[ Primera] Saisho no Projecto D by Arias
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Zupełnie nie widzę tu tych wlep... kierunki błotników na biało, lusterka w kolor, ale częściowo, listwy boczne szerokie z .144, zderzak, progi na błysk, przód niżej i taką widzę czerwoną P11 gdybym wziął jako prodżekt 4 fun, a nie taradajkę. No i oczywiście VQ pod maskę, a nie grzebać bez sensu te SR'ki w tak krowiastej budzie
A tak ogólnie, to super wozidełko dla kobitki
A tak ogólnie, to super wozidełko dla kobitki
lepszy aparat, ustawiona sesja, korekta wysokosci auta w painszopie i kazdy by sie spuszczal
foo, niestety ale sa osoby ktore musza pogodzic pasje i rodzine, czyli jest jedno auto w rodzinie ktore jest dupowozem, rodzinowozem i "projektem"
foo, niestety ale sa osoby ktore musza pogodzic pasje i rodzine, czyli jest jedno auto w rodzinie ktore jest dupowozem, rodzinowozem i "projektem"
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
eee, już jedna P11 z szerokimi listwami z P11.144 jest ;P
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
foo, Wlepy to taki kaprys, będą inne, ogólnie stylistycznie chcę taki Race Car Import tuner, ale dalej szukam odpowiedniego wzoru i inspiracji Klapa, lusterka i słupki drzwi są w carbonie 4D, jeszcze maska będzie jak wykminie wlot/wylot powietrza. Kierunki białe będą, listwy też. Przód siądzie jeszcze z 1cm, to są eibach sportline -40-50. Pod maską siedzi nieskończony hybrydowy DET, będzie 250KM+.
Ad@mus, Aparat powoli ogarniam, myślę, że maj/czerwiec będzie, wtedy powinienem ogarnąć lakier i będziemy zdjęcia trzaskać z moją lepszą połówką za obiektywem
Ad@mus, Aparat powoli ogarniam, myślę, że maj/czerwiec będzie, wtedy powinienem ogarnąć lakier i będziemy zdjęcia trzaskać z moją lepszą połówką za obiektywem
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
@Ad@mus
Za te wszystkie pseudo mody ku chwale prędkości, pasji i godzenia rodzinnowozu jakbyś zebrał flotę do kupy, to byś już miał jakieś Sunny gti po ABC, które okrutnie karałoby większość popularnych aut. Każdy dłubacz wcześniej, czy później stanie w pewnym momencie przed tym dylematem, a najtrudniej jest się zdecydować. Lata miałem 100NX, niestety później okazało się, że więcej ono stoi niż jeździ, bo kasa na to, kasa na tamto, pojawiła się Rorka, walka z nosidełkiem w 3d - weź poprawnie zamontuj je w 100NX na tyle hehehe, tak, że musiał wpaść z konieczności taniowóz-rodzinnowóz zamulacz LPG i kulało się na co dzień 1.4 przez 6 lat... a co kasy zostało, szło na mody "pasji". Najtrudniej zacząć przygodę z drugim wozem, później już jakoś leci i im wcześniej to zrobisz, tym częściej będziesz się uśmiechał. Same plusy, kochanie nie narzeka, że wiecznie rozgrzebane auto, że głośne, że znów coś tam nie jedzie, że obroty, że pali jak smok, że coś tam, a sroś tam, a jak coś uwalisz, to masz czym dalej się poruszać, a jak żonka chce jechać do mamusi, do psiapsiółki, czy po koperek, a ty masz rękawy po łokcie w silniku to masz temat z głowy - "Piękności ty moja - tam są kluczyki, cmok!", a jak nie ma prawka to wygoń niech robi, albo rozwiedź się, a ci którzy jeszcze nie mają pannicy z prawkiem, to niech poważnie się zastanowią w co brną i czym to grozi itd. itp.
Hyhy, oczywiście nie brać tego osobiście, czy coś, ot dywagacje nad drugim wozem.
Pozdr!
