Strona 1 z 29
					
				[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
				: 2009-12-13, 06:18
				autor: xtomek
				MODEL: Primera P10 SLX->
P10 GT/VE 1996
SILNIK: SR20dE->
SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: Ecumaster
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 
206,4/208 KM, 228,5/232 Nm N/A ....było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: 
60 ft 2,393 ET 14,357....
 było: 60ft 2.436, ET 14.831 
DODATKOWE ZMIANY: 
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera - zdjęty
odcinka na 8300 po ostatnim strojeniu/zapłonie i rozrządzie - już jest
BF Goodrich G-FORCE PROFILER 205/50r15 86Vprzód - 205 - są
kubełek/kubełki - już są
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer - już jest
duża przepustnica - jest
wałki N1
 
 
 
 
 
Ale będzie cichociemna, BMW spadać
. Jeszcze spoiler zdejmiemy.
Bangla, jak by powiedział PMW 

!
 
 
			
					
				
				: 2009-12-13, 09:23
				autor: Piotrek N15 S
				a niżej usiąść nie chce 

 Tak to bardzo ładna Primka 

 
			
					
				
				: 2009-12-13, 13:49
				autor: xtomek
				Usiądzie  

  I niejednego powali na kolana.
 
			
					
				
				: 2009-12-13, 13:53
				autor: mimier
				Tomek wstaw więcej fotek z przekładki i najlepiej jakieś spostrzeżenia...na pewno przyda się w przyszłości 

Ps. Dla niektórych driverów na pewno rude będzie wredne...jak zobaczą znikający punkt przed sobą po załączeniu faz 

 
			
					
				
				: 2009-12-13, 14:01
				autor: xtomek
				
			 
			
					
				
				: 2009-12-18, 02:20
				autor: Puchacz
				przy takiej mocy to to troszke musi fruwac 

 chetnie bym sie takim przejechał 

 
			
					
				
				: 2009-12-18, 13:14
				autor: NadiR
				Macie może jeszcze lotkę na klapę?
			 
			
					
				
				: 2009-12-18, 19:53
				autor: xtomek
				Ruda opuściła warsztat. Teraz hamownia i wszystko będzie jasne. Krótsza skrzynia i spiek dają bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Zdjątka i wykresy lada dzień. 

 
			
					
				
				: 2009-12-18, 19:58
				autor: Kenet
				Wałki N1 są na pokładzie czy poprzedni setup? Fajnie, że auto znów jeździ.
			 
			
					
				
				: 2009-12-18, 20:19
				autor: xtomek
				Niestety jeszcze nie N1, ale z SR16VE. Czuje się różnicę na dole. Hamownia prawdę pokaże  

 Fajne uczucie - ruda z zewnątrz, a w środku cała czerwona.- motor, wiącha, zawiecha, wnętrze, tablica, kiera...  

 i w końcu niżej siedzi. A czerwoną pożegnaliśmy wczoraj.
 
			
					
				
				: 2009-12-25, 10:16
				autor: xkarol
				Mody na teraz: 
komplet lekkich kolek i zamach, 
nastpenie walki N1 

 ... 
na razie 3ba sie nacieszyc tym że taki kawal roboty zakonczony sukcesem. 
A pierwszeństwo maja teraz poduszki silnika. Po świętach hamownia i .....
myślę że 219/219 Coobcia jest do pobicia. Z jego pomocą  

 
			
					
				
				: 2009-12-25, 10:57
				autor: xtomek
				Ciekaw jestem nowych rezultatów na 1/4.
			 
			
					
				
				: 2009-12-25, 23:06
				autor: bodek
				No to było by ciekawe jak byście osiągnęli na obecnych wałkach wynik lepszy niż 219KM. To by ewidentnie potwierdziło, że dłuższy wydech jest lepszy. Trzeba się kiedyś ustawić na pojedynek z mim starym DE.
			 
			
					
				
				: 2009-12-27, 18:22
				autor: Coobcio
				Pięknie to wysztko wygląda, z dusza i pasją 

Świerza buda czyni cuda 
 
No to do zobaczenia na hamowni w energy - odrazu będzie można nałożyć nasze wykresy i porównać 

 
			
					
				
				: 2009-12-27, 20:39
				autor: xtomek
				Lekka buda czyni cuda... Energy lada dzień, tylko dogadam się z Tobą i z xkarolem. Dam znać, bo  ruda gotowa na strojenie i zapłon. Dokończymy dzieła. Może dopiszesz coś do osiągnięć. Dół i góra wydają sie lepsze, a środek beee.
p.s.
Nikt z klubu nie jedzie za nami  !
! 
			
					
				
				: 2009-12-27, 23:39
				autor: bodek
				Być może nikt nie jedzie ale na pewno wszyscy czekają na wyniki 

 Przyrostów życzę!
 
			
					
				
				: 2009-12-31, 20:21
				autor: xtomek
				No jeszcze parę dni. Na razie kierunki pomarańczowo/JDM-owe z przodu się zrobiły.  

