Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-12, 21:32

Arias, ty ze mnie speca nie rób, sam se podłączyłeś, ja ci tylko pinałty odczytałem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-12, 21:33

tak też napisałem :D
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-10-13, 01:04

a możecie podesłać mi tylko na pw schemat jak podłączyć sterowanie zapłonem ?:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-10-13, 05:28

Od razu odpalasz na 370??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-13, 09:39

Nie odpalam na oem, 370 wkładam razem z turbo po zimie, boro nie da się samym Ecum sterować zapłonem, można go tylko opóźniać
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-10-13, 09:52

Boro1989, aparat na maxa nawet poza fasole i potem korekty zapłonem na minus podczas strojenia
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-13, 15:44

No i pierwsze kręcenie i.....dupa :( Puszcza oring na wtryskiwaczu, zjeździłem pół śląska łącznie z serwisami Nissana.....Znalazłem :D http://www.passerotti.com.pl gumek garść zakupiona zaraz idę składać do kupy gada i palimy :D
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-10-13, 18:16

Ad@mus , Arias ja to wiem, tylko jaki kabelek wpiąć w ecuM a jaki w aparat zapłonowy jak go poprowadzić :) bo chce sam sie zapłonem po bawić, tak jak Ad@mus napisał , dać z łapy na maksa i potem zebrać trochę ecuM :)

Arias i co zagadał?:) będziesz hamował wersję n/a ?:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2014-10-13, 19:19

Trochę mnie myli opis masz 370 side feedy czy Topy?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-13, 19:34

Wtryskiwacze topfeedy, niestety Primera nie gada :( obraziła się i nie wiem o co kaman, paliwo jest iskra jest, kręci nie pali ;/ Wypiąłem Ecum wsadziłem mostki i dalej nic.


Jak już zagada to hamował N/A nie będę, bo po co.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-10-13, 19:38

kompa masz starego? czyli NATS odpada, sprawdź napięcie na listwie wtryskowej :) może jest za małe i nie puszcza paliwa z wtrysków mimo tego że pompa podaje..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-13, 19:53

wtryski leją, bo na tłokach pełno paliwa było, niech mi ktoś powie jak idą kable na kopułce bo może coś zwaliłem
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Nismo_Man
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2013-06-16, 19:19
Lokalizacja: Z GARAGE

Post autor: Nismo_Man » 2014-10-14, 05:29

Wyjmij wtryski i sprawdz oringi na nich. Jak beda pekniete tez bedzie ci zalewac auto. Zanim zaczniesz kopac na grubo sprawdz podstawowe tematy.

Jak to ci nic nieda to wez miernik i sprawdz sterowanie poszczegulnymi wtryskami jak ida na ecu. Ty miales tam gazoline moze to ma jakis wplyw. Wyeliminuj najprostrze sprawy zanim narobisz sobie nie potrzebnej roboty.
Ostatnio zmieniony 2014-10-14, 06:57 przez Nismo_Man, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-10-14, 15:14

Oringi wymienione. Gadzina pali, chodzi dość równo, ale klepie jak diesel i tyrkota przy przyspieszania między 1000-2500rpm. Na razie nie wiem co jest, Ryba podsunął myśl, że albo rozrząd przeskoczył, albo popychacze są zapowietrzone, ale wtedy będę reklamował usługę bo głowica miała być "do założenia na samochód". Jutro zrzucam dekiel zobaczymy co w trawie piszczy, bo już byłem cały happy, a tu zonk.

[ Dodano: 2014-10-15, 22:05 ]
Coś tam ogarnięte.
Zrzuciłem dekiel zaworów, rozrząd jest ok, bynajmniej tak sugerują cechy, napinacz wysunięty mniej niż centymetr. Udało mi się bez demontażu wałków wyjąć popychacze i je wypróżnić, dziwne bo 2 popychacze były puste(miękkie). Po złożeniu wszystkiego do kupy, zaklekotał jak traktor, po czym zaczął cichnąć, obecnie dalej klekocze ale nieco ciszej niż wcześniej, mam nadzieję że się to uspokoi po czasie. Po za tym chodzi równo elegancko przyspiesza, skrzynia jest rewelacyjna, krótki skok lewarka i bardzo precyzyjnie biegi wchodzą. Docieram GT'ka, nie przekraczam 4000rpm, nie butuje, śmigam na Motulu 10W40 Synergie 6100.