Za te wszystkie pseudo mody ku chwale prędkości, pasji i godzenia rodzinnowozu jakbyś zebrał flotę do kupy, to byś już miał jakieś Sunny gti po ABC, które okrutnie karałoby większość popularnych aut. Każdy dłubacz wcześniej, czy później stanie w pewnym momencie przed tym dylematem, a najtrudniej jest się zdecydować. Lata miałem 100NX, niestety później okazało się, że więcej ono stoi niż jeździ, bo kasa na to, kasa na tamto, pojawiła się Rorka, walka z nosidełkiem w 3d - weź poprawnie zamontuj je w 100NX na tyle hehehe, tak, że musiał wpaść z konieczności taniowóz-rodzinnowóz zamulacz LPG i kulało się na co dzień 1.4 przez 6 lat... a co kasy zostało, szło na mody "pasji". Najtrudniej zacząć przygodę z drugim wozem, później już jakoś leci i im wcześniej to zrobisz, tym częściej będziesz się uśmiechał. Same plusy, kochanie nie narzeka, że wiecznie rozgrzebane auto, że głośne, że znów coś tam nie jedzie, że obroty, że pali jak smok, że coś tam, a sroś tam, a jak coś uwalisz, to masz czym dalej się poruszać, a jak żonka chce jechać do mamusi, do psiapsiółki, czy po koperek, a ty masz rękawy po łokcie w silniku to masz temat z głowy - "Piękności ty moja - tam są kluczyki, cmok!", a jak nie ma prawka to wygoń niech robi, albo rozwiedź się, a ci którzy jeszcze nie mają pannicy z prawkiem, to niech poważnie się zastanowią w co brną i czym to grozi itd. itp.
Hyhy, oczywiście nie brać tego osobiście, czy coś, ot dywagacje nad drugim wozem.
Pozdr!
Foo, cholibka, trzeba zebrać Twoje mądrości, a także innych i stworzyć coś w rodzaju "Klubowe mądrości życiowe".
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
foo, mam żone, żona ma prawko i swoją nie tykaną Avensiske
ja mam primere bo mi sie spodobała i wpakowałem w nią tyle siana i czasu że miał bym zapewne juz jakies e46 330i
ale jako ze mialem primere i ze qg to chlew i ze kupilem swapa i go wykonalem to mam primere po swojemu i kij burdzy warcy rycy cescy ale jakos taka jaka jest mi sie podoba
z tym ze wiem ze arias nie ma dwoch aut, wiec co moze i co umie to zrobi ale te auto nie bedzie nigdy chyba radicallem vmax i nie bedzie tez 100% seryjką po koperek-wiem, kompromisow ciezko sie szuka ale mozna przy okazji cos ciekawego zaproponowac
cos co nie bedzie oem p11 i cos co nie bedzie skrobac wahaczem asfaltu
ja mam primere bo mi sie spodobała i wpakowałem w nią tyle siana i czasu że miał bym zapewne juz jakies e46 330i
ale jako ze mialem primere i ze qg to chlew i ze kupilem swapa i go wykonalem to mam primere po swojemu i kij burdzy warcy rycy cescy ale jakos taka jaka jest mi sie podoba
z tym ze wiem ze arias nie ma dwoch aut, wiec co moze i co umie to zrobi ale te auto nie bedzie nigdy chyba radicallem vmax i nie bedzie tez 100% seryjką po koperek-wiem, kompromisow ciezko sie szuka ale mozna przy okazji cos ciekawego zaproponowac
cos co nie bedzie oem p11 i cos co nie bedzie skrobac wahaczem asfaltu
tez takie cos probowac chce zrobicArias pisze:ogólnie stylistycznie chcę taki Race Ca
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
E tam fajnie jest miec cos innego , co nie jest malym Sunnym (miałem dwa) Primera jest spora fajnie wyglada i jak moze lepiej jezdzic to czemu nie? Tez mam czasem refleksje ze juz bym kupil sobie seryjne szybkie auto , ale pocoooo ?:P
