Strona 1 z 2

[Sunny] Sunny GTI SR20VE

: 2011-08-01, 14:51
autor: Sedric
MODEL: N14 GTi 1992r rok, 3 drzwiowy

SILNIK: SR20VE:
-Tłoki doprężające z primery P11 GT.
-Panewki ACL RACE
-Pierścienie CTI

Moc: 203,6 KM 207,3 NM

UKLAD DOLOTOWY: -Dolot by SSG na stozku FUJITA


UKLAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC reszta przelot 2,5" na jednym tłumiku by EL-tec

ELEKTRONIKA: -ECU seryjne z GTI, wystrojone na ECU Masterze, przesunięta odcinka na 8300, AKU w bagazniku.

UKLAD NAPĘDOWY: -skrzynia seria od SR20DE, sprzeglo EXEDY -koła Ronal Irmscher 16" z oponkami BRIDGESTONE POTENZA RE050A 195/45/16


ZAWIESZENIE: Amortyzatory seria czyli KYB Exel G z nie wiem jakimi sprężynami (w garazu leza i czekaja mts'y), rozpórka przednia górna OMP, poliurethany pod silnikiem.


UKłAD HAMULCOWY: Zaciski i tarcze seria -klocki Ferodo DS PERFORMANCE -Nowe wszystkie przewody miedziane -stalowy oplot GOODRIDGE -Zalane Motulem RBF 660 oraz
wyrzucona pompa ABS

BODY-KIT: seryjny z GTI, czyli przedni zderzak z halogenami, progi oraz lotka.

ŚRODEK: Fotele kubełkowe COBRA DAYTONA, kierownica PERSONAL 32cm. Gałka NISMO Resin, pasy 4 punktowe 2 calowe SABELT, wyleciał 'kondon' osłaniający lewarek, dziurę po nim zakrywa carbon który jest tez naokoło kluczyka i włącznika halogenów/sterowania lusterek.


CAR-AUDIO: Coś tam słychać ale dźwięk wydechu i załączającej się fazy satysfakcjonuje mnie w 101%

Dodam tylko, że miny i słowa wydobywające się z ust ludzi mających do czynienia ze zwykłymi dupowozami po krótkim test drivie rekompensują wszystkie wyrzeczenia które kosztowało mnie to autko:)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2011-08-01, 14:56
autor: Sajmooon
Fajne auto :) a jaką mocą się legitymuje ? felgi rozwalają system kolorem :)

: 2011-08-01, 15:00
autor: Sedric
Ups zapomniałem podać mocy.. Już poprawione. W słońcu wyglądają jeszcze lepiej ;-)

: 2011-08-01, 15:15
autor: rz
Jak kiedyś będziesz leciał przez Wrocław to z chęcią obadam furę na żywca bo jest kozak :) Powodzenia w dalszych modach i szerokości.

rz

: 2011-08-01, 15:21
autor: Dodo
no jak pojadę do szwagra do Modliszowa to też chętnie obejrzę autko na żywo bo na fotkach ładnie się prezentuje ;-)

: 2011-08-01, 17:31
autor: SenTex
Zacna fura, sporo sie napracowałeś nad nią ;) Kolor felg chyba powinien być bardziej oczojebny :mrgreen:

: 2011-08-01, 17:41
autor: xtomek
Sedric, brawo.... piękne, mocne słoneczko. :-D Niuty trzeba poprawić i będzie kolejna rakieta.
Pozdro od rudzielca. :-P

: 2011-08-01, 18:13
autor: Sedric
Akurat jak robiliśmy zdjęcia zaczynało padać i definitywnie pogoda nie dopisała, w słońcu kolor jest idealny, oczojebne barwy na tego typu autach kojarzy mi się z 'I wanna be jdm so much!'

: 2011-08-01, 19:46
autor: lukasz84
Fajna sztuka ładnie ogarnięta i wydaje sie mi bardzo dobrze znajoma hmm te nakładki na tablice rejestracyjne :-> czy to nie było sunny Machonia a wczesniej Rossiego ???? a czy pierwszym właścicielem w kraju to nie był przypadkiem człowiek z Łomży??? :D pozdro dla tej czarnej suki od ktorej sie wszystko zaczęło jeśli mnie oczy nie mylą ale chyba mam racje ??? ;)

: 2011-08-01, 19:47
autor: SenTex
Silnik mowi sam za siebie ;-)

: 2011-08-01, 20:03
autor: Sedric
Zgadza się, Sunniaka przechwyciłem po Adamie :-P

: 2011-08-01, 20:05
autor: zuru82
Kolejny fajny Sunny VE :) Bardzo ładna sztuka, powiedzenia w dalszych modach :cool:

: 2011-08-01, 20:28
autor: xtomek
Czyżby to ten:
Obrazek

: 2011-08-01, 20:41
autor: lukasz84
Tak jest xTomku to jeszcze jak był u mnie 8-) .Sedric moj Intrax wyjęty został z twojej nysy ;-) wiec mamy cos wspolnego ;-) gratuluje fajnie ze auto dalej smiga cieszy mnie to bardzo :D ,... a jak tam karoseria bo ja na dzien dobry musiałem ją poprawić??? małe wykwity rudej sie pojawiły ale to norma jak sie trzyma teraz???