[ Dodano: 2014-10-15, 22:07 ]
Chciałbym jeszcze dodać, że dziękuję serdecznie wszystkim, którzy mnie wspierają w projekcie i odbierają setki telefonów z zapytaniami :P
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2014-10-25, 19:06

Szkoda ze tych wtryskow ci nie zalatwilem, ale sie ciesze ze robisz postepy z odbudowa.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-08, 19:35

No i pierwsze bóle się pojawiają :( Dziś przy wymianie oleju na Valvo VR1 10W60, zauważyłem kilka kropek oleju pod samochodem, zaglądam pod auto, a tam zarzygana cała pokrywa rozrządu i inne elementy przy okazji :/ Okazało się że przepuszcza zimmering na pompie oleju, do tego wydaje mi się, że pompa tak jakby trochę hałasuje ? Możliwe że za malo splanowałem pompę i działa pod naciskiem ?? Pompa weszła z małymi problemami, gumowy młotek i tyle.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-11-08, 19:38

Pompa z VE ponoc robi halas jak kompresor :P

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-08, 19:43

No robi i w sumie może jestem przewrażliwiony :/ Może to tylko ten cholerny zimmer puszcza, a reszta jest ok. Ale potencjalnie gdybym za mało splanował pompę oleju to może ją rozwalić w środku ?? Czy śruby mocujące ją wystarczająco centrują ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-11-08, 20:58

oby nie załatwiło to engine drugi raz. lepiej sie temu przyjrzeć
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2014-11-08, 21:59

Spod pokrywy rozrzadu bardzo często cieknie jak bedziesz uszczelniał to napaćkaj silikonu między głowica a pokrywa na zew.
Ostatnio zmieniony 2014-11-08, 22:01 przez killer2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-09, 04:45

ale mi cieknie simmernig, ewidentnie widać jak na odpalonym silniku obracające się koło pasowe wyciąga kropelkę co jakiś czas i ją wyrzuca dalej np na pasek ;/
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2014-11-09, 08:04

nie uszkodziłeś go przy wkładaniu,albo jakieś uszkodzenie jest na wałku,hm gdybyś zakładał drugi to jeżeli jest taka sprężynka na nim weź o ile to możliwe skręć ją ciasniej z dwa trzy obroty,ja tak robiłem w nx na wale jak ciekło na nowym i pomogło.no chyba że masz takie ciśnienie coś że przepuszcza tym simerem.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-10, 11:59

Ale skąd to ciśnienie, odmę mam normalnie odetkaną, tylko ten druciak w niej jest. W sobotę się biorę za to, zobaczymy o co kaman, uszczelnienie Corteco dawał, co zawsze, pierwszy raz mi się zdarzyło, żeby przepuszczał.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Nismo_Man
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2013-06-16, 19:19
Lokalizacja: Z GARAGE

Post autor: Nismo_Man » 2014-11-10, 13:21

To wywal obecny simering, nastepnie jak go wyjmiesz dokladnie poogladaj czy niema zadry pomiedzy nim a walem. Czasami wiele nie trzeba i cieknie. Nawet jak niema to przejedz papierem wodnym 2000.
Wsadzaj nowy i po temacie. Czasami sie zderza najlepszym przy wymianie uszczelniacza go uszkodzic to jest tak delikatne badziewie ze wiele nie trzeba. Nie rozbieraj nic wiecej bo to bezsensu.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-10, 20:43

No zobaczymy w praniu, oczywiście najpierw tak zrobię, że ściągnę stary simmer i zobaczę czy coś na nim jest nie tak. Cieknie od strony koła pasowego, ale te było dokładnie czyszczone, bo staczałem kilka milimetrów, żeby pompe z VE założyć.