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Primerka to dość pojemne, rodzinne autko GT jest spoko, ale współczesne limuzyny Ją objeżdżają, dlatego chcę jej dodać pazura i mieść domowego sedana o przyzwoitych osiągach, a że ma być moc to i całą resztę trzeba ogarnąć, mam czas... Planuje też przeprowadzkę, dom z garażem itd, itp, wtedy będę kminił więcej, marzy mi się Datsun 240Z, albo jakiś Muscle Car na weekendy Nie robię z Primery Killera, robię Spartana
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Dzięki DiLGT, ale w gruncie rzeczy do więcej jest do zrobienia w GTku niż jest zrobione niestety
[ Dodano: 2015-06-28, 23:22 ]
Ja jestem po wymianie na XADO 5W50, pierwsze wrażenie......zawiodłem się, ale tylko na 10 minut
Od początku: Zagrzałem silnik, wlałem płukankę Liqui Moly (szajs ale przy przebiegu 4k od remontu wystarczy), po 15 minutach zlałem ten "syf". Jako że korek mam od Benka Greddy Style z magnesem, to wszelakie resztki docierania zostały na korku, było tego tyle co połowa paznokcia. Wymieniłem napinacz na używkę z SR16VE (wygląda identycznie jak mój stary, ale inaczej chodzi niż mój), filtr Knecht, olej wspomniany XADO Street Racing 5W50. 10s kręcenia bez świec i pierwsze odpalenie....napinacz dre ryja, ciśnienie 5,7bara. Po 2s napinacz się uspokoił, ciśnienie spadło do 3,5-4bar, ale praca silnika mnie jakoś nie zadowalała. No nic mówię, trudno sam chciałem. Zostawiłem silnik, żeby się nagrzał na jałowych i tu zaczyna się robić ciekawie, silnik zaczyna wyrównywać ruch, lekko przycicha i po ok 10-15 minutach można powiedzieć, że zacząłem czerpać przyjemność, ze słuchania mojej SRki. Fakt że klawiatura dalej klekocze, ale już nie jak 3.0diesel z mercedesa beczki, a bardziej jak i-CDTI Hondy Martwi mnie tylko, że na jałowych rzędu 800-850 przy włączonej klimie, światłach itd. ciśnienie oleju spada do 0,7-1bar. Zastanawiam się, czy nie zakręcić AAC, co by 1k rpm było.
Dodatkowo wymieniłem świeczki na NGK BKR6EY-11, założone z indeksowaniem
A w garażu czeka skrzynia z P11 SLX + półosie kompletne z P11GT, bo moje przeguby wewnętrzne już mają mega luz. Łożysko oporowe wydaje wkurzające dźwięki to też zanabyłem NTN nóweczkę
Jutro może wreszcie jakieś foty cyknę to i aktualizację zrobię
[ Dodano: 2015-06-28, 23:22 ]
Ja jestem po wymianie na XADO 5W50, pierwsze wrażenie......zawiodłem się, ale tylko na 10 minut
Od początku: Zagrzałem silnik, wlałem płukankę Liqui Moly (szajs ale przy przebiegu 4k od remontu wystarczy), po 15 minutach zlałem ten "syf". Jako że korek mam od Benka Greddy Style z magnesem, to wszelakie resztki docierania zostały na korku, było tego tyle co połowa paznokcia. Wymieniłem napinacz na używkę z SR16VE (wygląda identycznie jak mój stary, ale inaczej chodzi niż mój), filtr Knecht, olej wspomniany XADO Street Racing 5W50. 10s kręcenia bez świec i pierwsze odpalenie....napinacz dre ryja, ciśnienie 5,7bara. Po 2s napinacz się uspokoił, ciśnienie spadło do 3,5-4bar, ale praca silnika mnie jakoś nie zadowalała. No nic mówię, trudno sam chciałem. Zostawiłem silnik, żeby się nagrzał na jałowych i tu zaczyna się robić ciekawie, silnik zaczyna wyrównywać ruch, lekko przycicha i po ok 10-15 minutach można powiedzieć, że zacząłem czerpać przyjemność, ze słuchania mojej SRki. Fakt że klawiatura dalej klekocze, ale już nie jak 3.0diesel z mercedesa beczki, a bardziej jak i-CDTI Hondy Martwi mnie tylko, że na jałowych rzędu 800-850 przy włączonej klimie, światłach itd. ciśnienie oleju spada do 0,7-1bar. Zastanawiam się, czy nie zakręcić AAC, co by 1k rpm było.
