[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
to widocznie masz szczęście ja wole osobiście zalać Valvoline i mieć czyste sumienie teraz mam motula zalanego ale będę właśnie zmieniał na "V" ,
wlatują inne tłoki ?
wlatują inne tłoki ?
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
http://img547.imageshack.us/img547/1159/pv01.jpg - tutaj wygląda jakby były wywiercone daleko w kolektorze i jeszcze pod wiatr...Arias pisze:ulisses, co rozumiesz popraw Są one 2cm za wtryskiwaczami benzyny i nie mam jak ich przenieść bez wymiany kolektora
Są wiercone prostopadle do kanału i ok 2-3cm za wtryskiwaczami, jak nie zapomnę to zrobię zdjęcie. A jest jakiś wpływ jakbym zrobił je na wzór wtryskiwaczy benzynowych, tzn pod skosem "z powietrzem"
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Tutaj masz foto jak to powinno wyglądać. Im bliżej wtrysków benzynowych są wkrętki tym podanie gazu jest bardziej zbliżone do zasilania benzynowego. I jak już się otrząśniesz finansowo z dużego remontu zmień te valteki na coś ludzkiego (hana, barracuda) bo szkoda fajnego auta...
Tam chyba dopiero w 12-tym poście są foty dobrego montażu, chodzi mniej więcej o to (na zdj. Hany):ulisses pisze:Tutaj masz foto jak to powinno wyglądać. Im bliżej wtrysków benzynowych są wkrętki tym podanie gazu jest bardziej zbliżone do zasilania benzynowego. I jak już się otrząśniesz finansowo z dużego remontu zmień te valteki na coś ludzkiego (hana, barracuda) bo szkoda fajnego auta...
PS: nie szkoda silnika na olej 15W? Gęste to, zanim zacznie smarować po odpaleniu chwila minie...
pozdr. Kamil
Boro1989, Nie narzekam, jeździłem na Motulu od nich i silnik wewnątrz wygląda ładnie Tłoki zostają, bo okazało się, że nie trzeba robić szlifu, plan był na doprężające z VG30DE, ale jak nie trzeba to na ten moment wolę zaoszczędzić 1000zł
DiLGT, Na pewno wyleczyłem się z miejsca na halogen coś wykminię i jakiś hydro shield by się zdał Może i placebo ale mleka też nie kupuje najtańszego
ulisses, Owszem wtryski już by dawno wpadły, ale ciągle jakieś wydatki, niekoniecznie z samochodem, wlecą prawdopodobnie Hany, bo niestety lepsze już mnie zabijają cenowo
wod2u, Wszystko super, ale to oznacza, że musiałbym sobie drugi kolektor złapać, bo tu już są dziury
DiLGT, Na pewno wyleczyłem się z miejsca na halogen coś wykminię i jakiś hydro shield by się zdał Może i placebo ale mleka też nie kupuje najtańszego
ulisses, Owszem wtryski już by dawno wpadły, ale ciągle jakieś wydatki, niekoniecznie z samochodem, wlecą prawdopodobnie Hany, bo niestety lepsze już mnie zabijają cenowo
wod2u, Wszystko super, ale to oznacza, że musiałbym sobie drugi kolektor złapać, bo tu już są dziury
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Barracudy do ok 40KM/gar też obrobią.Arias pisze:ulisses, Owszem wtryski już by dawno wpadły, ale ciągle jakieś wydatki, niekoniecznie z samochodem, wlecą prawdopodobnie Hany, bo niestety lepsze już mnie zabijają cenowo
wod2u, Wszystko super, ale to oznacza, że musiałbym sobie drugi kolektor złapać, bo tu już są dziury
Co do kolektora to możesz stare dziury śrubami zakrecic (na klej), w tym linku co podałem masz przykład jak to zrobić.
No dokładnie, nie ma tego złego... trochę nieodpowiedni czas, bo w niedalekiej przyszłości, ba bardzo niedalekiej przychodzi na świat Arias Junior/ka, ale cóż lepiej teraz niż ledwo po narodzinach jak samochód potrzebny
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
LPG zmodyfikowane, dysze wchodzą możliwie najbliżej benzynowych, jutro jak zrobie to dorzeucę foto, bo mi telefon padł
Niedział, pierścienie Riken, koszt za nominał 86x86 1.2 1.2 2.5 180zł + przesyłka
Niedział, pierścienie Riken, koszt za nominał 86x86 1.2 1.2 2.5 180zł + przesyłka
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias uszczelniacze zaworowe też wymieniasz? Jak tak to jaki jest ich koszt.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Uszczelniacze też wymieniam, koszt 6zł sztuka Corteco, oczywiście wymieniam komplet
w naszych jest 16 takich samych w SR20DET są różne na ssący i wydechowy.
