[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja już go mam od dwóch lat na seryjnym wydechu z GT bez katalizatora i jest głośno ale dźwięk jest cudowny no i co dziwne przy 120 nie słychać wydechu wcale
[ Dodano: 2013-08-01, 22:12 ]
Blok "już" na aucie, wymyty, po honowaniu, wał założony, panewki nóweczki, tłoki z pierścionkami na miejscu Myślę, że jutro głowica zawita, bo już ma uszczelniacze wymienione, miałem pękniętą sprężynkę, to wymieniłem, wymyta, wypolerowana
Progress jest, powoli bo czasu brak, a i chcę zrobić to dobrze
Pozdrooo
[ Dodano: 2013-08-18, 11:14 ]
GT na chodzie, silnik odpalił od kopa, ale nie obyło się bez niespodzianek z układem napędowym. Skrzynia prawdopodobnie jest tak wyeksploatowana, że nie obejdzie się bez wymiany, albo bardzo gruntownego remontu, ponieważ zużyte zębatki piątego biegu zostały wymienione, poduszki wypełnione klejem do szyb, a mimo to wybija przy większym obciążeniu Trudno, próbowałem....
Teraz docieranie, przebyłem dopiero 100km, więc początki, zobaczymy co będzie dalej
[ Dodano: 2014-02-15, 23:03 ]
Nie mam póki co chęci żeby pierwszy post ogarnąć to tak sobie poedytuje ostatni post bo pare rzeczy doszło
Silnik:
Wyremontowany, dotarty dalej lata na Motulu 20W60
Układ wydechowy:
Kolektor rurowy z P10GT-->Tłumik z Saaba fi 2,5"-->rura fi 2,5"-->od kolanka oem-->końcowy rage z wylotem 4"
Customowe zegary wersja beta:
Wersja beta bo:
1.Wskazówki pociemniały, muszę je rozjaśnić na czerwono
2.Trwają narady na temat koloru wyświetlaczy, myślę nad czerwonym lub białym, moja Kobieta nalega na biel
Tyle z ważniejszego jak się wreszcie zbiorę w sobie to włożę do GT'ka wszystko co czeka i ogarnę 1-szy post
[ Dodano: 2013-08-01, 22:12 ]
Blok "już" na aucie, wymyty, po honowaniu, wał założony, panewki nóweczki, tłoki z pierścionkami na miejscu Myślę, że jutro głowica zawita, bo już ma uszczelniacze wymienione, miałem pękniętą sprężynkę, to wymieniłem, wymyta, wypolerowana
Progress jest, powoli bo czasu brak, a i chcę zrobić to dobrze
Pozdrooo
[ Dodano: 2013-08-18, 11:14 ]
GT na chodzie, silnik odpalił od kopa, ale nie obyło się bez niespodzianek z układem napędowym. Skrzynia prawdopodobnie jest tak wyeksploatowana, że nie obejdzie się bez wymiany, albo bardzo gruntownego remontu, ponieważ zużyte zębatki piątego biegu zostały wymienione, poduszki wypełnione klejem do szyb, a mimo to wybija przy większym obciążeniu Trudno, próbowałem....
Teraz docieranie, przebyłem dopiero 100km, więc początki, zobaczymy co będzie dalej
[ Dodano: 2014-02-15, 23:03 ]
Nie mam póki co chęci żeby pierwszy post ogarnąć to tak sobie poedytuje ostatni post bo pare rzeczy doszło
Silnik:
Wyremontowany, dotarty dalej lata na Motulu 20W60
Układ wydechowy:
Kolektor rurowy z P10GT-->Tłumik z Saaba fi 2,5"-->rura fi 2,5"-->od kolanka oem-->końcowy rage z wylotem 4"
Customowe zegary wersja beta:
Wersja beta bo:
1.Wskazówki pociemniały, muszę je rozjaśnić na czerwono
2.Trwają narady na temat koloru wyświetlaczy, myślę nad czerwonym lub białym, moja Kobieta nalega na biel
Tyle z ważniejszego jak się wreszcie zbiorę w sobie to włożę do GT'ka wszystko co czeka i ogarnę 1-szy post
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Fajnie wygląda to 260km/h . Jedyne co mi się jakoś niespecjalnie widzi to te ciemne wskazówki. No i ten czerwony przy obrotce trochę za ciemny . Rozjaśnij tą ciemną czerwień i będzie elegancko.
Podsumowując - bardzo duży plus za inwencję twórczą!
Zamiast 20W60 zalałbym 10W60 - silnik będzie miał łatwiej przy rozruchu.
Podsumowując - bardzo duży plus za inwencję twórczą!
