Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-08-17, 06:24

side feed do SR :) 550 starcza :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-08-17, 07:42

Arias pisze:"Ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie filtra i oleju. Mam też zapytanie do wtrysków, co włożyć top feed z saaba 2.3 Turbo czy listwę tuningową z SR20DET z allegro + wtryski side feed z 200SX ?? "
Mann / Knecht w zupełności wytarczy. Co do wtrysków to starczą pod Twoje moce 440 z SUbaru.

Olej Motul 5W50, na docieranie obojętnie jaki syntetyk

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-17, 08:11

Dzieki za odpowiedzi, właśnie nie byłem pewny co do Mann'a, ponieważ wcześniej jeździłem na filtrze Mann'a, z tym że na Motulu 20W60 i zaraz po odpaleniu było mocno słyszalne "walenie" z silnika, które po kilku sekundach cichło. Myślałem, że to przez własnie brak tego zaworka.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-08-17, 09:12

bombel ale Arias z tego co się orientuję to ma listwę pod top feedy wiec musi zrobić konwersję na side feedy.Moim zdaniem znacznie bezpieczniej zrobić wtrysk w oparciu o TF. Co do listwy tuningowej z alledrogo to Arias może nie podejść do twojego silnika bo pochodzi z DET`a wzdłużnego...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-17, 09:24

bomblowi chodzi o niebieskie top feed z WRX'a


Co można wywalić spod maski ?? ten filtr oparów paliwa to potrzebne ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-08-17, 09:45

Aku wywal do bagaja :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-08-17, 10:15

A jaki masz kolektor dolotowy? Do tego z p11.144 pasuja z saaba 2.3 ale wydajnosc tylko do 0.5 bara. Lepsze byly z audi s4 440

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-08-17, 11:21

wywalac mozna duzo:) masz akus, filterek czastek paliwa (evap), skrzynki bezpieczników, klima, łapy, mniejszy altek itd
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-17, 19:11

Aku idzie do bagażnika, żeby zrobić konkretne miejsce dla dolotu. Ssący mam fabryka z DEH, listwa topfeed. Ten evap to jest ta czarna puszka po lewej stronie w komorze ?? Wystarczy to wywalić, kostki wypiąć, wężyki zaślepić ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2014-08-17, 19:22

Nie wiem jak w P11 ale w P10 nie było żadnych kostek i elektroniki.

Wywal i zaślep ;)

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-17, 19:35

No u mnie z tej czarnej puchy idą kabelki do kostki na kielichu i dalej gdzieś do wiązki.

Rozebrałem głowicę i zdjąłem wałki. Hmm nie wiem jaką przydatność mają te moje graty, generalnie nie ma jakichś super zarysowań, ale łechtając paznokciem czuć rowki na wałkach. głowica i panewki z wyglądu są lekko przeszorowane, ale nie czuć mocno chropowatości
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-08-18, 11:44

jak czuć to palcem już to szlif kolego ! jak palcem nie czuć a paznokciem nie znacznie to pojeździsz jeszcze normalnie :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-18, 16:24

Podrzucę ją do fachowca jakiegoś od regeneracji zobaczymy co powie, bo jak już składać to raz a dobrze, a nie że za rok znowu bede silnik rozkładał


Wtryskiwacze mam zaklepane z CA18DET, top feedy 370cc do 280KM bez problemu wystarczają, na TK nawet 300 na nich wyciskają.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2014-08-18, 18:56

o kolega na TK jest , to tam znajdziesz info wszelakie i poradzą chłopaki :)
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-18, 20:32

Generalnie jestem na każdym Nissanowym forum :P Bo wszędzie można znaleźć jakieś info, a i tak praktycznie wszędzie "te same ryje" :P A głowica jak wspomniałem jedzie do fachowców, już mam kontakt ogarnięty :)


Kolejne pytanie, jako że moja skrzynia z GT jest zwalona, to i tak wymieniam na inną chciałem wsadzić z P11.144, na olx znalazłem za 250 zeta 6J00 # 3, co to za wynalazek, bo po wpisaniu w google wychodzi Primera P12 1.8. Co wsadzić do 2.0T ??

To bedzie dobre ? http://allegro.pl/primera-p11-2-0-16v-s ... 07306.html
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-08-21, 18:15

Jeśli będziesz miał wysoki niut to załóż od diesla ;p najdłuższe przełożenia ma. Jeśli chcesz zostać przy dobrym kopnięciu, to zakładaj od p11 GT. Z tym, że dieslowksa ma hydrauliczne sprzęgło.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-21, 18:18

Kupiłem już skrzynię z P11.144 z rzekomo niskim przebiegiem 2000 rok

Foto z aukcji:
Obrazek
Obrazek
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-08-21, 18:39

zaadaptuj hydrowysprzeglik i bedzie git
te z polifta maja inaczej ciete kola zebate i wg mnie wytrzymaja wiecej niz te z przed liftu

ps co sie stalo z twoja od gt?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-08-21, 18:52

Na uj hydrowysprzeglik ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-08-21, 18:58

Ad@mus pisze:te z polifta maja inaczej ciete kola zebate
Tzn?

