[ Micra] Nissan Micra K10 GA16DE
: 2011-09-12, 20:44
MODEL: Nissan Micra K10 rok prod. 1992, pierwsza rejestracja 1993, w kraju od 12.2005
SILNIK: GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa 2.3, nowe przewody paliwowe, elastyczne w oplocie, olej Motul 300V 15W50, nowy kompletny rozrząd.
UKŁAD DOLOTOWY: stożek Fujita z druciarskim doprowadzeniem zimnego powietrza.
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport.
UKŁAD NAPĘDOWY: seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax (niedokładnie z resztą
) .
UKŁAD HAMULCOWY: pompa, zaciski, klocki seria z Sunnego 1,6, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, z tyłu korektory hamowania z Corsy C.
ZAWIESZENIE: przód: gwint z Golfa 3 Bilstein/H&R, regulowana rozpórka, komplet poliuretanów, tył: stała rozpórka, komplet poliuretanów, sprężyny MTS-35 dodatkowqo obniżone i utwardzone przez kowala, amortyzatory Sachs gazowe.
ELEKTRONIKA: cała elektronika z Sunnego.
CAR-AUDIO: brak.
ŚRODEK: kompletne wybebeszenie, jedyne co zostało to koło zapasowe, boczki z przodu, kokpit i dwa fotele z K10 Super S, kierownica chińczyk prawie jak Momo - nieco mniejsza i dużo wygodniejsza od standardowej, akumulator w tylnym prawym rogu auta (nowa Centra 40Ah).
WAGA: ok. 760kg. (może być nieaktualna)
BODY-KIT: seria K10.
MOC: 110KM/154Nm (wykres poniżej).
OSIĄGI: GTech ok 7,55s do 100km/h. 16,4s fotokomórki (Zlot 2012), 16,01s fotokomórki Zlot 2013...
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/hamownia.jpg)
Dawca:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de1.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de2.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de3.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de4.jpg)
Cała wiązka potrzebna do odpalenia auta to tylko tyle przewodów![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de5.jpg)
Goły silnik:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de6.jpg)
Goła Micra![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de7.jpg)
Nowy rozrząd:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de8.jpg)
Nowe półosie oraz stare:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de9.jpg)
Sanki pod silnikiem:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de10.jpg)
Wahacze oraz zwrotnice z K11 już na aucie:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de11.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de12.jpg)
Przerobiona lewa łapa silnika:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de13.jpg)
Silnik na aucie, zostały pierdółki:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de14.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de15.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de16.jpg)
Sesja nad bajorkiem (wrzesień 2011):
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de17.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de18.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de19.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de20.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de21.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de22.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de25.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de26.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de28.jpg)
Czerwiec 2012:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec3.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec4.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec1.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec2.jpg)
SILNIK: GA16DE (wtrysk), silnik pochodzi z Sunnego rok prod. 1993, wałki DS, kolektor 73C, zewnętrzna pompa paliwa z Mercedesa 2.3, nowe przewody paliwowe, elastyczne w oplocie, olej Motul 300V 15W50, nowy kompletny rozrząd.
UKŁAD DOLOTOWY: stożek Fujita z druciarskim doprowadzeniem zimnego powietrza.
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, przelot fi50mm, tłumik końcowy przelotowy WM Sport.
UKŁAD NAPĘDOWY: seria z Sunnego, półosie robione na wymiar przez Motomax (niedokładnie z resztą
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
UKŁAD HAMULCOWY: pompa, zaciski, klocki seria z Sunnego 1,6, przewody w oplocie, nowe przewody miedziane, z tyłu korektory hamowania z Corsy C.
ZAWIESZENIE: przód: gwint z Golfa 3 Bilstein/H&R, regulowana rozpórka, komplet poliuretanów, tył: stała rozpórka, komplet poliuretanów, sprężyny MTS-35 dodatkowqo obniżone i utwardzone przez kowala, amortyzatory Sachs gazowe.
ELEKTRONIKA: cała elektronika z Sunnego.
CAR-AUDIO: brak.
ŚRODEK: kompletne wybebeszenie, jedyne co zostało to koło zapasowe, boczki z przodu, kokpit i dwa fotele z K10 Super S, kierownica chińczyk prawie jak Momo - nieco mniejsza i dużo wygodniejsza od standardowej, akumulator w tylnym prawym rogu auta (nowa Centra 40Ah).
WAGA: ok. 760kg. (może być nieaktualna)
BODY-KIT: seria K10.
MOC: 110KM/154Nm (wykres poniżej).
OSIĄGI: GTech ok 7,55s do 100km/h. 16,4s fotokomórki (Zlot 2012), 16,01s fotokomórki Zlot 2013...
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/hamownia.jpg)
Dawca:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de1.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de2.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de3.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de4.jpg)
Cała wiązka potrzebna do odpalenia auta to tylko tyle przewodów
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de5.jpg)
Goły silnik:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de6.jpg)
Goła Micra
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de7.jpg)
Nowy rozrząd:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de8.jpg)
Nowe półosie oraz stare:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de9.jpg)
Sanki pod silnikiem:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de10.jpg)
Wahacze oraz zwrotnice z K11 już na aucie:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de11.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de12.jpg)
Przerobiona lewa łapa silnika:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de13.jpg)
Silnik na aucie, zostały pierdółki:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de14.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de15.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de16.jpg)
Sesja nad bajorkiem (wrzesień 2011):
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de17.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de18.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de19.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de20.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de21.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de22.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de25.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de26.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/ga16de28.jpg)
Czerwiec 2012:
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec3.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec4.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec1.jpg)
![Obrazek](http://gardener.jupe.pl/micra/czerwiec2.jpg)