Strona 1 z 29

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

: 2009-12-13, 06:18
autor: xtomek
MODEL: Primera P10 SLX->P10 GT/VE 1996
SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: Ecumaster
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 206,4/208 KM, 228,5/232 Nm N/A ....było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: 60 ft 2,393 ET 14,357.... było: 60ft 2.436, ET 14.831
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera - zdjęty
odcinka na 8300 po ostatnim strojeniu/zapłonie i rozrządzie - już jest
BF Goodrich G-FORCE PROFILER 205/50r15 86Vprzód - 205 - są
kubełek/kubełki - już są
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer - już jest
duża przepustnica - jest
wałki N1

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Ale będzie cichociemna, BMW spadać. Jeszcze spoiler zdejmiemy.

Bangla, jak by powiedział PMW !!! :-P

: 2009-12-13, 09:23
autor: Piotrek N15 S
a niżej usiąść nie chce ?? Tak to bardzo ładna Primka :-D

: 2009-12-13, 13:49
autor: xtomek
Usiądzie :mrgreen: I niejednego powali na kolana.

: 2009-12-13, 13:53
autor: mimier
Tomek wstaw więcej fotek z przekładki i najlepiej jakieś spostrzeżenia...na pewno przyda się w przyszłości ;)
Ps. Dla niektórych driverów na pewno rude będzie wredne...jak zobaczą znikający punkt przed sobą po załączeniu faz :)

: 2009-12-13, 14:01
autor: xtomek
Fajnie że się odezwałeś. Zaraz wstawię. Ten swap to była makabreska. Ale małpa jeżdzi, i to jak :-D Pozdrawiam Was przy okazji. Ania znowu musi sie przejechać, ale najlepiej w Ułeży

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2009-12-13, 16:17 ]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2009-12-18, 02:20
autor: Puchacz
przy takiej mocy to to troszke musi fruwac ;d chetnie bym sie takim przejechał ;d

: 2009-12-18, 13:14
autor: NadiR
Macie może jeszcze lotkę na klapę?

: 2009-12-18, 19:53
autor: xtomek
Ruda opuściła warsztat. Teraz hamownia i wszystko będzie jasne. Krótsza skrzynia i spiek dają bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Zdjątka i wykresy lada dzień. :-D

: 2009-12-18, 19:58
autor: Kenet
Wałki N1 są na pokładzie czy poprzedni setup? Fajnie, że auto znów jeździ.

: 2009-12-18, 20:19
autor: xtomek
Niestety jeszcze nie N1, ale z SR16VE. Czuje się różnicę na dole. Hamownia prawdę pokaże :-P Fajne uczucie - ruda z zewnątrz, a w środku cała czerwona.- motor, wiącha, zawiecha, wnętrze, tablica, kiera... :-D i w końcu niżej siedzi. A czerwoną pożegnaliśmy wczoraj.

: 2009-12-25, 10:16
autor: xkarol
Mody na teraz:
komplet lekkich kolek i zamach,
nastpenie walki N1 ;) ...
na razie 3ba sie nacieszyc tym że taki kawal roboty zakonczony sukcesem.
A pierwszeństwo maja teraz poduszki silnika. Po świętach hamownia i .....
myślę że 219/219 Coobcia jest do pobicia. Z jego pomocą :-D

: 2009-12-25, 10:57
autor: xtomek
Ciekaw jestem nowych rezultatów na 1/4.

: 2009-12-25, 23:06
autor: bodek
No to było by ciekawe jak byście osiągnęli na obecnych wałkach wynik lepszy niż 219KM. To by ewidentnie potwierdziło, że dłuższy wydech jest lepszy. Trzeba się kiedyś ustawić na pojedynek z mim starym DE.

: 2009-12-27, 18:22
autor: Coobcio
Pięknie to wysztko wygląda, z dusza i pasją :)
Świerza buda czyni cuda :)

No to do zobaczenia na hamowni w energy - odrazu będzie można nałożyć nasze wykresy i porównać :)

: 2009-12-27, 20:39
autor: xtomek
Lekka buda czyni cuda... Energy lada dzień, tylko dogadam się z Tobą i z xkarolem. Dam znać, bo ruda gotowa na strojenie i zapłon. Dokończymy dzieła. Może dopiszesz coś do osiągnięć. Dół i góra wydają sie lepsze, a środek beee.
p.s.
Nikt z klubu nie jedzie za nami !!!

: 2009-12-27, 23:39
autor: bodek
Być może nikt nie jedzie ale na pewno wszyscy czekają na wyniki :) Przyrostów życzę!