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-21, 19:17

Przerabiam na linkę, mniej dłubania :P Moja z GT nie ma 5-go biegu i nie będzie mała łapy :P bo przekładam ją do tej skrzyni.

Skrzynia z P11.144 wg hamerykańskich źródeł daje rade bezproblemowo do 450KM.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-08-21, 20:47

Wiooreck, kola sa ciete w skos przez co:
Arias pisze:daje rade bezproblemowo do 450KM.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-08-21, 22:47

No to spory zapas inżynierowie zostawili.
Ad@mus pisze:kola sa ciete w skos
Miałeś na myśli zęby skośne, które są obrabiane poprzez walcowanie ;P

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-22, 11:32

Skrzynia już doszła :) Ale w porównaniu do mojej skrzyni z GT to jest mega kloc, ciężki i duży, mam nadzieję, że się to przełoży na żywotność :D A kilka kilo z przodu nie zaszkodzi :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2014-08-22, 11:49

Arias u mnie ok 300 KM wytrzymywała bez jeknięcia

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-08-22, 12:13

i właśnie na tym mi zależy :)

[ Dodano: 2014-09-25, 21:59 ]
Temat zastygł ponieważ kompletowałem części itd.

Saicho no grzecznie czeka na nowe serducho.
Obrazek

Zrobiłem mały porządek pod maską, wywaliłem filtr oparów paliwa, podwiesiłem kabelki, ale efekt będzie widoczny jak wpadnie motorownia taki mały "self clean", bo wariował z prowadzeniem kabli w błotnikach nie będę, ale porządek pod maską musi być :)

Obrazek

Przy okazji różową klapę obkleiłem folią carbon 4d
Obrazek

Blacharka i lakierowanie reszty "reliktów przeszłości" w swoim czasie :P


Dłubanina z ECUm
Obrazek

Gaigerek, na razie jeden - Omori Japan
Obrazek

Obrazek

Frutki :]
Obrazek
i frutki...
Obrazek
i frutki...
Obrazek

Na dzień dzisiejszy specyfikacja wygląda następująco:

Blok + miski - Bluebird/Avenir 2.0T
Wał z 8-ma przeciwwagami Made in Japan
Korby - Bluebird/Avenir 2.0T (grubsze od seryjnych z DEH'a)
Tłoki - GtiR Pulsar
Panewki główne - MOTREX Japan ściągnięte z USA
Panewki korbowodowe - King from UK
Pompa oleju - SR16VE
Uszczelka głowicy - Custom 1.4mm wielokrotnie powlekana, wzmacniane kołnierze
Głowica - DEH po kapitalnym remoncie
EcuM DET3 z mapsensorem
Wtryski - CA18DET 370ccm
Usczelnienia Corteco

Filtr oleju Knecht
Filtr paliwa Bosch
Olej na pierwsze nagrzanie Lotos 15W40, zlewka i Motul 6100 10W40, docelowo Xado 10W60.

Skrzynia z 2.0 poliftowej
Sprzęgło Aisin + zregenerowana tarcza okładziną LUK, organiczna powlekana miedzią

Amory przód seria Monroe made in belgium 83 i 84% przydatności, tył KXB Excel-G generalnie nowe + Springi FK Automotive ori Germany

Koła Lenso Samurai SC-01 17x7, 7,2kg + Continental SportContact2

W sobotę zaczynam składać motorownię do kupy, muszę tylko wykombinować śrubkę mocowania prowadnicy łańcucha, o czym wspomniałem tu:
viewtopic.php?t=17479

oraz klucz dyno, który odmówił posłuszeństwa :P

[ Dodano: 2014-10-05, 21:49 ]
Temat idzie do przodu:

Komplecik :)
Obrazek

Wzgląd na cylindry i natryski
Obrazek

Panewki główne
Obrazek
Obrazek

I na miejscu
Obrazek

Pora na wał
Obrazek
Obrazek

Pięć literek a jak cieszy :D
Obrazek

Tłoki na miejscu
Obrazek
Obrazek

Głowica po obróbce
Obrazek
Obrazek

I na pokład
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Miski olejowe i inne bzdety :P
Obrazek
Obrazek

Sprzęgło
Obrazek

W górę i na auto
Obrazek
Obrazek

Fota pamiątkowa :D
Obrazek

Motor na aucie teraz ogarnąć elektrykę, poskładać do kupy to co zostało, skrzynia półosie, płyny i odpalamy :]
Ostatnio zmieniony 2014-10-13, 08:41 przez Arias, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-11, 21:34

po cichutku po malutku:)
ciekawym efektu:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2014-10-11, 21:58

dobrze idziesz z robotą ;) trzymam kciuki za bezawaryjność i radość z jazdy :P
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-10-11, 22:22

niezły spec
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-12, 21:00

Sajmooon pisze:dobrze idziesz z robotą trzymam kciuki
Dziękować :]
killer2000 pisze:niezły spec
To poniekąd Twoja zasługa :D

Kolejny krok do przodu :D dzięki Ad@musowi podłączyłem ECUm, czekam jeszcze na mapę od Pawel18PL pod map sensor i seryjne wtryski. jutro palę bestię :D
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”