  Oj będzie od tego szybciejsza  

 Pozdro Wszystkim szybkojeżdżącym w Nowym Roku 

! 
[ Dodano: 2009-12-31, 22:16 ]
bodek, Dzieki za życzonka, sms-y mi się skończyły i nie mogłem odpowiedzieć. Happy New Year!!!
 
			
					
				
				: 2010-01-01, 18:46
				autor: bodek
				Dzięki również 
 
btw punkt nie był potrzebny, więc profilaktycznie go usunę. Mieliśmy rozmowę o przesadzaniu z punktami i lepiej stawiać je za konkretne zasługi. Ale tak czy siak jeszcze raz dziękuje 

 
			
					
				
				: 2010-01-03, 10:09
				autor: xtomek
				Ja tylko przeniosłem zasługi ze starego forum. Ale masz rację z punktami  

  Pozdro 

!
 
			
					
				
				: 2010-01-03, 23:10
				autor: Ryba
				Heh po fotach widze ze ogrom pracy cie czekał;] Warto prawda!! Tego samego zdania jestem!
			 
			
					
				
				: 2010-01-04, 21:18
				autor: Coobcio
				Dobry wóz będzie 

Ciekawe kiedy zamiast tychnych dzwi wlecą ich lekkie zamienniki z tworzywa sztucznego - poelcam do tej roboty firmę auto R, no i jakieś męskie kubełki i wio na tor 

Sezon 2010 rozpoczęty.
Możeby by tak dyno day jakiś 
 
 
 
			
					
				
				: 2010-01-05, 19:12
				autor: xtomek
				Będzie,termin do przyjęcia, potwierdzimy. Zapisujemy się na listę, ale najpierw strojenie i dopiero zapłon, sam wiesz najlepiej, już krzywka podcieta.Zadzwonię. Mody we wnętrzu jak kasa pozwoli. A jeszcze te wałki...pamietam. Dokończymy dzieła lada dzień   

  sporo dostaliśmy w d.... 

  Niestety. Ale rudzielec prawie gotowy.  

 Pozdro
ixy
 
			
					
				
				: 2010-01-05, 20:09
				autor: bodek
				podcinaliście krzywki na wałku??? 

 
			
					
				
				: 2010-01-05, 20:29
				autor: xtomek
				coobcio coś zmajstrował, tuż przed śmiercią czerwonej na dojeździe do hamowni, ale nie na wałkach, tylko z ustawieniem i przestawieniem zapłonu. Spoko  

 Rozrząd też przygotowany do majsterkowania. cały setup trzeba wreszcie ustawić.
 
			
					
				
				: 2010-01-06, 19:36
				autor: bodek
				No no, będzie ciekawie. Ja mam już złożony dół i czekam z wrzuceniem łba na ten talerzyk... Jak do 14.01 nie będzie o nim słychu to wytaczam spór o kasę i wrzucam łeb ze styranym talerzykiem.
			 
			
					
				
				: 2010-01-07, 19:22
				autor: xtomek
				Zyczę 14.01 na 1/4  

 Wpadnij na dynoday. Pozdro 
[ Dodano: 2010-01-08, 17:59 ]
A my wrzucimy jeszcze 205 albo 215 na przód i ruda wreszcie zacznie się odpychać  

 spoiler out i nastepne 5 kilosów mniej.
 
			
					
				
				: 2010-02-02, 11:34
				autor: KTR
				możesz coś napisać jak sie sprawuja te sprężynach Weiteca?? ile w rzeczywistości udało sie obniżyć auto?? rozpórki kupujesz gotowe??
pozdro
			 
			
					
				
				: 2010-02-02, 11:38
				autor: Ryba
				podpinam sie pod pytanie
Jak to wyglada i czy po obnizeniu bardzo wszystko lata w samochodzie..? Gdzie przy najezdzaniu na dziure slychac jak by nie było amora?
			 
			
					
				
				: 2010-03-04, 20:01
				autor: xtomek
				Mnie tylko denerwuje rezonans od wydechu. Jechałem ostatnio xsarą diesel i było podobnie. Do zawiechy trzeba się przyzwyczaic i polubić. Uważać, gdzie trzeba i rura, gdzie można.
Od zewnątrz, to nawet Subarki mogą mieć kompleksy. Bass i baryton, w zależności od obrotów. W przyszłym tygodniu obiecane przez Coobcia strojonko i hamka. Mam nadzieję, ze będzie sie działo  

 Jest zmieniony dolot, ostre wałki i rozrządzik do ustawienia. No i paliwko też.
p.s.
Weitec nie do zdarcia, cała zawiecha i rozpórka ze srebrnej 300+ konnej Primy Coobcia.
Rozporkę na tył dopiero zamierzam.
 
			
					
				
				: 2010-03-04, 22:49
				autor: KTR
				no to czekamy na wyniki 

  czyli wychodzi, ze rozpórka z p11 daje rade, szkoda ze nie jest p&p