: 2009-12-31, 20:21
autor: xtomek
No jeszcze parę dni. Na razie kierunki pomarańczowo/JDM-owe z przodu się zrobiły. :-D Oj będzie od tego szybciejsza :-D Pozdro Wszystkim szybkojeżdżącym w Nowym Roku !!!

[ Dodano: 2009-12-31, 22:16 ]
bodek, Dzieki za życzonka, sms-y mi się skończyły i nie mogłem odpowiedzieć. Happy New Year!!!

: 2010-01-01, 18:46
autor: bodek
Dzięki również :)

btw punkt nie był potrzebny, więc profilaktycznie go usunę. Mieliśmy rozmowę o przesadzaniu z punktami i lepiej stawiać je za konkretne zasługi. Ale tak czy siak jeszcze raz dziękuje :)

: 2010-01-03, 10:09
autor: xtomek
Ja tylko przeniosłem zasługi ze starego forum. Ale masz rację z punktami :-P Pozdro !!!

: 2010-01-03, 23:10
autor: Ryba
Heh po fotach widze ze ogrom pracy cie czekał;] Warto prawda!! Tego samego zdania jestem!

: 2010-01-04, 21:18
autor: Coobcio
Dobry wóz będzie :)
Ciekawe kiedy zamiast tychnych dzwi wlecą ich lekkie zamienniki z tworzywa sztucznego - poelcam do tej roboty firmę auto R, no i jakieś męskie kubełki i wio na tor :)
Sezon 2010 rozpoczęty.

Możeby by tak dyno day jakiś :D ??

: 2010-01-05, 19:12
autor: xtomek
Będzie,termin do przyjęcia, potwierdzimy. Zapisujemy się na listę, ale najpierw strojenie i dopiero zapłon, sam wiesz najlepiej, już krzywka podcieta.Zadzwonię. Mody we wnętrzu jak kasa pozwoli. A jeszcze te wałki...pamietam. Dokończymy dzieła lada dzień :) sporo dostaliśmy w d.... :-D Niestety. Ale rudzielec prawie gotowy. :mrgreen: Pozdro
ixy

: 2010-01-05, 20:09
autor: bodek
podcinaliście krzywki na wałku??? :D

: 2010-01-05, 20:29
autor: xtomek
coobcio coś zmajstrował, tuż przed śmiercią czerwonej na dojeździe do hamowni, ale nie na wałkach, tylko z ustawieniem i przestawieniem zapłonu. Spoko :mrgreen: Rozrząd też przygotowany do majsterkowania. cały setup trzeba wreszcie ustawić.

: 2010-01-06, 19:36
autor: bodek
No no, będzie ciekawie. Ja mam już złożony dół i czekam z wrzuceniem łba na ten talerzyk... Jak do 14.01 nie będzie o nim słychu to wytaczam spór o kasę i wrzucam łeb ze styranym talerzykiem.

: 2010-01-07, 19:22
autor: xtomek
Zyczę 14.01 na 1/4 :mrgreen: Wpadnij na dynoday. Pozdro

[ Dodano: 2010-01-08, 17:59 ]
A my wrzucimy jeszcze 205 albo 215 na przód i ruda wreszcie zacznie się odpychać 8-) spoiler out i nastepne 5 kilosów mniej.

: 2010-02-02, 11:34
autor: KTR
możesz coś napisać jak sie sprawuja te sprężynach Weiteca?? ile w rzeczywistości udało sie obniżyć auto?? rozpórki kupujesz gotowe??
pozdro

: 2010-02-02, 11:38
autor: Ryba
podpinam sie pod pytanie

Jak to wyglada i czy po obnizeniu bardzo wszystko lata w samochodzie..? Gdzie przy najezdzaniu na dziure slychac jak by nie było amora?

: 2010-03-04, 20:01
autor: xtomek
Mnie tylko denerwuje rezonans od wydechu. Jechałem ostatnio xsarą diesel i było podobnie. Do zawiechy trzeba się przyzwyczaic i polubić. Uważać, gdzie trzeba i rura, gdzie można.
Od zewnątrz, to nawet Subarki mogą mieć kompleksy. Bass i baryton, w zależności od obrotów. W przyszłym tygodniu obiecane przez Coobcia strojonko i hamka. Mam nadzieję, ze będzie sie działo <dresik> Jest zmieniony dolot, ostre wałki i rozrządzik do ustawienia. No i paliwko też.
p.s.
Weitec nie do zdarcia, cała zawiecha i rozpórka ze srebrnej 300+ konnej Primy Coobcia.
Rozporkę na tył dopiero zamierzam.

: 2010-03-04, 22:49
autor: KTR
no to czekamy na wyniki ;-) czyli wychodzi, ze rozpórka z p11 daje rade, szkoda ze nie jest p&p