Dodatkowo ponownie dzięki uprzejmości kolegi Czajnika kolektorek z P10GT/N14GTi rurowy, z dwururką i zastanawiam się co dalej. Co wykorzystać ze swojego, a co nowego, końcowy na pewno zostaje mój RAGE z wyjściem 100mm Z tego co wiem z kolektora wychodzi 2,5", chcę go troszkę wyciszyć, także za dwururką chciałbym tłumik wstawić, tylko jaki i jaka średnica ile rury 2,25" i gdzie zwężka na 2" przed belką zanim wydech zaczyna skręcać
w naszych jest 16 takich samych w SR20DET są różne na ssący i wydechowy.
Dodatkowo ponownie dzięki uprzejmości kolegi Czajnika kolektorek z P10GT/N14GTi rurowy, z dwururką i zastanawiam się co dalej. Co wykorzystać ze swojego, a co nowego, końcowy na pewno zostaje mój RAGE z wyjściem 100mm Z tego co wiem z kolektora wychodzi 2,5", chcę go troszkę wyciszyć, także za dwururką chciałbym tłumik wstawić, tylko jaki i jaka średnica ile rury 2,25" i gdzie zwężka na 2" przed belką zanim wydech zaczyna skręcać
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Jeśli z kolektora wychodzi 2,5" to daj zaraz za nim 2,25" i długi tłumik. Jak masz dwa kolanka później (bo masz, nie? ), to za pierwszym, a przed drugim daj zwężenie na 2"Arias pisze:jaka średnica ile rury 2,25" i gdzie zwężka na 2" przed belką zanim wydech zaczyna skręcać
Tak ja sam bym robił wydech do SR20 N/A
DubSon, No tak właśnie myślałem, żeby tłumik dać 2,25" przelot jak najdłuższy, wyjście 2,25" kawałek rury, kolanko, tylko nie wiedziałem co dalej. Obecnie na odcinku miedzy dwoma kolankami coś jest taka mała puszka, to jakiś tłumik, czy odważnik
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
zapodaj 2.5 ja u siebie mam tyle i jest miodzio, do tego to jest zrobione na tłumikach RM i jest na prawdę cicho środkowy RM końcowy ala Seria ale też RM i jest fajnie cicho
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Oryginalnie nie ma 2,5 cala, jest chyba 55mm (wymiar rury zbiorczej), tak na 90%. No chyba, że ten był przerabiany, a wtedy wszystko jest możliwe.Arias pisze:Dodatkowo ponownie dzięki uprzejmości kolegi Czajnika kolektorek z P10GT/N14GTi rurowy, z dwururką i zastanawiam się co dalej. Co wykorzystać ze swojego, a co nowego, końcowy na pewno zostaje mój RAGE z wyjściem 100mm Z tego co wiem z kolektora wychodzi 2,5", chcę go troszkę wyciszyć, także za dwururką chciałbym tłumik wstawić, tylko jaki i jaka średnica ile rury 2,25" i gdzie zwężka na 2" przed belką zanim wydech zaczyna skręcać
pozdr. Kamil
2.5 jest idealne do wolnossaka bezsensem by było ładować się w 3" i dokładnie koniec off
Szczerze , to trzeba by było się spotkać po zdejmować wydechy wpakować na jedno autko po robić pomiary i wtedy człowiek by wiedział co jest idealne a co nie teraz to gdybanie jaka średnica itp , chcesz mieć cicho to ładuj środkowy chcesz mieć głosno? leć po całości przelotem
Szczerze , to trzeba by było się spotkać po zdejmować wydechy wpakować na jedno autko po robić pomiary i wtedy człowiek by wiedział co jest idealne a co nie teraz to gdybanie jaka średnica itp , chcesz mieć cicho to ładuj środkowy chcesz mieć głosno? leć po całości przelotem
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
po całości 2.5" niszczy moment, udowodnione wykresami na zagranicznych forach, generalnie do 200KM, zalecany jest kolektor z wyjściem 2,5" i stopniowe zwężanie do 2", tylko nie umiem znaleźć takiego "poradnika dla debili" gdzie co jak ma się zwężać, u mnie i tak będzie rozpręże nie w ostatnim tłumiku bo ma on wewnątrz spiralę od 2" do 4"
EDIT: Pomyłka z pierścieniami wysłali mi 80mm heh, 86mm cenowo NPR ok 300zł komplet
EDIT: Pomyłka z pierścieniami wysłali mi 80mm heh, 86mm cenowo NPR ok 300zł komplet
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Amen, do dupowozu nie warto robić po całości 2.5"Arias pisze:po całości 2.5" niszczy moment
Ja żałuję, że zrobiłem 'jak wszyscy' 2" po całości do GA16...