Mam obawy, bo jak wspomniałem pompe miałem ciężko wsadzić, ale nie chciałem jej zbyt dużo podcinać, bo ostatnim razem jak wkładałem pompe to mi pękła obudowa przy dokręcaniu jej do głowicy. Teraz dokładnie to włożyłem cienką blaszkę między pompe a uszczelkę głowicy, nałożyłem pompe na lekko wysunięty dystans na wale i dobiłem delikatnie młotkiem i wyciągnąłem blaszkę. Śrubki powkręcałem i tyle. Stąd moje pytanie czy jest możliwość, że pompa siedzi zbyt ciasno ??
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Nismo_Man
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2013-06-16, 19:19
Lokalizacja: Z GARAGE

Post autor: Nismo_Man » 2014-11-11, 06:03

Nie bardzo kumam co ty "PODCINALES". Ale generalnie pompa ciezko siada w swoje miejsce docelowe i trzeba ja deczko zachecic panem mlotkowskim.

Jak ci wali z uszczelniacza to go wymien. Ja mam inne pytanie.
Uszczelniacz wbijales jak pompa byla zamontowana juz na bloku czy najpierw w pompe? Bo to wiele wyjasni.

Jezeli najpierw w pompe potem w silnik to prosta sprawa przy wbijaniu i szarpaniu sie z pompa uszczelniacz na 100% o cos zawadzil delikatnie w przypadku tego gowna wiele nie trzeba i jest po temacie.
Walczyc Trzeba Zawsze Do Konca.... Jak Zwykle Maximum Atak.

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2014-11-11, 10:55

Planowałem blok, to i pompę musiałem trochę splanować. Faktycznie simmer włożyłem w wolną pompę.
W sobotę się wszystko wyjaśni.

[ Dodano: 2014-11-16, 06:01 ]
Simmer wymieniony, okazało się, że to koło pasowe tarło po nim, dołożyliśmy jeszcze jedną podkładkę dystansową i zobaczymy co będzie.

[ Dodano: 2014-11-17, 21:31 ]
Cholera nie wytrzymam, nie chce ktoś kupić mojego projektu ?? Normalnie ręce opadają....pękła półoś, zewnętrzna prawa, zaraz przy frezie....teraz nawet nie wiem jak wyjąć z wewnętrznego przegubu to co mi zostało w środku.....dodam, że ta półoś była wymieniana 3 lata temu ;/
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2015-01-06, 14:25

Arias, co słychać w projekcie. Jest cisza, nic nie piszesz. Wszystko jeździ ? ;)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-01-06, 14:30

Z tego, co Arias napisał w temacie o modach SR20DE wynika, że jeździ i ma się dobrze :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Arias
fanatyk nissana
Posty: 1157
Rejestracja: 2010-03-07, 19:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Arias » 2015-01-06, 16:15

Jeździ, jeździ klekocze tylko :p niebawem biorę się za regulację zaworów, bo zakład który robił kapitalny remont głowicy tego nie zrobił. Zrobiłem mały bilns tego co jest i co ma być i plany mają się następująco:


Co musi być zrobione:
1.Regulacja zaworów i dopieszczenie motorowni, aby nie miała żadnej skazy :P jakieś chuczące lożyska pompy itd.
2.Rozebranie całej budy, ew. reperacje, konserwacja i dopieszczenie karoserii, już mnie wpienia jazda obdartym i porysowanym samochodem.
3.Upgrade hamulców, co najmniej tył 278 z lifta i przód 4-tłoki
4.kompletny wydech już pod turbo 2,5" cichy do "czasu" :P Choć chodzi mi po głowie zatosowanie zaworu.
5.Renowacja tapicerki wewnątrz.
6.Upgrade LPG
7.TURBO
8.Coś co pominąłem :P

To tak ogólnikowo, nie śpieszę się...mam czas, ważne żeby GT było na chodzie i z doskoku jak finanse i czas pozwolą będę grzebał :)


Pozdroo
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”