego zaworka.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
bombel ale Arias z tego co się orientuję to ma listwę pod top feedy wiec musi zrobić konwersję na side feedy.Moim zdaniem znacznie bezpieczniej zrobić wtrysk w oparciu o TF. Co do listwy tuningowej z alledrogo to Arias może nie podejść do twojego silnika bo pochodzi z DET`a wzdłużnego...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Aku wywal do bagaja
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Aku idzie do bagażnika, żeby zrobić konkretne miejsce dla dolotu. Ssący mam fabryka z DEH, listwa topfeed. Ten evap to jest ta czarna puszka po lewej stronie w komorze Wystarczy to wywalić, kostki wypiąć, wężyki zaślepić
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No u mnie z tej czarnej puchy idą kabelki do kostki na kielichu i dalej gdzieś do wiązki.
Rozebrałem głowicę i zdjąłem wałki. Hmm nie wiem jaką przydatność mają te moje graty, generalnie nie ma jakichś super zarysowań, ale łechtając paznokciem czuć rowki na wałkach. głowica i panewki z wyglądu są lekko przeszorowane, ale nie czuć mocno chropowatości
Rozebrałem głowicę i zdjąłem wałki. Hmm nie wiem jaką przydatność mają te moje graty, generalnie nie ma jakichś super zarysowań, ale łechtając paznokciem czuć rowki na wałkach. głowica i panewki z wyglądu są lekko przeszorowane, ale nie czuć mocno chropowatości
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Podrzucę ją do fachowca jakiegoś od regeneracji zobaczymy co powie, bo jak już składać to raz a dobrze, a nie że za rok znowu bede silnik rozkładał
Wtryskiwacze mam zaklepane z CA18DET, top feedy 370cc do 280KM bez problemu wystarczają, na TK nawet 300 na nich wyciskają.
Wtryskiwacze mam zaklepane z CA18DET, top feedy 370cc do 280KM bez problemu wystarczają, na TK nawet 300 na nich wyciskają.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Generalnie jestem na każdym Nissanowym forum Bo wszędzie można znaleźć jakieś info, a i tak praktycznie wszędzie "te same ryje" A głowica jak wspomniałem jedzie do fachowców, już mam kontakt ogarnięty
Kolejne pytanie, jako że moja skrzynia z GT jest zwalona, to i tak wymieniam na inną chciałem wsadzić z P11.144, na olx znalazłem za 250 zeta 6J00 # 3, co to za wynalazek, bo po wpisaniu w google wychodzi Primera P12 1.8. Co wsadzić do 2.0T
To bedzie dobre ? http://allegro.pl/primera-p11-2-0-16v-s ... 07306.html
Kolejne pytanie, jako że moja skrzynia z GT jest zwalona, to i tak wymieniam na inną chciałem wsadzić z P11.144, na olx znalazłem za 250 zeta 6J00 # 3, co to za wynalazek, bo po wpisaniu w google wychodzi Primera P12 1.8. Co wsadzić do 2.0T
To bedzie dobre ? http://allegro.pl/primera-p11-2-0-16v-s ... 07306.html
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Jeśli będziesz miał wysoki niut to załóż od diesla najdłuższe przełożenia ma. Jeśli chcesz zostać przy dobrym kopnięciu, to zakładaj od p11 GT. Z tym, że dieslowksa ma hydrauliczne sprzęgło.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Przerabiam na linkę, mniej dłubania Moja z GT nie ma 5-go biegu i nie będzie mała łapy bo przekładam ją do tej skrzyni.
Skrzynia z P11.144 wg hamerykańskich źródeł daje rade bezproblemowo do 450KM.
Skrzynia z P11.144 wg hamerykańskich źródeł daje rade bezproblemowo do 450KM.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No to spory zapas inżynierowie zostawili.
Miałeś na myśli zęby skośne, które są obrabiane poprzez walcowanie ;PAd@mus pisze:kola sa ciete w skos
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Skrzynia już doszła Ale w porównaniu do mojej skrzyni z GT to jest mega kloc, ciężki i duży, mam nadzieję, że się to przełoży na żywotność A kilka kilo z przodu nie zaszkodzi
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
i właśnie na tym mi zależy
[ Dodano: 2014-09-25, 21:59 ]
Temat zastygł ponieważ kompletowałem części itd.
Saicho no grzecznie czeka na nowe serducho.
Zrobiłem mały porządek pod maską, wywaliłem filtr oparów paliwa, podwiesiłem kabelki, ale efekt będzie widoczny jak wpadnie motorownia taki mały "self clean", bo wariował z prowadzeniem kabli w błotnikach nie będę, ale porządek pod maską musi być
Przy okazji różową klapę obkleiłem folią carbon 4d
Blacharka i lakierowanie reszty "reliktów przeszłości" w swoim czasie
Dłubanina z ECUm
Gaigerek, na razie jeden - Omori Japan
Frutki
i frutki...
i frutki...