: 2011-08-01, 20:50
autor: xtomek
Zaraz po nim, moja przygoda z VE się zaczęła :mrgreen: Pierwsze pięć motorów z Japonii... :-P To już ;-) historia...., mój był piąty. I chyba najlepszy.

: 2011-08-01, 20:57
autor: lukasz84
A ja tylko czytałem i podziwałem co sie dzieje w wawie z nissanami ,..i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)

: 2011-08-01, 21:01
autor: p'xxl
Sedrik wpadaj do Wałbrza w tygodniu na jakiegoś mini spocisza. A i paru rejserów możesz wyleczyć z próżności na strefie. :)
Śliczna fura.
Pozdrawiam

: 2011-08-01, 21:20
autor: KTR
i to mi sie podoba ;-) że takie okazy nie przepadaja i cały czas sa w dobrych klubowych rekach :) Sedric już cała przeszłość autka znana :-P Prezentuje sie bardzo fajnie, chociaż mi fele sie średnio podobaja, podobne już były na pewnym GTI-R :->
pozdro

: 2011-08-01, 21:27
autor: xtomek
.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T :->

: 2011-08-01, 21:29
autor: MRC
ładna sztuka Sedric, ;) dobrze że trafiała i jest w dobrych rękach ;-)

bardzo głośno jest na jednym tłumiku :D ?


a co do felg to jestem podobnego zdania jak KTR :P

: 2011-08-01, 21:44
autor: lukasz84
xtomek pisze:
.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T :->

się sprężać się :-P ,... bo zamiast przybywać VE+T to mamy -1,.. aj Zuru82,.. uuu i jescze prima na sprzedaż ;) ,..czekam, czekamy kto następny ,...

: 2011-08-01, 21:53
autor: xtomek
pure P10 forever :-P :-P :-P I am
Jeżeli pamiętasz mój podpis z nissanklubu ;-)
Sorry za OT w temacie Sedrica.

: 2011-08-01, 23:13
autor: Jarzyn
Bardzo bardzo zacna fura ;)
Ecumaster na fuel implancie?

: 2011-08-02, 07:59
autor: Ali-En
Znajome felgi ;)

Może się wybierzesz?
viewtopic.php?t=6195

: 2011-08-02, 09:34
autor: Coobcio
Tu można przeczytać trochę histori o tym aucie: http://www.coobcio.pl/?p=814 - fot
Fajna sztuka i śmiesznie tak z rąk do rąk przechodzi ale dobrze mu chyba u ciebie będzie :)

: 2011-08-02, 09:56
autor: zuru82
lukasz84 pisze: się sprężać się :-P ,... bo zamiast przybywać VE+T to mamy -1,.. aj Zuru82,.. uuu i jescze prima na sprzedaż ;) ,..czekam, czekamy kto następny ,...
A tam -1 od razu ;) Trzeba w coś bardziej męskiego trzeba wejść ;P Sunny dobra rzecz :D Sorka za OT.

Kolega Sedric może za jakiś czas również się skusi na VE+T :D

: 2011-08-02, 14:07
autor: Sedric
W weekend dłubie przy kumpla 200sx'ie więc nie dam rady.

Łukasz wiem wiem o tym zawiasie:P dla mnie jest to zbyt hardcorowa zawiecha więc nie kupiłem jej z furą. Co do rdzy to robiłem reperaturki z tyłu ale lakiernik gej spier*olil sprawę i trzeba jeszcze raz pomalować (1000zł w błoto..), pojawiło się też trochę na tylnej klapie i przednich błotnikach- standardowo.

Co do turbo: jedyny słuszny wybór według mnie przy turbinie to RWD i jeśli już to właśnie w tym kierunku pójdę.

Ali w tym terminie jadę do Wawy na nissantechowy alkospot.

Wydech jest optymalny, jak na 1 tłumik bardzo cichy i naprawdę baardzo przyjemnie brzmi.

: 2011-08-02, 18:54
autor: xtomek
xtomek pisze:
.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T :->
Zwłaszcza że wczoraj dostałem baty od Porsche 911 Turbo na Cargo.
p.s.
Dzieki,za wsparcie swego czasu, na bardzo egzaltowanym forum passwordów. :-D

: 2011-08-03, 09:00
autor: bombel
xtomek pisze:Zwłaszcza że wczoraj dostałem baty od Porsche 911 Turbo na Cargo.
Chyba nie sądziłeś, że masz jakiekolwiek szanse?? :)

: 2011-08-03, 09:19
autor: xtomek
Nie sądziłem :mrgreen: :-P Koniec OT.