Jeśli moje auto zacznie śmigać, to pojadę na hamownię.
Po czasie przerobię swój wydech pod to co mam w głowie i znów udam się na rolki, zobaczymy efekty
Hehe, mam takie samo zdanie jak wy. Przy czym na swoim przykładzie wiem, że ważne jest jeszcze jak się zrobi zwężkę.
Ja mam u siebie kolektor 2.5, kat 2.5 za nim miałem tłumik przelot 55mm. Czyli było zejście 63 -> 55mm na rurze. Zmieniłem środkowy tłumik na taki, co ma wejście 63 a wyjście 55, też przelot, czyli zwężka zamiast na rurze jest realizowana w tłumiku. Poprawa momentu odczuwalna od razu, nawet mimo tego, że na wspawanie tłumika przyjechałem sam, a wyjechałem cięższym autem, z mechanikiem, bo go podwoziłem do domu. Na hamce, z niesprawną przepływką wyszło mi 191NM czyli coś jednak musi drzemać w tych węższych wydechach.
Zresztą, są na forum linki do kalkulatorów, wg których wydech 2.5 cala wystarczy na silnik o mocy do 250KM (jest to jakieś przybliżenie ale zawsze).
Ja mam u siebie kolektor 2.5, kat 2.5 za nim miałem tłumik przelot 55mm. Czyli było zejście 63 -> 55mm na rurze. Zmieniłem środkowy tłumik na taki, co ma wejście 63 a wyjście 55, też przelot, czyli zwężka zamiast na rurze jest realizowana w tłumiku. Poprawa momentu odczuwalna od razu, nawet mimo tego, że na wspawanie tłumika przyjechałem sam, a wyjechałem cięższym autem, z mechanikiem, bo go podwoziłem do domu. Na hamce, z niesprawną przepływką wyszło mi 191NM czyli coś jednak musi drzemać w tych węższych wydechach.
Zresztą, są na forum linki do kalkulatorów, wg których wydech 2.5 cala wystarczy na silnik o mocy do 250KM (jest to jakieś przybliżenie ale zawsze).
pozdr. Kamil
a środkowy dać tłumik przelot czy strumienice wiem, że strumienica zamiast kata to chłam, ale mój końcowy w środku wygląda jak strumienica, ale o budowie tłumika przelotowego i przynajmniej daje fajny dzwięk, bo czy coś jeszcze to nie wiem
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Daj tłumik, strumienice olej
Co do tych zwężeń w wydechach.
Swoje się już naczytałem i to nie tylko na PL forach.
W wolnossącym silniku potrzebne jest sprzężenie zwrotne, stosuje się je głównie przez tłumiki komorowe.
Jeśli jednak chcemy zyskać mocy, to robi się zwężane wydechy przelotowe coby zacieśniać układ aby robiło się ciśnienie. To jest taki mega skrót.
Był temat o tym, ale nikt oprócz czajnika i mnie nie chciał go kontynuować, a że mieliśmy bardzo zbliżone zdanie, to nie było już o czym dyskutować
[ Dodano: 2013-07-26, 14:24 ]
Arias, będę miał na sprzedaż bardzo fajny końcowy przelot 2" RM8XXL, do sunnego wchodzi na styk (obcinałem końcówkę 6cm, nie widać cięcia).
Tłumik duży, sunny chodzi na nim naprawdę fajnie
Co do tych zwężeń w wydechach.
Swoje się już naczytałem i to nie tylko na PL forach.
W wolnossącym silniku potrzebne jest sprzężenie zwrotne, stosuje się je głównie przez tłumiki komorowe.
Jeśli jednak chcemy zyskać mocy, to robi się zwężane wydechy przelotowe coby zacieśniać układ aby robiło się ciśnienie. To jest taki mega skrót.
Był temat o tym, ale nikt oprócz czajnika i mnie nie chciał go kontynuować, a że mieliśmy bardzo zbliżone zdanie, to nie było już o czym dyskutować
[ Dodano: 2013-07-26, 14:24 ]
Arias, będę miał na sprzedaż bardzo fajny końcowy przelot 2" RM8XXL, do sunnego wchodzi na styk (obcinałem końcówkę 6cm, nie widać cięcia).
Tłumik duży, sunny chodzi na nim naprawdę fajnie