Zamiast 20W60 zalałbym 10W60 - silnik będzie miał łatwiej przy rozruchu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No wskazówki poprawię na pewno, a kolor wyświetlaczy to chyba faktycznie biały przyjdzie, niestety co do tarcz to już nic nie mogę zrobić, no chyba że mocniejsze światło podłożyć, to już mi przeszło przez myśl, żeby zrobić układ który by podświetlał czerwone pole po jego osiągnięciu
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Nie będę poruszał tutaj tego tematu Ty wywaliłeś 15k, inni zrobili to taniej itd...Jednym to jeździ innym nie Ja w każdym razie jeżeli będę składał swój motor, a nie kupię gotowego, to będę go składał odprężonego, w zasadzie cały dół już mam.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Za drogi biznes kucizna, a dety jeżdżą i dobrze się mają, dobrze odprężony motor i przy 250-270KM będzie to śmiało gadać. Na razie składam porządnie słupek odprężony Turbo raczej zostanie na przyszły sezon, powoli se graty poskładam.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No to chwila, bo czegoś nie kumam. Mam blok z Avenira DET, korby z GTI-R DET i tloki z 200SX DET, co tu jest według Ciebie za "cienkie"
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
No ok to porządkując na ten moment wygląda to tak:
Pacjent: SR20DEH
1.Blok z Avenira DET
2.Korby z Avenira DET
3.Tłoki GTI-R (szukam pierścionków, ew. dorabiam pod wymiar)
4.Wał z 8-ma przeciwwagami
5.Panewki komplet ACL Race
6.Uszczelka pod głowę 1,5mm wielowarstwowa na zamówienie
7.Pompa oleju SR16VE
8.ECUm DET3 + map sensor
Tak się prezenci specyfikacja słupka, ktory prawdopodobnie będę docierał przez zimę N/A, chyba że zdążę skompletować resztę gratów pod Turbo.
Mój cel? Bezawaryjne 240-270KM, żeby chłostać TSI
Postaram się na bieżąco informować o postępach
Pozdro i dzięki za słowa aprobaty i pomoc
PYTANKO:
Czy filtr oleju K&N z DET jest kompatybilny i czy jest coś wart, a dwa jaki olej na docieranie i docelowo, najlepiej ze stajni MOTULA
Pacjent: SR20DEH
1.Blok z Avenira DET
2.Korby z Avenira DET
3.Tłoki GTI-R (szukam pierścionków, ew. dorabiam pod wymiar)
4.Wał z 8-ma przeciwwagami
5.Panewki komplet ACL Race
6.Uszczelka pod głowę 1,5mm wielowarstwowa na zamówienie
7.Pompa oleju SR16VE
8.ECUm DET3 + map sensor
Tak się prezenci specyfikacja słupka, ktory prawdopodobnie będę docierał przez zimę N/A, chyba że zdążę skompletować resztę gratów pod Turbo.
Mój cel? Bezawaryjne 240-270KM, żeby chłostać TSI
Postaram się na bieżąco informować o postępach
Pozdro i dzięki za słowa aprobaty i pomoc
PYTANKO:
Czy filtr oleju K&N z DET jest kompatybilny i czy jest coś wart, a dwa jaki olej na docieranie i docelowo, najlepiej ze stajni MOTULA
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
elegancki soft-turbo będzie nie ma prawa się wysrać jeżeli nie oszczedzasz na częściach i zostanie to dobrze wystrojone ale naprawde dobrze te 250KM to na luzie powinno wypluć !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
może i lepiej, ale:
1.Ciężko dostać, a w PL za 7500 jest
2.Składam motor od podstaw na wiem czym i wiem ile mogę od niego wymagać i wiem, że go nikt przede mną nie upalał
3.Build not bought nie no Joke oczywiście
Ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie filtra i oleju. Mam też zapytanie do wtrysków, co włożyć top feed z saaba 2.3 Turbo czy listwę tuningową z SR20DET z allegro + wtryski side feed z 200SX
1.Ciężko dostać, a w PL za 7500 jest
2.Składam motor od podstaw na wiem czym i wiem ile mogę od niego wymagać i wiem, że go nikt przede mną nie upalał
3.Build not bought nie no Joke oczywiście
Ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie filtra i oleju. Mam też zapytanie do wtrysków, co włożyć top feed z saaba 2.3 Turbo czy listwę tuningową z SR20DET z allegro + wtryski side feed z 200SX
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
E tam ciężko trzeba dobrze szukać
Trzymam kciuki za brak awarii
Poznałem ziomka ostatnio ma P10 hb i uturbil od podstaw 290KM
Trzymam kciuki za brak awarii
Poznałem ziomka ostatnio ma P10 hb i uturbil od podstaw 290KM
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ostatnio sporo takich projektów znalazłem, dlatego też sam się szarpłem, a dwa kolega Ryba mnie poniekąd może nie do końca świadom namówił
Sory ale będę to dodawał do postów póki nie uzyskam odpowiedzi
"Ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie filtra i oleju. Mam też zapytanie do wtrysków, co włożyć top feed z saaba 2.3 Turbo czy listwę tuningową z SR20DET z allegro + wtryski side feed z 200SX "
Sory ale będę to dodawał do postów póki nie uzyskam odpowiedzi
"Ponawiam pytanie z poprzedniego posta odnośnie filtra i oleju. Mam też zapytanie do wtrysków, co włożyć top feed z saaba 2.3 Turbo czy listwę tuningową z SR20DET z allegro + wtryski side feed z 200SX "
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT