Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Sunny GTI SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

[Sunny] Sunny GTI SR20VE

Post autor: Sedric » 2011-08-01, 14:51

MODEL: N14 GTi 1992r rok, 3 drzwiowy

SILNIK: SR20VE:
-Tłoki doprężające z primery P11 GT.
-Panewki ACL RACE
-Pierścienie CTI

Moc: 203,6 KM 207,3 NM

UKLAD DOLOTOWY: -Dolot by SSG na stozku FUJITA


UKLAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC reszta przelot 2,5" na jednym tłumiku by EL-tec

ELEKTRONIKA: -ECU seryjne z GTI, wystrojone na ECU Masterze, przesunięta odcinka na 8300, AKU w bagazniku.

UKLAD NAPĘDOWY: -skrzynia seria od SR20DE, sprzeglo EXEDY -koła Ronal Irmscher 16" z oponkami BRIDGESTONE POTENZA RE050A 195/45/16


ZAWIESZENIE: Amortyzatory seria czyli KYB Exel G z nie wiem jakimi sprężynami (w garazu leza i czekaja mts'y), rozpórka przednia górna OMP, poliurethany pod silnikiem.


UKłAD HAMULCOWY: Zaciski i tarcze seria -klocki Ferodo DS PERFORMANCE -Nowe wszystkie przewody miedziane -stalowy oplot GOODRIDGE -Zalane Motulem RBF 660 oraz
wyrzucona pompa ABS

BODY-KIT: seryjny z GTI, czyli przedni zderzak z halogenami, progi oraz lotka.

ŚRODEK: Fotele kubełkowe COBRA DAYTONA, kierownica PERSONAL 32cm. Gałka NISMO Resin, pasy 4 punktowe 2 calowe SABELT, wyleciał 'kondon' osłaniający lewarek, dziurę po nim zakrywa carbon który jest tez naokoło kluczyka i włącznika halogenów/sterowania lusterek.


CAR-AUDIO: Coś tam słychać ale dźwięk wydechu i załączającej się fazy satysfakcjonuje mnie w 101%

Dodam tylko, że miny i słowa wydobywające się z ust ludzi mających do czynienia ze zwykłymi dupowozami po krótkim test drivie rekompensują wszystkie wyrzeczenia które kosztowało mnie to autko:)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:11 przez Sedric, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2011-08-01, 14:56

Fajne auto :) a jaką mocą się legitymuje ? felgi rozwalają system kolorem :)
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-08-01, 15:00

Ups zapomniałem podać mocy.. Już poprawione. W słońcu wyglądają jeszcze lepiej ;-)

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2011-08-01, 15:15

Jak kiedyś będziesz leciał przez Wrocław to z chęcią obadam furę na żywca bo jest kozak :) Powodzenia w dalszych modach i szerokości.

rz

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2011-08-01, 15:21

no jak pojadę do szwagra do Modliszowa to też chętnie obejrzę autko na żywo bo na fotkach ładnie się prezentuje ;-)
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-08-01, 17:31

Zacna fura, sporo sie napracowałeś nad nią ;) Kolor felg chyba powinien być bardziej oczojebny :mrgreen:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-01, 17:41

Sedric, brawo.... piękne, mocne słoneczko. :-D Niuty trzeba poprawić i będzie kolejna rakieta.
Pozdro od rudzielca. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-08-01, 18:13

Akurat jak robiliśmy zdjęcia zaczynało padać i definitywnie pogoda nie dopisała, w słońcu kolor jest idealny, oczojebne barwy na tego typu autach kojarzy mi się z 'I wanna be jdm so much!'

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-01, 19:46

Fajna sztuka ładnie ogarnięta i wydaje sie mi bardzo dobrze znajoma hmm te nakładki na tablice rejestracyjne :-> czy to nie było sunny Machonia a wczesniej Rossiego ???? a czy pierwszym właścicielem w kraju to nie był przypadkiem człowiek z Łomży??? :D pozdro dla tej czarnej suki od ktorej sie wszystko zaczęło jeśli mnie oczy nie mylą ale chyba mam racje ??? ;)

Awatar użytkownika
SenTex
doświadczony forumowicz
Posty: 234
Rejestracja: 2011-06-30, 14:06
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: SenTex » 2011-08-01, 19:47

Silnik mowi sam za siebie ;-)

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-08-01, 20:03

Zgadza się, Sunniaka przechwyciłem po Adamie :-P

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-08-01, 20:05

Kolejny fajny Sunny VE :) Bardzo ładna sztuka, powiedzenia w dalszych modach :cool:
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-01, 20:28

Czyżby to ten:
Obrazek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-01, 20:41

Tak jest xTomku to jeszcze jak był u mnie 8-) .Sedric moj Intrax wyjęty został z twojej nysy ;-) wiec mamy cos wspolnego ;-) gratuluje fajnie ze auto dalej smiga cieszy mnie to bardzo :D ,... a jak tam karoseria bo ja na dzien dobry musiałem ją poprawić??? małe wykwity rudej sie pojawiły ale to norma jak sie trzyma teraz???

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-01, 20:50

Zaraz po nim, moja przygoda z VE się zaczęła :mrgreen: Pierwsze pięć motorów z Japonii... :-P To już ;-) historia...., mój był piąty. I chyba najlepszy.
Ostatnio zmieniony 2011-08-01, 21:41 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-01, 20:57

A ja tylko czytałem i podziwałem co sie dzieje w wawie z nissanami ,..i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2011-08-01, 21:01

Sedrik wpadaj do Wałbrza w tygodniu na jakiegoś mini spocisza. A i paru rejserów możesz wyleczyć z próżności na strefie. :)
Śliczna fura.
Pozdrawiam
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2011-08-01, 21:20

i to mi sie podoba ;-) że takie okazy nie przepadaja i cały czas sa w dobrych klubowych rekach :) Sedric już cała przeszłość autka znana :-P Prezentuje sie bardzo fajnie, chociaż mi fele sie średnio podobaja, podobne już były na pewnym GTI-R :->
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-01, 21:27

.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MRC
fanatyk nissana
Posty: 361
Rejestracja: 2009-12-09, 13:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MRC » 2011-08-01, 21:29

ładna sztuka Sedric, ;) dobrze że trafiała i jest w dobrych rękach ;-)

bardzo głośno jest na jednym tłumiku :D ?


a co do felg to jestem podobnego zdania jak KTR :P

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2011-08-01, 21:44

xtomek pisze:
.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T :->

się sprężać się :-P ,... bo zamiast przybywać VE+T to mamy -1,.. aj Zuru82,.. uuu i jescze prima na sprzedaż ;) ,..czekam, czekamy kto następny ,...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-01, 21:53

pure P10 forever :-P :-P :-P I am
Jeżeli pamiętasz mój podpis z nissanklubu ;-)
Sorry za OT w temacie Sedrica.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-08-01, 23:13

Bardzo bardzo zacna fura ;)
Ecumaster na fuel implancie?

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-08-02, 07:59

Znajome felgi ;)

Może się wybierzesz?
viewtopic.php?t=6195
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-08-02, 09:34

Tu można przeczytać trochę histori o tym aucie: http://www.coobcio.pl/?p=814 - fot
Fajna sztuka i śmiesznie tak z rąk do rąk przechodzi ale dobrze mu chyba u ciebie będzie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-08-02, 09:56

lukasz84 pisze: się sprężać się :-P ,... bo zamiast przybywać VE+T to mamy -1,.. aj Zuru82,.. uuu i jescze prima na sprzedaż ;) ,..czekam, czekamy kto następny ,...
A tam -1 od razu ;) Trzeba w coś bardziej męskiego trzeba wejść ;P Sunny dobra rzecz :D Sorka za OT.

Kolega Sedric może za jakiś czas również się skusi na VE+T :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2011-08-02, 14:07

W weekend dłubie przy kumpla 200sx'ie więc nie dam rady.

Łukasz wiem wiem o tym zawiasie:P dla mnie jest to zbyt hardcorowa zawiecha więc nie kupiłem jej z furą. Co do rdzy to robiłem reperaturki z tyłu ale lakiernik gej spier*olil sprawę i trzeba jeszcze raz pomalować (1000zł w błoto..), pojawiło się też trochę na tylnej klapie i przednich błotnikach- standardowo.

Co do turbo: jedyny słuszny wybór według mnie przy turbinie to RWD i jeśli już to właśnie w tym kierunku pójdę.

Ali w tym terminie jadę do Wawy na nissantechowy alkospot.

Wydech jest optymalny, jak na 1 tłumik bardzo cichy i naprawdę baardzo przyjemnie brzmi.

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-02, 18:54

xtomek pisze:
.i też zachorowałem szkoda ze tak pózno a,.. ważne że wypaliło,.. :)
Jeszcze trochę i nie oprę się VE+T :->
Zwłaszcza że wczoraj dostałem baty od Porsche 911 Turbo na Cargo.
p.s.
Dzieki,za wsparcie swego czasu, na bardzo egzaltowanym forum passwordów. :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-08-03, 09:00

xtomek pisze:Zwłaszcza że wczoraj dostałem baty od Porsche 911 Turbo na Cargo.
Chyba nie sądziłeś, że masz jakiekolwiek szanse?? :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-08-03, 09:19

Nie sądziłem :mrgreen: :-P Koniec OT.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”