Dodatkowo wymieniłem świeczki na NGK BKR6EY-11, założone z indeksowaniem
A w garażu czeka skrzynia z P11 SLX + półosie kompletne z P11GT, bo moje przeguby wewnętrzne już mają mega luz. Łożysko oporowe wydaje wkurzające dźwięki to też zanabyłem NTN nóweczkę
Jutro może wreszcie jakieś foty cyknę to i aktualizację zrobię
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, ciekawe jak będzie się sprawować SR'ka na XADO. U mnie po ostatniej płukance i zmianie oleju też silnik klepał jak powalony, ale po jakiś 15-20min uspokoiło się wszystko i teraz pracuje grzecznie
Na wolnych obrotach i obciążeniu będziesz chyba miał takie ciśnienie oleju. Trzeba sprawdzić jak to się zachowuje w P10eGT przed liftem
Na wolnych obrotach i obciążeniu będziesz chyba miał takie ciśnienie oleju. Trzeba sprawdzić jak to się zachowuje w P10eGT przed liftem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Miałem podobne ciśnienie przy takich obrotach, ustawiłem na 1k rpm i jest niebo a ziemia
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Maly UP...
Wpadła sprawna skrzynia z WP11 2.0 po 130k przebiegu, działa malina Dodatkowo pozbyłem się wszystkich luzów na półosiach, wymieniłem cieknący simmer na wale i inne bezdety.
Jest też dołożony pewien gadżet, dzięki koledze gwaltek, fotkami sie pochwalę jutro.
Powiedzcie mi tylko, przy puszczaniu sprzęgła coś huczy, tak na półsprzęgle, łożysko oporowe jest nowe NTK, drażni mnie to z leksza.
Wpadła sprawna skrzynia z WP11 2.0 po 130k przebiegu, działa malina Dodatkowo pozbyłem się wszystkich luzów na półosiach, wymieniłem cieknący simmer na wale i inne bezdety.
Jest też dołożony pewien gadżet, dzięki koledze gwaltek, fotkami sie pochwalę jutro.
Powiedzcie mi tylko, przy puszczaniu sprzęgła coś huczy, tak na półsprzęgle, łożysko oporowe jest nowe NTK, drażni mnie to z leksza.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
ja pracuję do 19 potem jestem wolny pisać, dzwonić można coś ugadać, w temacie Spotów Katowice też było pisane
[ Dodano: 2015-07-21, 20:52 ]
Mały up same zdjęcia opis jutro, bo do roboty trzeba gnać
[ Dodano: 2015-07-21, 20:52 ]
Mały up same zdjęcia opis jutro, bo do roboty trzeba gnać
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Więc do rzeczy:
1.Dolot jest owinięty piankową taśmą do izolacji termicznych, a na to jeszcze ściągnięty cały taśmą atermiczną do systemów klimatyzacji. Ad@mus, ja wyznaję zasadę, to ma spełniać swoją rolę, a nie wyglądać, no chyba że wygląda i działa
2.Druga fota to mój zbiorniczek wyrównawczy z puszki Liqui Moly
3.Czwarta i piata fota to frutek od kolegi gwaltek, trochę cięcia i pasi elegancko
4.Sześć i siedem to moje obecne heble, przód zacisk X-trail + 280x28, tył P11.144 278mm tarcza.
5.A na ostatniej fotce widać wypociny mojej Lepszej Połówki w postaci mieszka lewarka NISMO STYLE oraz przez Nią wybrana gałka Skunk2 Style
1.Dolot jest owinięty piankową taśmą do izolacji termicznych, a na to jeszcze ściągnięty cały taśmą atermiczną do systemów klimatyzacji. Ad@mus, ja wyznaję zasadę, to ma spełniać swoją rolę, a nie wyglądać, no chyba że wygląda i działa
2.Druga fota to mój zbiorniczek wyrównawczy z puszki Liqui Moly
3.Czwarta i piata fota to frutek od kolegi gwaltek, trochę cięcia i pasi elegancko
4.Sześć i siedem to moje obecne heble, przód zacisk X-trail + 280x28, tył P11.144 278mm tarcza.
5.A na ostatniej fotce widać wypociny mojej Lepszej Połówki w postaci mieszka lewarka NISMO STYLE oraz przez Nią wybrana gałka Skunk2 Style
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, masz na myśli cięcie tylko podsufitki, czy większa rzeźba? Trzyma się tylko na wcisk, czy wcelowałeś w jakieś mocowania?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, póki co wersja beta trzyma się na wcisk i trzyma się bardzo dobrze, ale jest szpara na 3mm miedzy podsufitką a panelem. Ciąć trzeba podsufitkę i takie wzmocnienie stalowe które tam jest, ale nożyce do cięcia blachy 10 minut i założony panel
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
AdrionGT, auto się sprzedało jakiś czas temu
Topic zamykam
Topic zamykam
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_