Na dzień dzisiejszy specyfikacja wygląda następująco:
Blok + miski - Bluebird/Avenir 2.0T
Wał z 8-ma przeciwwagami Made in Japan
Korby - Bluebird/Avenir 2.0T (grubsze od seryjnych z DEH'a)
Tłoki - GtiR Pulsar
Panewki główne - MOTREX Japan ściągnięte z USA
Panewki korbowodowe - King from UK
Pompa oleju - SR16VE
Uszczelka głowicy - Custom 1.4mm wielokrotnie powlekana, wzmacniane kołnierze
Głowica - DEH po kapitalnym remoncie
EcuM DET3 z mapsensorem
Wtryski - CA18DET 370ccm
Usczelnienia Corteco
Filtr oleju Knecht
Filtr paliwa Bosch
Olej na pierwsze nagrzanie Lotos 15W40, zlewka i Motul 6100 10W40, docelowo Xado 10W60.
Skrzynia z 2.0 poliftowej
Sprzęgło Aisin + zregenerowana tarcza okładziną LUK, organiczna powlekana miedzią
Amory przód seria Monroe made in belgium 83 i 84% przydatności, tył KXB Excel-G generalnie nowe + Springi FK Automotive ori Germany
Koła Lenso Samurai SC-01 17x7, 7,2kg + Continental SportContact2
W sobotę zaczynam składać motorownię do kupy, muszę tylko wykombinować śrubkę mocowania prowadnicy łańcucha, o czym wspomniałem tu:
viewtopic.php?t=17479
oraz klucz dyno, który odmówił posłuszeństwa
[ Dodano: 2014-10-05, 21:49 ]
Temat idzie do przodu:
Komplecik
Wzgląd na cylindry i natryski
Panewki główne
I na miejscu
Pora na wał
Pięć literek a jak cieszy
Tłoki na miejscu
Głowica po obróbce
I na pokład
Miski olejowe i inne bzdety
Sprzęgło
W górę i na auto
Fota pamiątkowa
Motor na aucie teraz ogarnąć elektrykę, poskładać do kupy to co zostało, skrzynia półosie, płyny i odpalamy
[ Dodano: 2014-09-25, 21:59 ]
Temat zastygł ponieważ kompletowałem części itd.
Saicho no grzecznie czeka na nowe serducho.
Zrobiłem mały porządek pod maską, wywaliłem filtr oparów paliwa, podwiesiłem kabelki, ale efekt będzie widoczny jak wpadnie motorownia taki mały "self clean", bo wariował z prowadzeniem kabli w błotnikach nie będę, ale porządek pod maską musi być
Przy okazji różową klapę obkleiłem folią carbon 4d
Blacharka i lakierowanie reszty "reliktów przeszłości" w swoim czasie
Dłubanina z ECUm
Gaigerek, na razie jeden - Omori Japan
Frutki
i frutki...
i frutki...
Na dzień dzisiejszy specyfikacja wygląda następująco:
Blok + miski - Bluebird/Avenir 2.0T
Wał z 8-ma przeciwwagami Made in Japan
Korby - Bluebird/Avenir 2.0T (grubsze od seryjnych z DEH'a)
Tłoki - GtiR Pulsar
Panewki główne - MOTREX Japan ściągnięte z USA
Panewki korbowodowe - King from UK
Pompa oleju - SR16VE
Uszczelka głowicy - Custom 1.4mm wielokrotnie powlekana, wzmacniane kołnierze
Głowica - DEH po kapitalnym remoncie
EcuM DET3 z mapsensorem
Wtryski - CA18DET 370ccm
Usczelnienia Corteco
Filtr oleju Knecht
Filtr paliwa Bosch
Olej na pierwsze nagrzanie Lotos 15W40, zlewka i Motul 6100 10W40, docelowo Xado 10W60.
Skrzynia z 2.0 poliftowej
Sprzęgło Aisin + zregenerowana tarcza okładziną LUK, organiczna powlekana miedzią
Amory przód seria Monroe made in belgium 83 i 84% przydatności, tył KXB Excel-G generalnie nowe + Springi FK Automotive ori Germany
Koła Lenso Samurai SC-01 17x7, 7,2kg + Continental SportContact2
W sobotę zaczynam składać motorownię do kupy, muszę tylko wykombinować śrubkę mocowania prowadnicy łańcucha, o czym wspomniałem tu:
viewtopic.php?t=17479
oraz klucz dyno, który odmówił posłuszeństwa
[ Dodano: 2014-10-05, 21:49 ]
Temat idzie do przodu:
Komplecik
Wzgląd na cylindry i natryski
Panewki główne
I na miejscu
Pora na wał
Pięć literek a jak cieszy
Tłoki na miejscu
Głowica po obróbce
I na pokład
Miski olejowe i inne bzdety
Sprzęgło
W górę i na auto
Fota pamiątkowa
Motor na aucie teraz ogarnąć elektrykę, poskładać do kupy to co zostało, skrzynia półosie, płyny i odpalamy
Ostatnio zmieniony 2014-10-13, 08:41 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
dobrze idziesz z robotą trzymam kciuki za bezawaryjność i radość z jazdy
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
DziękowaćSajmooon pisze:dobrze idziesz z robotą trzymam kciuki
To poniekąd Twoja zasługakiller2000 pisze:niezły spec
Kolejny krok do przodu dzięki Ad@musowi podłączyłem ECUm, czekam jeszcze na mapę od Pawel18PL pod map sensor i seryjne wtryski. jutro palę bestię
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT